Τρίτη, 14 Μαρτίου 2017

Ὅσο τραγικό, τόσο πραγματικό!


Μία ἁπλή εἰλικρινής ἐρώτηση μέ ἀφελή τρόπο διατυπωμένη καί ὑποστηριζομένη ἀπό ἕνα νεαρό ἐκατόρθωσε νά ἀποκαλυφθεῖ ἐνώπιον τοῦ ποιμνίου ἡ πνευματική γύμνια, ἡ ἀνειλικρίνεια καί ἡ κεκαυτηριασμένη συνείδηση δύο Ἱεραρχῶν! 

Ὁ Καισαριανῆς μέ προκλητικότητα, μέ θρασύτητα, μέ ἀγένεια, μέ Δεσποτισμό δέν εἶπε μία ἀλήθεια, δέν ἄρθρωσε μία λογική κουβέντα γι' αὐτό καί δέν μπόρεσε νά καλύψει τήν πλάνη καί τήν γυμνότητά του ἀπό πλευρᾶς ὀρθοδόξου φρονήματος. 

Μέ μεγαλύτερη πονηρία ὁ οἰκοδεσπότης προσπάθησε νά φανεῖ φιλικός καί συμπαθής στήν ἀγωνία τοῦ ποιμνίου ἀλλά ἦταν ἀδύνατο νά καλυφθεῖ ἡ μεγάλη του γύμνια! 

Καλά πού ὑπάρχουν καί οἱ παλαιοημερολογίτες γιά νά γίνονται ἀποδιοπομπαῖοι τράγοι τῆς οἰκουμενιστικῆς κακοδαιμονίας τῶν Ἱεραρχῶν! 

Περισσότερο ὑποκριτής πεθαίνεις! 

Μάθαμε ἀπό τούς θεολογικούς νόες, τόν φωστήρα τῆς Καισαριανῆς καί τῆς Κορίνθου, ὅτι συμπροσευχή σημαίνει συλλειτουργία πλήρης. 

Καί γιατί ἄραγε ὑπάρχουν δύο διαφορετικές λέξεις μέ τελείως διαφορετικό περιεχόμενο καί νόημα, ὅπως ἄλλωστε τίς χρησιμοποιοῦν οἱ Κανόνες καί οἱ Σύνοδοι τῆς Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ; 

Καί τότε τί σημαίνει συνεύχεσθαι ἐκκλησιαστικῶς πού κατακεραυνώνουν ἐπίσης οἱ Κανόνες;

 ΝΤΡΟΠΗ! 

Πῶς αὐτοί οἱ δυό καί ἄλλοι ἑβδομήντα περίπου συνάδελφοί των, τολμοῦν μετά ἀπό αὐτά τά ντροπιαστικά, παράλογα, ἀπατηλά, παιδαριώδη καί βεβαίως ἀντορθόδοξα πού ξεστομίζουν νά στέκονται σά παγώνια πάνω σέ ὀρθοδόξους θρόνους Ἁγίων Ἀποστόλων καί Ἁγίων Πατέρων πού ἔχυσαν τά αἵματά των γιά τήν Πίστη; 

Πόση πώρωση καί ξεδιαντροπιά χρειάζεται γιά νά κοροϊδεύεις μέσα στά μοῦτρα του τό ποίμνιό σου καί νά καταστρέφεις τίς συνειδήσεις τῶν πιστῶν; 

Τόση ἀναισχυντία, τόση ψευτιά, τέτοια ἀπάτη; 

Αὐτούς τούς "γίγαντες" τῆς Θεολογίας καί τῆς κανονικότητος τούς ἐξευτελίζουν μωρά καί ἐξουθενημένα παιδιά! 

Σκιάχτηκαν ἀπό μία ἁπλή καί ἀφελή ἐρώτηση καί μόνο πού δέν ἔπεσαν πάνω του (στόν ἐρωτήσαντα νά τόν φᾶνε! 
Τόλμησαν καί τοῦ εἶπαν κάτσε κάτω, μή μιλᾶς, δέν ξέρεις! 

Καί τό γελοιωδέστερο ὅλων καταναθεμάτισαν τό διαδίκτυο γιατί εἶναι.... ἄσεμνο καί οἱ ἴδιοι δέν τό χρησιμοποιοῦν ἀπό σεμνότητα καί ἦθος ἀσκητικό! 

Καλά πόσο χαχόλους μᾶς θεωροῦν καί πόσο κάφρους; 

Διαδίκτυο εἶναι ἡ ἴδια ἡ ζωή καί πολιτεία ὁρισμένων ἐξ αὐτῶν καί γι' αὐτό προτρέπουν νά μή τό βλέπουμε γιά νά μή φανερώνονται ὅσα τούς ἀφοροῦν καί στήν Πίστη καί στήν ἠθική καί αἰσχρόν ἐστί καί λέγειν! 

Τελικῶς σπουδαῖο αὐτό τό δημοσιευθέν βίντεο διότι ἔγινε καί γίνεται ἡ αὐτοκαταδίκη τῶν ταλαίπωρων αὐτῶν ὑπάρξεων πού παριστάνουν τούς ὀρθοδόξους Ποιμένες. 

Τό ἀκούσαμε κι αὐτό ἀπό τόν Ἅγιο Κορίνθου, ὅτι δέν ὑπάρχει ἡ παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ!

 Ὁ ἴδιος δέν εἶδε ποτέ τόν ἐξευτελισμό τῆς Ἀσσίζης μέ τή συμμετοχή τοῦ κ. Βαρθολομαίου, δέν ἄκουσε τόν Διάκονο τοῦ Πατριαρχείου νά μνημονεύει ὡς ὀρθόδοξο Ἐπίσκοπο Ρώμης τόν ἀμετανόητο ἀποικιοκράτη καί προστάτη τῶν παιδεραστῶν καί ὁμοφυλοφίλων πάπα τῆς Ρώμης, δέν ἄκουσε τόν ἴδιο τόν πάπα τόν αἱρετικό καί ἀποστάτη τῆς Ὀρθοδοξίας τῶν Ἁγίων νά ἀπαγγέλει μέσα στή Θεία Λειτουργία στό Φανάρι τό Πάτερ ἡμῶν καί νά τόν ἐναγκαλίζεται φορεμένος ὁ λειτουργῶν ἐκεῖ Πατριάρχης ἐν μέση Θεία Λειτουργία; 

Δέν τό ἄκουσε ποτέ (ὅτι ὑπάρχει Οἰκουμενισμός ὡς ἐκκλησιολογική αἵρεση καί παναίρεση) καί δέν τό διάβασε ἀπό κανένα ὅσιο Ἰουστῖνο Πόποβιτς, κανένα Ναυπάκτου Ἱερόθεο, κανένα Πειραιῶς Σεραφείμ, κανένα π. Γεώργιο Μεταλληνό, κανένα π. Θεόδωρο Ζήση, κανένα Αἰτωλίας Κοσμᾶ, κανένα Γόρτυνος Ἱερεμία, κανένα Κυθήρων Ἀμβρόσιο καί ἑκατοντάδες καί χιλιάδες ἄλλους, τουλάχιστον εἰλικρινεῖς στά λόγια, κληρικούς. 

 Φανταστεῖτε τί θά γινόταν ἐάν σέ κάτι τέτοιες στημένες ὁμιλίες πήγαιναν καταρτισμένοι Χριστιανοί μέ θάρρος καί διάθεση νά χάσουν τό χρόνο τους μέ κάτι τέτοια ὀρθόδοξα ἀναστήματα περιωπῆς! 

Τί ἰσχύει γιά τόν Ἀρχιερέα πού συλλαμβάνεται μέ τό ἴδιο του τό στόμα νά ψεύδεται δημοσίως καί ἀσυστόλως; 

ΑΙΣΧΟΣ! 

Ἡ ἀντίστροφη μέτρηση ἔχει ἀρχίσει καί καλό θά ἦταν νά μή προκαλοῦν!

15 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Daniel ,έγραψες ιστορία .....και τί ιστορία ... Κινέζου .....Θλιβερές φιγούρες imitation, made in China..... Κατσε κάτω ΄΄πρόβατο΄΄! Γιατί αυτή η λέξη όταν την είπε το πανάγιο στόμα του Χριστού μας ήταν τόσο γλυκειά ,τόσο τρυφερή , τόσο στοργική και όταν την προφέρουν τά ασεβή χείλη αυτονών ακούγεται ως ύβρις ; Άρα αληθεύει οτι οι λέξεις είναι φορτισμένες μέ το περίσσευμα της καρδιάς αυτού που τις προφέρει.......Όπως και να έχει είναι καλύτερα να είναι κανείς ΄΄πρόβατο ΄΄ παρά ..... λύκος .... ουτε κάν ΄΄προβατόσχημος ΄΄ .....

maria.p. είπε...

"Δέν τό ἄκουσε ποτέ (ὅτι ὑπάρχει Οἰκουμενισμός ὡς ἐκκλησιολογική αἵρεση καί παναίρεση) καί δέν τό διάβασε ἀπό κανένα ὅσιο Ἰουστῖνο Πόποβιτς, κανένα Ναυπάκτου Ἱερόθεο, κανένα Πειραιῶς Σεραφείμ, κανένα π. Γεώργιο Μεταλληνό, κανένα π. Θεόδωρο Ζήση, κανένα Αἰτωλίας Κοσμᾶ, κανένα Γόρτυνος Ἱερεμία, κανένα Κυθήρων Ἀμβρόσιο καί ἑκατοντάδες καί χιλιάδες ἄλλους, τουλάχιστον εἰλικρινεῖς στά λόγια, κληρικούς."


Kάνουν πως δεν βλέπουν, δεν ακούνε, δεν καταλαβαίνουν.Έχουν βρει και μια ωραία καραμέλα "δεν το είπε καμία Σύνοδος". Δεσποτική αλαζονική εξουσία και απειλές ότι "αυτοί είναι η Εκκλησία".
Που είναι η υποτιθέμενη αγάπη, καθοδήγηση, προς τα παιδιά τους (όπως λένε); Ακόμα και στην περίπτωση που κάποιος υποθέσει ότι κινήθηκαν από "διάθεση προστασίας του ποιμνίου από ψεύδη" (όπως ισχυρίζονται), είναι τρόπος αυτός; Δεν μιλάμε για ευγένεια ή αγένεια (είναι το τελευταίο), αλλά για την παντελή έλλειψη ειλικρινούς αγάπης και πόνου για ένα νέο παιδί.Το μόνο που βλέπουμε ειδικά από τον Καισαριανής είναι να προσπαθεί "να τον ψαρώσει" και να το προσβάλει!Και να μας λέει ότι δεν μπορούμε να βάλουμε στο ίδιο επίπεδο το πρόβατο με τον ποιμένα(!). Ψευδοποιμένες της κακιάς ώρας.


Δείτε τι λέει ο Γέροντας Σωφρόνιος:

"Ο Γέροντας Σωφρόνιος προβάλλει το πρόσωπο και το παράδειγμα του Χριστού. Ο Χριστός ανατρέπει την πυραμίδα, και γίνεται η κορυφή της ανεστραμμένης πυραμίδας που επωμίζεται το βάρος όλης της ανθρωπότητας, και έτσι εγκαθιστά την έσχατη τελειότητα[40].
Ο Χριστός έλεγε για τον εαυτό του ότι, «ουκ ήλθε διακονηθήναι αλλά διακονήσαι και δούναι την ψυχήν αυτού λύτρον αντί πολλών»[41], και καλούσε το λαό κοντά του για να σηκώσει το βάρος του[42]. Παράλληλα δίδασκε και μυσταγωγούσε τους μαθητές του στο μυστήριο της κενώσεως, ανατρέποντας την κοσμική λογική. «Οίδατε ότι οι δοκούντες άρχειν των εθνών κατακυριεύουσιν αυτών και οι μεγάλοι αυτών κατεξουσιάζουσιν αυτών˙ ουχ ούτω δε έσται εν υμίν, αλλ’ ος εάν θέλη γενέσθαι μέγας εν υμίν, έσται υμών διάκονος, και ως αν θέλη υμών γενέσθαι πρώτος, έσται πάντων δούλος»[43]. Για να επιβεβαιώσει ο Χριστός τα λόγια του, νίπτει πριν το πάθος τα πόδια των μαθητών του και τους συνιστά να ακολουθούν το παράδειγμά του[44]. Κορύφωση της θείας συγκαταβάσεως και της άρρητης κενώσεώς Του αποτελεί η προσευχή στη Γεθσημανή και η θυσία του Σταυρού. Την ίδια οδό της διακονίας και του μαρτυρίου ακολούθησαν και οι απόστολοι του Χριστού. Ο Σταυρός του Χριστού είναι ο θρόνος του. Εκεί παρουσιάζεται ως «Βασιλεύς της δόξης». Είναι ο Σταυρωμένος Βασιλιάς που θυσιάζεται για τη σωτηρία του κόσμου.
Οι πνευματικοί ποιμένες καλούνται να μιμηθούν τον Χριστό και τους αποστόλους και να πορευθούν με διακονικό πνεύμα προς τη βάση της ανεστραμμένης πυραμίδας, για να σηκώσουν το βάρος της κακίας και της αμαρτίας του κόσμου.
Η κίνηση αυτή αποτελεί μέγιστη πράξη αγάπης[....] Ο ποιμένας δεν κατεξουσιάζει, αλλά επωμίζεται ευθύνες θέτοντας τον εαυτό του σε πολλούς κινδύνους[...]Η πνευματική εξουσία και η διοικητική διακονία αποτελούν μόνιμο πειρασμό για τους ποιμένες, που υπερβαίνεται, μόνον όταν εμπνέονται από την κενωτική αγάπη του Χριστού."

Basilis Michalopoulos είπε...

Αγάπησα τον Χριστό μέσα από τα βιβλία του Αγίου Πορφύριου, Αγίου Παισίου και Ιακώβου Τσαλίκη. Γεμάτοι από την Χάρη του Αγίου Πνεύματος δίδαξαν τον Αληθινό Θεό.
Όμως παρ όλο που γνώριζαν τα προβλήματα της εκκλησίας καλύτερα από τον καθένα δεν εκφράστηκαν ποτέ με αυτόν τον τρόπο.
Η συμβουλή τους ήταν να ακολουθήσουμε τις θέσεις της Ιεράς Συνόδου και όχι τις απόψεις του καθενός.
Πρέπει ή να ακολουθήσω τα διδάγματα των σύγχρονων Αγίων ή ακολουθώντας αυτά που γράφετε να γίνω τζιχαντιστής.
Πιστεύω ότι με αυτόν τον τρόπο, αντί να πολεμάει κανείς τα κακώς κείμενα μέσα στην εκκλησία πολεμάει την ίδια την εκκλησία.

ΤΡΕΛΟ-ΓΙΑΝΝΗΣ είπε...

Που είδες καλό μου λόγο τζιχάντ;
Στην εκκλησία χωράνε όλοι ,και οι ασκητές ,και οι με την φιλανθρωπία ασχολουμενοι ,και οι σταράτες φωνές και οι «διακριτικοί» οι σιωπηλοί .΄λοιο τους όμως πονάνε την μάννα τους την εκκλησία ,και κάποιοι βγαίνουν ως λοκατζήδες μπροστά !
Πάντοτε έβγαιναν μπροστά ,για να μπορείς εσύ και εγώ απο την ησυχία του καναπέ μας
να διαβάζουμε ονειροπολώντας πατερικα βιβλία και να φιλοσοφούμε για μια ιδεατή κατάσταση που δεν υπάρχει!

Πρόσεξε δεν μιλάμε για κάποια «κακώς κείμενα» ,μιλάμε για την παραδοθείσα πίστη χωρίς αυτήν δεν σωζόμαστε !
Αυτό το καταλαβαίνεις;
Τώρα αν ταυτίζεις την εκκλησία με το ράσο μάλλον σε λάθος δρόμο είσαι!

ΩΣΤΟΣΟ ΞΥΠΝΑ ,ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΕΜΟ!

Basilis Michalopoulos είπε...

Συμφωνώ ότι έχουμε πόλεμο κατά της εκκλησίας, αλλά ο χειρότερος πόλεμος είναι αυτός που γίνεται από μέσα και πολλές φορές ο εχθρός, χωρίς να το καταλάβουμε, μας κάνει όργανά του.
Ποιοι σύγχρονοι Άγιοι δέχονται αυτόν τον δρόμο και όχι την θέση της επίσημης εκκλησίας;
Ποιον δρόμο να ακολουθήσω;
Των Αγίων ή των δικό σας.

Ανώνυμος είπε...

Basilis Michalopoulos , από το πολύ που σέ χαλάρωσαν και σέ νανούρισαν οι στοργικοί άγιοί μας ,στό τέλος μαστούρωσες ....ξύπνα...ξεφασκιώσου .....Μήπως άκουσες τον άγιο Παΐσιο να μιλά για ΄΄ευλαβείς βλαμμένους ΄΄; Τί να ήθελε άραγε να πεί ;

Ανώνυμος είπε...

Κύριε Μιχαλόπουλε γιατί ξεχωρίζετε τους αγίους σέ συγχρόνους και παλαιούς ; Λέτε να είναι κάτι το διαφορετικό οι άγιοι οι παλαιοί και οι σύγχρονοι ; Ολα αυτά περί των ΄΄καιρών΄΄ τά διδάσκουν οι οικουμενιστές οι οποίοι θεωρούν οτι η θεολογία είναι συνάρτηση του ιστορικού χωροχρόνου δηλαδή οτι η θεολογία εξελίσσεται ανάλογα μέ τά κοινωνικά δεδομένα Αυτό κανείς άγιός μας παλαιός ή σύγχρονος δέν το δέχεται Η διδασκαλία της εκκλησίας είναι οτι ο Χριστός είναι ο αυτός εις τους αιώνας Μήπως οι σύγχρονοι άγιοί μας αμφισβήτησαν τους παλαιότερους αγίους και μάρτυρες της πίστεως ; Οι οικουμενιστές δέν τολμούν να το πούν ,αλλά το εννοούν οτι οι άγιοί μας και οι μάρτυρες είναι ΄΄τζιχάντ΄΄

maria.p. είπε...

Aγαπητέ Βασίλη, η επίσημη λοιπόν εκκλησία έχει και καλούς Ιεράρχες που έχουν πει τα πάντα για τον οικουμενισμό και την σύνοδο, όπως και άλλες Εκκλησίες π.χ. Βουλγαρίας κ.α.
Μην νομίζεις ότι οι απόψεις αυτών των δύο επισκόπων απηχούν την θέση όλης της Ιεραρχίας, ώστε να τις δέχεσαι αδιαμαρτύρητα. Ψάξτο λίγο.Οι δύο αυτοί απ΄ότι ακούσαμε (προσωπικά δεν το ήξερα) είναι αλλού γι αλλού.Δεν είδαν, δεν άκουσαν, δεν ξέρουν... δηλαδή που ζουν; απ΄τον Άρη κατέβηκαν. Δεν έχω ξαναχαρακτηρίσει "ψευδεπισκόπους της κακιάς ώρας" αλλά με αναγκάζουν.

Δες σε παρακαλώ ποιους αναφέρει το κείμενο της ανάρτησης:

"Δέν τό ἄκουσε ποτέ (ὅτι ὑπάρχει Οἰκουμενισμός ὡς ἐκκλησιολογική αἵρεση καί παναίρεση) καί δέν τό διάβασε ἀπό κανένα ὅσιο Ἰουστῖνο Πόποβιτς, κανένα Ναυπάκτου Ἱερόθεο, κανένα Πειραιῶς Σεραφείμ, κανένα π. Γεώργιο Μεταλληνό, κανένα π. Θεόδωρο Ζήση, κανένα Αἰτωλίας Κοσμᾶ, κανένα Γόρτυνος Ἱερεμία, κανένα Κυθήρων Ἀμβρόσιο καί ἑκατοντάδες καί χιλιάδες ἄλλους, τουλάχιστον εἰλικρινεῖς στά λόγια, κληρικούς."

Όλοι αυτοί όπως και άλλοι ( π.Δημητρακόπουλος, π.Π.Χιρς, π.Βολουδάκης) και καλοί καθηγητές θεολόγοι όπως ο κ. Τσελεγγίδης έχουν γράψει άπειρα κείμενα.Διάβασέ τα.
Και επίσης να σου πω ότι ο Άγιος Παϊσιος (μια και ανέφερες άγιους γέροντες όπως και άλλοι πολλοί) είπε πάρα πολλά για τον οικουμενισμό, τα ηλεκτρονικά συστήματα και τον αντίχριστο.

Σχετικά με τον τρόπο που πρέπει να αντιμετωπίσουμε τα πράγματα, συμφωνώ ότι χρειάζεται προσοχή, γιατί αντί για καλό μπορεί να βλάψεις, αλλά η λύση δεν είναι η αφωνία υπό το φόβο να μην κάνεις λάθος. Αν δεν μιλήσεις για κάτι που ξέρεις καλά και είναι σίγουρο (δεν σου λέω επί παντός επιστητού αδιάκριτα), τότε είσαι συνένοχος.
Απλά αυτό που πρέπει να προσέξουμε πολύ είναι οι πλάνες. Και δεν είναι το θέμα τόσο ότι θα χαθεί μια ενότητα (η οποία και αυτή είναι σχετική και συζητήσιμη και την αναφέρουμε περισσότερο για να καλύψουμε τα υπόλοιπα), αλλά θα χαθούμε εμείς, προσωπικά, νομίζοντας μάλιστα με έπαρση, ότι είμαστε πιο "ζηλωτές" της πίστης, και πιο ακριβείς από τους άλλους.

Basilis Michalopoulos είπε...

Οι σύγχρονοι Άγιοι και γνώριζαν και ζούσαν από κοντά τα προβλήματα της εκκλησίας μας.
Ότι ο οικουμενισμός είναι αίρεση δεν υπάρχει καμία αμφιβολία.
Οι Άγιοι αγωνίστηκαν να βρουν τρόπους να ενώσουν και όχι να χωρίσουν.
Διαφωνώ στον τρόπο, που δυστυχώς κάνει πολύ κακό στην εκκλησία (εκκλησία είναι όλοι οι πιστοί). Η λογική «όποιος δεν συμφωνεί μαζί μου είναι εχθρός» δεν με βρίσκει σύμφωνο.
Εάν εμείς οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί τρωγόμαστε με αυτόν τον τρόπο και ανταλλάσουμε τέτοιες εκφράσεις και χαρακτηρισμούς μεταξύ μας σε τι διαφέρουμε από τους άλλους.
Έζησα και εγώ τον ζηλωτισμό, αλλά εκεί δεν υπάρχει Χριστός, γι αυτό αναφέρω ότι αγάπησα τον Χριστό μέσα από τις διδασκαλίες των Αγίων Πατέρων.
Οψόμεθα τον Θεόν Καθώς Εστί.

Ανώνυμος είπε...

Κύριε Μιχαλόπουλε , θα πρέπει να βλέπουμε την εκκλησία στην διαχρονικότητά της και όχι ως ένα σωματείο ταυτισμένο μέ την διοίκησή του Η ΄΄ενότητα ΄΄ έχει έννοια μόνο ΄΄εν Αληθεία ΄΄ Διαφορετικά και οι ληστρικές συμμορίες έχουν ΄΄ενότητα΄΄ για να διασφαλίσουν τά συμφέροντά τους Αυτές τις ημέρες κυκλοφορεί στο διαδίκτυο και στο παρόν ιστολόγιο πολύ καλό άρθρο του σεβ. Ναυπάκτου ΄΄περί ενότητος΄΄ Μάς ενδιφέρει η ενότητα μέ την διαχρονική εκκλησία και όχι η ενότητα μέ τον άλφα ή τον δείνα δεσπότη που έχει μάθει να συμπεριφέρεται μέ τόσο δεσποτικό τρόπο και υβριστικά να μας αποκαλεί ΄΄πρόβατα΄΄ και να μας φορά στο λαιμό κουδούνια Δέν βλέπετε οτι κάνουν κατάχρηση της πνευματικής των εξουσίας που δέν είναι εξουσία ,αλλά διακονία ; Τό μόνο θεμέλιο της ενότητος και το ζητούμενο είναι η Αληθεια -Χριστός Κάθε άλλη έννοια ενότητος κινείται στο χώρο της αγυρτείας και θα πρέπει να αποβάλλεται , μικρό το κακό άν στην πολεμική αυτή ανατρέπεται το savoir vivre .....Kανείς δέν προβάλλει τις προσωπικές του απόψεις ,αλλά ζητουμε την ενότητα μέ τους αγίους και τους μάρτυρες της πίστεως ,τους οποίους οι αιρετικοι καί βλάσφημοι οικουμενιστες χλευάζουν Η εκκλησία δέν είναι ιδιοκτησία κανενός δεσπότη Από πού απέκτησες δεσπότη μου αυτή την εξουσία να λές στο παιδί ΄΄κάτσε κάτω ΄΄; Ποιός σου την έδωσε ; Πού νομίζεις οτι βρίσκεσαι ; Νομίζεις οτι είσαι ανεξέλεγκτος ; Όλοι είμαστε εραστές μιάς εκκλησίας όπου βασιλεύει η ειρήνη του Θεού ,αλλά αυτό ρεαλιστικά δέν υπάρχει Κρείττων πόλεμος ειρήνης θεού χωριζούσης ..... μας λένε οι άγιοί μας .....

Basilis Michalopoulos είπε...

Όπως θα έχετε καταλάβει διαφωνώ με τον τρόπο που παρουσιάζετε τις απόψεις σας.
Δεν βλέπετε ότι έτσι πολεμάτε την εκκλησία και σκανδαλίζετε τους πιστούς

ΤΡΕΛΟ-ΓΙΑΝΝΗΣ είπε...

Τελικά πέρα του ότι είσαι ψιλό- είσαι άσχετος (για θέματα πίστεως δεν δικαιολογείτε σκανδαλισμός αυτό είναι το ΑΒ της ζωης πιστεύω σε Χριστό, συμφώνα με τους λόγους και την πρακτική όλων των αγίων πατέρων μας ) είσαι και ψιλό -μαζό ..εε ;; αφού βρε κουτό παιδί δεν αναπαύεσαι γιατί περιδιαβαίνεις στην παράγκα μας;;

Basilis Michalopoulos είπε...

Έχεις δίκιο. Δεν υπάρχει κανένας λόγος .
Ο τρόπος που εκφράζεστε σε ένα καλοπροαίρετο διάλογο δείχνει πολλά.
Δεν θα υπάρξει συνέχεια γιατί σταματώ να παρακολουθώ την ιστοσελίδα σας .
Δεν υπάρχει λόγος να σκανδαλίζομαι.
Μου κάνει όμως εντύπωση ότι ενώ σας γράφω επώνυμα εσείς κρύβεστε στην ανωνυμία σας.
Καλή Σαρακοστή.

ΤΡΕΛΟ-ΓΙΑΝΝΗΣ είπε...

Είσαι ή «μπουμπούνας» ή απλά μικρός και ανώριμος…με λίγα λόγια ,έχεις πολλά να μάθεις!
Η ανωνυμία είναι το μεγα προνόμιο μας φίλε μας και είναι επίσης και ιερά ,
σου θυμίζουμε πως με την ευλογημένη ψήφο σου που είναι ΑΝΩΝΥΜΗ ανεβάζεις και κατεβάζεις κυβερνήσεις, δεν υπάρχει λόγος λοιπόν να αναρωτιέσαι γιατί παραμένουμε «ανώνυμοι».
Λυπούμαστε που μας φεύγεις , μα έτσι είναι η ζωή όμως ,επιλέγεις τους φίλους σου ..

Υς. μην σε πιάσουμε όμως να ρίχνεις κλεφτές ματιές εε ;;;

maria.p. είπε...

Σχετικά με αυτό το σχόλιο του Βασίλη:
"Ότι ο οικουμενισμός είναι αίρεση δεν υπάρχει καμία αμφιβολία.
Οι Άγιοι αγωνίστηκαν να βρουν τρόπους να ενώσουν και όχι να χωρίσουν.
Διαφωνώ στον τρόπο, που δυστυχώς κάνει πολύ κακό στην εκκλησία (εκκλησία είναι όλοι οι πιστοί). Η λογική «όποιος δεν συμφωνεί μαζί μου είναι εχθρός» δεν με βρίσκει σύμφωνο.
Έζησα και εγώ τον ζηλωτισμό, αλλά εκεί δεν υπάρχει Χριστός, γι αυτό αναφέρω ότι αγάπησα τον Χριστό μέσα από τις διδασκαλίες των Αγίων Πατέρων.
Οψόμεθα τον Θεόν Καθώς Εστί."


Θέλω να πω ότι πραγματικά υπάρχει μεγάλο πρόβλημα σε αυτό το σημείο [«όποιος δεν συμφωνεί μαζί μου είναι εχθρός»] με αποτέλεσμα να στρέφεται (καταστροφικά και χωρίς να υπάρχει λόγος) ο ένας απέναντι στον άλλο.Και έτσι να χαρακτηρίζονται υποκριτές και κρυφοί οικουμενιστές, άνθρωποι που είναι στην πρώτη γραμμή όπως ο μ.Ναυπάκτου, ο κ.Τσελεγγίδης, ο π. Μεταλληνός και άλλοι, επειδή δεν συμφωνούν π.χ. σε πράγματα τακτικής και αντιμετώπισης σε κάποια φάση.

Οι Άγιοι λοιπόν αγωνίστηκαν να βρουν τρόπους να ενώσουν όπως λέει ο Βασίλης αλλά όσους πίστευαν τα ίδια πράγματα, και έκαναν κοινό αγώνα. Ενότητα με διαφορετικές θέσεις και διαφορετικά πιστεύω δεν υφίσταται.
Τι ενότητα μπορεί να έχει κάποιος π.χ. με τον μ. Καισαριανής όταν λέει ότι δεν υπάρχει οικουμενισμός; Είναι αδύνατο.Γι αυτό και στους διαλόγους μιλούν για "ένωση" και όχι για "ενότητα". Δηλ. μια συνύπαρξη με τις δικές του απόψεις ο καθένας σύμφωνα και με τις επιταγές της πολιτικής ορθότητας.

Ενότητα πιστεύω ότι πρέπει να επιδιωχθεί και (μακάρι) να υπάρξει σε όσους είναι μπροστά σήμερα και αγωνίζονται για τα ίδια πράγματα, γιατί η πορεία δεν είναι εύκολη, η κάθε εποχή έχει τα δικά της δεδομένα και δεν συμβαδίζει πάντοτε με ιστορικά παραδείγματα του παρελθόντος, και πρέπει οι πατέρες, οι θεολόγοι και οι επίσκοποι του αντι-οικουμενιστικού χώρου να προσπαθήσουν με νύχια και με δόντια να κινηθούν από κοινού. Το λέμε από την αρχή.
Οι Πατέρες για τέτοια θέματα λένε "ουαί τω ενί", με την έννοια ότι ένας μόνος του υπό το κράτος βιαστικών κινήσεων ή "πανικού" (γενικά μιλάμε και όχι για συγκεκριμένους ανθρώπους), μπορεί να κάνει λάθος βήματα, ή να ξεκινήσει πολύ καλά και στην πορεία να πέσει σε αστοχίες, ακόμα και σε πλάνες.Ο χώρος του ζηλωτισμού που αναφέρει ο Βασίλης έχει δώσει πολλά τέτοια παραδείγματα.

Από κει και πέρα όμως, θέλω να πω κι εγώ στο Βασίλη, να στέκεται περισσότερο στην ουσία των πραγμάτων. Δεν μας είπες Βασίλη τίποτα για το περιεχόμενο του λόγου των 2 μητροπολιτών παρόλο που έγραψες: "Ότι ο οικουμενισμός είναι αίρεση δεν υπάρχει καμία αμφιβολία."
Δεν προκαλεί αγανάκτηση ο λόγος τους, και ο τρόπος που αντιμετωπίζουν (ειδικά ο Καισαριανής) αυτό το νέο άνθρωπο;;