Τετάρτη 14 Ιουνίου 2017

Φωτογραφία τρελογιάννη. 


Είπε Γέρων : Το θέμα δεν είναι να δικαιωθώ,
μα να πάρω το θείο μήνυμα
σε κάθε περιστατικό της ζωής μου,
και να αναλάβω
την προσωπική μου ευθύνη.
Την ευθύνη μου.
Εγώ τι κάνω.
Όχι ο άλλος.
Όσα λάθη κι αν κάνει ο άλλος,
το επόμενο φυσικό ερώτημα
είναι πάλι αυτό:
Εγώ, τι θα κάνω τώρα;..

Αυτό το ¨εγώ¨,
δεν είναι το εγώ του ναρκισσισμού,
μα της ευθύνης και σοβαρότητας.
Δυστυχώς στο χώρο μας
υπάρχει αυτή η τάση
να πετάμε την καυτή πατάτα
πάντα κάπου αλλού.

Ακόμα και στον πνευματικό.

Όταν μείνεις στην Εθνική,
αυτός που σ' αγαπά αληθινά,
θα σε σπρώξει να πάρεις μπρος,
και μετά θα σε αφήσει πάλι.
Όποιος σε πάει μέχρι το σπίτι,
μπορεί να φαίνεται πως σ' αγαπά,
μα στην πραγματικότητα
υποτιμά τη δύναμη,
τα χαρίσματα
και την ελευθερία σου!

Δεν υπάρχουν σχόλια: