Προφανώς, για τίποτε από όλα αυτά. Για ποιον, λοιπόν, λόγο θεωρήθηκε ως ο καταλληλότερος προκειμένου να πραγματευθεί και αναπτύξει το τόσο σοβαρό αυτό θέμα;
-Τα όσα αποφασίσθηκαν στη σύνοδο του Μαίου σχετικά με τη στάση των ιεραρχών της Ελαλδικής αντιπροσωπείας στην ψευδο-σύνοδο του Κολυμπαρίου τηρήθηκαν; Και αν όχι για ποιο λόγο;
-Διεξήχθη συζήτηση επί των υπομνημάτων των μητροπολιτών Κυθήρων και Πειραιώς που κατήγγειλαν την αθέτηση των αποφασισθέντων στη σύνοδο του Μαίου; Ποιες εξηγήσεις δόθηκαν από τη μεριά των υπευθύνων γι αυτήν την εξέλιξη; Αναζητήθηκαν άραγε, και καταλογίσθηκαν οι σχετικές ευθύνες;
-Πώς αντέδρασαν οι ιεράρχες στη σημειωθείσα αήθη και αντικανονική "εισπήδηση" ετέρας Εκκλησίας (του πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως δηλονότι) στα εσωτερικά ζητήματα της ΑΥΤΟΚΕΦΑΛΟΥ Εκκλησίας της Ελλάδος;
-Εξέφρασαν
τη συμπαράστασή τους στον προπηλακισμό που υπέστη ο συνιεράρχης τους,
μητροπολίτης Ναυπάκτου, από συνεπισκόπους του στο Κολυμπάρι
αποδοκιμάζοντας τη στάση των τελευταίων;
-Γιατί
δεν προέβησαν, στοιχούμενοι στις επιταγές της αρχιερατικής τους
συνειδήσεως και στην εναγώνια προσδοκία του ποιμνίου τους, σε
κρυσταλλίνης διαυγείας , πανηγυρική δήλωση, επί τη βάσει της οποίας οι
αιρετικές δυτικές ΄"χριστιανικές" κοινότητες δεν δικαιούνται να
ονομάζονται Εκκλησίες αλλά "έθαψαν" το όλο ζήτημα διά της παραπομπής του
στις περιώνυμες καλένδες αποξενούμενοι, κατ αυτόν τον τρόπο, από τον
πιστό κλήρο κα λαό;
-Τι
είδους στάση τήρησαν άραγε οι θεωρούμενοι ως αντιοικουμενιστές και
φιλοπαραδοσιακοί επίσκοποι Πειραιώς, Κυθήρων, Γόρτυνος,
Αιτωλοακαρνανίας, Γλυφάδος και Κονίτσης; Αποδέχθηκαν, άραγε, τα γενόμενα
ή αντέδρασαν και το εκδοθέν ανακοινωθέν απέκρυψε την τυχόν διαφωνία
και αντίδρασή τους; Και αν συνέβη το τελευταίο πώς σκέπτονται οι
τελευταίοι να αντιδράσουν;
-Πώς
αισθάνονται, άραγε, οι υποτιθέμενοι θεματοφύλακες της πατρώας πίστεως
μετά την έναρξη νέας σειράς αποτειχίσεων από την πλευρά των πιστών εξ
αφορμής της άφρονος και προδοτικής αποφάσεώς τους;
Λυκούργος Νάνης
5 σχόλια:
Τι θέλετε και θέτε αυτά τα ερωτήματα κ. Νάνη ; Δεν βλέπετε ότι βρισκόμαστε προ νέων θεολογικών (μεταπατερικών) δεδομένων ; Η σχεσιολογία καλύπτει πλέον την θεολογία, την βάζει στην άκρη, και η ληστρική σύνοδος του Κολυμβαρίου, αυτό που επιδίωξε και πέτυχε, ήταν η θεολογική κατοχύρωση της "σχέσις της Ορθοδόξου Εκκλησίας με τον λοιπόν Χριστιανικόν Κόσμον" .
«... ή τίς κοινωνία φωτί προς σκότος; 15. Τίς δέ συμφώνησις Χριστου προς Βελίαλ; ή τίς μερίς πιστώ μετά άπίστου ;» και δώστε μου σας παρακαλώ εσείς ή άλλος την απάντηση.
«Κατά την οντολογική φύση της Εκκλησίας,η ενότητά της είναι αδύνατο να διαταραχθεί. Παρά ταύτα η Ορθόδοξη Εκκλησία αποδέχεται την ιστορική ονομασία των άλλων ετεροδόξων χριστιανικών Εκκλησιών και Ομολογιών οι οποίες δεν έχουν κοινωνία μαζί της, αλλά πιστεύει ότι ΟΙ ΣΧΕΣΕΙΣ της προς αυτές πρέπει να στηρίζονται όσο είναι δυνατόν στην πιο γρήγορη και αντικειμενικότερη αποσαφήνιση του όλου εκκλησιολογικού θέματος και ιδιαιτέρως της γενικότερης από αυτές διδασκαλίας ως προς τα μυστήρια, την χάρη, την ιερωσύνη και την αποστολική διαδοχή. ... ».
( Απόσπασμα διορθωτικής πρότασης, κατά την συνεδρίαν της Παρασκευής 24ης Ιουνίου 2016, από την ολομέλειαν της Ιεράς Συνόδου Εκκλησίας της Ελλάδος )
Σχόλιο κχ - : - Πιο γρήγορα και αντικειμενικότερα, οι σχέσεις έχουν επιβάλλει την αναγνώριση των Μυστηρίων των άλλων ετερόδοξων - και έως του νυν - ιστορικών εκκλησιών . Η ιστορία ( ; ) όπου θέλει διατηρεί τα ονόματα και αλλού τα καταργεί φτιάχνοντας νέα (Ματσεντόνια) .
ΔΕΝ ΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ
ASLAN
H MAΣΩΝΙΚΗ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑ ΕΠΙΒΑΛΕΤΑΙ ΔΙΑ ΡΟΠΑΛΟΥ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ,ΣΤΟ ΚΛΟΥΜΠΑΡΙ,ΣΤΗΝ ΙΕΡΑ ΣΥΝΟΔΟ ΑΠΟ ΚΑΙΡΟ
https://katanixis.blogspot.gr/2016/11/blog-post_957.html
Νεότερη εξέλιξη που αφήνει μετέωρο το συντάκτη του συνοδικού ανακοινωθέντος.
Παρέμβαση του μητροπολίτη Κυθήρων.
Λ.Ν.
Ευτυχώς που βγήκε ο μητροπολίτης Κυθήρων και είπε κάποια πράγματα. Περιμένουμε τη συνέχεια.
ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ τον μ. Σεραφείμ Πειραιώς και τον μ. Ναυπάκτου.
Δημοσίευση σχολίου