ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΤΑΙΝΙΑ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ ΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΥΠΟΤΙΤΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΟΛΥΧΡΩΝΑ
ΓΛΥΠΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΛΥΧΡΩΜΗ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ.
ΤΟ ΠΟΣΟ ΥΠΕΡΟΧΑ ΗΤΑΝ ΖΩΓΡΑΦΙΣΜΕΝΗ ΚΑΠΟΤΕ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΤΟ ΜΑΡΤΥΡΕΙ Ο ΠΛΑΤΩΝ.
ΟΙ ΕΠΙΓΡΑΦΕΣ ΕΠΙΣΗΣ ΜΑΡΤΥΡΟΥΝ ΟΤΙ Η ΠΟΛΥΧΡΩΜΗ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥΤΙΜΗ ΟΣΟ ΚΑΙ Η ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥΓΛΥΠΤΗ. ΠΑΡ'ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΔΕΝ ΕΠΕΖΗΣΑΝ ΣΤΙΣ ΧΙΛΙΕΤΙΕΣ .
ΜΟΝΟΝ ΚΑΠΟΙΑ ΙΧΝΗ ΣΩΖΟΝΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΠΟΡΟΥΣ ΤΟΥ ΜΑΡΜΑΡΟΥ.
Η ΤΑΙΝΙΑ ΜΑΣ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΟΥΣ ΦΗΜΙΣΜΕΝΟΥΣ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ. ΑΠΟ ΤΗ ΣΑΜΟ, ΣΤΟ ΦΗΜΙΣΜΕΝΟ ΝΕΚΡΟΤΑΦΕΙΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ, ΣΤΗΝ ΑΚΡΟΠΟΛΗ, ΣΤΟΥΣ ΔΕΛΦΟΥΣ, ΣΤΗΝ ΑΙΛΙΝΑ. ΟΙ ΑΝΑΛΙΣΕΙΣ ΤΩΝ ΚΑΤΑΛΟΙΠΩΝ ΧΡΩΜΑΤΟΣ ΒΟΗΘΟΥΝ, ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΣΥΝΘΕΣΗ ΤΟΥ ΑΡΧΑΙΟΥ ΧΡΩΜΑΤΙΣΜΟΥ, ΚΑΙ ΣΤΟ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΩΝ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΩΝ ΑΥΤΩΝ ΕΡΓΩΝ ΤΕΧΝΗΣ.
ΤΟ ΠΟΣΟ ΥΠΕΡΟΧΑ ΗΤΑΝ ΖΩΓΡΑΦΙΣΜΕΝΗ ΚΑΠΟΤΕ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΤΟ ΜΑΡΤΥΡΕΙ Ο ΠΛΑΤΩΝ.
ΟΙ ΕΠΙΓΡΑΦΕΣ ΕΠΙΣΗΣ ΜΑΡΤΥΡΟΥΝ ΟΤΙ Η ΠΟΛΥΧΡΩΜΗ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥΤΙΜΗ ΟΣΟ ΚΑΙ Η ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥΓΛΥΠΤΗ. ΠΑΡ'ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΔΕΝ ΕΠΕΖΗΣΑΝ ΣΤΙΣ ΧΙΛΙΕΤΙΕΣ .
ΜΟΝΟΝ ΚΑΠΟΙΑ ΙΧΝΗ ΣΩΖΟΝΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΠΟΡΟΥΣ ΤΟΥ ΜΑΡΜΑΡΟΥ.
Η ΤΑΙΝΙΑ ΜΑΣ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΟΥΣ ΦΗΜΙΣΜΕΝΟΥΣ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ. ΑΠΟ ΤΗ ΣΑΜΟ, ΣΤΟ ΦΗΜΙΣΜΕΝΟ ΝΕΚΡΟΤΑΦΕΙΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ, ΣΤΗΝ ΑΚΡΟΠΟΛΗ, ΣΤΟΥΣ ΔΕΛΦΟΥΣ, ΣΤΗΝ ΑΙΛΙΝΑ. ΟΙ ΑΝΑΛΙΣΕΙΣ ΤΩΝ ΚΑΤΑΛΟΙΠΩΝ ΧΡΩΜΑΤΟΣ ΒΟΗΘΟΥΝ, ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΣΥΝΘΕΣΗ ΤΟΥ ΑΡΧΑΙΟΥ ΧΡΩΜΑΤΙΣΜΟΥ, ΚΑΙ ΣΤΟ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΩΝ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΩΝ ΑΥΤΩΝ ΕΡΓΩΝ ΤΕΧΝΗΣ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου