Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2016

Τό μόνο χριστιανικό στοιχείο στό κείμενο αυτό είναι οι τίτλοι τών αξιωματούχων. Αμφιβάλλουμε ακόμη καί γιά τήν διανοητική τους κατάσταση, όχι μόνον γιά τήν πίστη τους...

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Πρόκειται για αποφράδα ημέρα που θα χαραχθεί με μελανά γράμματα στις δέλτους της Ιστορίας της Αυτοκεφάλου Εκκλησίας της Ελλάδος.
Με μία οικτρή, άφρονα και προδοτική απόφασή τους οι υποτιθέμενοι θεματοφύλακες της Ορθοδόξου χριστιανικής πίστεως και παραδόσεως παρέπεμψαν το όλο φλέγον, ακανθώδες, χρήζον αμέσου αντιμετωπίσεως και μη επιδεχόμενο χρονοτριβής και μεταθέσεως στο απώτερο μέλλον ζήτημα στις καλένδες διά της παγίας και δοκιμασμένης πρακτικής της συγκροτήσεως επιτροπών με προφανέστατο σκοπό να καθησυχάσουν τις δεινώς ταραχθείσες συνειδήσεις των αγωνιούντων και αλγούντων ψυχικώς πιστών, να αμβλύνουν την ένταση και έκταση των άχρι τούδε προκληθεισών αντιδράσεων και να προετοιμάσουν το έδαφος για την αναγνώριση, στο μέλλον, από την πλευρά του εκκλησιαστικού σώματος των αποφάσεων της επαράτου και ολεθρίας ψευδο-συνόδου του Κολυμπαρίου διά της "διαφωτίσεως", γράφε δια-σκοτίσεως του πομνίου την οποία θα αναλάβουν να υλοποιήσουν και θα "αβαντάρουν" εκκλησιαστικοί και θεολογικοί παράγοντες, κατηχητικά σχολεία, συνάξεις κύκλων μελέτης Αγίας Γραφής κ.λ.π.
Η σημερινή εξέλιξη αποκαλύπτει εναργώς το μέγεθος της αλλοτριώσεως του εκκλησιαστικού φρονήματος από το οποίο μαστίζεται η πλεονότητα των μελών του ιεραρχικού σώματος της Αυτοκεφάλου (υποτίθεται) Εκκλησίας της Ελλάδος.
Αλήθεια, μπορεί κανείς να ισχυρισθεί με το αζημίωτο ότι οι πλείστοι των ποιμένων και διδασκάλων μας τυγχάνουν άξιοι των περιστάσεων και του υψηλού αξιώματός τους και δεν προδίδουν τη θεία και ιερή αποστολή τους;
Ότι "ορθοτομούν τον λόγον της αληθείας" και δεν καινοτομούν;
Γιατί, σεβασμιώτατοι, περιφρονήσατε την έμπονη και αγωνιώδη κραυγή αγωνίας του ποιμνίου σας υπέρ του οποίου υπάρχετε;
Γιατί δεν διακηρύξατε στεντορεία τη φωνή και ομοθυμαδόν την ακλονήτου κύρους αλήθεια επί τη βασει της οποίας μόνο η Ορθόδοξη Εκκλησία διαθέτει εκκλησιαστική υπόσταση και δύναται να ονομάζεται με τον όρο Εκκλησία εν εντιθέσει με τις εκτός Ορθοδοξίας αιρετικές κοινότητες και ομάδες της δυτικής χριστιανοσύνης που στερούνται εκκλησιαστικότητος και επ ουδενί δύνανται να ονομάζονται Εκκλησίες;
Γιατί δεν αποδοκιμάσατε την αήθη και αντιεκκλησιαστική "εισπήδηση" του Κωνσταντινουπόλεως Βαρθολομαίου στα εσωτερικά ζητήματα της Αυτοκεφάλου Εκκλησίας μας;
Γιατί πυροδοτείτε σχίσματα και διαιρέσεις; Δεν μας φθάνει το παλαιοημερολογητικό σχίσμα; Έχουμε την "πολυτέλεια" και για άλλα;
Γιατί διευρύνατε ακόμη περισσότερο το ψυχικό χάσμα που σας χωρίζει από το ποίμνιο που δεν ανέχεται να προδίδεται ελαφρά τη καρδία και άνευ αιδούς και συστολής η πίστη των πατέρων του;
Σκεφθήκατε, άραγε, το σάλο που θα εγερθεί από τη σημερινή άφρονα απόφασή σας;
Αναλογισθήκατε τις συνέπειες των πράξεών σας;
Υ.Γ. Αύριο ολοκληρώνεται η θλιβερή συνεδρία του ανωτάτου διοικητικού σώματος της Ελλαδικής Εκκλησίας. Και την επομένη κάποιοι αρχιερείς θα πάνε στα πανηγύρια εορταζόντων ναών σαν να μη συμβαίνει τίποτε για να συνευωχηθούν και παράσχουν την αρχιερατική ευλογία τους στον πιστό λαό. Έτσι απλά...
Λ.Ν.

23 Νοεμβρίου 2016 - 7:13 μ.μ.

Αφήστε το σχόλιό σας

Ανώνυμος είπε...

Θα ήθελα να πώ δυο λόγια, με βάση την κοινή λογική (η οποία παρεμπιπτόντως μόνο κοινή δεν είναι).
Ας υποθέσουμε ότι ο Βαρθολομαίος και οι συν αυτώ συντάκτες των αποφάσεων της "συνόδου", χρησιμοποίησαν τον όρο "εκκλησίες" για τους αιρετικούς αφελώς, χωρίς να αντιλαμβάνονται όλες τις θεολογικές παραμέτρους και παρενέργειες της χρήσης αυτού του όρου.
Γιατί, ενώ βλέπουν τις (εύλογες) αντιδράσεις των χριστιανών (κληρικών και λαϊκών) στο συγκεκριμένο θέμα, δεν υπαναχωρούν, αλλά επιμένουν σώνει και καλά να κατοχυρωθεί η συγκεκριμένη στρέβλωση; Ο οποιοσδήποτε καλοπροαίρετος άνθρωπος αυτό θα έκανε.
Μόνο αφελής λοιπόν δεν ήταν η χρήση του όρου. Σηματοδοτεί τα πιστεύω της Φαναριώτικης ομάδας, περί εκκλησιαστικής υπόστασης των αιρετικών.
Ας μην προσπαθούν λοιπόν οι Αρχιερείς που δεν αντιδρούν να μας χρυσώσουν το χάπι.

Ανώνυμος είπε...

10.37
Μια απάντηση στις απορίες σου από τον Ο.Τ. (π.Βολουδάκης)

Το Κολυμβάρι ήτο πολιτικόν κατασκεύασμα
Τον οικουμενισμόν κατευθύνει η πολιτική και το Κολυμβάρι επίσης οι πολιτικοί το εδημιούργησαν. Είναι πλέον γνωστόν ότι και αι Εκκλησίαι που μετέβησαν και εκείναι που δεν μετέβησαν εδέχθησαν πολιτικάς πιέσεις. Η Σύναξις του Κολυμβαρίου έγινε κατ’ εντολήν των ΗΠΑ, δια να ελέγχη τα πράγματα. Έτσι επιέσθησαν πολιτικά όλαι ανεξαιρέτως αι Εκκλησίαι με τον ένα η με τον άλλον τρόπον.

Εκκλησία της Ελλάδος: Η Κυβέρνησις ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ επεθύμει την διευθέτησιν του χρέους, δια το οποίον όχι τυχαίως το Διεθνές Νομισματικόν Ταμείον των ΗΠΑ είχεν εκφράσει επιφυλάξεις ως προς την βιωσιμότητά του. Με τον πλέον επίσημον τρόπον συμμετείχεν η πολιτική ηγεσία εις την διοργάνωσιν της Συνάξεως, ενώ όλον το προηγούμενον διάστημα ο ίδιος ο Υφ. Εξωτερικών είχεν αναλάβει προσωπικώς ο,τι άλυτον αφεώρα εις αυτήν…
Ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών πιστεύει εις μίαν ριζικήν διαφοροποίησιν προς τον Πατριάρχην Βαρθολομαίον, γνωρίζει όμως ότι ίσως η Κυβέρνησις πιεσθή υπό των ΗΠΑ δια στήριξιν του κ. Βαρθολομαίου με πιθανήν κατάληξιν την πτώσιν του Ιερωνύμου, κατά παρόμοιον τρόπον όταν υπήρξε διένεξις Χριστοδούλου – Βαρθολομαίου, δι’ αυτό και μετέβη εις Κρήτην. Κατά την γνώμην μας ούτε αι ΗΠΑ ούτε η Ελληνική Κυβέρνησις πρόκειται ποτέ να στηρίξη τον Πατριάρχην απλώς τον χρησιμοποιούν, όπως και τον μασώνον Αθηναγόραν, τον οποίον εγκαθίδρυσεν η Αμερική, δια να οδηγηθώμεν τελικώς εις τον ξεριζωμόν του Ελληνισμού το 1955.

Ανώνυμος είπε...


Αντιλαμβάνονται πολύ καλά τη χρήση του όρου "εκκλησία".Και δεν υποχωρούν παρά τις αντιδράσεις, συνειδητά και για συγκεκριμένους λόγους.Φυσικά δεν υπάρχει "αφέλεια" και όποιος το πιστεύει είναι δυστυχώς ο ίδιος αφελής.Συμφωνώ με το σχόλιο 10.37 όπως και με τον Λ.Ν.

Επειδή όμως όλοι όμως έχουμε κολλήσει μόνο στο θέμα της χρήσης του όρου "εκκλησία", και άθελά μας τους δίνουμε ένα "πλεονέκτημα" ας το πω έτσι, να μας εγκαλούν λέγοντας ότι το θέμα είναι τυπικό και ο όρος αναφέρεται γενικά σε "συναγωγές" ή "ομάδες", να μας λένε υπερβολικούς και πρόξενους αναταραχών χωρίς λόγο, πιστεύω ότι πρέπει να δούμε την γενική εικόνα, και αυτή να είναι η βάση πάνω στην οποία θα αγωνιστούμε και θα ενημερώσουμε και άλλους.

Γράφει κάποιος σχολιαστής:
"Η εικόνα είναι απογοητευτική, παρόμοια των τελευταίων στιγμών της Αυτοκρατορίας: Τότε η απειλή των Τούρκων, σήμερα η απειλή του χρέους. Τότε Φερράρα και Φλωρεντία, σήμερα Κολυμβάρι Χανίων. Τότε Ιωάννης Παλαιολόγος, σήμερα, αλίμονον, ο Τσίπρας! Τότε ο πατριάρχης Ιωσήφ, σήμερα ο Βαρθολομαίος. Τότε ο Νικαίας Βησσαρίων, σήμερα ο Περγάμου. Τότε ο Άγιος Μάρκος ο Ευγενικός, σήμερα ο Σεραφείμ ο Μετζελόπουλος. Τότε ο Γεώργιος ο Πλήθων, σήμερα ο Κωνσταντίνος ο Ζουράρις! Τότε άλωσις και πτώσις, σήμερα εξευτελιστικά μνημόνια, ταπείνωσις, δήμευσις της ιδιωτικής και δημοσίας περιουσίας. Ο Άγιος, Τριαδικός , Ύψιστος Θεός ας ελεήση και συγχωρήση ημάς, Αμήν!"

Aκόμα και αν δεν ισχύουν με ακρίβεια όσα γράφει δεν μπορούμε να μην δούμε τις ομοιότητες.
Ναι μεν υπάρχει (τα τελευταία 100 χρόνια) συγκεκριμένη συνειδητή πορεία ένωσης με τις αιρέσεις παπισμού και προτεσταντισμού, (είναι γνωστό), και όλα τα βήματα εντάσσονται εκεί, αλλά το "νέο" σήμερα είναι η πρωτοφανής κατάσταση στην οποία βρίσκεται η χώρα, οι πολιτικοί εκβιασμοί σε εκκλησιαστικά πρόσωπα, όπως (και αυτό είναι το πιο σημαντικό) η οικτρή κατάσταση αποστασίας του κόσμου.
Και ίσως το ακόμα πιο σημαντικό, είναι η "θεωρητική κατοχύρωση" του οικουμενισμού από πρόσωπα-κλειδιά που "λύνουν και δένουν" όπως ο Ζηζιούλας.