Τρίτη 5 Ιουνίου 2018

Προσέξτε πολύ όταν σας πουλάμε «αγιορείτικα» εργόχειρα

Αποτέλεσμα εικόνας για αγιορειτικα εργοχειρα 
Πόσο φτωχή και άδικη είναι η ονομασία ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ ή και παραπάνω... νόθων "αγιορειτικών" εργοχείρων. 
Ο καταναλωτής να νομίζει ότι έγινε αυτό που αγοράζει στο Άγιον Όρος ,ενώ είναι βιομηχανικό .
Μου το πρότειναν να το κάνω κι εγώ,δίδοντας την άδεια του ονόματος του κελλιού. Για όνομα του Θεού ! Να βγαίνει το λάδι π.χ. στην Ιταλία και να το τρως για Αγιορείτικο κλπ,κλπ. 
Κάποτε δεν θα πρέπει να ζητήσει κάποιος ερμόδιος από το κατάστημα που τα πουλάει τιμολόγιο εξαγωγής που ελέγχεται από το τελωνείο Αγίου Όρους;
Έξω από την Ι.Σκήτη του Αγίου. Ανδρέα κάτω από το δένδρο είδα κάποιον να είναι έτοιμος να σωριαστεί στο χώμα.Τον ρώτησα τι έχεις; Ήταν πρώην ναρκωμανής.
-Πήρες δόση;
-Όχι, απεξαρτήθηκα.Πονάει πολύ το πόδι μου.Μπορεί και να μου το κόψουν.

-Πως βρίσκεις χρήματα για να ζεις;
-Κάνω σταυρουδάκια.
-Έχεις μαζί σου;
Μου τα έδειξε και του αγόρασα για 50 €.
Αυτά όμως δεν θα τα βαφτίσω Αγιαρείτικα .


Γέροντας Ισαάκ Δήμπαλας
μας τοστειλε το mail

Δεν υπάρχουν σχόλια: