Αυτά τα πάνω κάτω τα αισθήματα πλημμύρισαν την καρδιά μας και έδεσαν με αυτά που μας έλεγαν όσοι τον γνωρίζουν χροοονια τώρα από κοντά!
Μας έλεγαν εκωφαντικά : Μην ενθουσιάζεστε είναι αλλοπρόσαλλος και έχει και ζάχαρο ο καημένος ,δεν θυμάστε πρόσφατα που αμφισβήτησε και τον άγιο γέροντα Παΐσιο;;;
Η αλήθεια είναι ,μιλούσαμε με ενθουσιασμό για τον λόγο του, ,έμοιαζε κρυστάλλινο γάργαρο νερό ,πάντα ποστάραμε με περίσσια σπουδή ,αλλά τούτη τη φορά μας ηρθε «ταμπλάς»
Μα να βρίζεις-κάποιος το είπε αποδήμηση -πρόσωπα γεγονότα που δεν ξέρεις μόνο από κουτσομπολιά;;;
Να αποκαθηλώνεις έναν Ρωμανίδη(!), τον Ναυπάκτου και τον άγιο γέροντα Σωφρόνιο(!);;
Όλοι μας διαβάζουμε τα βιβλία τους, μυρίζουμε το εξώφυλλο, ψηλαφάμε τις σελίδες, αλλά ακόμη τις εμπειρίες πού περιγράφουν ,έστω και δεν τις βιώνουμε, ξέρουμε εκεί είναι ο δρόμος ,αυτή είναι η ζωή!
Γέροντα Γρηγόρη μόνο ντροπή
16 σχόλια:
Τρελογιάννη το σχόλιο το εμπνεύστηκε από μένα ο συντάκτης του.Δεν ξέρω αν είσαι εσύ.
Αφορμή και μόνο για να διαβάσω το άρθρο και να γράψω τί αποκόμισα, είναι η ανάρτηση σου. Αλλά ειλικρινά δεν αποτελεί η ανάρτηση μου στο ΦΒ, κάποια μομφή προς σκανδαλιζομένους, ούτε μία κάποια ανταπάντηση σε ανάρτηση σου. Αυτό έλειψε να δικαιώνω και την αποδόμηση ανθρώπων ενός ύψους και μιας εγνωσμένης αγιότητας. Το πραγματικό σχόλιο μου είναι από την μέση της ανάρτησης και κάτω. Και εκεί και μόνον εκεί είναι το κέντρο της. Αυτά.
Ευχαριστούμε για το ιστολόγιο και τις αναρτήσεις πού σου κλέβω. Δεν σχολιάζω συχνά σε ιστολόγια, ούτε και στο δικό σου και δοθείσης της ευκαιρίας...
Να κλέβεις να κλέβεις καλέ μας παππούλη .
Όσο για τον παπαγρηγορη θλίψη και προσευχή ,εύχου
Τι έχει πει θα μας πείτε εμάς??
Αλέξανδρος
Γιαυτό και εκκλησία εύχεται "Χριστιανά τα τέλη της ζωής ημών: ανώδυνα, ανεπαίσχυντα, ειρηνικά και καλήν απολογίαν επί του φοβερού βήματος του Χριστού παρά του Κυρίου αιτησώμεθα" .Η μωρία στα γεροντάματα δεν ειναι ελέγξιμη.Ο ανθρωπος πολλές φορές ξεμωραίνεται ή γινεται δύστροπος .
αλέξανδρε δες εδώ : http://www.vimaorthodoxias.gr/egrapsan-s-emas/grigorios-o-archipelagitis-sto-vima-orthodoxias-i-daskala-mou-i-mammi-mou/
Γεμίσαμε ευλαβείς βλαμενους που περνάνε τις πορδαλιες για λιβανιες. Καλα τα λέει ο γέροντας. Και ίσως το καταλάβουμε κάποια στιγμή. Αλλά είμαστε όλοι ξερόλες. Πάτε κοντά του να τον ζήσετε και μη βγάζετε βρώμες απο τον καναπέ σας.
Ας τον προστατέψουν οι γύρω του γιατί βλαστημάει…
Δεν μιλάμε αν δεν γνωρίζουμε και δεν μιλάμε απ τον καναπέ μας ,ο παππούς τοκαψε!
Kαλά βρέ παιδιά ! Κάποια αστεία είπε ο άνθρωπος ! Αν μή τι άλλο γελάμε ! Εχουν μία αστεία οπτική τά λεχθέντα ! Νά είμαι ειλικρινής, δικαίως ή αδίκως δέν ξέρω , δέν ξέρω και το γιατί ,πάντως γέλασα ! Μήν τά παίρνετε όλα στά σοβαρά !
Το άσχημο με κάποιους ανθρώπους δεν είναι τόσο η άγνοια, (γιατί όποιος έχει επίγνωση ότι αγνοεί, τουλάχιστον δεν κρίνει), αλλά η αδιάκριτη κρίση που γίνεται κατάκριση.
Ο ηγούμενος θεωρεί ότι έχει το αλάνθαστο κριτήριο Ορθοδοξίας επειδή είχε μια πιστή γιαγιά.
Το τραγικό είναι ότι βάζει στην ίδια κατηγορία τους μεταπατερικούς εκκοσμικευμένους "θεολόγους" με τον π.Ρωμανίδη και τον άγιο Γέροντα Σωφρόνιο. Ότι δεν μπορεί να κατανοήσει το δαιμονοποιεί. Το είδαμε και σε άλλους..
Βρέ αφήστε τον άνθρωπο να ξεφραστεί , ξεφράξου παπούλη μ' πέσ 'τα , μήν καταπιέζεσαι ! Εγώ μαζί σου ! Μήν τον αποπαίρνετε ,θα μάς πεί κι άλλα ωραία !
Αν θέλει να ξεφραστεί ας μιλήσει γι αυτά που συμβαίνουν και ας αφήσει ανθρώπους που δεν φτάνει κανένας μας. Περιμένουμε από το Άγιο Όρος ορθόδοξο ομολογιακό λόγο.
Άντε βρέ ! ζώον θεούμενον !
Ευχαριστώ.
Φιλτραρισμένα σχόλια μόνο από ανώνυμους καλό παράδεισο λοιπόν αναμάρτητοι
Καλά τρελλέ μου , επειδή γελάσαμε μέ την ωμότητα του γέροντα, διασκεδάσαμε λίγο το ανθρώπινον , θά πρέπει κάποια ώρα να σοβαρευτούμε ,να πούμε καμμιά σοβαρή κουβέντα , γιατί διαβάζουν και κάποιοι άνθρωποι που δέν βλέπουν το φαιδρόν της υπόθεσης Αλλοίμονο δέν υπάρχει μόνο η φαιδρή πλευρά και δέν μπορούμε να γίνουμε όλοι σάν την γιαγια του γέροντα Και ο Ρωμανίδης και ο Βλαχος και ο Σωφρόνιος και οι καθηγητές της θεολογικής και εμείς όλοι είμαστε παιδιά του 20ού αιώνα και όχι του προηγούμενου Πώς να το κάνουμε και η πίστη , ο τρόπος που την βιώνει κανείς είναι συνάρτηση και του μορφωτικού επιπέδου , των κοινωνικών δεδομένων Δέν θα κατηγορήσουμε και την μόρφωση ως ανασταλτική της πίστεως Η πίστη δέν απευθύνεται μόνο στον τύπο της γιαγιάς του γέροντα Άλλα είναι τά αιτήματα αυτής της γιαγιάς και της εποχής της και άλλα τά δικά μας και της εποχής μας και άλλη η δική μας προσέγγιση .....Συνέχεια
Εντάξει ο γέροντας είναι καλός στά αστεία , μαστιγώνει κάποιες αλήθειες , δέν έχει άδικο σέ μερικά πράγματα Αλλά μέχρι εκεί Δέν είναι κακό που κάποιοι ακαδημαϊκοί έκαναν αυτά τά θέματα αντικείμενο ακαδημαϊκής μελέτης , και δέν αποκλείεται κανείς ανάλογα μέ την δεκτικότητά του να έχει πνευματικές εμπειρίες ευρισκόμενος και μέσα στον κόσμο Και μέσα στον κόσμο μπορεί κανείς να έχει συνθήκες ησυχίας Πάντα υπήρξε και ποτέ δέν θα σταματήσει να υπάρχει η αντιπαλότητα και από τά δύο μέρη της ακαδημαϊκής και της εμπειρικής θεολογίας , και ποτέ δέν θα λυθεί το θέμα του τί σημαίνει θεολογία Ο ένας θα αμφισβητεί τον άλλον εκατέρωθεν Είναι ένα θέμα ετούτο ! Τα πράγματια διαμορφώνονται από μόνα τους πολλές φορές Η διαίσθηση ανιχνεύει την υπερβολή και την μαστιγώνει την κάνει παρατσούκλι στην αναζήτηση της ισορροπίας Ακούμε ο τάδε ο ΄΄ακτιστοφωτίστης ΄΄ , ακούμε του Ιωσήφ του ΄΄χαμογελαστού ΄΄ αντί του ΄΄ησυχαστου ΄΄ , ακούμε ο τάδε ο ΄΄θεόπτης΄΄ κ.τ.λ. Ας τά βλέπουμε και από την αστεία τους πλευρά ! Υπάρχει μία δυσκολία να παραχωρήσει κανείς στον άλλον αυτό που με δυσκολία , κόπο και αίμα ο ίδιος κατέκτησε Το θέμα όμως είναι κανείς να κατακτήσει κάτι και άς είναι όπως είναι ,ας είναι και σταυροπόδι στην πλατεία Κάνιγγος και με γυναίκα εφοπλίστρια , δεν ξέρουμε το μυστήριο του Θεού που ενεργείται στην ψυχή του ανθρώπου
Δημοσίευση σχολίου