Κυριακή 10 Μαρτίου 2019

Καλό Στάδιο

«Ήθελον δάκρυσιν εξαλείψαι, τών εμών πταισμάτων Κύριε τό χειρόγραφον, καί τό υπόλοιπον τής ζωής μου, διά μετανοίας ευαρεστήσαί σοι, αλλ' ο εχθρός απατά με, καί πολεμεί τήν ψυχήν μου. Κύριε, πρίν εις τέλος απόλωμαι, σώσόν με. .»
 

 

Φίλοι και φίλες της παράγκα μας , συγχωρέστε μας κι ο Θεός συγχωρέσει σας!

  Καλό στάδιο , 

καλή συμμετοχή στην πείνα των ταπεινών 
και καταφρονεμένων , στην πείνα και δίψα 
του σύμπαντος κόσμου για το αρχαίον κάλλος που απωλέσαμε λόγω της υπερφίαλης αφροσύνης μας...


τα σέβη μας ,τρελογιάννης

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Κύριε και Δέσποτα της ζωής μου . Πνεύμα αργίας , περιεργείας , φιλαρχίας και αργολογίας μή μοι δώς . Πνεύμα δε σωφροσύνης , ταπεινοφροσύνης , υπομονής και αγάπης δός μου τω σώ δούλω . Ναί Κύριε , δός μοι του οραν τα εμά πταίσματα και μή κατακρίνειν τον αδελφόν μου ! Οτι ευλογητός εί εις τους αιώνας των αιώνων !

Καλή Σαρακοστή ! Καλή υπομονή στον ζυγό του Κυρίου !

Ανώνυμος είπε...

Συγχώρα με τρελογιάννη, καλό στάδιο σε όλους. Εύχεστε.

Βίντεο Ορθοδοξίας είπε...

ΟΔΗΓΟΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΤΕΣΣΑΡΑΚΟΣΤΗΣ - Νηστείες και Εκκλησιαστικές Ακολουθίες
https://www.youtube.com/watch?v=68LDWeUczmw