Εδώ και χρόνια, "Θεός" αρκετών "ιερών" μονών (και των ηγουμένων τους) είναι οι υψηλές τους γνωριμίες.
Αυτοί "καθαρίζουν" για τις επιδοτήσεις, τα ΕΣΠΑ, τις διευκολύνσεις, τα δικαστήρια (για τα κτήματα και τις περιουσίες τους), την μειωμένη φορολογία και επεκτείνουν το κύκλωμα των "ημετέρων" με αλληλοεξυπηρετήσεις.
Τώρα βρήκε και νέα κόλπο το Φανάρι για να κρατάει τα "σκυλιά" δεμένα: τις αγιοποιήσεις.
Όλο και κάποιον Άγιο θα θέλει να κάνει κάθε μητροπολίτης και κάθε ηγούμενος (πέρα από τον σεβασμό που μπορεί οι ίδιοι να έχουν σε κάποιο γέροντα, το "εμπόριο" που θα ακολουθήσει με τις "λαμπρές" υποδοχές και τα "άγια λείψανα", δεν αφήνει κανέναν ηγούμενο/μητροπολίτη αδιάφορο).
Χωρίς κανένα οικονομικό κόστος λοιπόν, το Φανάρι, πετυχαίνει τον σκοπό του.
"ου ποιήσεις σεαυτω είδωλον, ουδέ παντός ομοίωμα, όσα εν τω ουρανω άνω και όσα εν τη γη κάτω και όσα εν τοις ύδασιν υποκάτω της γης. ου προσκυνήσεις αυτοίς, ουδέ μη λατρεύσεις αυτοίς"
Όταν τόσα χρόνια "προσκυνάς" άλλους αφέντες, πως να σε φωτίσει ο Θεός;
Αυτοί "καθαρίζουν" για τις επιδοτήσεις, τα ΕΣΠΑ, τις διευκολύνσεις, τα δικαστήρια (για τα κτήματα και τις περιουσίες τους), την μειωμένη φορολογία και επεκτείνουν το κύκλωμα των "ημετέρων" με αλληλοεξυπηρετήσεις.
Τώρα βρήκε και νέα κόλπο το Φανάρι για να κρατάει τα "σκυλιά" δεμένα: τις αγιοποιήσεις.
Όλο και κάποιον Άγιο θα θέλει να κάνει κάθε μητροπολίτης και κάθε ηγούμενος (πέρα από τον σεβασμό που μπορεί οι ίδιοι να έχουν σε κάποιο γέροντα, το "εμπόριο" που θα ακολουθήσει με τις "λαμπρές" υποδοχές και τα "άγια λείψανα", δεν αφήνει κανέναν ηγούμενο/μητροπολίτη αδιάφορο).
Χωρίς κανένα οικονομικό κόστος λοιπόν, το Φανάρι, πετυχαίνει τον σκοπό του.
"ου ποιήσεις σεαυτω είδωλον, ουδέ παντός ομοίωμα, όσα εν τω ουρανω άνω και όσα εν τη γη κάτω και όσα εν τοις ύδασιν υποκάτω της γης. ου προσκυνήσεις αυτοίς, ουδέ μη λατρεύσεις αυτοίς"
Όταν τόσα χρόνια "προσκυνάς" άλλους αφέντες, πως να σε φωτίσει ο Θεός;
Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"
2 σχόλια:
κάποτε όταν για να ταξιδέψεις από το ένα μέρος στο άλλο ήθελες μέρες
τότε που δεν υπήρχε το ίντερνετ το βίντεο και άλλες εξελίξεις της τεχνολογίας
μπορούσε να ζήσει κάποιος ασκητεύων και προπαντός ΑΓΝΩΣΤΟΣ
Τώρα μπορεί να πας πχ στα Μετέωρα και να βρεθείς μούρη με μούρη με κάποιον που χάλασε κάμποσα φράγκα για εξοπλισμό για αναρρίχηση.
παντού έχουν χωθεί τα έξυπνα κινητά και ότι άλλο ηλίθιο γκατζετάκι υπάρχει και καταγράφουν τους μοναχούς σε όποια στάση μπορούν
Το Άγιο Όρος κινδυνεύει στην εποχή της Παγκοσμιοποίησης που ζούμε, με καταπάτηση των συνόρων του
το να κρατάνε οι ηγούμενοι κάποιες ισορροπίες με τους πολιτικούς είναι αναγκαίο κακό
μήπως τάχα δεν γνωρίζουν το τι πρεσβεύουν;
Απλά θέλει διάκριση ο χειρισμός.
Τώρα αυτό περί αγιοποιήσεων μήπως η ομάδα των εκπαιδευτικών που έγραψαν το άρθρο δεν παραδέχεται τους νέους αγίους Παίσιο και Πορφύριο; Γιατί δεν βλέπω αγιοποιήσεις άλλες...
Η εποχή που ζούμε είναι πολύ δύσκολη. Το άρθρο τα απλουστεύει όλα.
Επίσης τά νέα για τις διώξεις των μοναχών ταξιδεύουν μέ μεγάλη ταχύτητα και οι μοναχοί χρησιμοποιούν κινητά Τι τά θέλουν τά κινητά τά έργα του διαβόλου ;
Δημοσίευση σχολίου