Πέμπτη 8 Μαρτίου 2018

Αρχιερατικό συλλείτουργο του μητροπολίτη Μπάντσενι π.Λογγίνου της κανονικής εκκλησίας που υπάγετε στο πατριαρχείο Μόσχας και του π.Θεοδώρου Ζήση


Ευχαριστούμε πολύ τον Αρχιεπίσκοπο Λογγίνο που με την κίνηση του αυτή δείχνει να μην «μασάει» με τις γελοιότητες των οικουμενιστών 
εν Ελλάδι να βάλουν «κανόνα ακοινωνησίας» άκουσον άκουσον 
 στον πολυσέβαστο και Ορθόδοξο γέροντα Θεοδώρο.
 Είναι δε ένα ηχηρό χαστούκι και στους δορυφόρους γλείφτες Πατριαρχικούς που ζητούσαν με κακότητα, πολλάκις, κραδαίνοντας την μαχαίρα της ψευδεπίγραφης νομιμοφροσύνης εις «ιερούς κανόνας»
"την κεφαλήν επί πίνακι" και του π.Θοεοδωρου και άλλων ομολογητών πατέρων!
Ξύδι λοιπόν!

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ο Αρχιεπίσκοπος Λογγίνος δεν είναι Αποτειχισμένος Επίσκοπος με την πλήρη και ουσιαστική έννοια ακόμη, ούτε και οι ιερείς που τον ακολουθούν, διότι αν και έχει σταματήσει το μνημόσυνο του Ρώσου Πατριάρχη μνημονεύει πλήρως τον Προκαθήμενο της Ουκρανίας Μητροπολίτη Ονούφριο και την τοπική Σύνοδο στην οποία και ανήκει Εκκλησιαστικά.

Ο Μητροπολίτης Ονούφριος παρά την αντιοικουμενιστική του τοποθέτηση εχει πλήρη κοινωνία και μνημονεύει τον Πατριάρχη της Ρωσίας και εκείνος με την σειρά του έχει πλήρη κοινωνία με το Φανάρι και τις υπόλοιπες τοπικές Εκκλησίες που αποδέχθηκαν την "Σύνοδο" του Κολυμπαρίου. Κανονικά διακοπή μνημοσύνου Αρχιερέως καταγγελομένου για Αίρεση σημαίνει αυτόματα και διακοπή Εκκλησιαστικής Κοινωνίας με όσους αποδέχονται ή ανέχονται την Αίρεση. Στην περίπτωσή μας όμως διακοπή Μνημοσύνου, ως φαίνεται, σημαίνει έντονη Εκκλησιαστική διαμαρτυρία και πιθανή αόριστη πίεση και απειλή για μελλοντική διακοπή της Εκκλησιαστικής Κοινωνίας. Το ίδιο ακριβώς σημαίνουν και τα Αναθέματα που εκφωνούνται εναντίον των Οικουμενιστών τον τελευταίο καιρό από τον ίδιο κύκλο ανθρώπων.

Ανάθεμα σημαίνει χωρισμός κάποιου από Τον Χριστό και Την Εκκλησία, εδώ μάλλον σημαίνει, μία αόριστη πίεση και απειλή για πιθανό μελλοντικό χωρισμό εάν δεν μεταννοήσουν οι Οικουμενιστές και επειδή οι Οικουμενιστές μάλλον δεν πρόκειται να μεταννοήσουν, ας σκεφθούν σοβαρά οι ανωτέρω φιλοορθόδοξοι και ας προχωρήσουν, Επίσκοποι και Ιερείς, σε αυτό που έπρεπε να έχουν πράξει εδώ και χρόνια

Ανώνυμος είπε...

Μια διαφορετική προσέγγιση του Τελεβάντου

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ π. ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΖΗΣΗ ΣΤΗΝ ΟΥΚΡΑΝΙΑ

Στο βίντεο της ανάρτησης ο π. Θεόδωρος Ζήσης συλλειτουργεί με τον επίσκοπο Λογγίνο της Εκκλησίας της Ουκρανίας.

Η κίνηση είναι τεράστιας σπουδαιότητας.

Ο π. Θεόδωρος δεν ετέθη αργός από τον Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης. Απλά ο Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης του αφαίρεσε το δικαίωμα να ιεροπρακτεί στα όρια της Μητροπόλεως του.

Έχει, όμως, παραπέμψει την υπόθεσή του, όπως και του π. Νικόλαου Μανώλη, σε Συνοδικό δικαστήριο.

Άρα ουδένα κώλυμα έχει να ιεροπρακτεί, όπου ο τοπικός επίσκοπος του δώσει ευλογία, πολλώ μάλλον όταν ο επίσκοπος συλλειτουργεί μαζί του.

Επομένως το συλλείτουργο του π. Θεόδωρου Ζήση με τον Ουκρανό επίσκοπο Λογγίνο -επί του παρόντος- έχει μεν κάποια, αλλά όχι ιδιαίτερη, σπουδαιότητα.

Η τεράστια σπουδαιότητά του έγκειται -πρωτίστως- στο ότι στέλλει σαφέστατο μήνυμα στους επίδοξους διώκτες του π. Θεόδωρου και τους συν αυτώ ότι, ακόμη και αν Συνοδικό δικαστήριο της Εκκλησίας της Ελλάδος καθαιρέσει τον ομολογητή κληρικό μαζί με τον π. Νικόλαο Μανώλη και άλλους αποτειχισθέντες πατέρες, η καθαίρεσή τους θα πέσει στο κενό και θα ακυρωθεί στην πράξη.

Όχι μόνον επειδή θα είναι αντικανονική, αφού οι Ιεροί Κανόνες δίνουν σε όλους το δικαίωμα να αποτειχιστούν -αν ο οικείος επίσκοπος κηρύσσει γυμνή τη κεφαλή κατεγνωσμένη αίρεση επ’ εκκλησίαις-, αλλά -πρωτίστως- επειδή η Εκκλησία χειροτονεί και η Εκκλησία καθαιρεί.

Αν, λοιπόν, ο επίσκοπος Λογγίνος δεχτεί σε συλλείτουργο τους καθαιρεθέντες αποτειχισμένους κληρικούς σημαίνει ότι η καθαίρεσή τους αναιρείται στην πράξη.

Η εκκλησιαστική κοινωνία με τον επίσκοπο Λογγίνο εξασφαλίζει άμεσα ή έμμεσα εκκλησιαστική κοινωνία με όλες τις επισκοπές ορθοδόξων.

Επομένως η κίνηση του π. Θεοδώρου συνιστά εξαιρετικά ευφυή στρατηγική, που στέλλει σαφέστατο μήνυμα σε όσους επίορκους -προς τους όρκους της χειροτονίας τους Οικουμενιστές και Κολυμπαριστές επισκόπους-, παρά πάσαν έννοια κανονικού δικαίου, επιδιώκουν να καθαιρέσουν τον π. Θεόδωρο Ζήση και τους συν αυτώ.

Ανώνυμος είπε...

Όπως οι εχθροί γίνονται φίλοι προκειμένου να σταυρώσουν τον Χριστό, έτσι και οι εχθροί του Οικουμενικού Πατριαρχείου μονιάζουν. Είναι ελεεινό το θέαμα "έλληνας" ευεργετηθείς αχάριστος κληρικός να συντάσσεται με τους σλαύους εναντίων της Ελληνικής Ορθοδοξίας από εμπάθεια κατά του Οικουμενικού Πατριάρχη.

ΤΡΕΛΟ-ΓΙΑΝΝΗΣ είπε...

Γελάμε μετά δακρύων κυριολεκτικά όταν διαβάζουμε ή ακούμε τέτοιες ανόητες και αμάρτυρες πατερικά , συναισθηματικές ανοησίες !

Του Πατριάρχη είναι η ιεροσύνη λεβέντη ,την κληρονόμησε μήπως από τον πατέρα του
ή από τον παππού του ;; για σοβαρέψου σε παρακαλώ ,όλοι οι άλλοι είναι σοβινιστές και ενθοφυλετιστές μόνο οι Πατριαρχικοί δεν είναι …

για όλους μας η κίνηση του π. Θεοδώρου συνιστά εξαιρετικά ευφυή στρατηγική, που στέλλει σαφέστατο μήνυμα σε όσους επίορκους -προς τους όρκους της χειροτονίας τους Οικουμενιστές και Κολυμπαριστές επισκόπους-, παρά πάσαν έννοια κανονικού δικαίου, επιδιώκουν να καθαιρέσουν τον π. Θεόδωρο Ζήση και τους συν αυτώ.
Και πάλι ξύδι λοιπόν!