Πέμπτη, 16 Μαρτίου 2017

ΚΑΤΑΠΕΛΤΩΔΗΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ π. ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΖΗΣΗ ΣΤΟ ΚΑΤΗΓΟΡΗΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Όσο και αν ήταν αναμενόμενο είναι πραγματικά λυπηρό το γεγονός ότι ο  Θεσσαλονίκης παράνομα και αντικανονικά προσπαθεί να εξοντώσει τον π. Θεόδωρο Ζήση και τον π. Νικόλαο Μανώλη επειδή έβαλαν σε εφαρμογή τη δυνητική ευχέρεια που τους δίνουν οι Ιεροί Κανόνες να διακόψουν το μνημόσυνο του οικείου ιεράρχη όταν γυμνή τη κεφαλή κηρύσσει αίρεση. 
Δεν ήθελε να έχει αντιδράσεις ο Σεβ. Θεσσαλονίκης; 
Ας μη γινόταν διαπρύσιος κήρυξ της οικουμενιστικής Συνόδου της Κρήτης και ας μη προσπαθούσε -και μάλιστα στη Συνεδρία της Ιεράς Συνόδου της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος- να επικυρώσει χωρίς συζήτηση τις αποφάσεις της Συνόδου της Κρήτης. 
 Τώρα θερίζει τους καρπούς της θεολογικής απαιδευσίας και της αφροσύνης του.
 Και αν μόνον ο ίδιος υφίστατο τις συνέπειες θα λέγαμε απλά ότι "άξια ων έπραξε απολαμβάνει". Δυστυχώς, όμως, η όλη πολιτεία του δημιουργεί μεγάλη αναστάτωση και σκανδαλισμό, όχι μόνον στη Μητρόπολη Θεσσαλονίκης και στην Εκκλησία της Ελλάδος, αλλά και στην Ορθόδοξη Εκκλησία εν γένει. Ιδού, λοιπόν, η απάντηση του π. Θεόδωρου Ζήση,εδώ η συνέχεια...

2 σχόλια:

Λωρίτου Ελένη είπε...

Tά κείμενα του π. Θεόδωρου Ζήση θα καταχωρηθούν στά μνημειακά κείμενα της συγκυρίας που διανύουμε καί θα ενταχθούν στην εκκλησιαστική ιστορία ,στά θεολογικά και εκκλησιολογικα κείμενα αναφοράς για το μελλον ,για τήν πορεία της εκκλησίας Θά γίνουν μαζί μέ άλλα αξιόλογα θεολογικά κείμενα της εποχής μας ένας κρίκος στήν αδιάπτωτη συνέχεια της παραδόσεώς μας Τίποτα το εκπληκτικό απλά η λειτουργία των πνευματικών νόμων ,που η επιβεβαίωσή των μας συγκινεί ,ίσως καί να μας ελέγχει γιατί πολλές φορές είναι αλήθεια οτι δυσθυμήσαμε , κοιτάξαμε γύρω μας την ερήμωση και εκλαύσαμε Τώρα τά δάκρυά μας μεταστρέφονται σέ αγαλλίαση .....Υπάρχουν παιδια της εκκλησίας και της φιλτάτης πατριδος για να διεκδικήσουν τά δικαιώματα του Θεού και να καταρτίσουν την εκκλησία του Εγγυητής είναι ο ίδιος ο Θεός ,γιατί να ολιγοπιστούμε; Κάποιοι μέσα στην φουρτούνα θέλουν να παριστάνουν τά φαντάσματα που εμποιούν φόβο και τομοκρατούν μέ φοβέρες και απειλές Ξεχνούν οτι είναι απλές σκιές μέσα στην παντοδυναμία και την σσφία του Θεού Και η τωρινή εκκλησιαστική περιπέτεια είναι απλά ένα επεισόδιο, μία μάχη του διαχρονικού πολέμου της εκκλησίας εναντίον των αιρέσεων που ανέδειξε αγίους και μάρτυρες και άφησε λαμπρές σελίδες δοξης στην εκκλησιαστική ιστορία και την θεολογική της γραμματεία Δόξα τώ Θεώ .....ας αναθαρρήσουμε αδέλφια .....!

maria.p. είπε...

O π.Θ.Ζήσης λέει στον μ.Άνθιμο να μην προχωρήσει σε τιμωρίες πόσο μάλλον σε καθαιρέσεις φέρνοντάς του πολύ σωστά, άλλα παραδείγματα επισκόπων που δεν προχώρησαν όπως ο μ.Θεόκλητος Φλωρίνης και κάποιοι άλλοι.Μάλιστα ο ένας είπε ότι αν καθαιρέσει τον ιερέα μπορεί να γίνει και Θεομάχος.Μπράβο του, γι΄αυτή τη σοφή απάντηση. Πολύ καλά έκανε και ο μ. Θεόκλητος που δεν πείραξε τον π.Παϊσιο.

Στο βίντεο :https://www.youtube.com/watch?v=kQ86uV1S6gs
λέει ο π. Ζήσης (από το 36ο λεπτό μέχρι το 38ο περίπου):

"Στην Ελλάδα υπάρχει πολύ μεγάλος προβληματισμός και σε πολλούς επισκόπους Πειραιώς, Κυθήρων για την σύνοδο και σε άλλους Αρχιερείς, αλλά υπάρχει πολύ μεγάλος προβληματισμός και στην δική μας την Σύναξη, των Ορθοδόξων κληρικών και μοναχών, και θα έχουμε πολύ μεγάλες δυσκολίες διότι υποθέτω πως στη Σύναξη θα έχουμε 2 τάσεις που θα συγκρουστούν, μία τάση που θα λέει να διακόψουμε το μνημόσυνο αν η Ιεραρχία της Εκκλησίας της Ελλάδος επικυρώσει τη σύνοδο... θά χουμε πρόβλημα θα βρεθούμε όλοι σε δύσκολη θέση, υπάρχουν βέβαια μερικοί άλλοι γεροντάδες, η άλλη τάση, που λέει ότι ακόμα και αν η Ιεραρχία επικυρώσει τη σύνοδο, δεν πρέπει να κάνουμε διακοπή μνημοσύνου και το επιχείρημά τους είναι ποιμαντικό.
Γιατί αν διακόψουμε το μνημόσυνο θα μας διώξουνε, από τις εκκλησίες από τις ενορίες, με πολλή χαρά θα μας διώξουνε, θα τρίβουν τα χέρια τους με αυτή την κίνηση, διότι θα χάσουμε εμείς την επαφή με τον κόσμο, δεν θα έχουμε ενορίες δεν θα έχουμε κόσμο, σε ποιόν θα μιλάμε;
Επομένως θα ξεκαθαρίσουν οι οικουμενιστές το τοπίο, θα φύγουμε οι αντι-οικουμενιστές, και θα μείνουν μόνο οι οικουμενιστές μέσα στην Εκκλησία, και δεν θα ακούγεται ο αντιοικουμενιστικός λόγος. Αυτό είναι το επιχείρημα, δεν το υιοθετώ, ο Θεός να μας φωτίσει να κάνουμε το καλύτερο. Πάντως έχει βάση αυτό.
Στην Μολδαβία χάρηκα γιατί δεν δίωξαν τους ιερείς που έκοψαν το μνημόσυνο.
Αφήστε μας να το κόψουμε, μια διαμαρτυρία είναι, δεν είμαστε παιδιά των επισκόπων; Δεν το κάνουμε από μίσος αλλά είναι μια διαμαρτυρία.Περιμένουμε να το καταλάβουν αυτό οι επίσκοποι και να μην κάνουν διωγμούς εναντίον μας."

Ο μ. Άνθιμος (ή αυτοί που τον συμβουλεύουν) πρέπει άμεσα να σταματήσει την άδικη δίωξη, και να πάρει πίσω τις κατηγορίες περί σχίσματος.Το σχίσμα μπορεί να το προκαλέσει μόνο η αδιαλλαξία, και όχι η εφαρμογή ενός Ι.Κ. έστω και αν ο μ.Άνθιμος θεωρεί ότι δεν κηρύττει με άμεσο τρόπο κάποια αίρεση, ανέχεται όμως χίλια δυο πράγματα στη Θεσσαλονίκη και επιπλέον υποστηρίζει την σύνοδο. Ας παραδειγματιστεί από αντίστοιχες περιπτώσεις, που δεν ακούμπησαν τους κληρικούς και μοναχούς που το έκαναν.