Παρασκευή 29 Ιουλίου 2016


ΘΑΥΜΑΣΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ!

15 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

...Φως εκ Φωτός,Θεός Αληθινός εκ Θεού Αληθινού...

Ανώνυμος είπε...

ή φωτοσοπ εκ φωτοσοπός κλπ κλπ...

μα δε ντρεπόμαστε λέω εγώ να καταντάμε θέατρο και σινεμά και την ιερότερη ώρα της θείας λατρείας; οι ΑΓΙΟΙ, ΑΝ είχαν κάποια τέτοια υπερφυσική εμπειρία
την κράταγαν για τον εαυτόν τους ΔΕΝ την έβγαζαν στο μεϊντάνι δια φωτογραφιών. Ελεος!
ΟΛΑ ΣΤΟ ΠΟΥΛΗΜΑ!

Ανώνυμος είπε...

Ο ανωνυμος του 10:50 ειναι μπιτ χαζος
Για δες εδω κι αυτο φτιαχτό ειναι;
http://youtu.be/saqemmyZqbw

Ανώνυμος είπε...

Δέν πολυδίνουμε σημασία σέ τέτοια ΄΄θαυμαστά γεγονότα ΄΄ Στην εκκλησία υπάρχει τό άκτιστο ....

Ανώνυμος είπε...

Μπιτ χαζος λεγεται σημερα οποιος πιστευει σε θαυματα.διαβασε φιλε μου το ποιημα του δροσινη "πιστη"για να καταλαβεις.εγω ο χαζος αυτο που πιστευω το λεω.εσυ ο εξυπνος μη πιστευε και συνεχισε να ερευνας......ενας μπιτ χαζος....

Ανώνυμος είπε...

Φωτοσοπ ειναι και το γεγονος πως καποιοι ειδαν το ιδιο το θειο βρεφος στην αγια Τραπεζα;

Ανώνυμος είπε...

τί ωραίοι χριστιανοί!! μου αρέσουν πολύ οι ανώνυμες κρίσεις και επικρίσεις!! το μόνο καλό που κάνετε είναι να φοράτε στεφανάκια στους αποδέκτες...που γίνονται πολλάκις αστέρια στην πορεία ενώ σκουπίζουν τα σάλια από τα φτυσίματα που ακόμη δεν έχουν στεγνώσει στα πρόσωπά τους.

Ανώνυμος είπε...

Ρε φιλε μας δουλευεις κανονικα.και συ ενας ανωνυμος χριστιανος εισαι που κρινει και επικρινει.Ελεος...

Ανώνυμος είπε...

ναι βέβαια δεν λέω, η κρίση της κατάκρισης. "ωραίο" στάδιο κι αυτό! έχουμε δρόμο ακόμη. πάτα παν' που λένε και οι πόντιοι φίλοι μας.
άντε, καλή Παναγιά, από Δευτέρα ρε φίλε!!! Καλύτερα να φάμε κρέας κι όχι και καλά αλάδωτο, παρά σάρκες ανθρώπων!

Ανώνυμος είπε...

Καλη Παναγια ρε φιλε απο Δευτερα και ας φαμε και κρεας.Πανω απ ολα η προσπαθεια κ καλη καρδια...Συγγνωμη αν σε δαγκωσα λιγο..

Ανώνυμος είπε...

Κανένα πρόβλημα, σ'ευχαριστώ κιόλας. Κι εμένα να με συγχωρείς που σε σκανδάλισα με την "ανωνυμία μου". Και δεν θα νηστέψουμε κανονικά, όπως έχουμε ευλογία από τον πνευματικό μας..έτσι, για την Παναγία μας.
μία άγνωστη φίλη

Ανώνυμος είπε...

λάθος, θα νηστέψουμε κανονικά ήθελα να πω (το δεν πήγαινε στο κρέας, κ το φαγα!)

Ανώνυμος είπε...

Καλη μου φιλη,επειδη σκεφτομαι λιγο συνειρμικα εκ φυσεως, μου θυμησες αυτο:.."τελος θα μεινουν αυτα τα τρια,η πισις,η ελπιδα και η Αγαπη.το πιο σπουδαιο ειναι η Αγαπη." και ειναι τοσο ομορφο οταν παντα νικα το κακο και τον κακο...

Ανώνυμος είπε...

Αμαν κυριε τρελογιαννη μπουρλοττο βαλατε μ αυτη τη φωτογραφια.μα απο που ειναι;

Ανώνυμος είπε...

Απάντηση από άσχετο: Μα κυκλοφορούν εδώ και χρόνια αρκετές ανάλογες φωτό. Τώρα λόγω τεχνολογίας πολλοί σκανδαλίζονται. Κατά την πίστην ημών, έχουν τα πράγματα. Ταπεινή μου γνώμη,το καλύτερο σχόλιο, ήταν το πρώτο. Δόξα τω Θεώ.