katanixis:
Η ανακοίνωση του ΚΑΙΡΟΥ σχετικά με τις εξελίξεις στο μάθημα των
θρησκευτικών, μάλλον διεκδικεί βραβείο υποκρισίας. Ακολουθεί σχολιασμός
επιλεγμένων τμημάτων της ανακοίνωσης του ΚΑΙΡΟΎ (italics). Ολόκληρη η ανακοίνωση παρατίθεται στο τέλος.
1. Συστηματική πρακτική τρομοκράτησης και κατασυκοφάντηση κάθε αντίθετης γνώμης vol I
"Παρ’
όλα αυτά, διαπιστώνουμε ότι διάφοροι θεολογικοί, θρησκευτικοί και
νομικοί κύκλοι, που διεκδικούν τον ρόλο του αυτόκλητου «σωτήρα» του
μαθήματος των Θρησκευτικών, συνεχίζουν να επιδίδονται σε διχαστικές και
αντιπαιδαγωγικές τακτικές, πέρα από κάθε θεολογική και παιδαγωγική
δεοντολογία, μη υπολογίζοντας τους σοβαρούς κινδύνους που ελλοχεύουν για
το μάθημά μας, καθώς επίσης το μείζον συμφέρον των τελικών αποδεκτών
της θρησκευτικής εκπαίδευσης, που είναι οι μαθητές και οι μαθήτριές
μας."
Γιατί
δεν κατονομάζετε όσους υπαινίσεσθε; Γιατί δεν τολμάτε να απευθύνετε
ευθέως τις κατηγορίες σας; Η τακτική σας είναι να προκαλείτε σύγχυση
στον λαό και ενώ είστε οι μοναδικοί ένοχοι για την κατάσταση που έχει
δημιουργηθεί, επιδίδεστε σε “τυφλά” φληναφήματα προς τρομοκράτηση, που
ένα μόνο αποδεικνύουν: πως βρίσκεσθε σε πανικό
2. Αλληλοαναιρούμενες απόψεις που φανερώνουν σύγχυση φρενών -
Μεγαλειώδης υποκριτική στάση
Μεγαλειώδης υποκριτική στάση
"Δηλώνει
την έμπρακτη συμπαράστασή του προς τους εκπαιδευτικούς της τάξης, τους
οποίους στηρίζει στο εκπαιδευτικό έργου τους. Ταυτόχρονα, παρακαλεί για
την άμεση ενημέρωση του Διοικητικού Συμβουλίου, όταν διακυβεύεται η τιμή
και η υπόληψη των υπηρετούντων εκπαιδευτικών, για την παροχή νομικών
συμβουλών και υποστήριξης όπου χρειάζεται".
Υποκρισία και γενικόλογες τοποθετήσεις που θυμίσουν εποχές πολιτικής αντιπαράθεσης της δεκαετίας του 80.
Συντεχνιακή στάση “περί ημετέρων” που έρχεται σε αντίθεση με τα γραφόμενα λίγες αράδες πιο πρίν και καταδεικνύει με κάθε μεγαλοπρέπεια ποιος μετέρχεται “αντιπαιδαγωγικές τακτικές, πέρα από κάθε θεολογική και παιδαγωγική δεοντολογία, μη υπολογίζοντας .. το μείζον συμφέρον των τελικών αποδεκτών της θρησκευτικής εκπαίδευσης, που είναι οι μαθητές και οι μαθήτριές μας.” Για την υλοποίηση του νέου μαθήματος των θρησκευτικών εννοείται πως προηγήθηκαν κάποια πιλοτικά προγράμματα, από τους μεταπατερικούς αγαπούληδες θεολόγους του ΚΑΙΡΟΥ όσο πιο "μουλωχτά" γίνεται. Μόλις τα σχέδιά τους εφαρμόσθηκαν “εν τυμπάνω και χορώ”, οι αντιδράσεις ήταν ανεξέλεγκτες. Η στάση των κυρίων του ΚΑΙΡΟΥ αφορά μόνον σε όσους παρεμποδίζονται να διδάξουν το νέο άθλιο φάκελο μαθήματος θρησκευτικών και όχι σε εκείνους που δεν δέχονται να το διδάξουν. Επιλεκτική αλληλεγγύη ή ακραίος ρατσισμός;
3. Απόλυτη διαφωνία; Εδώ γελάμε
Συντεχνιακή στάση “περί ημετέρων” που έρχεται σε αντίθεση με τα γραφόμενα λίγες αράδες πιο πρίν και καταδεικνύει με κάθε μεγαλοπρέπεια ποιος μετέρχεται “αντιπαιδαγωγικές τακτικές, πέρα από κάθε θεολογική και παιδαγωγική δεοντολογία, μη υπολογίζοντας .. το μείζον συμφέρον των τελικών αποδεκτών της θρησκευτικής εκπαίδευσης, που είναι οι μαθητές και οι μαθήτριές μας.” Για την υλοποίηση του νέου μαθήματος των θρησκευτικών εννοείται πως προηγήθηκαν κάποια πιλοτικά προγράμματα, από τους μεταπατερικούς αγαπούληδες θεολόγους του ΚΑΙΡΟΥ όσο πιο "μουλωχτά" γίνεται. Μόλις τα σχέδιά τους εφαρμόσθηκαν “εν τυμπάνω και χορώ”, οι αντιδράσεις ήταν ανεξέλεγκτες. Η στάση των κυρίων του ΚΑΙΡΟΥ αφορά μόνον σε όσους παρεμποδίζονται να διδάξουν το νέο άθλιο φάκελο μαθήματος θρησκευτικών και όχι σε εκείνους που δεν δέχονται να το διδάξουν. Επιλεκτική αλληλεγγύη ή ακραίος ρατσισμός;
3. Απόλυτη διαφωνία; Εδώ γελάμε
"Εκφράζει
την απόλυτη διαφωνία του για την προωθούμενη ποινικοποίηση των
παιδαγωγικών απόψεων και ιδεών, αποδοκιμάζοντας και κάθε προσπάθεια
εκφοβισμού των εκπαιδευτικών, από όπου και αν προέρχεται".
Ποια
η στάση τους απέναντι στους θεολόγους που απειλήθηκαν από τον ίδιο τον
υπουργό με αγωγές και μηνύσεις; Παραθέτουμε μέρος της ανακοίνωσης της
Π.Ε.Θ. για του λόγου το αληθές
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου