Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου 2015

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Να πουμε ότι δεν ισχύσει ότι στην Γερμανία επιτρέπεται η κτηνοβασία ούτε και η αιμομιξία, είναι μύθος αυτό. Για τους παιδεραστές της Ολλανδίας δεν είμαι σίγουρος αλλά έχω την αίσθηση ότι δεν είναι αλήθεια,ότι υπάρει τέτοιος νόμοςδηλαδή που δικαιολογεί τέτοιες πράξεις.

ΤΡΕΛΟ-ΓΙΑΝΝΗΣ είπε...

Α πούμε ότι δεν είσαι καλά ενημερωμένος και όχι ότι είναι μύθος αυτό ,είναι αλήθεια ..δυστυχώς ! Άρα να προσέχεις τι θέσεις παίρνεις γατί εκτίθεσαι!

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ Τρελο-Γιάννη όταν το άκουσα να είμαι ειλικρινής αυτό περί νομιμοποίησης της αιμομιξίας κλπ δεν μου έκανε εντύπωση γι αυτούς, με λύπη βέβαια γιατί είναι κατάντια να βλεπεις ανθρώπους έτσι. Μετά όμως ρώτησα κάποιους που μένουν εκεί και μου είπαν ότι όχι δεν έχει κατατεθεί νόμος που να επιτρέπει ούτε κτηνοβασία ούτε αιμομιξία. Για την ακρίβεια μου είπαν ότι ο νόμος είναι σαφής και καταδικάζει τέτοιες πράξεις.
Αν υπάρχει τέτοιος νόμος εκεί όπως γράφεις και συ κι αλλού που αναδημοσιεύεται αυτό το κειμενάκι και τον ανακαλύψαμε θα έπρεπε να δημοσιευόταν, δηλαδή τι άλλο από αυτό. Δεν ξέρω αλλά εγώ αυτό θα έκανα αν έβρισκα κάτι τέτοιο.
Προτιμώ να κινδυνέψω να εκτεθώ πάντως αγαπητέ παρά να διακινδυνευω να λέω αρλούμπες για κάτι που δεν παίρνω και όρκο ότι είναι αλήθεια.
Παρεπιπτόντως σ'ευχαριστώ από καρδιάς για τις ωραίες αναρτήσεις σου και το μπλογκάκι σου γεινκά σε διαβάζω καθημερινά χρόνια τώρα κι είσαι όαση.

ΤΡΕΛΟ-ΓΙΑΝΝΗΣ είπε...

tps://www.youtube.com/watch?v=f5PsGINrPpo