ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΜΑΣ ΤΣΙΡΚΟ: ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΣΕ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΩΝ
ΛΙΓΑ ΑΠΟ ΤΑ ΕΚΤΡΟΠΑ
1’ Ξεκινάει με συμπροσευχή4’ Εγκώμια για τη δράση του ΕΛΚΙΣ και του σχισματικού Αυξεντίου!6:20’ Αναφορά στον «διωγμό» των καταληψιών της Εσφιγμένου!19:35’ Αναφορές πάλι στους ιδρυτές του ΕΛΚΙΣ1: 06:00 Αρχίζουν οι ύμνοι για τους καταληψίες της Εσφιγμένου. Ξεκινάει την ομιλία του ο Μεθόδιος ο οποίος σύμφωνα με τις διαβεβαιώσεις θα είχε σύντομο χαιρετισμό. Από το πλήθος ακούγονται κατηγορίες ενάντια στον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο! ΟΥΔΕΙΣ εκ των Ορθοδόξων αντιδρά!!!!Ο Μεθόδιος μεταξύ άλλων από το 1:16:00 αρχίζει να κατηγορεί τους Ιερείς και Αρχιερείς και ΟΥΔΕΙΣ εκ των Ορθοδόξων αντιδρά. Στο 1:25:00 αναφέρεται στον «διωγμό» της Εσφιγμένου από το Άγιον Όρος! Και κατηγορεί τους Αγιορείτες που «πήραν τα χρήματα των εβραίων και σκλαβώσανε το Άγιον Όρος στους εβραίους». Κατηγορεί για τον «διωγμό» τον Πατριάρχη «τον λεγόμενο Ορθόδοξο» και τους αγιορείτες. Το πλήθος αποδοκιμάζει τον Πατριάρχη και τους αγιορείτες αλλά ΟΥΔΕΙΣ εκ των Ορθοδόξων αντιδρά! Συνεχίζει με τα γνωστά ψέμματα περί μη μνημόνευσης του Πατριάρχη ως αιτία του «διωγμού» αλλά φυσικά δεν λέει ότι είναι ο ίδιος σχισματικός και γι΄αυτό δεν μνημονεύει τον Ορθόδοξο Πατριάρχη! Στη συνέχεια κατηγορεί τον Πατριάρχη προσωπικά ως αιρετικό. ΟΥΔΕΙΣ εκ ων Ορθοδόξων αντιδρά!Στο 1:27:27 κατηγορεί και τους Αρχιερείς «της κρατούσης Εκκλησίας» γιατί δεν λένε την αλήθεια επειδή οι μισθοί «που παίρνουν είναι από το Βατικανό»! ΟΥΔΕΙΣ εκ ων Ορθοδόξων αντιδρά!Στο 1:29:00 τα τσιτάτα συνεχίζονται με χαμένες πατρίδες και άσχετα περί Κωνσταντινούπολης με τους φασίστες της Χρυσής Αυγής να χαμογελούν.Στο 1:31:20 αναφέρεται στο Ολοκαύτωμα των εβραίων από τον Χίτλερ με φωνές από το πλήθος να φωνάζουν «ΨΕΜΑΤΑ», ενώ ακάθεκτος ο Μεθόδιος προειδοποιεί τους Εβραίους να προσέχουν γιατί αυτή τη φορά «μπορεί να βγεί κανας Έλληνας Χίτλερ» με τους Χρυσαυγίτες να μην συγκρατούν πλέον την χαρά τους για τα όσα ακούν.
Δεν συνεχίζουμε άλλο με τον Μεθόδιο και
νομίζουμε ότι η ομιλία του (εκφώνηση συνθημάτων για την ακρίβεια) μπορεί
να αποτελέσει αντικείμενο ψυχογραφήματος.
Το εγκόλπιο είχε προειδοποιήσει με
ανάρτησή του, τους συμμετέχοντες Ορθοδόξους να ΜΗΝ παρευρεθούν στην
προβολή των σχισματικών. Όχι μόνο δεν μας άκουσαν αλλά λάβαμε πλήθος
μηνυμάτων, άλλα απειλητικά και άλλα προειδοποιητικά, με τα οποία μας
καλούσαν να κατεβάσουμε την σχετική μας ανάρτηση και να μην διχάζουμε
τον Ορθόδοξο λαό. Κάποια μηνύματα μας προέτρεπαν να σεβαστούμε την
«διάκριση» και την αγιότητα των Ορθοδόξων Πατέρων που είχαν δηλώσει
συμμετοχή. Εμείς κατεβάσαμε την ανάρτηση δείχνοντας την εμπιστοσύνη μας
σε αυτούς. Άραγε μετά από αυτά τα έκτροπα ή μάλλον όργια νιώθουν
δικαιωμένοι οι Πατέρες που συμμετείχαν;
Τρεις Ιερές Μητροπόλεις ζήτησαν επίσημα ή
ανεπίσημα από τον πιστό λαό να συμμετάσχει στην εκδήλωση αυτή. Με ποιο
σκεπτικό; Γνώριζαν ότι την συγκέντρωση την διοργάνωναν οι βλάσφημοι
σχισματικοί; Προφανώς όχι!
Ζητάμε από τους Ορθόδοξους φορείς που
παρέσυραν τον πιστό λαό σε αυτό το αντι-Εκκλησιαστικό συλλαλητήριο να
ζητήσουν συγγνώμη για το λάθος τους και να απαντήσουν ΕΣΤΩ και τώρα στο
αντι-Εκκλησιαστικό μένος των σχισματικών.
Τους
λέγαμε «Μὴ γίνεσθε ἑτεροζυγοῦντες ἀπίστοις· τίς γὰρ μετοχὴ δικαιοσύνῃ
καὶ ἀνομίᾳ, ἢ τίς κοινωνία φωτὶ πρὸς σκότος;» και μας έλεγαν ότι οι
Πατέρες είναι άγιοι, γνωρίζουν τα όσα καταγγέλλουμε και ξέρουν τι
κάνουν! Άραγε ποιος θα πάρει την ευθύνη για όσες ψυχές προσηλύτισαν οι
βλάσφημοι παλαιοημερολογήτες προχτές με τις ευλογίες τριών (!!!) Ιερών
Μητροπόλεων;;;
Και
εφ’ όσον δεχτούμε τον ισχυρισμό ότι αιφνιδιάστηκαν από τους σχισματικούς
ΓΙΑΤΙ έστω και εκείνη τη στιγμή ΔΕΝ αντέδρασαν καλώντας τους Ορθοδόξους
να φύγουν άμεσα από τη συγκέντρωση; Είχαν ευκαιρία και μετανοίας και
ομολογίας αλλά αυτοί άφησαν τα πρόβατα στους λύκους! Γιατί;
Γιατί
δεν απάντησαν στα ψεύδη του Μεθόδιου περί «διωγμού» και στις κατηγορίες
ενάντια στον Αρχιεπίσκοπό μας κ.Ιερώνυμο και τους λοιπούς Αρχιερείς;
Είχαν την υποχρέωση να σταματήσουν τις ύβρεις των πλανεμένων σχισματικών
για την Εκκλησία Του Χριστού! Που είναι το ομολογιακό σας φρόνημα ; Οι
Μητροπολίτες που έδωσαν «ευλογία» δεν πρέπει να απαντήσουν στις ύβρεις;
Κρίμα…
ΥΓ: Μπράβο για άλλη μια φορά στην
πολιτική παράταξη ΚΟΙΝΩΝΙΑ, που στάθηκε λεβέντικα και με οποιοδήποτε
κόστος, απέναντι στην συμμετοχή της στο φιάσκο αυτό. Διαβάστε την
ανακοίνωσή της εδώ.
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ
Η μεγαλύτερη εξαπάτηση τών Ορθοδόξων
Χριστιανών στό όνομα τού αγώνος κατά τών ηλεκτρονικών ταυτοτήτων ,
συνέβη εχθές – 7 Φεβρουαρίου τού 2016 στή λεγομένη συγκέντρωση κατά τής
κάρτας τού πολίτη στά Προπύλαια !
Τουλάχιστον 3 ΟΡΘΟΔΟΞΕΣ Μητροπόλεις : Κηφισίας Αμαρουσίου καί Ωρωπού , Ι.Μ. Καλαβρύτων καί Αιγιαλείας , Καισαριανής – Βύρωνος καί Υμηττού ( απ΄ άμβωνος τών Ι. Ναών ), καθώς καί πάρα πολλά ΟΡΘΟΔΟΞΑ ιστολόγια καί ΟΡΘΟΔΟΞΕΣ οργανώσεις, όπως : Ενωμένη Ρωμηοσύνη, Εστία Πατερικών Μελετών, τό ΙΝΚΑ
, η Πανελλήνια Κληρικολαϊκή επιτροπή ( αποτελειται από ΑΓΝΩΣΤΟΥΣ
Ορθοδόξους καί παλαιοημερολογίτικους φορείς ) κ.α., κάλεσαν τούς
πιστούς στή συγκέντρωση !!!
Προσωπικώς δέν σκόπευα νά πάω, διότι είχα δεί μία αφίσα από τούς »Έλληνες Youtubers» καί κατάλαβα πού πάει τό πράγμα… .
Μόλις όμως μάς ανακοίνωσε ο
πρωτοσύγγελος τής Μητροπόλεως τήν Κυριακή πώς όποιος επιθυμεί , μπορεί
νά πάει στήν συγκέντρωση, στήν οποία συμμετέχει μεταξύ άλλων ( ; ) καί η
Εστία Πατερικών Μελετών, πίστεψα πώς εφ΄ όσον τό ανακοίνωσε η
Μητρόπολη, είναι κάτι τό ελεγχόμενο καί αποφάσισα νά πάω .
Μόλις δέ, φθάσαμε στά προπύλαια, βρεθήκαμε μπροστά σέ μία κλασσική συγκέντρωση τού ΕΛ.ΚΙ.Σ. = Ελληνορθόδοξο Κίνημα Σωτηρίας ( σωτήριας…;;; )!!! Τό ΕΛ.ΚΙ.Σ. , γιά όσους δέν γνωρίζουν, είναι ένα παλαιοημερολογίτικο σωματείο τής μερίδος τών Χρυσοστομικών – Φλωριναίων, τό οποίο ξεκίνησε ώς πολιτικό κόμμα καί λόγω τής αποτυχίας τού νά μπεί έστω μέσα στή Βουλή, μετετράπη σέ σωματείο πού διοργανώνει συγκεντρώσεις πού καταλλήγουν έξω από τή Βουλή… ( κάτι είν΄ κί αυτό… ).
Μόλις δέ, φθάσαμε στά προπύλαια, βρεθήκαμε μπροστά σέ μία κλασσική συγκέντρωση τού ΕΛ.ΚΙ.Σ. = Ελληνορθόδοξο Κίνημα Σωτηρίας ( σωτήριας…;;; )!!! Τό ΕΛ.ΚΙ.Σ. , γιά όσους δέν γνωρίζουν, είναι ένα παλαιοημερολογίτικο σωματείο τής μερίδος τών Χρυσοστομικών – Φλωριναίων, τό οποίο ξεκίνησε ώς πολιτικό κόμμα καί λόγω τής αποτυχίας τού νά μπεί έστω μέσα στή Βουλή, μετετράπη σέ σωματείο πού διοργανώνει συγκεντρώσεις πού καταλλήγουν έξω από τή Βουλή… ( κάτι είν΄ κί αυτό… ).
Στή συγκέντρωση, ο
παλαιοημερολογίτης Αθανάσιος Παπαγεωργίου φώναζε από τίς 3:00 μ.μ. πώς
είναι εκεί καί ο υβριστής τής Εκκλησίας μάς – ψευτοηγούμενος τής Ι.
Μονής Εσφιγμένου – Μεθόδιος ! Τόν περισσότερο χρόνο, μία γυναίκα με
διαπεραστική φωνή φώναζε συνθήματα ( χωρίς ιδιαίτερη προετοιμασία ) καί
ύστερα από λίγο λαμβάνει τόν λόγο ο … πρόεδρος τού ΕΛ.ΚΙ.Σ. – Δημήτριος Μπακάλης…. . Άρχισε
νά μνημονεύει τόν ψευτο αρχιεπίσκοπο τών Χρυσοστομικών « ΓΟΧ »-
Αυξέντιο Πάστρα καί έν συνεχεία τούς παλαιούς αρχηγούς τού ΕΛ.ΚΙ.Σ. –
Γεώργιο Μαρκουλάτο καί Ανδρέα Λύρα . Κατόπιν , ομίλησε περί παραδώσεως τού λαού στόν Πάπα μέσω τού Οικουμενισμού καί τού Π.Σ.Ε. ( γιά τά 12 σχίσματα τών « ΓΟΧ » , τό πλαστό τούς σιγγίλιο καί τίς χειροτονίες τούς από τούς Ρώσσους τής Διασποράς πού είχαν πλήρη κοινωνία μέ τούς οικουμενιστές δέν είπε κουβέντα ο… « ομολογιτής »). Μόλις δέ, πρόσεξα καί τό πανό τού ΕΛ.ΚΙ.Σ. κάτω από τήν εξέδρα, κατάλαβα πώς πρόκειται περί συγκεντρώσεως τών παλαιοημερολογιτών καί πώς πρέπει νά φύγω γρήγορα !
Πρέπει επειγόντως νά κατανοήσουν οι έν λόγω ΟΡΘΟΔΟΞΕΣ Μητροπόλεις – οργανώσεις καί ιστολόγια τά εξής :
1ον . ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ από τούς Ιερούς
Κανόνες ο κοινός αγώνας μέ αιρετικούς καί σχισματικούς σέ θέματα
Ορθοδόξου Χριστιανικής πίστεως . Εκτός αυτού, στίς συγκεντρώσεις
τέτοιου είδους ψάλλονται καί διάφοροι ύμνοι, οπότε η διαμαρτυρία πέρνει
τή μορφή Οικουμενιστικού τύπου εκδηλώσεως ! Επιπλέον, οι πλανεμένοι
ομιλητές μακαρίζουν τούς « ΓΟΧ » καί εξαπολύουν καηγορίες κατά τής Εκκλησίας μάς , ενώ οι ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ομιλητές δέν τολμούν νά πούν λέξη εναντίον τών αιρετικών .
2ον . Η λεγομένη συνεργασία Ορθοδόξων μέ παλαιοημερολογίτες, έχει αποδειχθεί ώς ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΑΤΗ ! Οι
« ΓΟΧ » πού είναι μιά χούφτα , εκμεταλλεύονται τούς Ορθοδόξους
Χριστιανούς πού είναι εκατομμύρια γιά νά μαζέψουν κόσμο καί ύστερα να
κοκορεύονται πώς πρωτοστατούν στούς αγώνες κατά τού 666 !
3ον . Πολλοί πιστοί καί ιδίως
κληρικοί, δέν προσέρχονται στίς συγκεντρώσεις αυτές, ακριβώς επειδή
γνωρίζουν τό ότι καπελώνονται από τούς αιρετικούς .
4ον . Οι περισσότεροι από τούς
παρευρισκομένους , είναι ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ καί όχι παλαιοημερολογίτες . Μόνο από
τήν ενορία μού είδα περίπου 10 ( ανυποψίαστους ) Χριστιανούς .
5ον . Στίς παλαιοημερολογίτικες
συνάξεις , παρίστανται καί φασίστες Βουλευτές τής Χρυσής Αυγής, μέ
αποτέλεσμα νά δημιουργείται η εντύπωση τής συμπορεύσεώς μάς μέ αυτούς !
6ον . Διάφοροί πλανεμένοι, βρίσκουν
τήν ευκαιρία καί κυκλοφορούν διάφορα αιρετικά φυλλάδια καί
DVD προσηλλυτίζονταςαπλούς ανθρώπους στήν πλάνη τούς !
Έν κατακλείδι
Αδέρφια Ορθόδοξοι Χριστιανοί , είναι ώρα νά σταματήσουν οι προδοτικοί
« κοινοί αγώνες » μέ τούς εχθρούς τού Χριστού καί τής Εκκλησίας Τού
καί νά αρχίσουμε νά διοργανώνουμε αληθινά ομολογιακές Ορθόδοξες
Χριστιανικές συγκεντρώσεις κατά τών νέων ηλεκτρονικών ταυτοτήτων καί τού
χαράγματος τού Αντιχρίστου .
Αμήν – γένοιτο
πηγή
Αμήν – γένοιτο
πηγή
16 σχόλια:
Εγινε τέτοιο πανηγυράκι; Ιδέα δεν είχα αλλά και να είχα δεν επρόκειτο να παρευρεθώ για το λόγο ότι δεν πιστεύω σε οργανωμένα τέτοια πανηγυράκια. Ο αρθρογράφος πάντως τέλεια διαστρέφει την όλη κατάσταση. Θαύμασα!
Οι γοχ πιο πολυ κακο κανουν παρα καλο.Συγχιζουν κ αποπροσανατολιζουν το πληρωμα,τους απλοικους πιστους που δεν γνωριζουν πολλα.την ιστορια της εσφιγμενου,θα την κρινει συνοδος.Αυτη ειναι η γνωμη μου επειδη ειναι θεμα Ι.Κανονων κ κανονολογοι δεν ειμαστε.
Τωρα απο αυτη την εννοια μεχρι να συγκεντρωνουν τους ορθοδοξους κ να τους μιλουν για τα γνωστα της εκκλησιας λαθη ,αυτο ενεχει κ κινδυνους,,,,
Υπαρχουν καποιοι αφελεις που τοπαν κ τοκαναν!
Μολις εμαθαν απο τον περιγυρο για τον οικουμενισμο, τους χασαμε απο τις Ακολουθιες.Και ρωτησαμε,τι εγινε ο ταδε,που ειναι η ταδε...κ εντελως ξαφνικα καποιος μας ειπε πως τους βλεπει στην παλαιοημερολογιτικη εκκλησια.Συνεπως,θελει προσοχη.Γιατι κ αυτοι νομιζουν ισως πως φερνοντας καποια ψυχη στην ομαδα τους,θα τους σωσουν.Στην αρχη τους λενε ''ειμαστε το ιδιο'' κ επειτα τους φερνουν στους γοχ κυκλους να παρακολουθησουν κηρυγματα της πεπλανημενης ζηλωτικης εκκλησιολογιας.Αποτελεσμα,τους αποσπουν προς τις δικες τους ομαδες[αφου ειμαστε κ καλα το ιδιο]...
Δεν εχουμε μισος για κανεναν αλλα,πρεπει να προσεξουμε.
Αφου ομως οι εσφιγμενιτες δεν θεωρουν τους εαυτους τους σχισματικους,το ερωτημα μου ειναι γιατι εχουν κοινωνια με σχισματικους.
Επισης: Δεν θεωρουν πως ειναι οι ομαδες γοχ σχισματικοι;;;Δηλαδη θεωρουν πως ειναι διηρημενη η εκκλησια;Αν θεωρουν πως ειναι σχισματικοι γιατι τους δεχονται ολες αυτες τις φατριες,γιατι δεν τους λενε την αληθεια;
Αν παλι θεωρουν πως δεν ειναι σχισματικοι και πιστευουν πως εμεις ειμαστε οι αιρετικοι,πως δικαιολογουν στις συναξεις τους να εχουν νεοημερολογιτες -''αιρετικους'',ποια κοινωνια εχει το φως με το σκοταδι-λεμε.
Κατα τα αλλα ολους τους συμπαθουμε κ επιζητουμε να ενταχθουν στην Αγια Εκκλησια,ομοδοξους κ ετεροδοξους.Αυτο δεν ειναι κ το θελημα του Θεου;
Επισης: οι γοχ μιλουν για τον π Ιουστινο Ποποβιτς με εγκομια.Αυτον τον δεχονται για αγιο,...
Αγιο ο οποιος ανηκει στην Αγια καθολικη εκκλησια!
Τον π Παισιο γιατι δεν τον δεχονται που τους εχει μηνυσει πως ειναι καλο να προσχωρησουν στην αγια μας εκκλησια κ αν οι ετεροδοξοι θελουν ας ερθουν κ αυτοι μετεπειτα.
Αυτον τον μεγαλο αγιο Παισιο,για τον οποιο η Ρωσια εχει αυξησει τη φημη του,γιατι δεν τον δεχονται ;;;
Το ιδιο κ για τον πορφυριο!
Αλλα τον καιρο που γινονταν πανηγυρια κ πανηγυριζε η εκκλησι των παλαιοημερολογιτων,ολοι ετρεχαν οι νεοημερολογιτες στην εκκλησια να προσκυνησουν την εικονα κ κανεις δεν βγηκε να τους πει''σας απαγορευω να πηγαινετε σε παλαιοημερολογιτικες μονες κ εκκλησιες.Τωρα που εχουν κ σχεσεις κ ξεραινονται μεταξυ τους,μας πειραζει που τρεχουν με αυτους.
Και το να τους χαιρετουν στο δρομο η να ανταλλασσουν καποια γεγονοτα δεν ειναι κακο,κακο ειναι να συμπροσευχονται κ να συνευχονται,να τους θεωρουν αιρετικους κ εκεινοι να μειωνεκτουν,αυτο ειναι κακο!Στο τελος,τους παιρνουν κ στις εκκλησιεςτους τις 9 επισημες κ δεν ξερω ποσες ανεπισημες.
Ειναι κατασταση αυτη;;;
Αγαπημένε μου τρελογιάννη ,αφού τό κείμενο δέν έχει υπογραφή εννοείται οτι είναι δικό σου ή οτι τό υιοθετείς Άς κοιτάξουμε λίγο τό πνεύμα του κανόνος που αναφέρεις καί μήν τόν κάνουμε κανόνι Άς μήν μινιμαλίζουμε εκεί που θέλουμε μέ τά φιλαράκια μας, ξέρεις εσύ ..... καί μαξιμαλίζουμε εκέι που δεν θέλουμε Καί το πνεύμα είναι πάντα η αγάπη Μήπως τό πνεύμα τόυ κανόνος είναι εκεί που έχει εξαντληθεί η αγάπη της εκκλησίας ,ο διάλογος ,η προσπάθεια επιστροφής των αδελφών όταν μάλιστα τό ατόπημα καί τό κομφούζιο απ' ότι λένε οι επαΐοντες προέρχεταί από τήν πλευρά του εγκαλούντος δηλαδή την εκκλησία της Ελλάδος που έκανε την ανταρσία του ημερολογίου χωρίς αυτό να είναι απόφαση κάποιας συνόδου ; Η αιτίαση που συνεχώς ακούμε για τους οικουμενιστές είναι οτι δέν κάνουν διάλογο μέ τους αδελφούς παλαιοημερολογίτες καί κάνουν μέ αυτους που η εκκλησία έχει εξαντλήσει τον διάλογο καί τους έχει αναθεματίσει Μαρτυρία για την εκκλησιαστική συνείδηση αποτελεί 1) η υποθήκη του π. Φιλόθεου Ζερβάκου να τακτοποιήσει η εκκλησία το θέμα του ημερολογίου , 2) η καθ’ ημέραν πράξη όλων μας να συναναστρεφόμεθα αδελφικά παλαιοημερολογίτες 3) Ν ά δεχόμεθα την αγιότητα ή τον ενάρετο βίο παλαιοημερολογιτών όπως η Ταρσώ η διά Χριστόν σαλή που είπε και εκείνο το αφελές και αξιομνημόνευτο ΄΄πειράζει να δοξάζεται το όνομα του Θεού δύο φορές; ΄΄,άς μην αναφέρουμε και άλλες περιπτώσεις που ανοίγουν ασκούς Βέβαια ξέρουμε ότι ο Θεός αγιάζει την πίστη του ανθρώπου και την αφελή του διάθεση ,αλλά δεν πρέπει η εκκλησία να μεριμνήσει γι’αυτούς τους ΄΄ αφελείς΄΄ αγίους ; 4) Η συνείδηση οτι η εκκλησία αφήνει θέματα ανοιχτά χωρίς την ποιμαντική της μέριμνα στα του οίκου της Μην μου πείς τώρα ότι γίναμε οικουμενιστές γιατί συμπροσευχηθήκαμε με΄ τους παλαιοημερολογίτες γιατί θα είναι μία υπερβολή ! 5) Η συνείδηση της εκκλησίας ότι το θέμα του ημερολογίου δεν είναι ένα τελειωμένο θέμα Αν δεν κανω λάθος περιέχεται στα προς συζήτηση θέματα γία την πανορθόδοξο ,ένα θέμα που θα παρουσιάσει στην επιστημονική θεολογική ημερίδα στην μητρόπολη Πειραιώς ο π. Θεόδωρος Ζήσης στις 23 του μηνός Μαρτίου Το τελικό συμπέρασμα είναι ότι το θέμα του ημερολογίου είναι ένα θέμα ανοιχτό για την εκκλησία και είναι συμφέρον να καλλιεργείται και η ανάλογη ψυχολογία κοινών προσπαθειών εναντίον κοινώς νοουμένων εχθρών όπως το θέμα της διαμαρτυρίας Αυτό βοηθά την προσέγγιση η οποία είναι επιθυμητή και σε αυτό το πνεύμα δικαιολογούνται οι μικρές παραχωρήσεις των πατέρων προς το μέρος των παλαιομερολογιτών ενώ μία ευθιξία θα την τορπίλιζε Συνεπώς είναι μία παραταξιακή αντίληψη η ενόχλησή μας επειδή έβρισαν τον ΄΄αρχιεπίσκοπό μας ΄΄ή τον ΄΄πατριάρχη μας ΄΄ αφού και μείς κάθε ημέρα τον ΄΄ βρίζουμε΄΄ εννοείται ευλόγως για θέματα πίστεως Συνεπώς αν και δεν ήμουν στο συλλαλητήριο λόγω αξεπέραστων δυσκολιών με τά μπλόκα των α γροτών δεν βρίσκουμε κάτι το μεμπτόν ως προς την συμμετοχή των πατέρων ή τον φόβο καπελώματατος κ.τ.λ. Αντίθετα το πρόβλημα είναι η απραξία μας και η αδιαφορία μας και όχι αν κάνουμε τις διαμαρτυρίες μαζί με΄ τους αδελφούς του παλαιού Εννοείται ότι με΄ όσα είπα δεν εννοώ ότι άς ενταχθούμε και στο παλαιο ,δεν εγινε και τίποτα ! Ουδόλως !
Λωρίτου Ελένη
Τώρα τρελογιάννη μήν μου πείς ,οτι άν σέ καλούσε η φιλανάδα σου η σαλογραία για δείπνο ,νά σου πεί καί δυό τρία ωραία νά σου φτιάξει την διάθεση , οτι δέν θά πήγαινες καί δέν θά ευλογούσατε την τράπεζα γιατί θα σκεφτόσουν τόν κανόνα,που απαγορεύει την συμπροσευχή ,μήν μου τό πείς !
κυρια λωριτου το προβλημα βρισκεται στο γεγονος οτι ο αντιχριστος της εσφιγμενου υβριζει τους Αγιους της Εκκλησιας μας. Αυτο γινεται αντιληπτο; Αν τα αδερφια σου οι χρονολατρες αρεσκονται στην υβρι του Αγιου Νεκταριου τοτε μηπως αυτο να σε προβληματισει λιγο;
H Σαλογραία, λοιπόν, ΔΕΝ θα καλούσε τον ΑΓΝΩΣΤΟ της, διαδικτυακό φίλο Τρελογιάννη για δείπνο.
Η Σαλογραία ΔΕΝ καλεί κανέναν σε δείπνο εφόσον ΔΕΝ τον γνωρίζει στον ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ κόσμο.
Αφού λοιπόν ΔΕΝ θα τον καλούσε για δείπνο,
οι λοιπές υποθέσεις περί... συμπροσευχών, εξυπνουλι μου, 8:45μ.μ.
ΠΕΡΙΤΤΕΟΥΝ!
Φιλάκιααα!
;-)
Σαλογραία μου είπα γιά δείπνο καί όχι για κονσομασιόν ,συγχώρεσέ με! Υπάρχουν καί οι ασφαλιστικές δικλείδες για την έξωθεν αλλά καί την έσωθεν καλή μαρτυρία!
11.16
Τόν άγιο Νεκτάριο σέ ποιά λίστα τόν έχετε ; Στήν λίστα τών αγίων που ευλαβείστε ή στήν λίστα των αγίων που βρίζετε ; Θά ήθελα προκαταβολικώς να ζητήσω συγγνώμη άν ανήκετε σέ κάποια ομάδα μέ ΄΄ειδικά προσόντα΄΄ άξια συμπάθειας για τό ακαταλόγιστο !
Πολυ κακια εχεις μεσα σου παλαβε γιαννη για τους τρελοπαλαιοημερολογητες.
σαπια τα δοντια σου ομως.
@ 2: 19 π.μ. "κονσομασιόν"! Με εκπλήσσετε! τι αρχαία λέξη! πόσων γηραιός είσθε αγαπητέ; Και μήπως σας βρίσκεται , το ονοματεπώνυμο του Τρελογιάννη στον αληθινό κόσμο; πολύ θα χαιρόμασταν αν το ξέραμε να στείλουμε στη γιορτή του λουλούδια!
κονσο--μασιόν Απαντάται η λέξη στόν Όμηρο κονσο σημαίνει ένα μέρος του βοδιού όπως λέμε ψαρονέφρι καί τό δεύτερο συθετικό είναι η μάσα ,τό πήραν οι Γάλλοι που όλα μάς τά έκλεψαν καί τό έκαναν κονσομασιόν Τί λέει η φιλόλογός μας κυρία Σαλογραία ;
@ 10:57 π.μ.
Εκπλήσσομαι! Από πότε γίνατε φίλοι εδώ μέσα, με την κ. Σαλογραία και δεν το γνωρίζει ούτε η ίδια; Διαθέτετε ανεπτυγμένη φαντασία, νομίζω, αγαπητέ!
Συμφωνώ με το πνεύμα του άρθρου να καταδείξει τα προβλήματα με τους παλαιοημερολογίες. Αντιγράφω από εξαιρετικό "Η άρνηση της Κάρτας του Πολίτη ως Ομολογία Πίστεως":
Ομολογία χωρίς ορθοπραξία δεν μπορεί να υπάρξει. H ομολογία της πίστεως δεν μπορεί να είναι καρπός ενός επιπόλαιου ενθουσιασμού και ενός ένθερμου ζηλωτισμού. Η ομολογία της πίστεως είναι το χάρισμα του Αγίου Πνεύματος που δίδεται σ΄ αυτούς που σε όλη τους τη ζωή αγωνίζονται με νήψη, προσευχή, ταπεινό και ασκητικό φρόνημα να γίνουν δεκτικοί αυτού του χαρίσματος.
5.02
Μέ την κυρία Σαλογραία δέν χρειάζεται να είναι κανείς φίλος . Η κυρία Σαλογραία είναι γνωστή περσόνα του διαδικτύου μέ πληθωρικό ταμπεραμέντο μέ χαρακτηριστικά αναγνωρίσιμα, αρετές για μία κυρία Πρός τί λοιπόν όλη αυτή η σκαιότης ; Είναι αδικαιολόγητος !
8.42
Μου θυμίζετε την ιστορία μέ την κατσίκα του γείτονα Κάποιος δέν προσευχόταν νά του χαρίσει ο θεός μία κατσίκα ,αλλά νά φάει ο λύκος την κατσίκα του γείτονα !
Το οτι ολους τους αγαπαμε και τους σεβομαστε,δεν εχει να κανει με τα φρονηματα..
Ουτε η νικη επι του αντιπαλου εχει σημασια τοση,οση η δυνατοτητα η μη της θεωσης!
Δεν θεωρω περσονες καμια Ευλαμπια,η οπως νομιζει ο καθενας.
Ολοι ειμαστε προσωπα.Και ο τρελλογιαννης προσωπο ειναι και ο παπουλακος προσωπο αγιο ανεδειχθη!
Οποιος δηλαδη παιρνει μερος σε συζητησεις κ καταθετει σχολιο ,καλα κ ντε πρεπει να λογισθη ''περσονα'';;;
Το θεωρειται δικαιο και σωστο αυτο;
Ολοι αυτοι οι ιερεις,που καταθετουν κειμενα μικρα η μεγαλα ειχαν στον νου να γινουν διασημοι μεσω του
Ιστιολογιου τους;;;
Ολοι αυτοι που εχουν ιστοσελιδες και καταθετουν ρησεις αγιων,εχουν σκοπους τετοιους που να τους μαθουν ολοι κ η φημη τους να γινει γνωστη;;;;
Μηπως οι θεολογικες διαμαχες σε κανουν γνωστο;;;
Αγνωστοι μεταξυ αγνωστων και γνωστοι μεταξυ γνωστων και αγνωστων;;;
Τι και αν συγχωρουμε,πρεπει συνεχως να ειμαστε εν βρασμω εφοσον δεν συμφωνουμε;
Ο Χριστιανος ειναι ελευθερος,δε δεσμευεται απο κανεναν κ καμμια.
Μαζευει τη γυρη κ φευγει και ας αγκυλωνεται κ λιγο.
Οποιος θελει να πεφτει ας πεφτει,εννοειται,αφου ετσι θελει.
Αλλος πεφτει απο την απιστια του κ αλλος στα ματια του αλλου.
Οι σχισματικοι θεωρουν εμας αιρετικους,τους δεχονται ομως στις συναξεις τους!
Εαν δεν κατανοησουμε πως η Εκκλησια ειναι ΜΙΑ,ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΟΛΛΕΣ ΟΥΤΕ ΛΙΓΕΣ,ΘΑ ειμαστε συνεχως σε εριδες.Εμεις ομως στηριζομαστε στην πετρα της πιστεως,στον Ιησου Χριστο!
Τι αλλο δηλαδη μπορουμε να κανουμε;;;
Στη Θ Λειτουργια του Μ.Βασιλειου στην ευχη της αναφορας λεγει καπου και το σημαειωσα:
''Τους πεπλανημενους επαναγαγε και συναψον τη αγια Σου Καθολικη & Αποστολικη Εκκλησια και τας των αιρεσεων επαναστασεις ταχεως καταλυον τη δυναμει του Αγιου Σου Πνευματος!''
Υπαρχουν ομως και αλλα που δενν τα γνωριζουμε,οπως η τελεια γνωση των Ι.Κανονων,η αγια Διακρισις,η αγια ασκησις της οικονομιας στους εγνωκοτες την πασαν αληθεια ...Εμεις ειμεθα πτωχοι αλλα κανουμε αυτο που μπορουμε επειδη δεν ειμαστε τελειοι.Για τους τελειους τα παντα ειναι τελεια.
Και εχει η Εκκλησια μας τετοιους τελειους,οι οποιοι δεν ομιλησαν και πολυ!
Ο Θεος γνωριζει,μια φορα ο π.Παισιος εχει μιλησει καπως για αυτα!
Κατα τα αλλα
Να αγαπησεις τον πλησιον σου οσαν τον εαυτον σου!
Αυτο προσπαθουμε..
Δημοσίευση σχολίου