Παρασκευή 11 Σεπτεμβρίου 2015

Ατόπημα λόγω... μεγαλομανίας!

Στο χθεσινό δημοσίευμα της «δημοκρατίας» για την (ηθικά ασυμβίβαστη) υποψηφιότητά του με τον ΣΥΡΙΖΑ απαντά ο προϊστάμενος του γραφείου Τύπου της Ιεράς Συνόδου Γιώργος Βασιλείου, χωρίς ωστόσο να αναφερθεί στην ουσία του θέματος.
Μεταξύ άλλων αναφέρει: «Είναι ιδιαίτερα επικίνδυνο μια καθημερινή εφημερίδα που φέρει τον τίτλο "δημοκρατία" να επιτίθεται με τέτοια σφοδρότητα κατά ενός πολίτη, με μόνο επιχείρημα πως κάνει χρήση του συνταγματικού δικαιώματος του εκλέγεσθαι. Με εγκαλείτε για το γεγονός πως το όνομά μου βρίσκεται σε μη εκλόγιμη θέση. Σας ευχαριστώ για το "ενδιαφέρον" σας, αλλά αυτό είναι η απόδειξη πως στόχος μου δεν είναι κάποια θέση αλλά η ενεργή συμμετοχή στην προσπάθεια διάσωσης του τόπου μας. Εκτός από εμπάθεια, που δεν μπορώ να ανιχνεύσω από πού πηγάζει, το κείμενο έχει και απίστευτα ψεύδη. Κάνετε λόγο για κίνησή μου προς τη Χρυσή Αυγή αλλά και τη Νέα Δημοκρατία, χρησιμοποιώντας μάλιστα εξόχως μειωτικούς χαρακτηρισμούς για το πρόσωπό μου. Ελπίζω να έχετε και τις σχετικές αποδείξεις για την πιστοποίηση των λεγομένων σας.
Είμαι βέβαιος όμως ότι δεν έχετε την παραμικρή, για τον απλούστατο λόγο ότι τίποτα από τα παραπάνω δεν ισχύει. Πρόκειται για στυγνή συκοφάντηση, η οποία συνοδεύεται με ξεκάθαρη πρόθεση μείωσης και σπίλωσης της προσωπικότητάς μου, για τα οποία να είστε βέβαιος πως θα αναζητήσω το δίκαιό μου εκεί που πρέπει. Αναρωτιέστε τι δουλειά έχω εγώ στις λίστες ενός κόμματος που έχει "σειρά αθέων και εχθρών της Ορθοδοξίας". Αλήθεια, πότε η εφημερίδα σας ανέλαβε καθήκοντα καταγραφέα θρησκευτικών και πολιτικών φρονημάτων; Κατά καιρούς εργαζόμενοι και συνεργάτες της Εκκλησίας έχουν πολιτευτεί. Ουδείς έθεσε το παραμικρό ζήτημα. Η Εκκλησία είναι πέρα και πάνω από τα κόμματα. Αφήστε, λοιπόν, τον Αρχιεπίσκοπο στο σημαντικό έργο του και μην προσπαθείτε να τον εμπλέξετε σε μικροκομματικές διαδικασίες».

ΥΓ. Η «δημοκρατία» έθεσε τρία ερωτήματα, στα οποία δεν απάντησε ο κ. Βασιλείου: Αν υπέβαλε παραίτηση λόγω της εμπλοκής του στις εκλογές, αν ήταν ενήμερος ο Αρχιεπίσκοπος και αν είναι σωστό ο εκπρόσωπος της Εκκλησίας στα media να ταυτίζεται με κόμματα. Κατά τα λοιπά, στο «μάθημα» δημοκρατίας που κάνει στην επιστολή του ξεχνά ότι έχει θεσμικό ρόλο στην Εκκλησία και δεν είναι ένας απλός πολίτης.
πηγή 

 Τελικά δεν ήμασταν οι μόνοι που μας ξένισε «ο κυριούλης»

Δεν υπάρχουν σχόλια: