Τρίτη 10 Μαΐου 2016

ΤΡΙΚΥΜΙΑ ΕΝ ΚΡΑΝΙΩ ΤΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΠΕΤΡΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗ



Με ένα αθεμελίωτο άρθρο του, στον οικουμενιστικό ΑΜΗΝ, που επιγράφει “Η διακονία του Οικουμενικού Πατριάρχη στην Ορθόδοξη Εκκλησία”, ο γνωστός οικουμενιστής, νεωτεριστής και Αγουριδικός  Πέτρος Βασιλειάδης προσπαθεί να θεμελιώσει τον Οικουμενισμό στη συνοδικότητα της Εκκλησίας.

Το άρθρο του κ. Καθηγητή δεν αντέχει καμία σοβαρή κριτική.

Θα σταθούμε μόνον σε ένα σημείο της αναφοράς του. Αν δικαιωθεί ο Οικουμενισμός με την Μεγάλη Σύνοδο λέγει ο Βασιλειάδης οι επίσκοποι, οι Καθηγητές πανεπιστημίου, οι κληρικοί, οι μοναχοί και οι λαικοί που πολεμούν την παναίρεση του Οικουμενισμού “πρέπει να έχουν την εντιμότητα να ζητήσουν συγγνώμη από τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο επειδή είναι οικουμενιστής ή να έχουν το θάρρος να αποτειχιστούν όπως έκαναν οι σχισματικοί Παλαιοημερολογίτες.”

Με αυτό το πλευρό να κοιμάστε κ. Βασιλειάδη. Ότι εμείς θα ζητήσουμε συγγνώμη επειδή οι οικουμενιστές ασχημονούν ή ότι θα γίνουμε σχισματικοί. Έχω νέα για σας κ. Καθηγητά. Σχισματικοί δεν θα γίνουμε ποτέ των ποτών.

Μένω πάντως έκπληκτος από την άγνοιά σας ότι η αποτείχιση δεν είναι σχίσμα. Η αποτείχιση είναι κανονικό δικαίωμα των πιστών όπως η Πρωτοδευτέρα Σύνοδος διακελεύει και όπως η μακραίωνη παράδοση της Εκκλησίας μαρτυρεί.

Το ότι όμως συγχύζεται το σχίσμα των εκτός Εκκλησίας Παλαιοημερολογιτών με την αποτείχιση στην οποία παλαιότερα προσέφυγαν πολλοί Άγιοι της Εκκλησίας και στη σύγχρονη ιστορία οι Μητροπολίτες Φλωρίνης Αυγουστίνος, Ελευθερουπόλεως Αμβρόσιος, Παραμυθίας Παύλος, οι είκοσι Μονές του Αγίου Όρους και ο Άγιος Ιουστίνος Πόποβιτς δεν τιμά ούτε την ευθυκρισία σας, ούτε τη θεολογική σας παιδεία.

Άλλο σχίσμα, άλλο αποτείχιση. Η αποτείχιση υπάρχει ακριβώς για να εμποδίζει στην καταφυγή στο σχίσμα. Η αποτείχιση είναι κανονικό δικαίωμα των πιστών ενώ το σχίσμα είναι διαβολική ενέργεια.

Αν η Μεγάλη Σύνοδος προσδώσει εκκλησιαστικότητα στους αιρετικούς Παπικούς, Μονοφυσίτες και Προτεστάντες θα συγκαταριθμηθεί στις ληστρικές ψευδοσυνόδους της Εκκλησίας. Σε μια τέτοια περίπτωση δεν θα υπάρξει ουδεμία υπακοή στις αποφάσεις της. Ο λαός του Θεού θα αντιδράσει και αναλόγως των συνθηκών θα αποφασίσει ποιες είναι οι ενδεδειγμένες ενέργειες αντίδρασης. Στο Σχίσμα πάντως δεν θα καταφύγουμε ΠΟΤΕ. 

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Η έννοια της συνοδικότητας από την αρχαία χριστιανική εκκλησία είναι η κοινή απόφαση με τον φωτισμό του Αγίου Πνεύματος. Δεν είναι "μαγειρεμένες" εκπροσωπήσεις και μία μόνο ψήφος από κάθε εκκλησία. Αλλά έστω ότι αυτό το παραβλέπουμε και περιμένουμε να δούμε επιτέλους τι αποφάσεις θα πάρουν. Αν το ζητούμενο είναι να χαρακτηριστούν εκκλησίες όλες οι αιρέσεις και οι σέκτες οι περισσότερες των οποίων εμφανίστηκαν τον τελευταίο αιώνα, σύμφωνα με τον Λόγο του Κυρίου όταν οι μαθητές τον ρώτησαν για τα έσχατα, και τους είπε ότι θα γεμίσει η γη ψευδόχριστους και ψευδοπροφήτες.
Πάντως τα πράγματα προχωρούν ακάθεκτα προς την γνωστή κατεύθυνση. Παραμένουμε στην εκκλησία στα Μυστήρια στην Θεία Κοινωνία γνωρίζοντας όμως ότι οι εχθροί είναι ήδη εντός των τειχών και δεν είναι όπως τους φανταζόμαστε, κάποιοι άνθρωποι που με κάποιο σκοτεινό τρόπο μάχονται συνειδητά και υπόγεια την εκκλησία και την αλήθεια όπως π.χ. οι Μασόνοι (παρόλο που υπάρχουν και αυτοί).
Εδώ πρόκειται για το απαύγασμα της πανουργίας του Εωσφόρου, ο οποίος έχει μια πείρα χιλιάδων ετών στον πνευματικό πόλεμο.Μιλάμε για αδιόρατη πλήρη διαστρέβλωση της αλήθειας στην Δύση και στα μυαλά των Δυτικών και κάποιων δυτικόφιλων "ορθόδοξων".Όλος ο τελευταίος αιώνας χαρακτηρίζεται από την εισβολή του αντι-χριστου (αντί του Χριστού και της αλήθειας, αλλά με χριστιανικό ένδυμα) πνεύματος στην Ορθόδοξη Ανατολή. Μέχρι το σημείο να σκεφτόμαστε ότι η Τουρκοκρατία ήταν τελικά "ευλογία". Γιατί η πνευματική υποδούλωση στον Πάπα το 1453 θα ήταν χειρότερη από την σωματική υποδούλωση στον Σουλτάνο.
Τον τελευταίο αιώνα ακόμα και η μόρφωσή μας είναι εξ΄ολοκλήρου "εισαγόμενη". Στο σχολείο όλη η βαρύτητα πέφτει στο Διαφωτισμό και τους μεγάλους φιλοσόφους οικονομολόγους κοινωνιολόγους και άθεους των τελευταίων αιώνων, ένα καθαρό παράγωγο και γέννημα αντίδρασης στον Παπισμό.
Ο παπισμός δεν είναι μια απλή αίρεση. Δεν μπορούμε να συλλάβουμε τι σημαίνει η λέξη "αλάθητο" και η λέξη "αντί" του Χριστού. Είναι μήτρα αιρέσεων και δαιμονικών θεωριών. Γέννησε την αμφισβήτηση και τον ορθολογισμό, γέννησε την αθεϊα. Σήμερα αναδύεται το θηρίο της Αποκάλυψης πανίσχυρο από την παγκοσμιοποιημένη θάλασσα λαών και γλωσσών, η Βαβέλ της απόλυτης σύγχυσης. Δέχεται πλέον επίθεση ακόμα και η κοινή λογική. Ο Κύριος το είπε ξεκάθαρα, "όταν ξανάρθει θα βρει άραγε την Πίστη επί της γης;"..

Ανώνυμος είπε...

Τό μόνο σίγουρο είναι οτι θά γίνει σχίσμα Τό ερώτημα είναι ποιός θά είναι ο σχισματικός Σχισματικοί είναι αυτοί οι οποίοι εκτρέπονται από την διδασκαλία της εκκλησίας , των Πατέρων καί των οικουμενικών συνόδων Μέ απειλές καί συστάσεις ενότητας υπακοή στήν επικείμενη ψευδοσύνοδο δέν γίνεται Στό καλό λοιπόν νά πάνε όπου θέλουν ,είναι γνωστό οτι είναι όργανα της Νεας Τάξης καί νά αφήσουν την εκκλησία του Χριστού ήσυχη νά πορευτεί στά χνάρια της Παραδόσεώς της ,όπου τό Άγιο Πνεύμα την οδηγεί Φυσικα θά κάνουν την προπαγάνδα τους για νά μπερδέψουν τους αδυνάτους καί νά προσάψουν την μομφή του παλαιοημερολογίτη σέ αυτούς που δέν τους ακολουθούν στήν απώλεια Γι αυτό κάτι φαίνεται να΄τους εξυπηρετεί να συζητήσουν το Πασχάλιο έστω καί προξικοπηματικώς ή σέ μία επόμενη ΄΄οικουμενική ΄΄ πλέον Σύνοδο Φυσικα΄τους βολεύει η επιστροφή μας στό παλαιό ημερολόγιο, η προσέγγιση μέ τους παλαιοημερολογίτες καί η άρση άν είναι δυνατόν αυτού του προβλήματος Ο διάβολος που είναι ο δάσκαλός τους θά χρησιμοποιήσει όλα τά φαρμακερά βέλη της φαρέτρας του Αλλά η εκκλησία θά πρέπει να πορευτεί μέ προσευχή, επομένη τοις αγίοις πατράσι, μέ τον φωτισμό του Αγίου Πνεύματος μέ μαρτυρικό φρόνημα Λεωφόρος είναι ο δρόμος της απώλειας Πολλές φορές οι αιρεσεις ήταν συνυφασμένες μέ πολιτικές σκοπιμότητες όπως καί εν προκειμένω Η πεποίθησίς τους δέν είναι στό Θεό αλλά στήν νεοταξίτικη κοσμική εξουσία μέ την οποια συνεργάζονται καί η οποία θά τους παρέξη όλες τις εξυπηρετήσεις καί θά πετάξουν στόν καιάδα την εκκλησία χωρίς περίσκεψιν χωρίς αιδώ Γι αυτό θά πρέπει να οπλιστούμε μέ μαρτυρικό φρόνημα Η εκκλησία ποτέ δέν απέβαλε τον μαρτυρικό της χαρακτήρα είτε μέ Νέρωνες ,είτε μέ τους ξεΝέρωτους ηγέτες της!