Τετάρτη, 2 Αυγούστου 2017

Αποτείχιση από πού;

Ὑπάρχουν καὶ οἱ "ῥομαντικοί" ποὺ ζοῦν εἰς τὸν κόσμον τους!
Ἢ μήπως εἶνε πιὸ πονηροὶ ἀπὸ ὅσον φανταζόμεθα;
Μπορῶ νὰ σκεφθῶ καὶ μίαν τρίτη ἐκδοχήν, πολὺ λυπηρὰν διὰ τὴν ἐποχήν μας. Μήπως ἐκεῖνοι ποὺ ἐτάχθησαν ὡς φύλακες τῆς Πίστεως, δὲν ἔχουν ἰδέαν ἀπὸ Ἱεροὺς Κανόνας, Ἐκκλησιαστικὴν ἱστορίαν καὶ βίους Ἁγίων;
Ὅπως ἔγραψε κάποτε ὁ π. Ἀντώνιος Ἀλεβιζᾶτος, ἡ "Νέα" Ἐποχὴ τοῦ Ἀντιχρίστου δὲν θέλει νὰ ἀδειάσουν οἱ ἱεροὶ ναοί! Αὐτὸ ποὺ θέλει καὶ ἐπιδιώκει εἶνε νὰ γεμίσουν οἱ ναοὶ μὲ ἐκκοσμικευμένους πιστούς!



  Παραθέτω χαρακτηριστικὰς φράσεις του καὶ ὁ καθεὶς ἂς βγάλῃ τὰ συμπεράσματά του...
1. «Αποτείχιση από που; Από την μάνα Εκκλησία; Αποτείχιση από ποιον; Από αυτόν που σου φόρεσε το ράσο; Αποτείχιση γιατί; Έγινε κάτι; Άλλαξε κάτι; Προς τι αυτή η πολεμική
τακτική προς την μάνα Εκκλησία;»
2. «Αδελφέ μου γράφοντας αυτές τις γραμμές, το μυαλό μου τρέχει στο μαρτυρικό Φανάρι και στον αμνησίκακο Πατριάρχη μας.»
3. «Ο νους μου χάνετε στην Αφρική και τον καλόκαρδο Πάπα και Πατριάρχη μας...»
4. « Δεν μπορείς αδερφέ μου να κρίνεις κάποιον από το βάδισμα του, αν δεν φορέσεις πρώτα τα υποδήματα του και περπατήσεις στην περπατησιά του.»

Καὶ τὸ κερασάκι εἰς τὴν τούρταν!
5. « δεν ανέχομαι να λένε τους Επισκόπους, Αρχιεπισκόπους, Πατριάρχες μας και το σώμα της Εκκλησίας μας, διαβολοκίνητους, οικουμενιστές, αιρετικούς. Γιατί δεν είμαστε και ούτε φορέσαμε το ράσο για να γίνουμε. Φορέσαμε το μαύρο πανί, όχι για να γίνουμε κόκκινο πανί σε διαφόρους και αφορισμένους Σωτήρες. Εμπιστεύσου την μάνα Εκκλησία. Εμπιστεύσου τον Καπετάνιο και τους καπεταναίους μας. Μόνο εκεί υπάρχει το φώς. Μόνο εκεί είναι το λιμάνι.»


 Ήθελα να ήξερα σε πιό ποίμνιο απευθύνεται ο ποιητής;;;
 Προφανῶς, εἰς ἄλογον (ἄνευ λογικῆς) ποίμνιον!
  Ludmilla Simone

13 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Και η αποτειχιση είναι η λύση; Είναι εκ Θεού αυτό που λέει ο αποτειχισμενος π. Παϊσιος Παπαδόπουλος στη Φλώρινα, στους εκεί πιστούς, να μην πηγαίνουν να εκκλησιάζονται στις ενορίες τους; Γιατί άραγε μου φαίνεται ότι η συμβουλή αυτή δεν είναι εκ Θεού; Μήπως είμαι και εγώ οικουμενιστής και δεν το ξέρω; Τα παθήματα των Παλαιοημερολογιτών δεν έγιναν μαθήματα...

Γεωργιος είπε...

Ουτε επισης φαινεται να ειναι οκ οτι τον ειδε πιστος στην Θεια Λειτουργια οτι ελανψε. Νομιζω αυτα δεν λεγονται ανοικτα. Ποσο μαλλον στο διαδικτυο. Με το Παλαιο εφυγαν τρεις Επισκοποι. Τωρα τρεις Ιερεις.

Argiris Milonas είπε...

Δε ξερω αν ειναι λυση του προβληματος.Αλλα πες εσυ σε παρακαλω 1)τι μπορει να αποτελει καλη αντιδραση εναντι αιρετικων;2)αντιδραση εναντι της αιρεσης;3)πρεπει να υπαρξει αντιδραση εναντι αιρεσης-αιρετικων;4)η αντιδραση εναντι αιρεσης-αιρετικου αποτελουν στιβους αγωνα ομολογιας υπερ του Κυριου ή οχι;5)αν οχι τοτε που καλουμαστε οι χριστιανοι απο τον ιδιο χριστο σε ομολογια υπερ του;6)σαν αγαπωντες χριστιανοι-αδερφοι,πως ειδοποιουμε τον αιρετιζων αδερφο ιερεα, ή επισκοπο,μπας και ξυπνησει και σωσει την ψυχη του απο την αιρεση που ισως δεν διακρινει;

Argiris Milonas είπε...

Κανα πεντε ιερεις μεχρι τωρα φιλε,αλλα η αριθμητικη δεν ειναι και το δυνατο σημειο του νεοελληνα

Ανώνυμος είπε...

Με τη διακοπή της εκκλησιαστικής κοινωνίας με την αίρεση ο πιστός διαφυλάττει τον ναό του σώματος του από τον μολυσμό της αιρέσεως.
Κοινωνία με την αίρεση έχει και η μετοχή στο Μυστήριο όταν μνημονεύεται αιρετικός Επίσκοπος ακόμη και αν είναι καθόλα ορθόδοξος ο ιερέας που μνημονεύει.
Οι Παλαιοημερολογίτες δεν έμειναν στην αποτείχιση αλλά έκαναν και διακοπή της αποτείχισης με την μνημόνευση των δικών τους Επισκόπων και συγκάλεσαν Σύνοδο παράλληλα στην Σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδος δίχως να έχουν απομακρυνθεί από τις θέσεις τους οι Επίσκοποι.
Το πρόβλημα της εκκλησιαστικής κοινωνίας με την αίρεση αφορά τον καθένα σε προσωπικό επίπεδο μια που εκείνος που γνωρίζει δεν προσεγγίζει τα Μυστήρια με αγαθή προαίρεση καθώς εν γνώση του παρουσιάζεται το ψέμα ως Αλήθεια... γνωρίζει δηλαδή ότι η Σύνοδος και οι Επίσκοποι που μνημονεύουν τον Βαρθολομαίο ως ορθοτομούντα τον Λόγο της Αληθείας, μόνο αυτό δεν κάνει... και ο Βαρθολομαίος που μνημονεύει τον Πάπα της Ρώμης ως Επίσκοπο της Εκκλησίας γνωρίζει ότι παραμένει αιρετικός και σαν συγκοινωνούντα δοχεία φέρνει σε κοινωνία με τον Πάπα όλους και όσους τον μνημονεύουν ως Πατριάρχη...

Γεωργιος είπε...

Παντως το να μην λειτουργουμαστε σε καμμια εκκλησια της Ελλαδικης Εκκλησιας, του Οικουμενικου Πατριαρχειου, των Ιεροσολλυμων του Αγιου Ορους κλπ ειναι τρελλα. Σωστα Αργυριε?

Γεωργιος είπε...

Αρα περαν της Βουλγαριας και της Αντιοχειας δεν πρεπει να λειτουργουμαστε ?

Ανώνυμος είπε...

Nά στείλουμε στον πατριάρχη κανένα ζευγάρι παπούτσια γιατί του είναι λέει στενά !

Ανώνυμος είπε...

ΒΛΕΠΩ ΚΑΙ ΔΙΑΚΡΙΝΩ ΜΙΑ ΡΗΧΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ.
ΑΝΗΚΩ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΟΠΟΥ Ο ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΚΟΣ ΘΡΟΝΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΦΑΡΟΣ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΜΑΣ ΑΙΩΝΕΣ ΤΩΡΑ.ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΘΕΩΡΗΘΩ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΗΤΗΣ η ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.
ΟΜΩΣ....
ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΗΤΕΣ ΜΕ ΤΟΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΘΕΜΑ.
ΕΔΩ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑΑ ΕΝΩΣΕΩΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΙΡΕΣΗ.
ΟΤΑΝ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ Ο ΠΑΤΡΟΚΟΣΜΑΣ ΕΙΧΕ ΠΕΙ ΄΄΄ΤΟΝ ΠΑΠΑ ΝΑ ΚΑΤΑΡΑΣΘΑΙ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΑΙΤΙΑ΄΄ ΤΟΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΙΓΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ.
ΚΑΙ Η ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΕΝ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΩ ΕΠΙΒΑΛΕΤΑΙ.ΔΙΟΤΙ ΠΡΟΤΙΜΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΣΕ ΔΙΑΚΟΠΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΚΑΙ ΙΕΡΕΑ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΚΑΤΑΠΑΤΟΥΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗ ΑΙΩΝΩΝ ΠΑΡΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥΣ ΠΑΤΕΡΕΣ ΚΑΙ ΑΓΙΟΥΣ ΟΠΟΥ ΜΑΡΤΥΡΗΣΑΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΦΡΑΓΚΙΚΕΣ ΚΤΗΝΩΔΙΕΣ ΟΠΩΣ Ο ΑΓΙΟΣ ΜΑΡΚΟΣ Ο ΕΥΓΕΝΙΚΟΣ.
Ο ΚΑΘΕ ΕΝΑΣ ΕΧΕΙ ΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΤΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ......
--Ο ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΣ--

Λωρίτου Ελένη είπε...

Ο Σεραφείμ Δημητρίου που σχολιάζει τό κείμενο , λέει οτι η εκκλησία είναι μία , δέν υπάρχει δυτική καί ανατολική Αυτός ο κύριος είναι παπάς , καθώς καί ο γράψας τό κατάπτυστο κειμενάκι . Βοήθειά μας !

Ανώνυμος είπε...

Η «ΙΕΡΑ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ» ΟΡΙΣΜΕΝΩΝ ΑΓΙΟΡΕΙΤΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΑ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑΣ ΚΑΙ ΓΕΩΡΓΙΑΣ

Του κ. Παναγιώτη Π. Νούνη, Θεολόγου
=====

Όσοι Αγιορείτες και μη, μιλούν για ακοινώνητους Εκκλησιαστικούς ταγούς και για άκυρα Μυστήρια βρίσκονται σε σατανική εκ δεξιών πλάνη και διενεργούν μία εσφαλμένη κακόδοξη και ανίερη Αποτείχιση.

Μεγίστη απόδειξη της διαβολικής πλάνης τους, που βασίζεται σε μια μη ιερή Αποτείχιση, είναι ότι καταδικάζουν μέχρι και την επαινετή Εκκλησιολογική και Συνοδική στάση των Αυτοκέφαλων Εκκλησιών της Βουλγαρίας και της Γεωργίας.

Μάλιστα Αγιορείτης της παράταξης των μη κατά Θεόν Αποτειχισθέντων Αγιορειτών πατέρων μου δήλωσε ευθαρσώς, σε προφορική μας επικοινωνία, ότι σε μία υποθετική επίσκεψή του στη Βουλγαρία θα αποφύγει να έρθει σε Εκκλησιαστική Κοινωνία με το Πατριαρχείο Βουλγαρίας, ενώ το Πατριαρχείο Βουλγαρίας διενήργησε -εν ευρεία εννοία- ρωμαλέα ιερά Αποτείχιση από την Ληστρική Σύνοδο των Συγκρητιστών (Κρήτη, 2016) και απέρριψε αυτήν και τις κακόδοξες οικουμενιστικές αποφάσεις της.

Πώς είναι δυνατόν, οι αντι-οικουμενιστές και αποτειχισθέντες Αγιορείτες να εφαρμόζουν μία διευρυμένη διακοπή της Κοινωνίας (αντί ιεροκανονική Αποτείχιση) με την καθόλου Εκκλησία, ακόμη και με εκείνες τις Τοπικές Εκκλησίες που φέρουν εν Συνόδω ηχηρές αντιαιρετικές ενστάσεις στα κακόδοξα πραχθέντα, λεχθέντα και γραφθέντα από τους Οικουμενιστές;

Το αναντίρρητο γεγονός ότι ο πατριάρχης Βουλγαρίας με την Σύνοδό του ανέχεται άχρι καιρού τον Οικουμενικό Πατριάρχη και τον μνημονεύει δεν σημαίνει ποσώς ότι και συμφωνεί με τις κατεγνωσμένες κακοδοξίες του. Ούτε σημαίνει ότι κοινωνεί με κάποιο ακοινώνητο Οικουμενικό Πατριάρχη αλλά ούτε σημαίνει ότι ο πρώτος μολύνεται δήθεν με τη μνημόνευσή του.

Οι εν πλάνη Αγιορείτες και μη Αποτειχισμένοι, υπερτονίζουν και απολυτοποιούν αισθητά την διακοπή του Λειτουργικού Μνημοσύνου αλλά αυτό δεν είναι αλάθητο κριτήριο του απλανώς και ορθοδόξως θεολογείν.

Εκκλησιολογικό κριτήριο είναι η ακριβής Ομολογία Πίστεως κατά του πολύ-αιρετικού Οικουμενισμού, η οποία Ομολογία Πίστεως δύναται και να μη ενεργοποιήσει τη διακοπή του Λειτουργικού Μνημοσύνου. Δηλαδή δυνάμεθα, σύμφωνα με την Πατερική Διδασκαλία, να εφαρμόσουμε εν ευρεία εκτάσει την ιερά Αποτείχιση, χωρίς την διακοπή του Λειτουργικού Μνημοσύνου.

Μία άλλη πρότυπη, ηρωική, Εκκλησιολογική και Κανονική στάση διακοπής του Λειτουργικού Μνημοσύνου είναι εκείνη των τριών Ομολογητών και ιερώς Αποτειχισθέντων Πρωτοπρεσβύτερων π. Θεοδώρου Ζήση, π. Νικολάου Μανώλη και π. Φωτίου Βεζύνια, όπως και άλλων Πρεσβυτέρων και Μοναχών εκτός του Αγίου Όρους.

ΠΗΓΗ:

Ιστολόγιον ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΑ

Argiris Milonas είπε...

Αυτο αλλο.Εαν ομως εκει που πας βρεις το πρωι της κυριακης στον ορθρο ενα παπικο θα κατσεις;και θα ειναι παντου σε λιγο

Λωρίτου Ελένη είπε...

H αποτείχιση των αγιορειτών πατέρων προσέφερε τά μέγιστα στην εκκλησιαστική υπόθεση Άν δέν είχαν κάνει αποτείχιση οι αγιορείτες πατέρες ακόμα θα μάς πουλαγαν το παραμύθι ,οτι το Αγιο Ορος είναι σύσσωμο υπέρ των ΄΄στενών παπουτσιών ΄΄ του πατριάρχη και του ευρέως πνεύματος του Κολυμπαρίου Οι οικουμενιστές άλλοι φοράνε ΄΄ στενά παπούτσια ΄΄ και άλλοι τους τρύπησαν οι σόλες γυρίζοντας απο αερόπλανο σέ αερόπλανο Τί να σου πώ και για τις σόλες του Αργολίδος αυτός κι άν έχει λυώσει σόλες από μητρόπολη σέ μητρόπολη μέ τά βιβλία παραμάσχαλα Ας σοβαρευτούμε λιγάκι Δέν μας φταίνε οι αγιορείτες πατέρες Εχουν την δική τους οπτική Άλλοι πιστεύουν στην ασπιρίνη και άλλοι στην αναισθησία Τί να κάνουμε τώρα Το αντικείμενό μας είναι ο ασθενής που είναι η εκκλησία από το εκκοσμικευμένο πνεύμα των παπάδων σάν και του λόγου του γράψαντος το λογίδιο