Με αφορμή τις δραματικές εξελίξεις στους κόλπους της Παγκόσμιας Ορθοδοξίας, και την «αιφνιδιαστική» ανακοίνωση της διακοπής των σχέσεων (Κοινωνίας σε Διεκκλησιαστικό και Διορθόδοξο αλλά και την διακοπή Μνημοσύνου του κ. Βαρθολομαίου, του Πατριαρχείου Μόσχας με την Πρωτόθρονη Εκκλησίας της Κωνσταντινούπολης την Παρασκευή 14 Σεπτεμβρίου 2018, {εξ αφορμής της εκπεφρασμένης αποφάσεως του Οικ. Πατριαρχείου να αποδώσει Τόμον Αυτοκεφαλίας εις την σχισματική Εκκλησιαστική κοινότητα της υπό τον Αρχ. Φιλάρετον και την αποστολή Πατριαρχικής Εξαρχίας εις την Ουκρανία, καλουμένης ως Εκκλησιαστικής Δικαιοδοσίας του Πατριαρχείου Μόσχας } ζητήσαμε από τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Κηθύρων π. Σεραφείμ να τοποθετηθεί επί του καίριου και φλέγοντος ζητήματος που ταλανίζει την παγκόσμιο Ορθοδοξία τους τελευταίους μήνες.
ΕΚΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΕΝΟΤΗΤΑ! ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΗΓΕΤΕΣ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ
«Είμαι βαθύτατα λυπημένος στο άκουσμα της διακοπής Εκκλησιαστικής Κοινωνίας του Πατριαρχείου της Ρωσίας με το Οικουμενικό Πατριαρχείο. Εις αυτό το θλιβερό και αξιοθρήνητο αποτέλεσμα οδήγησε η εμμονή του Οικουμενικού Πατριαρχείου να εκχωρήσει την αυτοκεφαλία εις τους σχισματικούς της Ουκρανίας οι οποίοι είναι αποκεκομένοι από την Αγία μας Ορθόδοξη Εκκλησία δηλ από όλα τα Ορθόδοξα Πατριαρχεία και τας κατά τόπους Αυτοκεφάλους Ορθοδόξους Εκκλησίες και αποτελούν την συντριπτική μειοψηφία του Ουκρανικού Λαού. Μέχρι πρότινος το Οικουμενικό Πατριαρχείο ανεγνώριζε μόνον την υπό τον Αρχιεπίσκοπο Ονούφριο, Κανονική Ουκρανική Ορθόδοξη Εκκλησίαν και τώρα δια τους ιδικούς του λόγους αποδίδει την αυτοκεφαλία εις τους σχισματικούς της Ουκρανίας και παραθεωρεί την Κανονική Τάξη και την Κανονική Ορθόδοξο Αρχιεπισκοπή της Ουκρανίας την οποία και αναγνωρίζει όχι μόνον το Πατριαρχείο της Ρωσίας αλλά και όλες οι λοιπές κατά τόπους Ορθόδοξες Εκκλησίες. Οι σχισματικοί ως γνωστόν δεν είναι Εκκλησία και η Κοινωνία μετ αυτών προσκρούει εις τους απαγορεύοντας αυτήν Θείους και Ιερούς Κανόνας, Αποστολικούς και Οικουμενικών Συνόδων. Προς τι λοιπόν η εμμονή και επιμονή του Οικουμενικού Πατριάρχου κ.κ. Βαρθολομαίου δια την αναγνώρισιν των σχισματικών ως αυτοκεφάλου Εκκλησίας; και της Ούτω πως προκλήσεως σχισμάτων και διαιρέσεων, εν Τη Μια Αγία Καθολική και Αποστολική Εκκλησία Του Χριστού Εκκλησία; Δεν φθάνουν ως άλλως οι κληδωνισμοί και οι ταραχές οι οποίες προεκλήθησαν και προκαλούνται από τας αποφάσεις της αποκληθείσης Αγίας και Μεγάλης Συνόδου της Κρήτης (Ιούνιος 2016); Και μάλιστα ως Εκκλησιών σε ομολογίες και Χριστιανικές κοινότητες εταιροδόξων..; Αλλά, και αυτή καλουμένη Αγία και Μεγάλη Σύνοδος δεν παραθεωρήθηκε από την πρόσφατη απόφαση της Πατριαρχικής Συνόδου Κωνσταντινουπόλεως η υπό όρους επιτρέπει τον δεύτερο γάμο διγαμία των κληρικών; Εις το τελικό κείμενο της Συνόδου αυτής (σ.σ. της Κρήτης του 2016) το μυστήριο του γάμου και τα κωλύματα αυτού στην παράγραφο 4 περί των κωλυμάτων γάμου δεν αναγράφεται επί λέξη «η ιερωσύνη αυτή καθέ αυτή δεν αποτελεί κώλυμα γάμου αλλά όμως συμφώνως προς την ισχύουσαν κανονική παράδοσιν κανών baseline;">Έκκληση θερμοτάτη και παράκληση εγκάρδια απευθύνουμε από τας εσχατιάς της Ελληνικής μας Πατρίδος την παραμεθώριον προς Νότον περιοχή των Κυθήρων και Αντίκυθήρων προς τον Πρωτόθρονον Πατριάρχην της Ορθοδόδου Εκκλησίας μας κ.κ. Βαρθολομαίον να ανακόψει πρίμναν προς αποφυγήν νέων σχισμάτων και διαιρέσεων εις το Πανάγιο Σώμα του Χριστού και την Αγιωτάτη Ορθόδοξη Εκκλησίας μας. Αντί των συμπροσευχών που διοργανώνει τον τελευταίο καιρό με τον Πάπα της Ρώμης και με αρχηγούς και εκπροσώπους ετεροδόξων ομολογιών και κοινοτήτων αλλά και αλοθρήκων ακόμη οι οποίες όχι μόνον δεν οφελούν σε κάτι αλλά σκανδαλίζουν σοβαρά το Ορθόδοξο Χριστεπώνυμο Πλήρωμα, θα έπρεπε να κηρύξει Μετάνοιαν και επιστροφήν σύμπαντος του Ορθοδόξου Χριστιανικού Κόσμου εις «την Άπαξ παραδοθείσαν τοις Αγίοις Πίστην» εις την Διδαχήν του Κυρίου Υμών Ιησού Χριστού των Αγίων Αποστόλων των Οσίων και Θεοφόρων Πατέρων Υμών, των Αγίων και Οικουμενικών Συνόδων της Εκκλησίας μας και την εν γένει Ορθόδοξη Παράδοση μας. Εύχομαι από καρδίας σύνεση και εγρήγορησην εν Πάσει εις τους Πνευματικούς Ταγούς της Αγίας μας Εκκλησίας προς αναχαίτισην και αντιμετώπιση της επερχομένης πνευματικής κρίσεως και αποφυγήν οδυνηρών επιπτώσεων και συνεπειών δια την Ενότητα της Αγιωτάτης Του Χριστού Ορθοδόξου Ποίμνης. Γιατι είναι τοις Πάσοι γωστόν το του Αγίου Ιωάνου Χρυσοστόμου ότι «το σχίσμα ουδέ αίμα μαρτυρίου αποπλύνει»
ΕΚΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΕΝΟΤΗΤΑ! ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΗΓΕΤΕΣ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ
«Είμαι βαθύτατα λυπημένος στο άκουσμα της διακοπής Εκκλησιαστικής Κοινωνίας του Πατριαρχείου της Ρωσίας με το Οικουμενικό Πατριαρχείο. Εις αυτό το θλιβερό και αξιοθρήνητο αποτέλεσμα οδήγησε η εμμονή του Οικουμενικού Πατριαρχείου να εκχωρήσει την αυτοκεφαλία εις τους σχισματικούς της Ουκρανίας οι οποίοι είναι αποκεκομένοι από την Αγία μας Ορθόδοξη Εκκλησία δηλ από όλα τα Ορθόδοξα Πατριαρχεία και τας κατά τόπους Αυτοκεφάλους Ορθοδόξους Εκκλησίες και αποτελούν την συντριπτική μειοψηφία του Ουκρανικού Λαού. Μέχρι πρότινος το Οικουμενικό Πατριαρχείο ανεγνώριζε μόνον την υπό τον Αρχιεπίσκοπο Ονούφριο, Κανονική Ουκρανική Ορθόδοξη Εκκλησίαν και τώρα δια τους ιδικούς του λόγους αποδίδει την αυτοκεφαλία εις τους σχισματικούς της Ουκρανίας και παραθεωρεί την Κανονική Τάξη και την Κανονική Ορθόδοξο Αρχιεπισκοπή της Ουκρανίας την οποία και αναγνωρίζει όχι μόνον το Πατριαρχείο της Ρωσίας αλλά και όλες οι λοιπές κατά τόπους Ορθόδοξες Εκκλησίες. Οι σχισματικοί ως γνωστόν δεν είναι Εκκλησία και η Κοινωνία μετ αυτών προσκρούει εις τους απαγορεύοντας αυτήν Θείους και Ιερούς Κανόνας, Αποστολικούς και Οικουμενικών Συνόδων. Προς τι λοιπόν η εμμονή και επιμονή του Οικουμενικού Πατριάρχου κ.κ. Βαρθολομαίου δια την αναγνώρισιν των σχισματικών ως αυτοκεφάλου Εκκλησίας; και της Ούτω πως προκλήσεως σχισμάτων και διαιρέσεων, εν Τη Μια Αγία Καθολική και Αποστολική Εκκλησία Του Χριστού Εκκλησία; Δεν φθάνουν ως άλλως οι κληδωνισμοί και οι ταραχές οι οποίες προεκλήθησαν και προκαλούνται από τας αποφάσεις της αποκληθείσης Αγίας και Μεγάλης Συνόδου της Κρήτης (Ιούνιος 2016); Και μάλιστα ως Εκκλησιών σε ομολογίες και Χριστιανικές κοινότητες εταιροδόξων..; Αλλά, και αυτή καλουμένη Αγία και Μεγάλη Σύνοδος δεν παραθεωρήθηκε από την πρόσφατη απόφαση της Πατριαρχικής Συνόδου Κωνσταντινουπόλεως η υπό όρους επιτρέπει τον δεύτερο γάμο διγαμία των κληρικών; Εις το τελικό κείμενο της Συνόδου αυτής (σ.σ. της Κρήτης του 2016) το μυστήριο του γάμου και τα κωλύματα αυτού στην παράγραφο 4 περί των κωλυμάτων γάμου δεν αναγράφεται επί λέξη «η ιερωσύνη αυτή καθέ αυτή δεν αποτελεί κώλυμα γάμου αλλά όμως συμφώνως προς την ισχύουσαν κανονική παράδοσιν κανών baseline;">Έκκληση θερμοτάτη και παράκληση εγκάρδια απευθύνουμε από τας εσχατιάς της Ελληνικής μας Πατρίδος την παραμεθώριον προς Νότον περιοχή των Κυθήρων και Αντίκυθήρων προς τον Πρωτόθρονον Πατριάρχην της Ορθοδόδου Εκκλησίας μας κ.κ. Βαρθολομαίον να ανακόψει πρίμναν προς αποφυγήν νέων σχισμάτων και διαιρέσεων εις το Πανάγιο Σώμα του Χριστού και την Αγιωτάτη Ορθόδοξη Εκκλησίας μας. Αντί των συμπροσευχών που διοργανώνει τον τελευταίο καιρό με τον Πάπα της Ρώμης και με αρχηγούς και εκπροσώπους ετεροδόξων ομολογιών και κοινοτήτων αλλά και αλοθρήκων ακόμη οι οποίες όχι μόνον δεν οφελούν σε κάτι αλλά σκανδαλίζουν σοβαρά το Ορθόδοξο Χριστεπώνυμο Πλήρωμα, θα έπρεπε να κηρύξει Μετάνοιαν και επιστροφήν σύμπαντος του Ορθοδόξου Χριστιανικού Κόσμου εις «την Άπαξ παραδοθείσαν τοις Αγίοις Πίστην» εις την Διδαχήν του Κυρίου Υμών Ιησού Χριστού των Αγίων Αποστόλων των Οσίων και Θεοφόρων Πατέρων Υμών, των Αγίων και Οικουμενικών Συνόδων της Εκκλησίας μας και την εν γένει Ορθόδοξη Παράδοση μας. Εύχομαι από καρδίας σύνεση και εγρήγορησην εν Πάσει εις τους Πνευματικούς Ταγούς της Αγίας μας Εκκλησίας προς αναχαίτισην και αντιμετώπιση της επερχομένης πνευματικής κρίσεως και αποφυγήν οδυνηρών επιπτώσεων και συνεπειών δια την Ενότητα της Αγιωτάτης Του Χριστού Ορθοδόξου Ποίμνης. Γιατι είναι τοις Πάσοι γωστόν το του Αγίου Ιωάνου Χρυσοστόμου ότι «το σχίσμα ουδέ αίμα μαρτυρίου αποπλύνει»
πηγή
10 σχόλια:
Σεβασμιότατε Κυθήρων
όταν ο Βαρθολομαίος οργάνωνε την ψευδοΣύνοδο της Κρήτης, τότε δεν "έσχιζε" την Ορθοδοξία;
Τότε γιατί δεν βγήκες να φωνάξεις;
Ποιος είναι ο ρόλος του επισκόπου;
Που είναι η κατηγορηματική ΑΡΝΗΣΗ σου στις αποφάσεις της ψευδοΣυνόδου της Κρήτης;
Τι παριατάνεις τώρα; Τον υπέρμαχο της Ορθοδοξίας; Μας περνάς για τόσο κουτούς;
Ο Κυθήρων είναι δηλωμένος αντιοικουμενιστής και αντιΚολυμπαριστής . Μήν λέμε ό, τι θέλουμε . Τώρα άν μερικοί θέλουν....δεν ξέρω τί θέλουν....είναι ένα δικό τους θέμα ! Δεν μας φταίνε οι αντιοικουμενιστές επλισκοποι , νά τους βρίζουμε .
Ο ηγεμονισμός εντός του εκκλησιαστικού περιβόλου αποδοκιμάσθηκε και καταδικάστηκε από τον Κύριό μας στις παραμονές του σεπτού του πάθους.
Είναι γνωστή η απάντηση που έδωσε στη μητέρα των υιών του Ζεβεδαίου όταν εκείνη, πρόσγεια φρονούσα και ταις φρεσί νηπιάζουσα, επιζητούσε πρωτοκαθεδρίες για τα παιδιά της.
Δυστυχώς η παπική, μονοκρατορική νοοτροπία διαμορφώνει την εκκλησιαστική πολιτική του εσβεσμένου Φαναρίου εδώ και δεκαετίες. Δεν δίστασαν μάλιστα οι μητροπολίτες άνευ ποιμνίου Περγμάμου Ιωάννης και Προύσης Ελπιδοφόρος να επιχειρήσουν τη θεμελίωση παπικού τύπου πρωτείου στο Βόσπορο καταφεύγοντας και σε αυτό το Τριαδικό Δόγμα!
Αν είναι δυνατόν! Μόνο και μόνο για αυτό θα έπρεπε από καιρού να έχουν καταστεί πανορθοδόξως υπόδικοι! Αλλά πού!
Και έτσι εξ αιτίας της ακρίτου επιμονής του Φαναρίου, του ΔΗΘΕΝ εγγυητού της πανορθοδόξου ενότητος, οδηγούμαστε ολοταχώς προς ενδοορθόδοξο σχίσμα.
Ουδείς δύναται, βεβαίως, να παραθεωρήση άνευ συνεπειών τη γεωπολιτική και γεωστρατηγική διάσταση του όλου ζητήματος καθώς και τον υποκάρδιο πόθο του Πατριαρχείου της Μόσχας να καταστεί "Τρίτη Ρώμη". Και οπωσδήποτε αποτελεί σκάνδαλο πρώτου μεγέθους να αντιδρούν κατ αυτόν τον τρόπο οι Ρώσσοι για ζητήματα εκκλησιαστικής διοικήσεως και κανονικών δικαιοδοσιών και να έχουν από καιρό καταλείψει ασύδοτους τους αιρεσιολογούντες Φαναριώτες αντί να τους έχουν εγκαλέσει πανορθοδόξως επί θεμάτων Ορθοδόξου Δόγματος και Ήθους! (Αν και αυτοί με επικεφαλής το μητροπολίτη Βολοκολάμσκ Ιλαρίωνα πλειοδοτούν εδώ και κάποια χρόνια σε "ερωτοτροπίες" με τους παπικούς.
Κάτι τέτοιο, όμως, επ ουδενί παρέχει την εξουσία στο πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως, το οποίο όλως καταχρηστικώς και εις βάρος της Ορθοδόξου εκκλησιολογίας ονομάζεται "οικουμενικό", να διασπά την πανορθόδοξη ενότητα "νομιμοποιώντας" ιεροκανονικώς στην Ουκρανία τους σχισματικούς και μη αναγνωριζομένους από τις άλλες τοπικές Ορθόδοξες Εκκλησίες , ΙΣΟΤΙΜΕΣ εκκλησιολογικώς προς το Φανάρι,λειτουργώντας ως imperator και παγκόσμιος χωροφύλακας της οικουμενικής Ορθοδοξίας!
Ένιες κανονικές διατάξεις που παρέχουν κάποια σχετικά προνόμια στο πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως έχουν καθαρά καιρικό, περιπτωτικό και ιστορικό χαρακτήρα και κάθε άλλο παρά θα πρέπει να "κραδαίνονται" από τους ηγεμόνες του Βοσπόρου κάθε φορά προκειμένου να υλοποιούνται οι μονοκρατορικές πολιτικές τους. Πάει πολύ να επικαλούνται τους κανόνες οι άνθρωποι που τους έχουν τσαλαπατήσει και κατακουρελιάσει με τις συμπροσευχές τους και τις ποικίλες προδοτικές του Ορθοδόξου Δόγματος και Ήθους, δηλώσεις και εκδηλώσεις τους.
Εάν εφαρμοζόντουσαν οι ιεροί κανόνες τυγχάνει γνωστό ποιοι θα έπρεπε πρώτοι να καταστούν υπόδικοι. Να μην επικαλούνται λοιπόν όπως , όποτε και όταν τους συμφέρει τους ιερούς κανόνες γιατί προκαλούν γενική θυμηδία...
Λ.Ν.
Ἀντὶ νὰ στηρίζουμε τοὺς λίγους ὀρθοφρονοῦντας ἀντιοικουμενιστὰς ἐπισκόπους ποὺ ἔχουμε μεταξὺ τῶν ὁποίων ὁ ἐνάρετος καὶ πάντα ἐπὶ τῶν ἐπἀλξεων ὁμολογητὴς Ἱεράρχης Ἅγιος Κυθήρων, ἐπιδεικνύουμε ἄηθες ἦθος καὶ δηλώνουμε καὶ παιδαγωγοί.
Σύ είπας κ. Λυκούργε ! Είναι αυτή η αλήθεια και το ακριβοδίκαιον της υπόθεσης . Επί του δικαίου δεν γίνεται κανένας συμψηφισμός και δεν βγάζουμε τό μάτι του Ρώσου πατριάρχη επειδή κάπου αλλού μας φταίει . Επι του προκειμένου ο Κων /πόλεως οικουμενικός διαπράττει Μεγα έγκλημα , όπως μέ κάθε ακρίβεια μας εξηγεί ο σεβ. Πειραιώς . Έχει μέν τό έννομο δικαίωμα νά τό κάνει , αλλά μέ την ενέργειά του νομιμοποιεί ένα σχισματικό και καθηρεμένο επίσκοπο και δημιουργεί μία παράνομη εκκλησία , η δέ Κανονική εκκλησία περιθωριοποιείται Ετσι δημιουργείται ένα ντόμινο σχισμάτων . Είναι απολύτως αναμενόμενη η αντίδραση του πατριάρχη Μόσχας . Είναι ένα άλλο θέμα άν ο Μόσχας δεν έδειξε την ίδια ευαισθησία στά θέματα πίστεως . Δεν μπορούμε αυτό το θέμα νά το βλέπουμε υπό το πρίσμα του Κολυμπαρίου . Ο Κων / πόλεως αποδεικνύεται ως ο μεγάλος αποστάτης και σκανδαλοποιός.
Τό δεύτερο σχόλιο 9.17 είναι δικό μου . Ο παιδαγωγός είναι κατά πάντα ένας μετριόφρων άνθρωπος που τον χαρακτηρίζει η ευγένεια . Έχει κάποιες ιδιαίτερες τοποθετήσεις , όμως μπορείς μαζί του νά μιλήσεις ,νά τον θεωρήσεις αδελφό . Αυτές οι τοποθετήσεις δεν του έγιναν ιδεοληψίες. Δεν υπάρχει η απαίτηση απο κανέναν σώνει και καλά νά συμφωνούμε σε όλα . Όμως και ο παιδαγωγός έχει καταδικάσει τον δόλο και τό ψέμα που χρησιμοποιούν κάποιοι , γιατί στερούνται την αλήθεια . Αυτό είναι και το ζητούμενο . Όταν μιλάμε για " δυνητικότητα " του 15ου Κανόνος αυτό ακριβώς εννοούμε . Δεν σκοτώνουμε την μυίγα πάνω στό μέτωπο του άλλου και μάλιστα μέ το πρόσχημα νά μήν τον "μολύνει"!
Χαρακτηριστικό δείγμα της βλασφήμου, αντι-ευαγγελικής, αντι-κανονικής και ανατρεπούσης ΑΡΔΗΝ την Ορθόδοξη εκκλησιολογία φαναριωτικής νοοτροπίας αποτελεί και η επιεικώς θλιβερή τοποθέτηση του μητροπολίτη Αδριανουπόλεως Αμφιλοχίου στην οποία ισχυρίζεται, μεταξύ άλλων, ότι ο πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως είναι και λέγεται "ο ακρογωνιαίος λίθος τoυ Ορθοδόξου Οικοδομήματος sic"! (βλέπε http://makkavaios.blogspot.com/2018/09/blog-post_70.html).
Στην προς Εφεσίους όμως επιστολή το Πνεύμα το Άγιον διά του θείου Παύλου τι μας λέγει σχετικώς; "Άρα ούν ουκέτι εστέ ξένοι και πάροικοι, αλλά συμπολίται των αγίων και οικείοι του Θεού, εποικοδομηθέντες επι τω θεμελίω των αποστόλων και προφητών, όντος ακρογωνιαίου αυτού Ιησού Χριστού, εν ώ πάσα η οικοδομή συναρμολογουμένη αύξει εις ναόν άγιον εν Κυρίω".(Προς Εφεσίους, κεφ.Β, στ.19 και 20).
Ακρογωνιαίος λίθος του Ορθοδόξου Οικοδομήματος, τουτέστιν της Ορθοδόξου Εκκλησίας είναι και λέγεται μονάχα ο Κύριος Ημών Ιησούς Χριστός και ουδείς μα ουδείς εκκλησιαστικός ηγέτης.
Είχαν προηγηθεί σκανδαλωδέστατες δηλώσεις του Κωνσταντινουπόλεως Βαρθολομαίου επί τη βάσει των οποίων "«ἡ Ὀρθοδοξία ἀδυνατεῖ ἵνα ὑπάρχῃ ἄνευ τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου», «διὰ τὴν Ὀρθοδοξίαν τὸ Οἰκουμενικὸν Πατριαρχεῖον ἀποτελεῖ ζύμην, ἥτις ‘ὅλον τὸ φύραμα ζυμοῖ’ (Γαλ. 5.9) τῆς Ἐκκλησίας καὶ τῆς ἱστορίας»(sic).
Νομιζω ότι ο μόνος λόγος που "αξίζει" να διαβασθεί το προβληματικό αυτό επισκοπικό κείμενο είναι προκειμένου να καταδειχθή για μία ακόμη φορά η ηγεμονική και εξουσιαστική νοοτροπία και πρακτική των εν Φαναρίω οικούντων που μονάχα δεινά προοιωνίζεται για την οικουμενική Ορθοδοξία.
Λ.Ν.
Το αρχικό σχόλιο μας εκ των υστέρων αξιολογούμε ότι υπερέβει το μέτρο. Δεν έπρεπε να το διατυπώσουμε έτσι.
Αυτό δεν αναιρεί την ατολμία τόσο του Κυθήρων όσων και άλλων μητροπολιτών οι οποίοι θεωρούνται αντιοικουμενιστές, να ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΟΥΝ ΕΥΘΑΡΣΩΣ την ψευδοΣύνοδο της Κρήτης και τους διοργανωτές της.
Αν κάποιος μπορεί να μας αποδείξει το αντίθετο, ότι δηλαδή πράγματι πολέμησαν τις αποφάσεις της Συνόδου και ΔΗΜΟΣΙΑ ΞΕΚΑΘΑΡΑ τις καταδίκασαν και δήλωσαν ότι ΔΕΝ τις αποδέχονται, "ιδού η Ρόδος", ας μας τις παραθέσει.
Αγαπητε παιδαγωγε ηθελα μονον να πω πως ειναι τοσο δυσκολο το θεμα,μα τοσο δυσκολο που πρεπει εμεις οι Ορθοδοξοι να ειμαστε πολυ προσεκτικοι.
Το να αγωνιζεται κανεις να μην υποταχθη η Ορθοδοξος Εκκλησια,αφου εχουμε την πατερικη νουθεσια ''οταν παντες ομοιως πιστευομεν,τοτε ενοτης εστιν'',δεν ειναι λιγο.
Πρεπει να μαθουμε να περιμενουμε,η εκκλησια κανει ποιμαντικη,δεν ειναι κατεργο,ουτε διαιρειται ουτε σχιζεται...η Εκκλησια ειναι ο Ιδιος Ο Χριστος,ο οποιος ειναι ενωμενος με το Σωμα Του.
Μη ξεχνας ποσο εχουν αλωθει τα Πατριαρχεια απο τον οικουμενισμο και ακομα μην ξεχνας τις διαφωνιες που καταγραφηκαν στα πρακτικα στην Κρητη,ενω παραλληλα απορριφθηκαν ολες οι εισηγησεις εκκλησιων και ιερων μονων της Ιερας Κοινοτητας του Αγιου Ορους ...το οτι δεν συμμετειχαν τεσσερις τοπικες εκκλησιες κατι σημαινει και κατι δεν σημαινει.
Επαναλαμβανω το οταν παντες πιστευομεν ομοιως,τοτε ενοτης εστιν....
Οι αγιοι Αποστολοι καλουν στο Ευαγγελιο που μας παρεδωθη να μεινουμε πιστοι στην διδασκαλια αυτη,που ειναι και η αληθινη γνωση,επισης ναγινουμε ολο και πιο αμετακινητοι στην πιστη διοτι θεμελιον αλλο ουδεις δυναται θειναι,ως εστι Ι.Χ α` κορ 3-11...
Η ψευδαγαπη της ενοτητας δια της εκκλησιαστικοτητας των αιρετικων,δεν εκφραζουν την πιστη των Αποστολων κ των αγιων Πατερων τας φωνας.
Η Εκκλησια πολεμειται αλλα δεν νικαται ουτε καταποντιζεται..
Νομιζω πως εκει που αγωνιζεται κανεις εκει και αγιαζεται και εκει που αποκαλυπτεται η αληθεια,απο εκει αρχιζει για μερικους ο φοβος Του Θεου,η ταπεινωση και η υποταγη για τις αγιες εντολες...
Και,εκει που διωκεται εκει και στερεουται
Και ολοι αρχιζουν να νιωθουν τι εστι Ε Κ Κ Λ Η Σ Ι Α Α Λ Η Θ Ι Ν Η
ολα τα αλλα ασετα να τα δουμε εν τη πορεια.
Επισης,πριν την Κρητη,επι μια πενταετια υπηρξε αγωνας στα της ορθοδοξου πιστεως και κατα του οικουμενισμου.
Δημιουργουνται λοιπον ρηγματα στην ενοτητα της εκκλησιας.Αυτο ειπε και ο σεβ.Κυθηρων
και μαλιστα εκανε μια αναλυση περι διαιρεσεων και σχισματων...
Γιατι καταβαλεσαι εναντιον τους,θεωρεις ευκολα ολα αυτα;
Παιδαγωγέ μου , χίλιες φορές το έχουν αποδείξει μέ τά δικά τους μέτρα ο καθένας οτι είναι αντιοικουμενιστές . Δεν τίθεται κάν σε αμφιβολία . Κατηγορείται και ο Πειραιώς -'και εγώ η ίδια τον έχω κατηγορήσει-- για κάποιες ρητορικές του υπερβολές , σαν αυτή που ακούμε στό video που κυκλοφορεί όπου αναλύει τα περί του Ουκρανικού . Απο το όλο video τί εισπράττουμε , οτι είναι κάποιος υποτελής του πατριάρχη ; Μέ τίποτα ! Τουλάχιστον ο Κυθήρων πουθενά δεν έχει δώσει καμμία αφορμή σκανδάλου .Ίσως θα θέλαμε νά είναι πιό τολμηροί όπως λές . Καλά κάνουμε και εμείς και μιλάμε , μόνο νά μήν τους αποδομούμε . Κανείς όμως δεν έχει θεικές ιδιότητες μέ την έννοια του θεού Δία νά ανατρέπει ως δια μαγείας την ορμή της οικουμενιστικής θύελλας που την στηρίζουν όλες οι εγκόσμιες δυνάμεις . Ζητάμε την βοήθεια του Θεού .
Δημοσίευση σχολίου