Δευτέρα 18 Μαρτίου 2019

Θεματική Εβδομάδα [2018-2019]: ΑΝΥΠΟΧΩΡΗΤΟΙ στον ΠΑΡΑΛΟΓΙΣΜΟ του «φύλου χωρίς ταυτότητα» !


ekfyles taytothtes diavoyleysh 03.1



Για τρίτη συνεχή χρονιά το Υπουργείο Παιδείας εντάσσει στη θεματολογία της λεγόμενης «Θεματικής Εβδομάδας» το θέμα της Ταυτότητας Φύλου. Προωθούνται οι λεγόμενες «έμφυλες ταυτότητες» και συγκεκριμένα γίνεται προσπάθεια να διαχωριστεί το βιολογικό από το «κοινωνικό» φύλο και να «αποδομηθούν τά έμφυλα στερεότυπα»!
Η Ταυτότητα Φύλου αποτελεί βασικό δομικό χαρακτηριστικό της προσωπικότητας του καθενός μας, ακρογωνιαίο λίθο, τόσο για την προσωπική μας τελείωση, όσο και για την ομαλή λειτουργία της κοινωνίας. Το να αισθάνεται και να λειτουργεί το αγόρι ως άνδρας και το κορίτσι ως γυναίκα, αποτελεί προϋπόθεση για μια ομαλή οικογενειακή και δημόσια ζωή.
Προκύπτουν μεγάλες και ΣΟΒΑΡΕΣ ευθύνες για το ΥΠΕΠΘ !

Το ΥΠΕΠΘ μέσω της "Θεματικής Εβδομάδας" στα Γυμνάσια,  προπαγανδίζει σε μαθητές και εκπαιδευτικούς  ανεύθυνες, κατευθυνόμενες,  ψευδείς και  διαστρεβλωμένες  ψυχολογικές προσεγγίσεις περί της Ταυτότητας Φύλου
Το ίδιο Υπουργείο  -περιέργως- δεν έχει επιδείξει ανάλογη ευαισθησία σε θέματα επιτακτικότερα για τους εφήβους, όπως την αντιμετώπιση των συνεπειών των  πρώιμων σεξουαλικών σχέσεων, τις αμβλώσεις, την παραβατικότητα των νέων, την περιφρόνηση των θεσμών και αξιών  που στηρίζουν την κοινωνία, τα διαζύγια και τα αίτια διάλυσης της Ελληνικής οικογένειας.
Καλούνται ΟΛΟΙ οι ΓΟΝΕΙΣ,
 
που σέβονται τις προσωπικότητες των δικών τους, αλλά και όλων των άλλων παιδιών, οι γονείς που βλέπουν τον κάθε άνθρωπο μικρό ή μεγάλο, υγιή ή ασθενή, ως εικόνα του Θεού, να μην αποδεχθούν την κακοποίηση της ψυχής οποιουδήποτε παιδιού μέσα από τις διαστρεβλωμένες διδασκαλίες περί "Έμφυλων Ταυτοτήτων". Το ίδιο και οι εκπαιδευτικοί που θα κληθούν να υλοποιήσουν την Θεματική Εβδομάδα, έχουν δικαίωμα αντίρρησης στο συγκεκριμένο θεματικό άξονα.


Αγαπητοί ΓΟΝΕΙΣ,
  • ΑΞΙΟΠΟΙΕΙΣΤΕ το δικαίωμα που σας δίνει ο Νόμος για την αγωγή των παιδιών σας.
  • ΜΗΝ ΑΠΟΔΕΧΘΕΙΤΕ την ηθική αλλοτρίωση της ψυχής των παιδιών σας από την ανάπτυξη της συγκεκριμένης θεματολογίας. Το κακό που θα προκληθεί στην οικογένειά σας, είναι τεράστιο.
  • ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΤΕ και παραδώστε στο σχολείο του παιδιού σας την φόρμα που παρατίθεται εδώ ...
  • ΜΗΝ ΛΗΣΜΟΝΕΙΤΕ ποτέ ότι: Για μεν την Ιατρική επιστήμη αυτές οι διαταραχές αποκαθίστανται σε ικανοποιητικό ποσοστό, για δε τον Χριστιανό Γονέα και παιδί που αναζητούν  βοήθεια, η αποκατάσταση, με τη χάρη του Θεού, αγγίζει το 100%.
 
Δήλωση απαλλαγής απο τη θεματική εβδομάδα
 Το κείμενο αυτό  (ΕΔΩ εκτυπώσιμη μορφή Pdf)

 ΔΗΛΩΣΗ ΑΠΑΛΛΑΓΗΣ(ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ)του /της ____________________________________________ του _______________ κατοίκου ________________________________________________________________ κηδεμόνα του/της μαθητ____ ______________________________________________τουΓυμνασίου ___________________________________________________________Αξιότιμ__κ.Διευθυν_____Το Υπουργείο Παιδείας Έρευνας και Θρησκευμάτων όρισε με το υπ’ αριθ. Φ1/6058/Δ2/15-01-2019έγγραφότου την υποχρεωτική υλοποίηση στα Γυμνάσια"Θεματικής Εβδομάδας Ενημέρωσης και Ευαισθητοποίησης" με τέσσερις άξονες: α) τη διατροφή και την ποιότητα ζωής, β) την πρόληψη του εθισμού και των εξαρτήσεων, γ) τις έμφυλες ταυτότητες, και δ) την κυκλοφοριακή αγωγή και την οδική ασφάλεια.ΠληροφορήθηκααπότηνιστοσελίδατουΙΕΠτοεκπαιδευτικόυλικό:http://www.iep.edu.gr/el/thematiki-evdomada-category,που αποτελεί την υποχρεωτική πηγή τροφοδοσίας της Θεματικής Εβδομάδας, σύμφωνα με το άνω έγγραφο του Υπουργείου.ΑΣΚΩΝΤΑΣ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΟΥπου απορρέει από το Ν.53/1974 -ΦΕΚ 256/Α ́που κύρωσε την Ευρωπαϊκή Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου (ΕΣΔΑ ή Σύμβαση της Ρώμης) και σύμφωνα με το άρθρο 2 του Προσθέτου Πρωτοκόλλου αυτής "Δικαίωμα στην εκπαίδευση" που ορίζει ότι :"Ουδείς δύναται να στερηθή του δικαιώματος όπως εκπαιδευθή. Παν Κράτος εν τη ασκήσει των αναλαμβανομένων υπ' αυτού καθηκόντων επί του πεδίου της μορφώσεως και της εκπαιδεύσεως θα σέβεται τοδικαίωμα των γονέων όπως εξασφαλίζωσι την μόρφωσιν και εκπαίδευσιν ταύτην συμφώνως προς τας ιδίας αυτών θρησκευτικάς και φιλοσοφικάς πεποιθήσεις"ΔΗΛΩΝΩότι δεν επιθυμώ το τέκνο στο οποίο ασκώ ως γονέας νομίμως την επιμέλεια και γενικώς τη γονική μέριμνα να παρακολουθήσει και να συμμετέχει καθ’ οιονδήποτε τρόπο στην παρουσίαση του άξονα με τίτλο "Έμφυλες ταυτότητες" διότι το περιεχόμενό του είναι αντίθετο με τις κοινωνικές μου αντιλήψεις, τις φιλοσοφικές και θρησκευτικές μου πεποιθήσεις, βάσει των οποίωνδιαπαιδαγωγώ το ως άνω τέκνο και επιπλέον προσβάλλει ευθέως το άρθρο 16 του Συντάγματος.Κατά την ώρα της ανάπτυξης του εν λόγω "άξονα", θα πρέπει το τέκνο να απασχοληθεί στο σχολείο με εναλλακτικό τρόπο, σύμφωνα με ενδεδειγμένες παιδαγωγικές μεθόδους, που δεν θα θίγει την προσωπικότητά του, ούτε την διαφορετικότητά του από άλλους μαθητές. Σε περίπτωση που ο "άξονας" αυτός υλοποιηθεί τις τελευταίες ώρες του σχολικού ωραρίου, δίνω τη συγκατάθεσή μου να φύγει το τέκνο νωρίτερα από το σχολείο, αφού πρώτα ενημερωθώ τηλεφωνικώς στον αριθμό επικοινωνίας, που ήδη σας έχω δηλώσει.Με όλο το σεβασμό στο κοπιώδες έργο σας που επιτελείτε για τα παιδιά μας και κατανοώντας ότι δεν είναι δική σας πρωτοβουλία ο θεματικός αυτός άξονας, οφείλω να σας υπενθυμίσω ότι έχετε υποχρέωση να κάνετε δεκτή την παρούσα δήλωσή μου.Σε διαφορετική περίπτωση, για οποιαδήποτε βλάβη υποστούμε είτε ο υπογράφων, είτε ο/η άνω μαθητής/τρια, επιφυλάσσομαι να ζητήσω αστικές, ποινικές και πειθαρχικές ευθύνες από κάθε υπαίτιο που συνέπραξε.Με εκτίμησηΟ / Η κηδεμόνας

Τι πραγματικά σημαίνει "Ταυτότητα φύλου" ;  Είναι επικίνδυνη η αλλαγή φύλου ;
Το φύλο καθορίζεται κατά την σύλληψη με βάση την χρωμοσωμική σύσταση του ατόμου. Άτομα που φέρουν το Υ χρωμόσωμα είναι άντρες και αυτά που δεν το φέρουν είναι γυναίκες. Το χρωμόσωμα Υ υπάρχει ως σφραγίδα σε κάθε κύτταρο του αγοριού και είναι φορέας όλων αυτών που χαρακτηρίζουν τον άνδρα. Η έλλειψή του χαρακτηρίζει την γυναίκα. Έξω και έσω γεννητικά όργανα, τριχοφυΐα, ανάπτυξη μαστών, διαμόρφωση φωνής, κατανομή λίπους και σωματική διάπλαση, διαμόρφωση εγκεφάλου, χαρακτηριστικά προσωπικότητας, ψυχολογία, αναπαραγωγική ικανότητα, διαφορετικοί βιοχημικοί δείκτες και χαρακτηριστικά λειτουργίας των ίδιων οργάνων του σώματος κάνουν τον άνδρα διαφορετικό από τη γυναίκα. Ακόμη, τα ίδια νοσήματα διαφορετικά εκδηλώνονται και θεραπεύονται στον άνδρα και διαφορετικά στη γυναίκα σε πολλές περιπτώσεις.
Από τα παραπάνω συμπεραίνεται πως το να είσαι άνδρας ή γυναίκα δεν είναι απλή υπόθεση αλλά εξαιρετικά πολύπλοκη και πολυδιάστατη. Σε κάποια παιδιά αυτή η αίσθηση της ταυτότητας φύλου μπορεί να διαταραχθεί ως συνέπεια κάποιων δυσκολιών που αντιμετώπισαν και κάποιας ευαισθησίας στην προσωπικότητά τους.
Η κατάσταση αυτή έχει σοβαρότητα, διότι πρόκειται για μία αδυναμία αποδοχής εκ μέρους του παιδιού της βιολογικής πραγματικότητας και συχνά συνοδεύεται και από άλλα εξίσου σοβαρά ψυχοπαθολογικά χαρακτηριστικά. Το παιδί δεν φταίει για αυτό βέβαια, χρειάζεται βοήθεια, όπως και όλη η οικογένεια.
Η προσέγγιση και  αντιμετώπιση αυτών των παιδιών λόγω της πολυπλοκότητας και της υψηλής εξειδίκευσης που απαιτεί, δεν είναι δυνατόν να γίνει παρά μόνον από άτομο το οποίο φέρει την Ιατρική ιδιότητα. Και μάλιστα από παιδοψυχίατρο με ειδική εκπαίδευση στο ζήτημα, μακροχρόνια εμπειρία στην προσέγγιση νέων και γονέων ώστε να εντοπίσει τα σημεία δυνητικής παρέμβασης όχι μόνο στο παιδί αλλά και στην οικογένεια που πολύ συχνά νοσεί και η ίδια. Είναι  εξαιρετικά σημαντικό ο ειδικός να θέσει σωστό στόχο στην θεραπεία. Και ο σωστός στόχος συνίσταται στο να βοηθήσει το παιδί να εναρμονίσει την βιολογική πραγματικότητα με την νοητική του αντίληψη και όχι να αποδεχθεί ως φυσιολογική την στρεβλή αντίληψη για το σώμα του.
Τα ποσοστά αποκατάστασης της διαταραχής είναι ικανοποιητικά και η εφηβεία με την έκρηξη των ορμονών του φύλου είναι πολύ βοηθητική περίοδος.
Αντιλήψεις του τύπου αποδέχομαι και στηρίζω την ιδιαιτερότητα - δηλαδή την ψυχοπαθολογία- για να μη δημιουργώ ενοχές ,παρά το ό,τι ακούγονται πολύ φιλάνθρωπες στην αρχή, αποβαίνουν καταστροφικές για το ίδιο το παιδί στο τέλος.
 Το παιδί σε αυτές τις περιπτώσεις υποβάλλεται σε κοινωνικές τροποποιητικές αγωγές, «θεραπείες» που αναστέλλουν την εφηβεία και την σωματική του ανάπτυξη, αγωγές που αυξάνουν τον κίνδυνο καρκινογένεσης, οστεοπώρωσης, καρδιολογικών και άλλων νοσημάτων, παραμορφώνουν και ακρωτηρίαζουν το σώμα του (μαστεκτομή, ευνουχισμός),  το στειρώνουν μόνιμα, λογοθεραπείες, ενώ υφίσταται βαριές πλαστικές επεμβάσεις μη αναστρέψιμες ενώ το μέλλον επιφυλάσσει πολλά που ακόμη είναι άγνωστα γιατί οι τακτικές είναι πρωτόγνωρες.
 Δεν είναι σε θέση ο έφηβος αντικειμενικά  σε τόσο νεαρή ηλικία να εκτιμήσει τις συνέπειες των επιλογών και της «θεραπείας» του σε βάθος χρόνου. Η επιπόλαια απόφαση μπορεί να έχει τραγικές μελλοντικές συνέπειες. Στις περισσότερες παρεμβάσεις χειρουργικές ή μη, η σεξουαλική ικανοποίηση εξαλείφεται. Το παιδί εξάλλου ως συνέπεια των επιλογών του σχετίζεται με άτομα περιθωριακού τύπου, φορείς σεξουαλικώς μεταδιδόμενων νοσημάτων και ποικίλων εξαρτήσεων.
Το χειρότερο όμως από όλα είναι πως με βάση τη διεθνή βιβλιογραφία, ουδέποτε και παρά τις «θεραπείες» που υφίσταται γίνεται ευτυχισμένο  και ψυχικά υγιές. Είναι αδύνατον η χρωμοσωμική σφραγίδα του κάθε κυττάρου να απαλειφθεί από τέτοιες καταστροφικές παρεμβάσεις. Υπάρχουν υψηλά ποσοστά αυτοκτονίας συνέπεια της συνοδού ψυχοπαθολογίας  και των άλλων  ζητημάτων (παρά το ότι οι υποστηρικτές  αυτών των μεθόδων θεωρούν την αυτοκτονία συνέπεια την μη αποδοχής τους). Όσοι νόμοι και θεματικές εβδομάδες και  κοινωνική αποδοχή  και να υπάρξουν η φύση δεν κατανικάται .
‘Όπως φαίνεται από τα παραπάνω η προσέγγιση του θέματος της ταυτότητας φύλου είναι θέμα εξαιρετικά ευαίσθητο και πολύπλοκο. Πρόκειται για τον ίδιο τον εαυτό μας, την προσωπικότητά μας, τη ζωή τη ευτυχία, την υγεία μας. Δεν έχει δικαίωμα κανένας να αγγίσει αυτό το θέμα.
Ο χειρισμός στη τάξη από μη ειδικούς θα προκαλέσει ενδεχομένως σύγχυση σε παιδιά με ευαίσθητη ψυχολογία. Οποιαδήποτε βοήθεια κατευθύνει σε προοδευτικού τύπου «θεραπείες»  δε  θα βοηθήσει καθόλου την τραυματισμένη προσωπικότητα του παιδιού και της οικογένειάς του. Υπάρχουν μαρτυρίες πως η εξοικείωση και αποδοχή της διαταραγμένης ταυτότητας φύλου ως φυσιολογικής, οδήγησε και παιδιά που δεν είχαν κάποιο θέμα ασυμφωνίας βιολογικού και ψυχολογικού φύλου στο να επιθυμούν να αλλάξουν φύλο ως μια αλλαγή στη ζωή τους.
Η διεθνής ιατρική εμπειρία απαλλαγμένη από τις νεωτεριστικές ιδεολογικοποιημένες προτάσεις είναι αποτρεπτική για όλα αυτά. Από τον Νόμο  εξάλλου δεν δικαιούται να το διαχειρίζεται  κανείς μη ειδικός διότι θα καταστρέψει.

Δεν υπάρχουν σχόλια: