Ο εν λόγω ψευδο- θεολόγος ταυτίζει μέ τήν σκέψη του τούς όρους υπόσταση καί πρόσωπο, κάτι πού δέν έκαναν ποτέ οι Πατέρες.
Είναι κατόρθωμα τού Αυγουστίνου.
Ο οποίος μή έχοντας εμπιστοσύνη στόν όρο υπόσταση καθότι δέν υπάρχει ουσία ανυπόστατος καί επιθυμώντας νά θεμελιώσει τήν ενότητα τής Τριάδος στήν μία ουσία μίλησε γιά πρόσωπα καί σχέσεις.
Σήμερα τής εξελίξεως ένεκεν ομιλούμε γιά τρία Εγώ, τού Ζηζιούλα συμπεριλαμβανομένου.
Νά τί λέει ο Θεοδώρου."Δεν είχε θέλημα γνωμικό. Δεν ήθελε ξεχωριστά ως άνθρωπος, πράγμα που προϋποθέτει την ύπαρξη ανθρώπινου προσώπου και άφηνε ανοικτή τη δυνατότητα να υποπέσει ο Κύριος στην αμαρτία. Το ίδιο συμβαίνει και με τις ενέργειες του Χριστού. Ο Χριστός ενεργούσε ενιαία και τα θεία και τα ανθρώπινα, χωρίς η μία του ενέργεια να αντιφέρεται προς την άλλη."
Ο Ζηζιούλας τραγικά, από τό πρόσωπο κατέληξε στό προσωπείο. Ούτε η Πατερική θεολογία αλλά ούτε καί η Αρχαία φιλοσοφία μείωσαν ποτέ τους τήν πραγματικότητα σέ έννοια.
Ο Εγελος ανήκει στόν Γερμανικό Ιδεαλισμό.
Είναι κατόρθωμα τού Αυγουστίνου.
Ο οποίος μή έχοντας εμπιστοσύνη στόν όρο υπόσταση καθότι δέν υπάρχει ουσία ανυπόστατος καί επιθυμώντας νά θεμελιώσει τήν ενότητα τής Τριάδος στήν μία ουσία μίλησε γιά πρόσωπα καί σχέσεις.
Σήμερα τής εξελίξεως ένεκεν ομιλούμε γιά τρία Εγώ, τού Ζηζιούλα συμπεριλαμβανομένου.
Νά τί λέει ο Θεοδώρου."Δεν είχε θέλημα γνωμικό. Δεν ήθελε ξεχωριστά ως άνθρωπος, πράγμα που προϋποθέτει την ύπαρξη ανθρώπινου προσώπου και άφηνε ανοικτή τη δυνατότητα να υποπέσει ο Κύριος στην αμαρτία. Το ίδιο συμβαίνει και με τις ενέργειες του Χριστού. Ο Χριστός ενεργούσε ενιαία και τα θεία και τα ανθρώπινα, χωρίς η μία του ενέργεια να αντιφέρεται προς την άλλη."
Ο Ζηζιούλας τραγικά, από τό πρόσωπο κατέληξε στό προσωπείο. Ούτε η Πατερική θεολογία αλλά ούτε καί η Αρχαία φιλοσοφία μείωσαν ποτέ τους τήν πραγματικότητα σέ έννοια.
Ο Εγελος ανήκει στόν Γερμανικό Ιδεαλισμό.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου