Παρασκευή 17 Ιουνίου 2016

ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ ΛΑΜΠΡΙΝΗ ΒΕΤΣΙΟΥ



H Γερόντισσα Λαμπρινή Βέτσιου (+2002) από τα Καλομόδια της Άρτας, ασκήτρια μέσα στον κόσμο και σκεύος εκλογής του Κυρίου από την παιδική της ηλικία, μιλάει για την κάρτα – ταυτότητα(μέσω της οποίας θα γίνονται όλες οι συναλλαγές):

Για τις ταυτότητες...
Δεν μπορώ εγώ… τούτο το χαρτάκι που έχω στον κόρφο μου τούτο θα νά’ χω.
Μέχρι να πεθάνω…
Καλά τον ρώτησες εσύ τον Κύριο τι θα γίνει με την κάρτα ή ήρθε μόνος Του και στό ‘πε;
Μόνος Του Αυτός ήρθε. Να τα γράψετε αυτά τα πράγματα να λες και στον άλλο…
Όποιος θελήσει… μην τον βιάζετε (πιέσετε)… να το κάνει αυτό…
Φαΐ λέει (ο Κύριος): Δεν θα πας να ψωνίσεις μακαρόνια ρύζια, στο σούπερ μάρκετ που πηγαίνετε…
Εγώ δεν θέλω. Ψωμί με ελιές τρώω.

  • Καλά για σένα για τους άλλους που θέλουν, εσύ δεν τρώς. Αλλά οι άλλοι;
Εγώ είπα για μένα, για τον εαυτό μου, πως να καθαρίσω  το πιάτο μου… (να μην πέσω σε αμαρτία)
Λέω εγώ τέτοια πράγματα δεν… (κάνω).
(Ο Κύριος): Ξέρω, Εγώ στα έκοψα αυτά τα πράγματα, μου λέει εμένα… (δηλ. της έδωσε αυτόν τον κανόνα της αυστηρής νηστείας).
Α… Το ψωμί μου εμένα… Θα παίρνω ένα κομμάτι από την κοπέλα μου…
Θα παίρνει η κοπέλα μου ψωμάκι θα παίρνω και εγώ ένα κομμάτι, λέω εγώ…
     Α όχι, λέει, η κοπέλα σου θα πάρει με την ταυτότητα. Άμα είναι το κομμάτι αυτό που θα πάρεις από την ταυτότητα, λέει (ο Κύριος), είσαι και εσύ σαν αυτή!
Παίρνω και εγώ τώρα τον γαμπρό μου… Έλα εδώ Δημητράκη του λέω…

  • Άμα θάρθει εκείνη η ώρα όποτε – όποτε, να καταργηθεί η ταυτότητά μας για να την αλλάξουμε, εσύ τι θα κάνεις, λέω, θα την πάρεις;
-Εμ τι να κάνω λέει αυτός…
-Δεν είναι καλή του λέω εγώ.

  • Θα τραφούμε μ’ αυτή.
  • Εγώ δεν την παίρνω του είπα.
  • Εγώ θα την πάρω, έχω τα παιδιά μου, λέει. Εδώ θα με σκοτώσουν (πιέσουν) τα παιδιά, νηστικά τα παιδιά τι θα κάνω; Και (καλά) εμείς οι μεγάλοι αλλά τα παιδιά;
  • Παναγία βοήθα λέω… Τι θα κάνουμε τώρα λέω εγώ;
Όχι λέω εγώ. Να βασταχτείτε να μην την πάρετε την κάρτα.
Κάντε και σεις εκείνο του Θεού (το θέλημα)…
Μου είπε (ο Κύριος): Θα σας φέρω Εγώ, θα σας τακτοποιήσω Εγώ.
Θα γίνει χωρισμός μας… Θα σας μάσω Εγώ
      Για φαΐ πως θα τα σιάξομε (βολέψομε) εμείς τα παιδιά;
      – Θα τα κανονίσομε όλα, λέει.
     Έτσι μου είπε εμένα:
     Γιατί κιοτεύεις (δειλιάζεις-απιστείς) για το φαγητό; Δεν το πιστεύεις εσύ αυτό, ότι θα πορέψετε με Μένα; Δεν σας έχω Εγώ έγνοια; Δεν σας αφήνω!

+     +     +
       Αυτά τα είπε η γερόντισσα το 1997, ενώ προηγουμένως το 1990, είχε πει επίσης:
– Θα σας αναγκάσουν να πάρετε μια κάρτα-ταυτότητα. Θα κάνετε όλες τις συναλλαγές σας με αυτή. Να μη την πάρετε, είναι του Αντιχρίστου. Όποιος την πάρει αμέσως ξεβαπτίζεται!  Είπε επίσης ότι θα αναγκάσουν τον κόσμο να πάρει τη κάρτα με διάφορους τρόπους.
Όσα λέει η γερόντισσα για την κάρτα-ταυτότητα με την οποία θα γίνονται όλες οι συναλλαγές είναι σύμφωνα με την Αποκάλυψη, η οποία σαν κυριότερο κίνητρο του σφραγίσματος του Αντιχρίστου δίνει το ότι δεν θα μπορεί κάποιος να αγοράσει ή να πωλήσει χωρίς αυτό (ίνα μη τις δύνηται αγοράσαι ή πωλήσαι)! (Αποκ. 13:17)
Όσον αφορά τις συνέπειες, ο άγιος Παΐσιος (+1994) στην ερώτηση:

  • Τι θα γίνει με αυτούς (που δεν θα την πάρουν); Θα πεθάνουν από την πείνα; Απάντησε:
  • «Ε, όχι ευλογημένε κι έτσι… Θά ‘χουν οι άνθρωποι το ψωμάκι τους, τ’ αλεύρι τους, τις ελίτσες τους, τα φρούτα… Αλλοίμονο όμως σ’ αυτούς που είναι μαθημένοι σε πλούσια τράπεζα. Αυτούς δεν θα τους αρκούν το ψωµάκι κι οι ελίτσες και θά ‘ναι βαρύ το δίληµµα… Εδώ θα εφαρμοστεί αυτό που είπε ο Χριστός στο Ευαγγέλιο. Ή µέ οµολογείς έµπροσθεν των αρχόντων και σε αποδέχομαι στη βασιλεία Μου ή Με αρνείσαι κι Εγώ σε απορρίπτω».[1]
[1]  «Ο γέρων Παΐσιος και τα σημεία των καιρών». σελ. 61, Ι. Μ. Κουτλουμουσίου Αγίου Όρους.
 

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Σήμερα συναλλαγές άνω των 500 ευρώ, μόνο μέσω Τράπεζας. Το ποσό θα πέσει στα 50. Όρια αναλήψεων, συναλλαγές με κάρτα, σταδιακή κατάργηση μετρητών. Ηλεκτρονικός έλεγχος ανθρώπου.Γνωστά εδώ και χρόνια. Πραγματοποιούνται βήμα-βήμα.
Ο Θεός δεν επέτρεψε ακόμα την κάρτα πολίτη παρά την προτεραιότητα που έδωσαν σε αυτήν οι τελευταίες κυβερνήσεις.Κάποιοι γέροντες έχουν πει ότι θα ξεσπάσουν άλλα γεγονότα και δεν θα μπορέσουν. Αλλά θα είναι απλώς αναβολή.
Το παγκόσμιο ηλεκτρονικό οικονομικό σύστημα και η αχρήματη κοινωνία είναι προφητευμένα με θαυμαστές λεπτομέρειες. Δεν ξέρουμε τι σημαίνει "χάραγμα". Μπορεί να είναι απλώς κάποια διακριτικά ταυτοποίησης. Να μην έχει σχέση με σημερινά τσιπάκια.
Σημασία έχει η αποδοχή παραχώρησης της ελευθερίας. Αυτήν δεν την παραβιάζει ο Ίδιος ο Κύριος και βδελύσσεται όποιον το κάνει.
Ιστορικά δεν υπήρξε ποτέ η σημερινή δυνατότητα ανθρώπινου ελέγχου. Την εποχή του Σπάρτακου σημάδευαν τους δούλους με πυρακτωμένο σίδερο, οι Ναζί έβαζαν νούμερα στους αιχμάλωτους στα στρατόπεδα συγκέντρωσης. Στη διάρκεια των αιώνων υπήρξαν φρικτές αιχμαλωσίες του σώματος.Σήμερα πραγματοποιείται για πρώτη φορά η ΟΙΚΕΙΟΘΕΛΗΣ αιχμαλωσία σώματος-ψυχής-πνεύματος, με αντάλλαγμα τον "κόσμο" και το "θέλημα".Αυτή είναι η νίκη του εωσφόρου, μέσω των πειρασμών που έθεσε πρώτα στον Ίδιο τον Κύριο.
Γίνεται πλέον στα έσχατα χρόνια από δυνάστης της ανθρωπότητας, ένας (ψευδο)σωτήρας, ο αντί-ΧΡΙΣΤΟΣ, αντί του Χριστού (και αντίθετος του Χριστού). Για να κερδίσει όχι πια το φόβο μας, όπως έγινε από την αρχαιότητα στους ειδωλολατρικούς λαούς, και συνεχίζεται σήμερα με εξευμενισμό "θεών" και θεοτήτων στις θρησκείες του κόσμου, αλλά την αγάπη μας.
Γιατί δεν θα μας δώσει μόνο τα πάντα αλλά δεν θα απαιτήσει από μας τίποτα.
Ο ατομικός Νόμος του μεγαλύτερου αποκρυφιστή και μάγου του αιώνα μας Άλιστερ Κρόουλι, θεμελιωτή του φιλοσοφικού σατανισμού και (μαζί με την Μπλαβάτσι) της νέας εποχής, και πολιτικής ορθότητας, που περιλαμβάνεται στο "Βιβλίο του Νόμου", είναι "Κάνε αυτό που θέλεις, θα είναι όλος ο Νόμος. Αγάπη είναι ο Νόμος, αγάπη υπό το θέλημα".
Το κατεξοχήν έμβλημα της εποχής μας, το ουράνιο τόξο. Όλα τα χρώματα, όλα τα σχήματα, όλα τα θελήματα. Και πίσω απ΄όλα αυτά ένας χαμαιλέοντας ένας δράκοντας της Αποκάλυψης. Ο Θεός να μας λυπηθεί.

Dimitris D είπε...

https://www.imdleo.gr/htm/proph1.htm
"μακάριοι οἱ πραεῖς, ὅτι αὐτοὶ κληρονομήσουσιν τὴν γῆν.", το οποίο συνέβει στο παρελθόν, συμβαίνει τώρα και έχει προορισμό την βασιλεία των ουρανών. Αρκετοί άνθρωποι περιθωριοποιούνται(πχ υγειονομικοί, εμακ), αν διεκδικήσουν δικαιώματα θα ταλαιπωρηθούν και πιθανόν να χάσουν, αν δεν διεκδικήσουν και αλλάξουν τρόπο ζωής(πχ επιστροφή στο χωριό) θα δυσκολευτούν από πλευρά ανέσεων αλλά θα αντιμετωπίσουν ευκολότερα τις επερχόμενες συμφορές.
Για τον σύγχρονο άνθρωπο, να κληρονομήσει χωράφι είναι συμφορά γιατί απαιτεί σκληρή εργασία. Δεν εννοώ να γίνουν αγρότες στην βιομηχανική γεωργία με τα 3000 στρέμματα αλλά την καλλιέργεια ενός μικρού χωραφιού 1-2 στρέμματα για τα προς το ζην.
Η επιστροφή στο χωριό για αυτούς που δεν έχουν χωριό μπορεί να γίνει φροντίζοντας αρρώστους - κατάκητους ηλικιωμένους.
Με την καλλιέργεια γης ο άνθρωπος έρχεται πιο κοντά στον Θεό γιατί η παραγωγή εξαρτάται από την εργασία, τον καιρό και τις ασθένειες των φυτών, τα οποία εξαρτώνται από τον Θεό(που παρέχει την ζωή) και όχι από πολιτικές και οικονομικές αποφάσεις(που διαχειρίζονται τον θάνατο).