Τρίτη 23 Ιανουαρίου 2018

ΣΧΟΛΙΟ ΣΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΑ


Αποτέλεσμα εικόνας για αρχιεπισκοποσ ιερωνυμοσ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου


Το  ρεπορτάζ :

“Άμεση ήταν η απάντηση του Αρχιεπισκόπου Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμου για το χθεσινό συλλαλητήριο στην πόλη της Θεσσαλονίκης.

"Το ερώτημα είναι τι προτιμάμε τα εύκολα ή τα δύσκολα. Εγώ προτιμώ τα δύσκολα. Πρέπει με σύνεση, νηφαλιότητα και ψυχραιμία να διαχειριζόμαστε τις καταστάσεις".

Σε ερώτηση δημοσιογράφου ότι στο χθεσινό συλλαλητήριο ήταν Μητροπολίτες είπε "μετρήσατε πόσοι;".

Η δημοσιογράφος τους απάντησε "εννέα" και ο Αρχιεπίσκοπος είπε "μπροστά στους 82;".”

Τόσο εύγλωττο! Ας ακούσουμε με προσοχή τι λέγει ο Μακαριώτατος: Εμένα η δουλειά μου είναι να βγάλω στο σφυρί τα συμφέροντα της πατρίδας και της Εκκλησίας.

Δύσκολο εγχείρημα, επειδή όλοι ανεξαίρετα όσοι θρησκεύουν συνειδητα είναι εναντίον μου. Είναι πατριώτες και αγαπούν τον Χριστό. Γι’ αυτό αγωνίζομαι μόνος. Και όμως! Τα καταφέρνω μια χαρά παρόλον ότι η Ιεραρχία -σχεδόν στην ολότητά της- φρονεί τα ακριβώς αντίθετα από ότι φρονώ.

1.) Θέλετε παράδειγμα; Ομόφωνα δεν αποφάσισαν στην Ιεραρχία να τηρήσουμε ορθόδοξη γραμμή στη Σύνοδο της Κρήτης; Και όμως! Τα ανέτρεψα όλα.  

2.) Άλλο παράδειγμα. Δεν αποφάσισε ομόφωνα η Ιεραρχία να διατηρηθεί αναλλοίωτος ο ορθόδοξος χαρακτήρας του μαθήματος των Θρησκευτικών; Και λοιπόν; Δεν κατόρθωσα να υποσκάψω την απόφαση της Ιεραρχίας ώστε τελικά τα παιδιά, αντί για το Ευαγγέλιο, τον Χριστό, την Παναγία και τους Αγίους, θα μαθαίνουν για το Κοράνι, τον ελέφαντα “θεό” Γκανέσα και την πολυχερούσα θεά Κάλι;

3.) Θέλετε τρίτο παράδειγμα; Όλοι βασικά οι ιεράρχες ήθελαν να πάνε στο Συλλαλητήριο και εγώ κατόρθωσα να παρουσιαστούν μόνον 9 από τους 82.

Μόνος μονώτατος αγωνίζομαι να προδώσω και την πίστη και την πατρίδα και τα καταφέρνω μια χαρά. Επομένως; Ακολουθώ ή δεν ακολουθώ τον δύσκολο δρόμο;

Πατέρες και αδελφοί! Έχετε σοβαρά επιχειρήματα να αντιτάξετε στην επιχειρηματολογία του Μακαριώτατου;

Προφανώς όχι!

Επομένως;

Πότε -επιτέλους- η Ιεραρχία θα ζητήσει την εκθρόνιση του πεμπτοφαλαγγίτη Αρχιεπισκόπου;  Αυτό είναι το μόνο ουσιαστικό ερώτημα.
πηγή

14 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ναι αλλά....Ναι αλλά όταν ήταν μητροπολίτης Θηβών ο αρχιεπίσκοπος, επί κυβέρνησης Κωνσταντίνου Μητσοτάκη, έκανε συλλαλητήρια για το Κέντρο που έχτιζαν οι Ιεχωβάδες στον Ελαιώνα Θηβών και κατέβαιναν τα πούλμαν από όλη τη Βοιωτία... Φαίνεται τότε ακόμα δεν σεβόταν τη "διαφεροτικοτητα" και τον "Άλλο" (και γιατί να μήν έχουν και οι Ιεχωβάδες ένα ιεραποστολικό κέντρο άραγε; Είναι κακό;). Και είχε κινητοποιήσει τον λαό και τους μοναχούς της μητροπόλεως για να ξαναλειτουργήσει η βυζαντινή εκκλησία του Οσίου Λουκά στο μοναστήρι του, την οποία παράνομα είχε καταλάβει το ΥΠ.ΠΟ. και δεν επέτρεπε λειτουργίες. Δεν είχε προσχωρήσει τότε (ακόμα) ο αρχιεπίσκοπος στο δόγμα "αγάπη μόνο"... Είχε ακόμα τότε κρατήσει την παραδοσιακή αρβανίτικη ευσέβεια των γονιών και των παππούδων του. Δεν είχε αλλοτριωθεί από τις κακές παρέες, τους αριστερούς ψυχιατρο-παπάδες (που κάποιοι μάλιστα λύνουν και δένουν από υπεύθυνες θέσεις μέσα στην αρχιεπισκοπή), ούτε από τον αριστερό μεγαλοθεολόγο Καρακάξογλου, κολλητό του Αγίου Γέροντος Περγαμόντου του πρωτειομανούς και νεοαρειανιστού και κρυφού (;) υπερασπιστή των "σεξουαλικών μειονοτήτων"... Γράφει η Παλαιά Διαθήκη "φθείρουσιν ήθη χρηστά ομιλίαι κακαί"... Τι κρίμα να μην έχει ο αρχιεπίσκοπος την πνευματική κατάρτιση εκείνου του ενάρετου και αγιασμένου συντοπίτη του που διακονεί ως επίσκοπος σε γειτονική χώρα...

Μαρία Π. είπε...

Να πω κάτι σχετικά με αυτό που αναφέρεται στο σχόλιο:"Δεν είχε προσχωρήσει τότε (ακόμα) ο αρχιεπίσκοπος στο δόγμα "αγάπη μόνο"..."

Η ρήση του Ιερώνυμου ότι είναι ενάντια στα συλλαλητήρια γιατί "η Εκκλησία πορεύεται με αγάπη" είναι προφανές ότι ειπώθηκε για "εσωτερική κατανάλωση".
Δεν "παίζει" αυτό το πράγμα, έτσι όπως το αντιληφθήκαμε και το κρίναμε όλοι μας.
Δεν πρόκειται για "αγάπη" ή "μίσος" κτλ... δεν υπάρχει τέτοιο κριτήριο ούτε πραγματικό ούτε εικονικό.
Είναι προφανές-προφανέστατο, ότι στις συνομιλίες με τον Τσίπρα λέγονται πολλά που δεν βγαίνουν έξω.
Υπάρχει μία "συναλλαγή" των ξένων με την κυβέρνηση, και της κυβέρνησης με την Εκκλησία.
Υπάρχει το χρέος της χώρας, τα προαπαιτούμενα που έρχονται (70 στην τωρινή, και 88 στην επόμενη αξιολόγηση), που θα μας ισοπεδώσουν ακόμα περισσότερο, όπως και τα θέματα της εκκλησιαστικής περιουσίας, που θέλουν να θυσιαστεί στο "βωμό του χρέους", σε αυτό το άπατο πηγάδι.
Υποτίθεται ότι προσπαθούν να διασώσουν κάτι. Ή ότι δεν έχουν ούτε δύναμη ούτε διάθεση να αντισταθούν στους ξένους.
Το αποτέλεσμα είναι να έχουν έρθει σε πλήρη απομόνωση, σε πλήρη ρήξη με τον λαό και το κοινό αίσθημα, και το ακόμα χειρότερο είναι ότι η υποχώρηση σε ένα τόσο σημαντικό εθνικό θέμα, όχι μόνο δεν θα βελτιώσει κάποια επιμέρους άλλα πράγματα, αλλά θα ανοίξει μια ακόμα εθνική πληγή που θα τη βρούμε μπροστά μας στο άμεσο μέλλον.

Ανώνυμος είπε...

Πολλά λόγια και φτώχεια! κάθε εποχή έχει την ιδιαίτερότητά της μην συγκρίνουμε λέγοντας: "έτσι τότε, τώρα γιατί όχι έτσι;"
Ξυπνήστε και μην κοιτάτε ποιος ακολουθεί και ποιος όχι, θα χάσουμε το παιχνίδι και θα χωριστούμε!!!
Έχετε προβληματιστεί όλοι εσείς που βάζετε κάτω κάθε ιεράρχη και τον κρίνετε, αν βλέπουν κάτι πολύ σοβαρό που δεν δίνει την δυνατότητα να κινηθούν όπως εσείς θα θέλατε.;

Διαβάσατε ξένα κράτη τι έγραψαν για την Εκκλησία γιαυτό το συλαλλητήριο;
Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα!

Λωρίτου Ελένη είπε...

Αγαπητή Μαρία τόσο καιρό δέν έγραφες Μήπως θα ήταν καλύτερο νά το καθυστερούσες ακόμα λίγο ? Τί είναι αυτά που γράφεις επώνυμα καί ανώνυμα ? Υπάρχει κάτι χειρότερο από την αυτονόμηση της Μακεδονίας και τον διαμελισμό της Ελλάδος ? Τί το χειρότερο από αυτό μπορεί νά συμβεί ? Και άν συμβεί θα είναι η εκπλήρωση των πνευματικών νόμων Όταν ένα έθνος αμαρτάνει μικραίνουν τα σύνορά του

Ανώνυμος είπε...

Εκκλησια και λαος χρωσταμε στους τοκογλυφους, όσα τοσα χρονια δανειζομασταν , για να φτιαξουμε ευρωπαικο προφιλ. Ποιος να τολμησει να πρωτοσηκωσει κεφαλι αδερφια....

Μαρία Π. είπε...

Aπορώ Ελένη πως γράφεις με τόση βεβαιότητα ότι το σχόλιο 6.20 είναι δικό μου.
Ο Τρελογιάννης που ξέρει από που έρχεται το κάθε σχόλιο μπορεί να σε διαβεβαιώσει ότι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ!
Σε ότι έχω γράψει εδώ και αλλού, αναφέρω ακριβώς ότι το χειρότερο σενάριο είναι αυτό που περιγράφεις. Ενώ λοιπόν γνωρίζεις τι έχω γράψει, αντί να με ρωτήσεις καλοπροαίρετα αν το σχόλιο είναι δικό μου, μου λες με βεβαιότητα ότι γράφω ΑΝΩΝΥΜΑ, πράγματα που είναι διαφορετικά απ΄όσα γράφω επώνυμα (!!).
Όσο για το "σχόλιο", γιατί τόσο καιρό δεν έγραφα, πρώτον υπήρχε οικογενειακός λόγος, και δεν είχα καμιά όρεξη να γράψω, και δεύτερον αν θέλεις να στο πω και ευθέως, δεν ένιωθα εδώ και πολύ καιρό ελευθερία λόγου, από κάτι τέτοιες παρεμβάσεις και υποδείξεις, όπως αυτές, είτε άμεσες είτε έμμεσες! Δεν προσπάθησα ποτέ να χειραγωγήσω ούτε να επιβληθώ σε κανένα.
Δε νομίζω ότι σου μίλησα ποτέ έτσι, ούτε σε πρόσβαλα ποτέ, ούτε σου είπα να σταματήσεις να γράφεις όπως κάνεις εσύ, παρόλο που σε πολλά διαφωνούσα, ούτε το έπαιξα ποτέ "χωροφύλακας" εδώ μέσα.
Όταν προσπαθούμε να φιμώσουμε τους άλλους, αυτό δεν είναι "ελευθερία διαδικτύου" ούτε καν ελευθερία ανάμεσα σε ανθρώπους.
Δε σου αρέσει να γράφω;; Εντάξει αν δεν θέλει ο Τρελογιάννης να ξαναγράψω ας μου το πει ο ίδιος.

Μαρία Π. είπε...

Και επειδή είδα ότι και στις άλλες αναρτήσεις υπάρχουν αρκετά ανώνυμα σχόλια, να πω λοιπόν ότι ΚΑΝΕΝΑ δεν είναι δικό μου. Έχω γράψει ΜΟΝΟ ΤΑ ΕΠΩΝΥΜΑ! Μπορεί να το επιβεβαιώσει ο Τρελογιάννης. Να μιλάμε με βεβαιότητες και όχι με εικασίες.Έλεος..

Γεωργιος είπε...

Γιατι μιλησε κανεις για τον Ερντογαν που δηθεν πηγε σε 150.000 τουρκους τον Δεκεμβριο ? Ειπαν κατι για την τσαμουρια ? Το 1996 μας λεγανε οτι δεν ειναι κατι σοβαρο τσ Ιμια. Τωρα μοκο σε οσα ζητανε οι τουρκοι. Ενδοτισμος και αφιλοπατρια ξεκαθαρα. Ολα τα συνορα μας ειναι σε φωτια απο Πρεβεζα εως Αλεξσνδρουπολη. Βορειο και Νοτιο Αιγαιο. Αλλα θα παλεψουμε και λετε οτι θελετε. Θα τριβετε τα ματια σας 4 Φλεβαρη. Ο Αθηνων Χρυσανθος τι εκανε με τον Τσολακογλου. Μικροι ηρωες.

Λωρίτου Ελένη είπε...

Αγαπητή μου Μαρία για το ότι δέν σέ έβλεπα στα σχόλια πραγματικά ανησύχησα Εύχομαι νά είσαι καλά Για τά σχόλια επώνυμα ή ανώνυμα --μου λές οτι δέν έγραψες ανώνυμα-- και νά ήθελα νά κάνω τον αστυνόμο δέν μπορώ ούτε το θέλω Απλά το θεωρώ άδικο αυτή την ώρα νά αναλωνόμαστε μέ τέτοιου είδους σκεπτικισμούς Ποσώς μας ενδιαφέρουν οι συμφωνίες που έχουν κάνει και οι υπογραφές που έχουν βάλει Νά σηκωθούν νά φύγουν και οι εκκλησιαστικοί και οι πολιτικοί άν δέν μλορούν νά εκπληρώσουν τις μυστικές συμφωνίες τους Καμμία αναλογία δέν υπάρχει μέ τον πατριάρχη Γρηγόριο τον Ε' Ενδεχομένως ο Γρηγόριος ο Ε' νά ανήκε στους Φαναριώτες που είχαν ένα άλλο σκεπτικό που δέν ήταν προδοσία , αλλά ένα διαφορετικό σκεπτικό Ενα είναι αυτό και δεύτερον οι λόγοι τακτικής για νά αποτρέψει τα χειρότερα Οι σημερινοί εκκλησιαστικοί και πολιτικοί , το βλέπουμε σε πολλά επίπεδα οτι υπηρετούν την ιδιοτέλειά των και δέν θέλουν νά φύγουν πρίν ολοκληρώσουν την καταστροφή Ας φύγουν μία ώρα αρχήτερα , ήδη είναι πολύ αργά , μήπως και κάτι μπορέσει νά σωθεί Μας είπαν απο την αρχή νά φανούμε νομοταγείς στην Ευρώπη γιατί δέν θα είχαμε ούτε χαρτί υγείας Ε! ας χρησιμοποιούσαμε εφημερίδες , ας μήν φορούσαμε καθόλου βρακί , άς πορευόμασταν όπως οι προηγούμενες γενιές Και ιδού τα αποτελέσματα Οι Ελληνες δέν μπορούν νά ζήσουν στην Ελλάδα Ενδιαφέρονται τόσο πολύ νά μας κάνουν πολίτες του κόσμου , χωρίς πατρίδα Ομως εμείς δέν ξέρουμε πώς είναι αυτό , νά μήν έχεις πατρίδα , γλώσσα , ιστορία , πολιτισμό , πίστη , ορθοδοξία Ακούμε οτι υπάρχουν λαοί και πίστεις που ο θησαυρός τους είναι τα πλούτη τους Εμείς δέν το ξέρουμε αυτό Χωρίς χαρτί υγείας κάνουμε , χωρίς πατρίδα και οιγενειακή εστία δέν κάνουμε Νομίζω οτι δέν διαφωνούμε Ας μήν ακουγόταν κλάμα μωρού για 5 χρόνια Τώρα θέλουν νά μήν ξανακουστεί κλάμα ελληνόπουλου σε αυτόν τον τόπο , παρά μόνο Πακιστανόπουλου Από αγάπη ντέ ! Πορευόμαστε εν αγάπη ! Πάρε την αγάπη σου και τα αγαπόπουλά σου καί φύγετε Μας μπουχτήσατε μέ την αγάπη σας και τα νερόβραστά σας





Μαρία Π. είπε...

Aγαπητή Ελένη, ειλικρινά, ειλικρινέστατα, ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ φορτικά, ότι ΚΑΝΕΝΑ ΑΝΩΝΥΜΟ ΣΧΟΛΙΟ εδώ και καιρό (όχι μόνο εδώ), ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΜΟΥ.Και επειδή αναφέρεις τον Πατριάρχη Γρηγόριο τον Ε΄και αν δεν κάνω λάθος γράφτηκε πριν από λίγες μέρες ένα τέτοιο σχόλιο, να πω λοιπόν ότι ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΜΟΥ. Τι πρέπει να κάνω για να το πιστέψεις; Να ορκιστώ;;
ΜΑΡΤΥΣ ΜΟΥ Ο ΑΓΙΟΣ ΘΕΟΣ!!
Εξάλλου όπως σου είπα οι διαχειριστές των ιστολογίων, βλέπουν την προέλευση των σχολίων και από ποιο μέρος της Ελλάδας έρχονται, και αν λέμε ψέματα, το μόνο που κάνουμε είναι να γινόμαστε "καραγκιόζηδες", να γελοιοποιούμαστε στα μάτια τους!
Παρακαλώ τον/την ανώνυμο/-η φίλο/-η, που έγραψε τα σχόλια (ένας ή περισσότεροι), (αν θέλει φυσικά), να απαντήσει στην Ελένη.

Τώρα αν θέλεις να σου πω εγώ δύο πράγματα πάνω σε αυτά που γράφεις, αντιγράφω αυτό που έγραψα προχθές:
"Αν η μόνη λύση είναι μια εξέγερση στην Ελλάδα,ακόμα και ένοπλη, ώστε να διώξουμε τους ξένους και το πολιτικό-τραπεζικό-μιντιακό σύστημα, όπως και όσους είναι ανάξιοι από την διοίκηση της Εκκλησίας, ώστε μέσα απ΄όλα αυτά να προκύψει κάτι καινούργιο.. μπορώ να το δεχτώ.. Το βιβλίο της Ιστορίας αυτού του λαού είναι γεμάτο από τέτοιες σελίδες.."

Όπως βλέπεις λοιπόν δεν διαφωνώ μαζί σου ως προς την εκτίμηση της κατάστασης, το μόνο που προσπαθώ να πω συνέχεια (το έκανα και παλιότερα που έγραφα), είναι ότι πρέπει να βλέπουμε ΤΗΝ ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ. Εκεί πάσχουμε όλοι μας. Και αυτό φυσικά βολεύει αυτούς που μας καταστρέφουν.

1ο επίπεδο:Εσύ πολεμάς εμένα κι εγώ εσένα. Και σκοτωνόμαστε μεταξύ μας.Όμως οι ευθύνες του "άλλου" που δεν συνειδητοποιεί κάποια πράγματα φτάνουν μέχρι ένα σημείο. Χρέος μου είναι όσο μπορώ να προσπαθήσω να του εξηγήσω. Η πρακτική π.χ. των χρυσαυγιτών να τραμπουκίζουν απέναντι σε όποιον δεν καταλαβαίνει είναι αυτό ακριβώς που θέλουν οι εχθροί μας. Να σκοτωθούμε τελικά μεταξύ μας, κατηγορώντας ο ένας τον άλλο ως προδότη. Και να σου πω κάτι, αν δουν ότι κάποια στιγμή δεν τραβάει άλλο αυτό το παραμύθι, μπορεί να μας οδηγήσουν και σε εμφύλιο.

2o επίπεδο: Πολεμάμε και οι δύο τους ανάξιους ιεράρχες. Επίσης και εδώ θα πρέπει να βρούμε το "σημείο ισορροπίας" ανάλογα με την περίπτωση, το όριο αυτό, που αν το περάσουμε, θα δώσουμε ΥΠΕΡΟΧΗ ΙΣΧΥΟΣ στους άθεους που μας περιβάλλουν και ιδιαίτερα στην άθεη κυβέρνηση που από την ίδια τη φύση της είναι εχθρός της Εκκλησίας και του Χριστού.
Γι αυτό θα πρέπει ΠΑΣΗ ΘΥΣΙΑ, να μην έχουμε αδιάκριτο, γενικόλογο, ισοπεδωτικό λόγο, ΝΑ ΕΠΑΙΝΟΥΜΕ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΚΑΛΟ, και να διαχωρίζουμε τους κακόδοξους, από τους έστω δειλούς να ελέγξουν, ή ανεπαρκείς κτλ..
Αυτό είναι απαραίτητο, γιατί ο γενικός πόλεμος απέναντι σε όλη την Εκκλησία, ΣΑΦΩΣ ΕΥΝΟΕΙ τους άθεους που μας έχουν περικυκλώσει από παντού, έχουν στελεχώσει και όλα τα ΜΜΕ και προσπαθούν να μας φιμώσουν και να περάσουν όλα τα δαιμονικά και αντίχριστα πράγματα, και επιταχύνουν το γκρέμισμα (προς όφελος της επέλασης της Νέας Εποχής), και θα δώσουμε λόγο στον Θεό!

3ο επίπεδο: Πολεμάμε αδιάκριτα όλους όσους εμπλέκονται ή ηγούνται σε πολιτικούς ή κοινωνικούς ή θρησκευτικούς και άλλους φορείς, τους κατηγορούμε ως προδότες πουλημένους κτλ..
Και εδώ επίσης μπορεί να παιχτεί βρώμικο παιχνίδι απ΄τους εχθρούς μας γι΄αυτό χρειάζεται διάκριση. Και χρειάζονται όσο μπορούμε "συμμαχίες" πάνω στη βάση έστω της αγάπης προς την πατρίδα, και όχι πόλεμος για μικρά επιμέρους πράγματα προς όφελος των εχθρών της χώρας.

(συνεχίζεται)

Μαρία Π. είπε...

Και να πω ακόμα (επειδή τα επίπεδα πολέμου είναι πολλά), ότι πιο πάνω και από τους πολιτικούς βρίσκονται ξένα κέντρα εξουσίας, και ακόμα πιο πάνω και από αυτούς τους "κολασμένους" και ουσιαστικά τραγικούς ανθρώπους όπως π.χ. ο Σόρος, βρίσκεται ο ίδιος ο Εωσφόρος, που δίνει την τελική του μάχη απέναντι στον Χριστό.
Με αυτή την οπτική λοιπόν πρέπει να κάνουμε τον πόλεμό μας.

Εμείς συνήθως αναλωνόμαστε σε ένα χαμηλό επίπεδο (όχι με την έννοια του ευτελούς, αλλά με την έννοια του "πιο κοντινού και κατανοητού σ΄εμάς") .
Πρέπει να μιλάμε και να ελέγχουμε, απαραιτήτως έχοντας στο μυαλό μας ΤΗΝ ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ.
Όταν π.χ. είσαι σε μια συζήτηση κάπου, και βλέπεις ότι έχεις να κάνεις με άθεους, αναγκαστικά "θα καλύψεις" κάποια στραβά για να μην χτυπιέται σύσσωμη η Εκκλησία όπως θέλουν αυτοί, και να έχουν υπεροχή. Αναγκάζεσαι συγκυριακά να το κάνεις.
Γενικά όλο αυτό το πράγμα είναι σαν να οδηγείς ένα αυτοκίνητο. Ρυθμίζεις συνεχώς τις κινήσεις σου με βάση όλους τους γύρω σου, και τις συνθήκες που επικρατούν και αυτό αλλάζει συνέχεια.

Εκεί είναι ΟΛΗ ΜΟΥ Η ΔΙΑΦΩΝΙΑ.ΣΤΗΝ ΑΔΙΑΚΡΙΣΙΑ.

Στο ότι κάποιοι δεν βλέπουν τίποτα, αλλά έχουν υιοθετήσει ένα συγκεκριμένο "τέμπο" λόγου "διά πάσαν νόσον", έχουν βάλει το μυαλό τους "στον αυτόματο πιλότο" και πάνε...
Θα μου πεις, ακόμα και η εκτίμηση των καταστάσεων, είναι υποκειμενική.
Εντάξει, συμφωνώ, αλλά γι΄αυτό χρειάζεται η επικοινωνία και η συζήτηση.

Συγγνώμη για την έκταση, αλλά δεν γίνεται διαφορετικά, δεν κατανοούμε τι θέλει να πει ο άλλος, όταν μιλάμε επιγραμματικά.

Λωρίτου Ελένη είπε...

Καλά Μαρία , νά είσαι καλά και όταν εξαφανίζεσαι νά δίνεις σημεία ζωής !

Μαρία Π. είπε...

Εντάξει, θα δίνω [το παραδέχομαι ότι όταν δεν είμαι καλά, "εξαφανίζομαι", το κάνω και με τους ανθρώπους της καθημερινότητάς μου (αλλά το παλεύω)].Το ξέρω ότι κατά βάθος αγαπιόμαστε (το εννοώ). Φιλάκια :))

Μαρία Π. είπε...

Να πω κάτι τελευταίο στον ανώνυμο/-η φίλο/-η 6.20, ότι άθελά μας κάναμε "ανατολικό ζήτημα" το γράψιμο του σχολίου του, που ούτε υβριστικό ήταν, και μάλιστα σε κάποια σημεία συμφωνούμε όλοι. Συγγνώμη λοιπόν για την έκταση που πήρε το θέμα.
Η δική μου "αποποίηση", και ένσταση, δεν είχε να κάνει με το περιεχόμενο του σχολίου που ήταν ευπρεπέστατο, και καλά κάνει ο/η φίλος/-η και εκφράζεται ώστε να γίνεται διάλογος.
Δεν θέλω να προσβληθεί ο/η φίλος/-η, δεν είπα τόσα για να αποποιηθώ ένα ευπρεπές σχόλιο, αλλά γιατί ακριβώς ότι είπα εγώ το είπα επώνυμα, και το να μου αποδίδεται ένα ανώνυμο σχόλιο που δεν συμφωνούσε με όσα έλεγα επώνυμα δεν μου άρεσε, γιατί ήταν σαν να μην είμαι ειλικρινής σε αυτά που λέω.