«Τὰ
κάστρα πέφτουν πάντα ἀπὸ μέσα»! Αὐτὸς ὁ λόγος – ἀπόσταγμα πείρας αἰώνων – ἔρχεται
νὰ ἀποδειχθεῖ ἀληθινὸς γιὰ μιὰ ἀκόμη φορά, ἴσως τὴ χειρότερη ἀπ᾿ ὅλες, ἀφοῦ ἀκόμη
καὶ ἐπίσκοποι ἐμφανίζονται ἐπηρεασμένοι ἀπὸ τὴν ὁμοφυλοφιλικὴ προπαγάνδα καὶ ἀποδέχονται
τὶς ἀντιευαγγελικές της ἀντιλήψεις.
Ἔτσι
μὲ θλίψη πολλὴ καὶ ἔκπληξη μεγάλη διαβάσαμε τὶς ἀπόψεις ποὺ διατύπωσε ὁ πολὺ
γνωστὸς Ὀρθόδοξος Ἄγγλος Μητροπολίτης Διοκλείας Κάλλιστος Γουέαρ (Ware) στὸ
περιοδικὸ «The Wheel» (Ὁ τροχός), στὸ ἀφιερωματικὸ τεῦχος 13-14 (Ἄνοιξη – Καλοκαίρι
2018) μὲ θέμα: «Embodiment and Anthropology. Sex, Marriage and Theosis» (Ἐνσωμάτωση
καὶ Ἀνθρωπολογία. Φύλο, Γάμος καὶ Θέωση).
Ἐκεῖ
ὁ Πανιερώτατος, προλογίζοντας τὸ ἀφιερωματικὸ τεῦχος, ἀναφέρεται ἐκτενῶς στὸ
ζήτημα τῆς ὁμοφυλοφιλίας καὶ γράφει ὅτι βλέπει «τουλάχιστον τρεῖς ἀνωμαλίες στὴν
τρέχουσα θεραπευτικὴ ἀντιμετώπιση τῶν ὁμοφυλοφίλων» μέσα στὴν Ἐκκλησία.
Ποιὲς
εἶναι αὐτές; Πρῶτον ὅτι «οἱ ὁμοφυλόφιλοι ἄνδρες καὶ γυναῖκες» εἶναι ἀδικημένοι,
ἀφοῦ, κατὰ τὴ γνώμη του, «δὲν εἶναι προσωπικὰ ἔνοχοι τοῦ προσανατολισμοῦ τους, ἐπειδὴ
αὐτὸ δὲν εἶναι κάτι ποὺ ἔχουν ἐπιλέξει». Γενικεύοντας σὲ ὅλους τοὺς ὁμοφυλόφιλους
τὸ εἰδικὸ πρόβλημα κάποιων ἀπὸ αὐτοὺς καταλήγει στὸ ἑξῆς σκεπτικό:
«Οἱ
ὁμοφυλόφιλοι δὲν αἰσθάνονται ἕλξη γιὰ ἄτομα ἄλλου φύλου, ὥστε νὰ ἔρθουν σὲ γάμο
μὲ κάποιο ἀπὸ αὐτά. Τί θὰ κάνουν; Θὰ μείνουν ἄγαμοι; Ἀλλὰ τότε ἀδικοῦνται». Στὸ
σημεῖο αὐτὸ ἐπικαλεῖται τὰ λόγια τοῦ π. Βασιλείου Θερμοῦ: «Ἕνα ὁμοφυλοφιλικὸ ἄτομο
καλεῖται νὰ βαδίσει μία ζωὴ ἀγαμίας χωρὶς νὰ νιώθει μία κλήση γι᾿ αὐτό». Καὶ
διερωτᾶται ὁ Ἐπίσκοπος: «Εἶναι σωστὸ νὰ ἐπιβάλουμε αὐτὸ τὸ βαρὺ φορτίο στὸν ὁμοφυλόφιλο;»
Τὴ
δεύτερη ἀνωμαλία τὴν ἐντοπίζει «στὸν τρόπο μὲ τὸν ὁποῖο οἱ ὁμοφυλόφιλοι ἀντιμετωπίζονται
συνήθως στὸ μυστήριο τῆς ἐξομολόγησης», ὅπου «ὁ ὁμοφυλόφιλος ποὺ ἔχει δεσμευθεῖ
σὲ μία σταθερὴ σχέση ἀγάπης ἀντιμετωπίζεται πιὸ σκληρὰ ἀπὸ ὅ,τι ὁ ὁμοφυλόφιλος»
ποὺ ἐνεργεῖ τὸ πάθος περιστασιακὰ μόνο γιὰ ἡδονή. Στὸν δεύτερο οἱ πνευματικοὶ ἐπιβάλλουν
μικρότερο ἐπιτίμιο καὶ κάποτε τὸν ἀφήνουν νὰ κοινωνεῖ. «Κάτι ἔχει πάει στραβὰ ἐδῶ»,
σημειώνει.
Δηλαδὴ
τὸ ἴσιο ποιὸ εἶναι; Νὰ καθιερώσει ἡ Ἐκκλησία γάμο ὁμόφυλων ζευγαριῶν;
Ἡ
τρίτη ἀνωμαλία βρίσκεται, κατὰ τὴ γνώμη του, στὸ ὅτι, ἐνῶ ἀναγνωρίζουμε ὅτι ἄτομα
τοῦ ἴδιου φύλου μποροῦν νὰ εἶναι στενοὶ φίλοι, δὲν δεχόμαστε ὅτι μποροῦν νὰ ἔχουν
σεξουαλικὲς σχέσεις: «Γιατί δίνουμε τόσο μεγάλη ἔμφαση στὸ φύλο τῶν γεννητικῶν ὀργάνων;
Γιατί προσπαθοῦμε νὰ διερευνήσουμε τί τὰ ἐνήλικα ἄτομα τοῦ ἴδιου φύλου κάνουν
στὴν ἰδιωτικότητα τῶν ὑπνοδωματίων τους;» «Εἶναι ἀναξιοπρεπὲς νὰ κοιτάζει κανεὶς
ἀπὸ τὴν κλειδαρότρυπα»!
Ἂν
ἀκόμη κάποιοι δὲν ἔχουμε φρίξει μὲ τὰ λόγια αὐτὰ τοῦ ἐπισκόπου Καλλίστου, εἴμαστε
ἤδη νεκροί…
«Τὰ
κάστρα πέφτουν πάντα ἀπὸ μέσα»!
Ορθόδοξο Περιοδικό “Ο ΣΩΤΗΡ
Διαβάστε τις βλασφημίες του Μητροπολίτη Διοκλείας Κάλλιστου Γουέαρ (Ware) :
Άλλος ένας "ευσεβής" επίσκοπος και θα τον καλούν να επιμορφώνει ιερείς, Τρομάρα μας!
5 σχόλια:
ὀμοφυλοφιλία, συχαμένα πράγματα
Κουκουρουκου
Ιδιωτικοτητα του δωματίου δεν υπάρχει ενώπιον του Θεού, ο δεσπότης βρίσκεται σε μεγάλη πνευματική σύγχυση. Αυτά τα γράφει κάποιος που έχει μακρά πείρα ομοφυλοφιλικων σχέσεων, δυστυχώς. Αλλά όταν την "ορθόδοξη πνευματικότητα" την καθορίζουν Θερμοί και Ζηζιουλες, όλα επιτρέπονται... Κοροϊδεύουν τον κόσμο, αφού πρώτα έχουν κοροϊδέψει τη συνείδηση τους... Η βάση της πλάνης τους είναι η απιστία...
Οταν ασχολεισαι με την μοναδικοτητα της ορθοδοξου πιστεως μεσα στην ευρεια διαφορετικοτητα,οχι θα κατοικησει Ο Χριστος στις καρδιες τους,αλλα δεν εχεις συλλαβει το βαθος ,το μηκος και το πλατος της σωτηριας,οποτε,ευκολο ειναι να πεις ''πας τις φρονων τα ουρανια ψυχασθενης εστι''..αγνοωντας ετσι τουλαχιστον πληροφοριακα την ευαγγελικη περικοπη περι καρπων του Πνευματος.
Οποταν ριχνουν στο προσκηνιο τα σημαδια της ασεβειας και ειναι πολλα...αλλοι ριχνουν τον φθονο,αλλοι την συκοφαντια,μερικοι το μισος,καποιοι αλλοι την πονηρια.
Ετσι σκεπαζουν και σκεπαζουν ωστε η αποχαυνωσις να επεκτεινεται επικινδυνως,οποτε,δεν πειραζει το ενα,δεν ειναι τιποτε το αλλο,ο κοσμος προχωραει,ας μη μενουμε στασιμοι εμεις,χρειαζομαστε μια μοντερνα εκκλησια,διχως νηστειες,διχως πολλα ταμπουκλπ,και φθασαμε να μη διαφερουμε απο τις αλλες θρησκειες.φθασαμε να συζουμε,να υπογραφουμε συμφωνα συμβιωσης και να μιλαμε για τον γαμο των ομοφυλοφιλων και τα δικαιωματα.Δικαιωμα φυσικα εχουν να περιφερονται γδυμνοι στους δρομους,δικαιωμα εχουν να ευτελιζουν τους αγιους και τον εσταυρωμενο,κατα τα αλλα ο αντιρατσιστικος νομος να ισχυει απο τη μια πλευρα.Ο χριστιανος να μην μιλαει ,να μην υπερασπιζεται την πιστη του.Στην παντα περνουν οι αδικημενοι,που τοσα χρονια καταπιεζονταν,οχι εξαιτιας μιας διευθαρμενης φυσεως,αλλα εξαιτιας της κατακραυγης του κοσμου.
Και ερχονται καποιοι μεταπατερικοι να μας μιλησουν για τα παθη.Και ενω οι αγιοι Πατερες εχουν μιλησει εκτενως γι'αυτα,τα Σοδομα και τα Γομμορα μιλουν ακομα και οι αββαδες μιλουσαν για πνευματικο ευνουχισμο και μαλιστα θεολογουσαν τα της φυσεως για τους ευνουχους,οι οποιοι επρεπε αν και ευνουχιστηκαν απο καποια τραγικη περισταση,αυτοι επρεπε να διπλασιασουν τις αρετες,ηρθαμε τωρα να λεμε ''μια χαρα ειναι τα παιδια''...''ε,δεν το θελουνε,,,,ετσι γεννηθηκαν,,,,τι φταινε ''...
Και οταν οι αγιοι Πατερες λενε πως μαζι με τις εντολες ,την ευχη και τα Μυστηρια θα χρειαστουμε χρονο πολυ για να φθασουμε στην καθαροτητα της καρδιας,γιατι Ο Θεος ενωνεται με τους καθαρους τη καρδια,τον αφηνει στο πεζοδρομειο και τον δικαιολογει,πως πρεπει να κανει και γαμο δηλαδη,οποτε οι εντολες,ποιες εντολες,,,,πανε περιπατο.
Μετα λεει μην εισαι δικαιος.
Οταν ρωτησαν τον αγιο Γρηγοριο Διαλογο,πως δεν ειναι δικαιο να κολαζομαι [καποιος Πετρος]αν και αμαρτανω για λιγο χρονικο διαστημα εστω σε ολη μου τη ζωη,σε σχεση με την αιωνια κολαση για την οποια γινεται λογος γι'αυτους που θα λαβουν αυτην κατα την Δευτερα Παρουσια,εκεινος απαντησε,πως ναι ειναι δικαιο να κολαζεσαι,εφοσον η κα ρδια σου θελει να αμαρτανει και αφου η καρδια σου θελει συνεχως να αμαρτανει εφοσον ζεις,,,,,και στην αλλη ζωη θα αμαρτανες,οποταν ειναι δικαιο να κολαζεσαι ...
Ας ζησουν οπως επιθυμουν,με το ζορι σωτηρια δεν θελει Ο Θεος.
Αλλα απο εκει ως το να μη σεβονται την πιστη των απλων χριστιανων παει πολυ...
Ωραια σχολια!
Δεν θα μπορούσε, φυσικά, να λείπει η παραπομπή του επισκόπου στις ολέθριες θέσεις του π.Βασιλείου Θερμού...
Με τις οθνείες απόψεις του τελευταίου να μην έχουν ακόμη καταστεί αντικείμενο
συνοδικής ενασχόλησης.
Θα δώσουν φρικτό λόγο εν ημέρα κρίσεως τόσο οι συνοδικοί που ακόμη δεν έχουν ευαισθητοποιηθεί σχετικώς όσο και εκείνοι που προβάλλουν τις φρικαλέες ιδεοληψίες του μέσα από τα ιστολόγιά τους...
Λ.Ν.
Δημοσίευση σχολίου