Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου 2016

Ἡ ζωή εἶναι κωμωδία γιὰ τὸν ἔξυπνο, τραγωδία γιὰ τὸν εὐαίσθητο

16 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Γουστάρω να είμαι ένας χαζός άνθρωπος που δεν έχασε ποτέ την ευαισθησία του,κι ας τα βλέπει τραγικά όλα..μέσα..μέσα.

Ανώνυμος είπε...

Kαί για τον αναίσθητο τί είναι ;

Ανώνυμος είπε...

Για τον αναίσθητο η ζωή είναι χαρά θεού.Τουλάχιστον αυτή η ζωή..Κωμικοτραγική δε για τον εξυπνόβλακα,έτσι για να καλύψουμε όλους τους τύπους..

Ανώνυμος είπε...

Οι ΄΄εξυπνόβλακες ΄΄ άς κρατήσουν τον οίκτο για την τραγικότητα των ΄΄ευαίσθητων΄΄ για τον εαυτόν τους ! Τους επιστρέφεται η γενναιοδωρία !

Ανώνυμος είπε...

Α! Κατάλαβα ! Είναι αυτό που λέμε γαϊδουρινό πρόσωπο ,ζωή χαρισάμενη !

Ανώνυμος είπε...

οίκτο;ΠΟΤΕ. Δεν είναι για λύπηση αυτοί που νιώθουν.Τη γενναιοδωρία όμως την παίρνω πίσω.Είσαι σωστή.

Ανώνυμος είπε...

12:37 σου περισσεύει εμπάθεια.Μη βιάζεσαι να κρίνεις με τόση ευκολία τους "εξυπνοβλακες".Εξάλλου,έρχονται χριστούγεννα..

12.37 είπε...



9.27 πμ Δέν μίλησα σέ εσένα αγάπη μου ! Μίλησα σ'αυτούς τους ΄΄εξυπνόβλακες΄΄ όπως σωστά τους αποκάλεσες ,που τους φαίνεται κωμωδία η τραγωδία των ευαίσθητων ! Από εσένα μόνο δανείστηκα την λέξη και ήταν παράλειψή μου να μήν το διευκρινήσω !

12.37 είπε...

11.39 π.μ. Είμαι γυναίκα κυρία μου , δέν είμαι κότα ....!

Μαρία Π. είπε...

Eπειδή είδα τώρα τα σχόλια, και κάποια απευθύνονται προς "κυρίες" (όπως γράφουν), να σας πω (για να μην υπάρξει παρεξήγηση) ότι δεν έχω γράψει κανένα σχόλιο στη συγκεκριμένη ανάρτηση.

Καλά και ευλογημένα Χριστούγεννα σε όλους!

Ανώνυμος είπε...

Σ'ευχαριστούμε λοιπόν που δέν είσαι κότα !

Ανώνυμος είπε...

Tότε πώς βρέθηκαν εδώ οι κότες έ! Σαφής η απορία !

Μαρία Π. είπε...

Αγαπητέ Τρελογιάννη, τα περισσότερα ιστολόγια γράφουν ότι "σχόλια υβριστικά ή επιθετικά προς άλλους σχολιαστές δεν θα δημοσιεύονται". Και αυτό είναι αυτονόητο.
Δεν είναι υποχρεωμένος καθένας ν΄ακούει τη σαχλαμάρα ή την εμπάθεια του άλλου, και μάλιστα σε ένα χώρο που υποτίθεται ότι έρχεται να συνομιλήσει με "πνευματικά αδέρφια".
Τέτοιου τύπου ειρωνείες υπάρχουν και στον κόσμο.
Είχες εδώ μια "ψυχούλα" χαμηλών τόνων την Ευλαλία. Την πρόσβαλαν άσχημα και έφυγε. Το ίδιο έγινε και με άλλους.
Αυτά που γράφω είναι σκέψεις που δημιουργούνται σε όσους διαβάζουν και θεώρησα ότι έπρεπε να σου το πω.
Όμως επειδή το σχόλιο μπορεί να θεωρηθεί (γενικά), σαν υπόδειξη ή παρέμβαση, αν δεν θέλεις μην το δημοσιεύσεις. Όπως νομίζεις.

Μαρία Π. είπε...

5.18 και 11.31
Ελένη αυτό που κάνεις υπερβαίνει όχι μόνο τα χριστιανικά όρια αλλά και τα κοσμικά (και κόσμια)!Είπα ότι δεν έχω γράψει εδώ (Μάρτυς μου ο Θεός)!Ούτε σε πρόσβαλα ποτέ!
Λοιπόν, να σταματήσουν τα ύπουλα ανώνυμα προσβλητικά σχόλια!

ΤΡΕΛΟ-ΓΙΑΝΝΗΣ είπε...

Αγαπητή maria.p.
Εννοείτε τι δεν δημοσιεύουμε «αισχρά ή προσβλητικά σχόλια » ωστόσο υπάρχει ένα πρόβλημα συνεννόησης μερικές φορές ,κάποιοι αδελφοί μπορεί με περιπαικτικό το τρόπο είτε αστειευόμενοι είτε καθ΄ υπερβολή να λένε κάποια πράματα ..ο άλλος όμως ή άλλη που τα παίρνει τις μετρητοίς ;;; νομίζουμε η υπερευαισθησία είναι ή ιδία αρρώστια με την αναισθησία!!

υ.σ.Αυτή η αγωνία μας να αποδείξουμε ότι δεν είμαστε ελέφαντες!

Μαρία Π. είπε...

Tρελογιάννη δεν είναι αδερφέ μου υπερευαισθησία ούτε θέλω "να αποδείξω κάτι" (γιατί άλλωστε;.. είμαστε έτσι κι αλλιώς όλοι άγνωστοι μεταξύ μας, σε τι θα μας επηρεάσει η καλή ή η κακή γνώμη του άλλου; για να πείσουμε γι αυτά που λέμε; καθένας έχει κρίση να κρίνει, και ελευθερία να πιστεύει ότι θέλει..)..αλλά μάλλον είναι "η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι".
Ξέρεις ότι πάντα έκανα υπομονή στις επιθέσεις, απαντούσα με καλό τρόπο, μάλιστα ζητούσα και προληπτικά "συγγνώμη" μήπως προσβλήθηκε από κάτι.
Όμως παρατηρώ μια εμπάθεια και ειλικρινά δεν ξέρω γιατί.
Βλέπεις τώρα εδώ.. ενώ εύχομαι με την καρδιά μου "Καλά Χριστούγεννα" και λέω ότι δεν έγραψα κανένα σχόλιο.. παρόλα αυτά θέλει να με προσβάλει ["τότε πως βρέθηκαν οι κότες;" (αφού και καλά δεν έγραψες εσύ που είσαι κότα;!)]
Σαχλαμάρες θα μου πεις.. ναι, εντάξει να το δω όπως είπες περιπαιχτικά.. δεν έχω πρόβλημα βρε Τρελογιάννη, δεν είμαι παράξενη ούτε μεγαλοποιώ τίποτα..
Επειδή όμως πρόκειται για συγκεκριμένο άτομο, την παρακαλώ αν έχει κάτι μαζί μου να μου το πει.Μπορεί να φταίω σε κάτι, ευκαιρία να μου το πει να το διορθώσω!
Όσον αφορά εσένα δεν είπα ότι δημοσιεύεις αισχρά σχόλια αλλά ότι τα επιθετικά πρέπει κατά τη γνώμη μου να αποφεύγονται γιατί υπάρχουν άνθρωποι που τους αρέσει να τσακώνονται. Το επιδιώκουν. Άλλοι το αποφεύγουν. Δεν είναι λοιπόν υποχρεωμένοι οι δεύτεροι να ακολουθούν τις συνήθειες των πρώτων, και γι αυτό απλά διαχωρίζουν την θέση τους.
Τρελογιάννη με συγχωρείς για το προηγούμενο σχόλιο, κρίση έχεις, κάνε όπως νομίζεις στο ιστολόγιό σου.Συγνώμη και για το πολύ μπλα-μπλα αλλά έπρεπε κάποια στιγμή να ειπωθούν αυτά. Καλύτερα που δόθηκε η ευκαιρία γιατί μπορεί να φταίω σε κάτι και να μην το ξέρω. Ας μου το πει να το διορθώσω. Αυτό είναι το χριστιανικό (και "ντόμπρο" όπως λέμε), και όχι οι ειρωνίες.
Καλά Χριστούγεννα.