Σάββατο 15 Αυγούστου 2015

-Παναγία μου ! φωνάζει ο καπετάνιος και οι ταξιδιώτες μέσα στην αγριεμένη θάλασσα, όταν βλέπουν, απειλητικά, τα πελώρια κύματα έτοιμα να καταποντίσουν το πλοίο.
-Παναγία μου! φωνάζει η πονεμένη μάνα κοντά στο κρεβάτι του ψυχορραγούντος παιδιού της, που το απήλπισαν οι γιατροί.
-Παναγία μου! Ο στρατιώτης, όταν του έρχονται βροχή οι σφαίρες και κυκλώνεται από τους εχθρούς και κινδυνεύει να πιαστεί αιχάλωτος.
-Παναγία μου! Το πεινασμένο ορφανό, που το θερίζει η πείνα και τρέμει από το κρύο.
-Παναγία μου! Ο οικογενειάρχης που δυσκολεύεται να θρέψει τα παιδιά του.
-Παναγία μου ! έλεγε ο Ηράκλειος, όταν πολεμούσε εναντίον τον Περσών για να ελευθερώσει τον Τίμιο Σταυρό.
-Παναγία μου ! φωνάζει η κόρη. Παναγία μου! η παντρεμένη. Παναγία μου ! και η χωρισμένη. Παναγία μου σώσε μας λέμε όλοι . Υπεραγία Θεοτόκε σώσον ημάς φωνάζουμε όλοι . Γιατί όλοι μας ξέρουμε πόση δύναμη έχει. Και είναι η μόνη που μπορεί να μας σώσει από τις δυσκολίες. Κι αυτό το ξέρουμε όλοι μας. 


Χαίρε νύμφη ανύμφευτε !

Δεν υπάρχουν σχόλια: