Τετάρτη 19 Αυγούστου 2015

Ζεστές νύχτες του Αυγούστου


Στίχοι_Μουσική: Μάνος Χατζιδάκις
Πρώτη εκτέλεση: Νένα Βενετσάνου


Μες στις ζεστές νύχτες του Αυγούστου,
το φως στο δρόμο οπλίζεται
και η ψυχή μου αδειάζει.
Το σώμα μου ερεθίζεται,
το σπίτι ξεθωριάζει.

Μες στις ζεστές νύχτες του Αυγούστου,
το φως στο δρόμο οπλίζεται
και η ψυχή μου αδειάζει.
Το σώμα μου ερεθίζεται,
το σπίτι ξεθωριάζει.

Κι εκείνη, κι εκείνη,
φωτεινή γραφή στο αντικρυνό παράθυρο,
με τα γυμνά της στήθια.
Και τούτ' η μέρα χάθηκε,
δε βρέθηκε η αλήθεια...

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ανταμα-αντάμα με το μουσικολογιότατο πας Τρελογιάννη;
Για κάτσε καλά και διάβασε το παρακάτω.
http://opaidagogos.blogspot.gr/2015/08/blog-post_18.html#comment-form

ΤΡΕΛΟ-ΓΙΑΝΝΗΣ είπε...

Καλό μου …
τι σχέση έχουμε εμείς με το ανέκδοτο ;


μηπως να μας στείλεις το mail σου ,
για να σε ρωτάμε τι μουσική ν ακούμε;