Σχόλιο Ιστολογίου Κατάνυξης: Παρουσιαζόμενος ως άσχετος (από άγνοια ή από δόλο, ο Θεός γνωρίζει!) ο μητροπολίτης Καστοριάς καταλύει τον 15ο κανόνα της Πρωτοδευτέρας Συνόδου
και όλους τους προηγούμενους που επιβάλλουν την ιεροκανονική πράξη της
διακοπής του μνημοσύνου του ψευδεπισκόπου για θέματα Πίστεως, προ
συνοδικής καταδίκης αυτού του επισκόπου. Με την ανακοίνωση του που
παραθέτουμε στη συνέχεια, επιχειρείται η κατάλυση και παραχάραξη της παραδόσεως στο θέμα της διακοπής του μνημοσύνου και της Αποτείχισης.
Ψεύδεται ο μητροπολίτης που διδάσκει πως χωρίς την ευλογία του δεν μπορεί να τελεστεί θ. Λειτουργία. Θιασώτης και αυτός της ζηζιούλιας αιρετικής κακοδοξίας περί επισκοποκεντρισμού; Ξεχνά πως η θεία Λειτουργία είναι Χριστοκεντρική και όχι επισκοποκεντρική;
Θα πρέπει να γνωρίζει πως δεν έχουμε παπισμό στην Ορθοδοξία και πως η
Θεία Λειτουργία και όλες οι ακολουθίες δεν τελούνται στο όνομα του
επισκόπου αλλά της Αγίας Τριάδος. Η ευλογία του επισκόπου ισχύει μόνον όταν ο επίσκοπος ορθοδοξεί και
δεν υπάρχει η περίπτωση της διακοπής του μνημοσύνου. Στην άλλη όμως
περίπτωση που ο επίσκοπος υποστηρίζει τις αιρέσεις, όπως ο σεβασμιώτατος
Καστοριάς που αναγνωρίζει εκκλησιαστικότητα στους αιρετικούς μέσω της αποδοχής των αποφάσεων της Ψευδοσυνόδου της Κρήτης, ισχύουν όσα προβλέπουν οι ιεροί κανόνες. Δηλαδή ο διακόψας το μνημόσυνο ιερέας ιερουργεί κανονικότατα χωρίς την άδειά του επισκόπου του με τον οποίο διέκοψε την πνευματική κοινωνία.
Ρωτάμε τον μητροπολίτη Καστοριάς: Είναι δυνατόν να υπάρχει ιερός κανόνας που αν τον εφαρμόσεις να σου απαγορεύει η Εκκλησία να λειτουργείς και να κοινωνείς; Το αντίθετο επιβάλλει ο ιερός κανόνας. Διατάζει την Εκκλησία να τιμά τον ιερέα που διακόπτει το μνημόσυνο του αιρετίζοντος επισκόπου, του ψευδεπισκόπου όπως τον ονομάζει, διότι ο ιερέας αυτός γλυτώνει την Εκκλησία από το Σχίσμα. Για το λόγο αυτόν απαγορεύεται να τιμωρείται
ο ιερέας εκείνος με ακοινωνησία και στέρηση πάσης ιερουργίας. Θα πρέπει
να λειτουργεί μη μνημονεύοντας τον αιρετίζοντα επίσκοπό του αλλά να
μνημονεύει "υπέρ πάσης επισκοπής Ορθοδόξων".
Έτσι έκανε ο άγιος Γρηγόριος Παλαμάς όταν τον καθαίρεσε ο πατριάρχης Ιωάννης Καλέκας επειδή ο άγιος του διέκοψε το μνημόσυνο. Τότε ο "καθαιρεμένος"
Γρηγόριος συνέχισε να λειτουργεί κανονικότατα. Σύμφωνα με την εσφαλμένη
διδασκαλία του μητροπολίτου Καστοριάς, έκανε λάθος ο άγιος Γρηγόριος
και τόσοι άλλοι άγιοι, όπως ο άγιος Θεόδωρος Στουδίτης. Οι θείες Λειτουργίες τους δεν ήταν κανονικές κατά τον μητροπολίτη Καστοριάς, διότι δεν μνημόνευαν τους επισκόπους τους ή επειδή λειτουργούσαν χωρίς την άδεια αυτών!!! Μήπως λάτρευαν αντί τον Χριστό τον Διάβολο αυτοί οι άγιοι;
Ο άγιος Ιγνάτιος ο Θεοφόρος που μνημονεύει ο μητροπολίτης και όλοι οι άγιοι που μιλούν για την πνευματική κοινωνία με τον επίσκοπο και την ευλογία του επισκόπου, αναφέρονται σε Ορθοδόξους επισκόπους και όχι σε αιρετίζοντες. Όταν ο Επίσκοπος είναι Ορθόδοξος και δεν παρεκκλίνει από την αγιοπατερική διδασκαλία, τότε δεν υφίσταται λόγος διακοπής μνημοσύνου. Τότε μόνο δεν κάνουμε τίποτα χωρίς την ευλογία του διότι διατηρούμε πνευματική κοινωνία μαζί του διακατεχόμενοι από την κοινή Ορθόδοξη Πίστη. Όταν όμως ο επίσκοπος αιρετίζει και διδάσκει γυμνή τη κεφαλή αιρέσεις, όταν είναι εν δυνάμει αιρετικός, όταν αποδέχεται τους αιρετικούς ως Εκκλησίες, όταν ανέχεται την αίρεση και δεν την πολεμά, τότε δεν ισχύουν αυτά που λέγει ο άγιος Ιγνάτιος. Διακόπτουμε την πνευματική κοινωνία μαζί του, δηλαδή με την κακοδοξία του και στην περίπτωση αυτή ισχύουν οι ιεροί κανόνες της αποτείχισης από την αίρεση (όπως ο 31ος αποστολικός και ο 15ος της Πρωτοδευτέρας αγίας Συνόδου).
Ο άγιος Ιγνάτιος ο Θεοφόρος που μνημονεύει ο μητροπολίτης και όλοι οι άγιοι που μιλούν για την πνευματική κοινωνία με τον επίσκοπο και την ευλογία του επισκόπου, αναφέρονται σε Ορθοδόξους επισκόπους και όχι σε αιρετίζοντες. Όταν ο Επίσκοπος είναι Ορθόδοξος και δεν παρεκκλίνει από την αγιοπατερική διδασκαλία, τότε δεν υφίσταται λόγος διακοπής μνημοσύνου. Τότε μόνο δεν κάνουμε τίποτα χωρίς την ευλογία του διότι διατηρούμε πνευματική κοινωνία μαζί του διακατεχόμενοι από την κοινή Ορθόδοξη Πίστη. Όταν όμως ο επίσκοπος αιρετίζει και διδάσκει γυμνή τη κεφαλή αιρέσεις, όταν είναι εν δυνάμει αιρετικός, όταν αποδέχεται τους αιρετικούς ως Εκκλησίες, όταν ανέχεται την αίρεση και δεν την πολεμά, τότε δεν ισχύουν αυτά που λέγει ο άγιος Ιγνάτιος. Διακόπτουμε την πνευματική κοινωνία μαζί του, δηλαδή με την κακοδοξία του και στην περίπτωση αυτή ισχύουν οι ιεροί κανόνες της αποτείχισης από την αίρεση (όπως ο 31ος αποστολικός και ο 15ος της Πρωτοδευτέρας αγίας Συνόδου).
Ο μητροπολίτης Καστοριάς αν νομίζει πως με την παραπλάνηση και τις
κακοδοξίες του αυτές θα θολώσει τα νερά και θα ξεγελάσει τον Ουρανό και
εμάς από την απαράδεκτη πολιτική του στο Επταχώρι Καστοριάς και στον ιερομάναχο εκεί,
είναι γελασμένος. Του συνιστούμε να συνέλθει. Από την ιεροκανονική
πράξη του κληρικού του που του έκοψε το μνημόσυνο, να συνετιστεί και να
διορθώσει την πορεία του, οδηγώντας την Μητρόπολή του σε χαρτογραφημένα ύδατα.
Δεν τον είδαμε τον άγιο Καστοριάς με τον ίδιο ζήλο που υπερασπίζεται το επισκοπικό του γόητρο απέναντι στην διακοπή μνημοσύνου του, να υπερασπίζεται την Ορθοδοξία απέναντι στην παναίρεση του Οικουμενισμού. Δεν τον είδαμε ποτέ να αντιδρά στις αιρετικές συμπροσευχές του Πατριάρχη Βαρθολομαίου τον οποίο μνημονεύει σε κάθε λειτουργία ψευδόμενος ότι ορθοτομεί τον λόγο της αληθείας. Πότε θα υποστηρίξει το Ορθόδοξο Σέβας και θα προασπίσει το ποίμνιό του από την παναίρεση του Οικουμενισμού και τους οικουμενιστές ρασοφόρους; Γι αυτά όλα ο άγιος Καστοριάς μεταχειρίζεται τη σιωπή ιχθύος. Για το θέμα όμως της αποτείχισης από τις αιρετίζουσες ενέργειές του, αναλαμβάνει δράση!
Δεν τον είδαμε τον άγιο Καστοριάς με τον ίδιο ζήλο που υπερασπίζεται το επισκοπικό του γόητρο απέναντι στην διακοπή μνημοσύνου του, να υπερασπίζεται την Ορθοδοξία απέναντι στην παναίρεση του Οικουμενισμού. Δεν τον είδαμε ποτέ να αντιδρά στις αιρετικές συμπροσευχές του Πατριάρχη Βαρθολομαίου τον οποίο μνημονεύει σε κάθε λειτουργία ψευδόμενος ότι ορθοτομεί τον λόγο της αληθείας. Πότε θα υποστηρίξει το Ορθόδοξο Σέβας και θα προασπίσει το ποίμνιό του από την παναίρεση του Οικουμενισμού και τους οικουμενιστές ρασοφόρους; Γι αυτά όλα ο άγιος Καστοριάς μεταχειρίζεται τη σιωπή ιχθύος. Για το θέμα όμως της αποτείχισης από τις αιρετίζουσες ενέργειές του, αναλαμβάνει δράση!
Τώρα είναι η ώρα, να καταδικάσει την ψευδοσύνοδο της Κρήτης και τις
αποφάσεις της. Τώρα να καταδικάσει τις αιρέσεις του Φαναρίου και του
αρχιοικουμενιστή Πατριάρχου Βαρθολομαίου. Μην προσπαθεί διδάσκοντας ψεύδη να ξεφύγει από τις ευθύνες του.
1 σχόλιο:
Άντε παπά μου μάθε το αλφάβητο της ορθοδοξου εκκλησιολογίας ! Τι χονδροειδέστατες α-θεολογίες είναι αυτές που ακατάσχετα κατεβάζεις ! Δεν γνωρίζεις οτι αυτά που λέει ο άγιος Ιγνάτιος Θεοφορος για τον επίσκοπο δέν ισχύουν χωρίς προϋποθέσεις ; ΄΄πείθεσθε τοις ηγουμένοις και υπείκετε ....αυτοί γάρ αγρυπνούσιν υπέρ των ψυχών ημών ΄΄ Αυτά και μόνο σέ καθιστούν αιρετικό γιατί εισάγεις μία άλλη εκκλησιολογία ξένη πρός την ορθόδοξο
Δημοσίευση σχολίου