Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2016

Το χρονικό του Αγαθώνικου: ''Ο Πατριάρχης, η επιστολή και το Χουγκιάρ Μπεγιεντί''

Αγαπητοί μου αναγνώστες, σήμερα θα σας έχω καυτό ρεπορτάζ.

Ο υπερκοριός της κατάνυξης, μπήκε.. στο μυαλό του Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως Βαρθολομαίου και κατέγραψε τις σκέψεις του, 
..ενόσω έγραφε την επιστολή προς την Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδος εναντίον του π, Θεοδώρου του Ζήση και των μητροπολιτών Πειραιώς Σεραφείμ και Καλαβρύτων Αμβρόσιο.
Οι ενδείξεις του μετρητή παπονίων που στέλνονταν από το μυαλό του Βαρθολομαίου στον υπερκοριό, …μας έδειχναν από καιρό εξωφρενικές τιμές.
Μετά την Ψευτοσύνοδο του Κολυμπαρίου (εφ εξής ΨΣΚ) παρατηρήθηκε εκπληκτική αύξηση εκπομπής παπονίων από το μυαλό του Πατριάρχη, η οποία, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις μας, οφείλεται σε σχάση του πυρήνα του νοός του από βομβαρδισμό με σωματίδια λογισμών, πως είναι..

 ..ο Πάπας της Ανατολής!!

Η εκλυθείσα ραδιενέργεια από την έκρηξη της ΨΣΚ προκάλεσε αλυσιδωτές αντιδράσεις οικουμενισμού που μετατρέπει ορθοδόξους πατριάρχες, αρχιερείς και ιερείς σε….


..πνευματικά ζόμπι που τρέχουν πίσω από κάθε αλλόδοξο ή αλλόθρησκο ιερέα για να πάρουν την ευχή του. Στην ελλαδική εκκλησία ελάχιστοι επίσκοποι και ιερείς αντιστέκονται στην εφαρμογή της ΨΣΚ και δεν έχουν ακόμα μετατραπεί σε ζόμπι.

Ο Βαρθολομαίος φοβάται ότι στην Ελλάδα θα γίνει καμιά ξερή και θα πάει άκλαυτη η ΨΣΚ και γι’ αυτό έγραψε επιστολή στον Ιερώνυμο. Την επιστολή την διαβάσατε στην Κατάνυξη. Εδώ θα σας αποκαλύψουμε τους λογισμούς του Βαρθολομαίου την ώρα την έγραφε!!!

«….americαn bar το έχετε κάνει στην Ελλάδα…. Ο Ζήσης και οι δικοί του ξεσηκώνουν το λαό εναντίον της Συνόδου μου και συ δεν κάνεις τίποτα. Ντροπή σου!!! Τι τον ανέχεσαι;… Μου κάνετε αντάρτικο στη Σύνοδο; Καλά, ρε Ιερώνυμε, και συ που υπέγραψες; Το φελέκι μου, δεν ξέρετε που βάζετε τις υπογραφές σας;
Άλλο τώρα που κανονικά πρέπει να στείλω επιστολές σε Βουλγαρία, Γεωργία, Μολδαβία που τον δέχτηκαν. Αυτές όμως δεν υπέγραψαν, με έγραψαν. Εσύ, που υπέγραψες, να πρόσεχες.
Τώρα θα μου πεις ότι θεολογικώς έχουν δίκιο και τι να κάνω…. Μωρέ τι μας λες; Ξέρεις ποιός είμαι εγώ; Εγώ είμαι ο φύλακας των δογμάτων, εγώ είμαι το δόγμα, εγώ είμαι η Σύνοδος, εγώ είμαι οι Πατέρες και όπως θέλω τους χρησιμοποιώ και όπως θέλω τους ερμηνεύω. Η Εκκλησία είμαι εγώ!!!
Α! ξέχασα… Πες σε εκείνον τον Πειραιώς, ότι πολύ τον ευχαριστώ για τις επιστολές και τα υπομνήματα, και να μου τα εκτυπώνει σε πολλά αντίτυπα, γιατί εμείς εδώ στο Φανάρι τέτοια βαριά θεολογικά τα χρησιμοποιούμε για να τυλίγουμε τα σις κεμπάπ και τα λαχματζούν. Και αν μπορεί να τις εκτυπώνει σε λαδόκολλα για να βάζουμε πάνω το χιουνκιάρ μπεγεντί.
Και κείνον τον Καλαβρύτων πες  του μη μου ρίξει καμιά κατάρα γιατί έφαγα μια γίδα βραστή σήμερα και φοβάμαι μη μου κάτσει στο στομάχι.
Υ.Γ. Αποφασίστε: ή τα κεφάλια τους ή τα δικά σας……»
πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια: