Τρίτη 6 Φεβρουαρίου 2018

Τον θεωρούν «απλούτσικο» και «φανατικό» αλλά είναι ΠΑΛΙΚΑΡΙ!

Συγκλονιστικό βίντεο για την παραπομπή του π.Νικολάου Μανώλη στο συνοδικό δικαστήριο

14 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Λάλα τα παπά Νικόλα λίγο νά φτιαχτούμε !
Διώξεις , Συνοδικά καταδικαστήρια ! Ωρέ ! Σέ πλάγιο πρώτο μεγαλοπρεπή ! Γλέντια !

Ευαγγελία ζαλ είπε...

Αυτοι που με την ενοχη σιωπη τους επετρεψαν να περασουν ολα τα αντιχριστα νομοσχεδια εχουν το θρασος να τιμωρησουν τον π. Νικολαο. Δε θα τους αφησουμε, δεν μας εμπνεουν πια

Ανώνυμος είπε...

Δηλαδή όλοι οι άλλοι ιερείς είναι τόσο λάθος; Μόνο ο π. Νικόλαος είναι σωστός;
Δηλαδή όλοι οι άλλοι που μνημονεύουν τον επίσκοπο Άνθιμο θα πάνε στην κόλαση;
Για σταθείτε ρε παιδιά.
Τι ανυπακοές για κοτσάνια με την ρίγανη. Ρωτήστε κανένα προσευχόμενο γέροντα. Ποια είναι η θέση που πρέπει να πάρει ένας ιερέας, ένας μοναχός, ένας λαϊκός όταν συμβαίνουν τέτοια συνταρακτικά θέματα...
Κάθεται ο παπούλης Νικόλαος γράφει βίντεο και όλο σχολιάζει ολονών τα κακώς κείμενα. ΚΡΊΝΕΙ ΚΡΙΝΕΙ ΚΡΙΝΕΙ ΚΡΙΝΕΙ...
Έτσι αγίασαν οι πατέρες μας; οι άγιοι;
Δεν τον ξέρω τον π. Νικόλαο αλλά πολύ προβληματίζομαι με συνεχή και ΑΤΕΛΕΙΩΤΗ ΚΡΙΤΙΚΗ του.

Ανώνυμος είπε...

ΕΙΝΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ

Μαρία Π. είπε...

Αν μου επιτρέπετε, θα ήθελα καταρχήν να πω ότι συμπαθώ τον π.Νικόλαο, και του συμπαραστέκομαι, και θεωρώ ότι θα είναι άδικο να καθαιρεθεί, γιατί η κατηγορία για σχίσμα δεν ισχύει, αφού δεν έκανε δική του "εκκλησία"-σύναξη, ούτε προσχώρησε σε κάποια σχισματική παράταξη.
Διέκοψε την μνημόνευση για λόγους που έχει εξηγήσει, καλύπτεται από τους Ι.Κ., και μάλιστα δεν έχει αποκοπεί από το συνολικό σώμα των Ορθόδοξων Χριστιανών, ούτε προτρέπει άλλους να το κάνουν. Και αυτό δεν εμπίπτει στο θέμα "ακρίβεια-οικονομία", αλλά είναι το σωστό, με βάση όσα μας έχουν πει και έχουν πράξει αγιασμένοι Γέροντες της Ορθοδοξίας.
Αν μου επιτρέπετε όμως, θέλω ακόμα να προσθέσω ότι έχω κάποιες ενστάσεις σχετικά με το βίντεο (δεν ξέρω ποιος έχει γράψει το κείμενο), στο σημείο που λέει ότι "οι αιρέσεις αναγνωρίστηκαν ως "εκκλησίες με έγκυρα Μυστήρια και Θεία Χάρη και δυνατότητα Σωτηρίας".
Αυτό δεν ισχύει, γιατί αν ήταν έτσι, θα είχαμε την πλήρη ένωση, και θα είχαμε φύγει όλοι, και ακόμα περισσότερο, άνθρωποι που γνωρίζουν αυτά τα θέματα πολύ καλύτερα, και δεν θα διακινδύνευαν την Σωτηρία τους.
Θα είχε φύγει π.χ. και ο γέροντας του π.Νικολάου, ο γ.Αγάθων, και πολλοί άλλοι όπως ο κ.Τσελεγγίδης [δείτε εδώ τι λέει σχετικά:https://www.youtube.com/watch?v=rfdWp8y-yq4],
όπως ο μ. Γ.Μεταλληνός, ο π.Σαράντος, ο μ.Ναυπάκτου, ο μ. Πειραιώς κ.α.
Αναγνωρίστηκε η "ιστορική ονομασία" της λέξης "εκκλησία", υποτίθεται με "τυπικό τρόπο" (σε αυτή τη φάση),[παρόλο που κάποιοι υψηλά ιστάμενοι μπορεί να ήθελαν και με ουσιαστικό (τουλάχιστον για τους παπικούς), γιατί έτσι το πιστεύουν, ίσως ακόμα θα ήθελαν να αλλάξουν και το Σύμβολο της Πίστεως].
Δεν αναφέρθηκε πουθενά η Θεία Χάρη, το θέμα των Μυστηρίων, και η δυνατότητα Σωτηρίας.
ΔΕΝ ΤΟΛΜΗΣΑΝ.
Όλο αυτό που έγινε, είναι φυσικά "εκ του πονηρού", το γνωρίζουμε, γιατί ανοίγει τον δρόμο για το επόμενο βήμα, αλλά απέχει μακράν από το να λέμε ότι αυτή τη στιγμή σύσσωμη η Ορθόδοξη Εκκλησία ΘΕΩΡΕΙ ΚΑΙ ΚΗΡΥΤΤΕΙ, ότι οι Παπικοί, Ευαγγελικοί, Πεντηκοστιανοί, Σαϊεντολόγοι, ψευδομάρτυρες της Σκοπιάς, είναι "Εκκλησίες με θεία Χάρη, Μυστήρια, και δυνατότητα Σωτηρίας"(!).
Αυτό είναι τραβηγμένο απ΄τα μαλλιά, και δεν πρέπει να το λέμε γιατί θα δώσουμε λόγο στον Θεό, για την τελευταία ψυχή για την οποία πέθανε ο Χριστός, και μπορεί εμείς με την αδιακρισία μας να την σκανδαλίζουμε ώστε να μην θέλει να ξαναμπεί σε Ναό, να μη θέλει το Σώμα και Αίμα του Κυρίου, κτλ.. θεωρώντας τα "μολυσμένα" (!!).. και έτσι να κρυώσει πνευματικά (εν μέσω γενεάς πονηρής και διεστραμμένης όπως λέει ο Απ.Παύλος)..
Μην ξεχνάμε ότι οι μοναχοί κυριολεκτικά ζουν μέσα στο Ναό, με αγρυπνίες, παρακλήσεις, θεία Κοινωνία, και αυτό μαζί με την αδιάλειπτη προσωπική μετάνοια, ελκύει τη Θεία Χάρη ώστε να αγιάζονται δια του Αγίου Πνεύματος, (φυσικά βέβαια αν κάποια στιγμή δούμε το βδέλυγμα της ερημώσεως, την βεβήλωση των αγίων θυσιαστηρίων, ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι θα φύγουμε γιατί τότε δεν θα υπάρχει αγιασμός).
Επίσης στο Π.Σ.Ε. έχουμε θεσμική συμμετοχή και όχι μυστηριακή.Επομένως δεν κοινωνούμε (ακόμα) ΜΥΣΤΗΡΙΑΚΑ, με καμία αίρεση.
Είναι δεδομένο ότι τα πράγματα οδεύουν σε άσχημη κατεύθυνση, και επιπλέον βρίσκονται σε κρίσιμες θέσεις, κάποιοι άνθρωποι δυτικόφρονες, και κακόδοξοι.
Πρέπει λοιπόν να είμαστε "στα κάγκελα", στις επάλξεις! ΕΙΝΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΟ!
Όμως από την άλλη χρειάζεται προσοχή. Και ειδικά στη συγκεκριμένη συγκυρία που η χώρα και η Ορθοδοξία, δέχεται συντονισμένο πόλεμο, και είμαστε σε κατάρρευση, έχοντας μάλιστα το συριζαϊκό μόρφωμα στην εξουσία, που είχε έτσι κι αλλιώς στο προεκλογικό του πρόγραμμα την σχεδιασμένη αποχριστιανοποίηση.
(συνεχίζεται)

Μαρία Π. είπε...

Η ψευδοσύνοδος είναι άκυρη στις συνειδήσεις των πιστών, όπως και άλλες του παρελθόντος, και μάλιστα ακόμα και ο τρόπος που μεθοδεύτηκε και οι εκβιασμοί που έγιναν (τα έχει πει αναλυτικά ο μ. Ναυπάκτου), δείχνουν καθαρά περί τίνος πρόκειται.
Αλλά επαναλαμβάνω χρειάζεται ΔΙΑΚΡΙΣΗ στον τρόπο που μιλάμε.
Λένε κάποιοι:"Δεν πρέπει να αποκοπούμε από την ΑΙΡΕΣΗ;;"
Σαφώς δεν πρέπει να έχουμε καμιά κοινωνία με ΑΙΡΕΣΕΙΣ, ΑΛΛΑ τι σημαίνει ΑΙΡΕΣΗ;; Αίρεση είναι πολύ βαριά λέξη.
Δεν μπορούμε αυτή τη στιγμή να χαρακτηρίζουμε ΑΙΡΕΣΗ, σύσσωμη την Ορθοδοξία, παρά το γεγονός ότι πολλοί είναι κακόδοξοι.
Αποκόβομαι λοιπόν, απ΄οποιονδήποτε κακόδοξο, ακόμα και από ένα εκκοσμικευμένο ιερέα που δεν με τραβάει, και μπορώ να πάω όπου θέλω για να οικοδομηθώ πνευματικά.
Και κάτι τελευταίο, μια ερώτηση προς όλους μας, με το χέρι στην καρδιά.
Ποιος μπορεί αυτή τη στιγμή να χαρακτηρίσει ΑΙΡΕΤΙΚΟ τον π. Ανανία Κουσθένη, τον π. Κ.Στρατηγόπουλο, τον π.Π.Κρούσκο, και τόσους άλλους καλούς ιερείς που εργάζονται το έργο του Θεού στην ΑΦΑΝΕΙΑ.
Αν όλους αυτούς τους λέμε ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ επειδή υιοθετήσαμε την καραμέλα ότι "κοινωνούν με την ΑΙΡΕΣΗ" δηλ. "κοινωνούν με τον Πατριάρχη δια των συγκοινωνούντων δοχείων", τότε γινόμαστε βλάσφημοι.
Δεν είναι ολόκληρη η Ορθοδοξία (μια ακόμα) ΑΙΡΕΣΗ. Είναι σε κατάσταση πολιορκίας.
Ούτε ταυτίζεται με κανένα Πατριάρχη ή επίσκοπο.Είναι Σώμα Χριστού, το οποίο οφείλουμε να καθαρίσουμε (και ο Ίδιος ο Κύριος θα αποκόψει τα ξερά που δεν μένουν εν τη αμπέλω).
Εμείς πρέπει να προσέξουμε τον προσωπικό μας αγιασμό, (ώστε να μας φωτίζει ο Θεός), και τον αδιάλειπτο έλεγχο της κακοδοξίας ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΑΚΟΔΟΞΩΝ, αλλά ΜΕ ΠΡΟΣΟΧΗ, με βάση πάντα τα πραγματικά γεγονότα, και το στάδιο στο οποίο βρισκόμαστε, και όχι με το δικό μας αδιάκριτο τρόπο σκέψης που πολλές φορές μπορεί να είναι πλάνη, ιδιαίτερα σήμερα που ζούμε στην κατ΄εξοχήν εποχή της πλάνης, και ο διάβολος περιφέρεται "ως λέων ωρυόμενος" ζητώντας ποιον να καταπιεί.

Ανώνυμος είπε...

Μπράβο maria p. πολύ κατατοπιστική και νηφάλια θέση
Αυτό χρειάζεται η εκκλησία.
Είναι πολύ σωστή η τοποθέτησή σου, στο ότι δεν φεύγουμε από την Εκκλησία. Η εκκλησία είναι σώμα Χριστού. Τα σάπια μέλη θα αποκοπούν.
Επίσης εκεί που λες για τον επίσκοπο Ναυπάκτου Ιερόθεο καθώς και για πολλούς ιερείς. Όπως χαρακτηριστικά λες "θα είχαν φύγει".
Ειδικά για τον Ναυπάκτου που γνωρίζει πολύ καλά την λεπτότητα των θεολογικών εννοιών δεν θα χαριζότανε.
Πολύ φοβάμαι ότι όσοι στηρίζουν τα κυρήγματά τους πάνω σε Κριτικές άλλων συνανθρώπων τους όση καλή διάθεση κι αν έχουν επειδή κλέβουν την ΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ θα χάσουν τον δρόμο τους.

Ανώνυμος είπε...

Δεν αναπαύομαι με την "αποτείχιση" και φοβουμαι ότι ο συμπαθής και σεβαστός π. Νικόλαος έχει πέσει από τον εκ δεξιών πειρασμό. Είναι καλός ο ζήλος για την πίστη που έχει, αλλά τόσοι άλλοι ενάρετοι και άγιοι κληρικοί και μοναχοί, που λένε ανοιχτά ότι η Εκκλησία είναι η Μία, Αγία, Καθολική και Ορθόδοξη, γιατί δεν έχουν αποτειχιστεί; Ολοι αυτοί πλανεμένοι είναι; Θα μπορούσα να σας αναφέρω πολλά ονόματα, αλλά δεν το κάνω.
Οι καιροί μας είναι δύσκολοι, δυστυχώς ο συγκρητισμός έχει επηρεάσει βαθύτατα ιεραρχία, κληρικούς και λαϊκούς. Ο Ζηζιούλας και οι οπαδοί τους κηρύσσουν αιρέσεις. Αλλά η αποτείχιση τους χαροποιεί, επειδή θέλουν αυτοί να μείνουν μόνοι τους στην Εκκλησία, δίχως αντιστάσεις, να την παρασύρουν και αυτήν στην αίρεση. Ας μην τους δώσουμε τη χαρά...
Ο μακαριστός και άγιος μητροπολίτης Σιατίστης Αντώνιος έλεγε κατ' ιδίαν ότι "μέσα στην Εκκλησία υπάρχει η αίρεση του Οικουμενισμού". Γιατί δεν αποτειχιζόταν; Από δειλία ή από διάκριση πνευμάτων; Το αφήνω στην κρίση σας...

Μαρία Π. είπε...

4.19 και 9.32
Αγαπητοί φίλοι/-ες, τα πράγματα είναι δυσδιάκριτα, ακριβώς γιατί δεν έχουμε μια συγκεκριμένη αίρεση που κηρύσσεται όπως ήταν π.χ. ο αρειανισμός, και μάλιστα σε μια εποχή που υπήρχε μια γενική ΣΤΑΘΕΡΗ κατάσταση αξιών και πραγμάτων (γενικά).
Αυτή τη στιγμή δεν κηρύσσεται καμιά αίρεση σε κανένα Ναό.
Αλλά ο συγκρητισμός-οικουμενισμός όπως είπατε, έχει διεισδύσει παντού, εντός και εκτός εκκλησίας, σε όλη σχεδόν την κοινωνία με την έννοια ότι αμφισβητείται η σταθερή ολοκληρωτική αλήθεια των πραγμάτων (γενικά). Είναι ΗΔΗ διαποτισμένη και η Παιδεία με αυτό το πνεύμα, και γενικότερα και η κοινωνία.Η "κοινή αλήθεια" συνήθως είναι "ας πιστεύει καθένας ότι θέλει". Αυτό δηλαδή, το ακούμε και το ζούμε στην καθημερινότητά μας.
Με βάση αυτό το πνεύμα του συγκρητισμού που έχει διαποτίσει τα πάντα, κινδυνεύει σήμερα και η δογματική αλήθεια. Πέφτουν οι διαχωριστικές γραμμές ανάμεσα σε Ορθοδοξία-αίρεση, και γενικά ανάμεσα σε αλήθεια-ψεύδος, γιατί η ίδια η κοινωνία έχει χάσει τα αντανακλαστικά της.
Στην Εκκλησία αν εξαιρέσουμε κάποιους συγκεκριμένους κακόδοξους όπως π.χ. ο π. Θερμός με τα απαράδεκτα που έχει πει για την ομοφυλοφιλία, ή ο μ. Μεσσηνίας με τα περί "αδελφών Εκκλησιών", σε άλλους βλέπουμε κυρίως ανεπάρκεια (το παραδέχτηκε και ο μ. Μεσογαίας), και σε κάποιες περιπτώσεις ΑΦΑΣΙΑ-ΒΟΛΕΜΑ . Αυτό φυσικά στην σημερινή εποχή είναι καταστροφικό.
Από την άλλη βλέπουμε το χώρο της αποτείχισης να μην μπορεί να πατήσει σε κάποιες σταθερές παραδοχές, να διαφωνούν όλοι με όλους, π.χ. από τις πρόσφατες αποτειχίσεις περίπου δέκα ανθρώπων, έχουν δημιουργηθεί 3 ομάδες που διαφωνούν σε πράγματα πολύ βασικά, όπως η εγκυρότητα των Μυστηρίων κ.α., και αυτό δείχνει την ασάφεια και δυσκολία των πραγμάτων, και τον μεγάλο κίνδυνο του "προτεσταντικού χάους" όπως είχε πει ο Άγιος Παϊσιος που θα κάνει χειρότερα τα πράγματα.
Ούτε με τους Ι.Κ. δεν καλυπτόμαστε γιατί καθένας τους ερμηνεύει όπως θέλει.
Με βάση πάντα τους Ι.Κ. και την υποτιθέμενη ακρίβεια στην ερμηνεία τους, ο χώρος του παλαιού ημερολογίου έχει 13 παρατάξεις.
Χρειάζεται λοιπόν αγιοπνευματική ερμηνεία όπως έκαναν οι Άγιοί μας, όχι μόνο της εφαρμογής τους, αλλά και της ερμηνείας των γεγονότων που μας περιβάλλουν.
Οι Ι.Κ. μιλούν για αντιμετώπιση ΑΙΡΕΣΗΣ και ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ. Σήμερα καθένας βαφτίζει τους άλλους σύμφωνα με τα δικά του κριτήρια. Π.χ. ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ μπορεί να πουν όσους "δια των συγκοινωνούντων δοχείων", "κοινωνούν με τον Πατριάρχη".
Και στη συνέχεια αφού βαφτίσει τους άλλους "ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ", εφαρμόζει ότι λένε οι Πατέρες για τους πραγματικούς αιρετικούς.
Εγώ το διάστημα που συνομιλώ εδώ σε κάποια ιστολόγια με συνανθρώπους μου, έχω πει κάποια πράγματα, πάντα έτσι όπως τα σκέφτομαι, γιατί θεωρώ ότι συνομιλώ με φίλους και πνευματικούς αδερφούς, χωρίς καμιά σκοπιμότητα, χωρίς να έχω λόγο να υποστηρίξω ή όχι κανένα, ΜΕ ΜΟΝΟ ΚΙΝΗΤΡΟ (ο Θεός ξέρει αν λέω ψέματα) την αγωνία μου για το καλό της Πίστης μας, και της Εκκλησίας. Και αυτή η αγωνία μου, εν μέρει οφείλεται και σε διάφορα δύσκολα στάδια της πνευματικής μου ζωής που έχω περάσει, κυρίως στο γεγονός ότι περιβαλλόμαστε όλοι από άθεους που συνέχεια χτυπούν την Εκκλησία, και στο ότι γεμίσαμε προτεσταντικές αιρέσεις, που διεισδύουν πλέον παντού.
Από κει και πέρα όμως, κατανοώ ότι μέχρι κάποιο όριο μπορούμε να μιλήσουμε, γιατί μετά ενοχλούμε, ίσως γινόμαστε και ανεπιθύμητοι. Πιθανόν κάποιοι συνάνθρωποι είναι ήδη αποτειχισμένοι, σκέφτονται με ένα συγκεκριμένο τρόπο, και θεωρούν ότι με αυτά που λέμε γινόμαστε εμπόδιο σε αυτό που εκείνοι θεωρούν σωστό.
Σέβομαι λοιπόν τον κάθε άνθρωπο, (παρά τις διαφωνίες), και το μόνο που θέλω να πω με την καρδιά μου.. Ο Θεός να μας λυπηθεί και να φωτίσει τα σκοτάδια μας.. και τα πνευματικά χάλια μας.. ΟΛΩΝ ΜΑΣ..
Ζούμε σε μια δύσκολη εποχή και πρέπει να προσκολληθούμε στον Χριστό μας που μας έχει υποσχεθεί ότι δεν θα μας εγκαταλείψει ποτέ, που είναι ο Μόνος αληθινός φίλος και συμπαραστάτης και αδελφός και Σωτήρας, γιατί μας αγαπάει ΑΛΗΘΙΝΑ.

Ανώνυμος είπε...

Μαρία, είμαι ο σχολιαστής που έφερα ως παράδειγμα τον αγιο επισκοπο Αντωνιο. Παρακαλω θερμά τον Τρελογιαννη να μην προβάλλει ως προτυπα τους αποτειχισμενους, προτού μας δείξει ο Θεός ότι αυτοί είναι στο σωστό δρόμο και όχι σε πλάνη εκ δεξιών.
Ι.

ΤΡΕΛΟ-ΓΙΑΝΝΗΣ είπε...

Επειδή πιάνεστε δυστυχώς κάποιοι εδώ αδιάβαστοι ακόμη και για τον όρο «αποτείχιση» καλό να είναι να μελετήσετε εδώ: http://aktines.blogspot.gr/2017/08/blog-post_16.html
τα όσα λέει ο ευλογημένος π.Θεόδωρος .
Εάν οι ιερείς και οι μοναχοί στην εκκλησία της Ελλάδος είχαν αυτό το ήθος
δεν θα τολμούσε το Δεσποτικό κατεστημένο να λοξοδρομεί ..αλλά που;;

Λωρίτου Ελένη είπε...

11.12

Δηλαδή τί περιμένεις νά δείς κανένα Σταυρό στόν ουρανό " εν τη αποτειχίσει νίκα " ; Αν δείς τέτοιο σημείο πές το και σε εμάς γιατί εμείς μέ τα τέρατα εξ ουρανού δέν τα πάμε καλά Μάς αρκούν τά επίγεια τέρατα

Ανώνυμος είπε...

Ο παπα Νικόλας δέν είναι "απλούτσικος " Καί κατά κόσμον μόρφωση έχει και κουλτούρα έχει Γνωρίζει μουσική , αγιογραφία συνεπώς ζωγραφική , γράφει κάι πολύ όμορφα ποιήματα Επειδή είπε το " τί σέ ζητήσαμε μαρή ;" Πάνω από όλα έχει ταπείνωση και αναπαύει την καρδιά αυτών που αναπαύουν την εκκλησία και δέν τους βγάζουνε την αποτείχιση ξύδι μέ τις εξυπνάδες τους Κάνουμε αποτείχιση χωρίς νά λατρεύουμε την αποτείχιση σαν τους αδελφούς του παλαιού που σκάλωσε ο εγωισμός τους στις 13 ημέρες Κάποιοι σκάλωσαν στην "ακρίβεια " Ας κοιτάξουνε λίγο τά πάθη τους

Ανώνυμος είπε...

Καλά ρέ σείς , μόλις μίλησε ο τρελογιάννης τό βουλώσατε ; Ενας τρελογιάννης δηλαδή σας χρειάζεται ! Ενας τρελογιάννης την ημέρα όλα τα κακά τα κάνει πέρα !