Παρασκευή 20 Ιουλίου 2018

ΤΗΣ ΠΡΟΣΦΥΓΙΑΣ



Με φυτέψανε πάνω σε καμένη γη

Ήλιος κι άνεμος κι ούτε γύρω μια πηγή

Και μου ζητάς να γίνω δέντρο δροσερό

Δεν μπορώ. Είναι πια αργά

Το διψασμένο κλαρί δεν λυγά

Φύγε. Δεν υπάρχει γιατρειά

Δεν υπάρχει γιατρειά.

Πικρά φιλιά καίνε στα χείλη μου

Στο καλό, Απρίλη μου

άσε με στην ερημιά του καημού



Στα στρατόπεδα κι από κει στην προσφυγιά

Κάτσε μέτρησε πόσα χώρεσ' η καρδιά

και ξαφνικά μέσα στο δρόμο μου εσύ

Δυνατό, κόκκινο κρασί

Αχ, τι παιχνίδια μας παίζ' η ζωή...

Φύγε. Δεν υπάρχει γιατρειά.

Δεν υπάρχει γιατρειά.

Πικρά φιλιά καίν' στα χείλη μου

Στο καλό, Απρίλη μου

άσε με στην ερημιά του καημού.

*****************

Τhey planted me on burned land

Sun & wind & not even a source of water around

And you want me to be a fresh tree

I cant,its too late

my thirsty branch doesnt move anymore

Go-there is no cure

Bitter kisses burn my lips

Farwell my April

leave me in my lonliness



To the army camps & then be fugitive

you can count what the heart can bear

& sudenly i see you in my way

Life moves in mysterious ways...

Go-there is no cure

Bitter kisses burn my lips

Farwell my April

leave me in my lonliness

Δεν υπάρχουν σχόλια: