Τετάρτη 8 Ιουλίου 2015

Συγκλονιστική περιγραφή φίλης καθηγήτριας...


"Επέστρεψα πριν λίγο από την Τράπεζα όπου πήγα να αιτηθώ για pin και να ρωτήσω αν μπορώ να κάνω αίτημα εμβάσματος στην Τσεχία για την πληρωμή συνδρομής σε διεθνές συνέδριο. Μετά από 3,5 ώρες αναμονής και μετά από άπειρα χρόνια που πλέον δεν έχω δύναμη να τα μετρήσω, βρέθηκα να γράφω σε χαρτί αίτημα εμβάσματος να ψάχνω να καταλάβω τις διάφορες πληροφορίες και όλα αυτά χωρίς καμιά διαβεβαίωση αν το αίτημα μου θα γινόταν δεκτό και πότε. Δεν άντεξα στο τέλος βούρκωσα, δίπλωσα τα χαρτιά και τους είπα εγώ είμαι Ευρωπαία πολίτης και δεν μπορώ να το κάνω αυτό, καλύτερα να μην πάω στο συνέδριο."


Το στείλε το mail

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

εδώ ο κόσμος καίγεται και σε λίγο όλη η Ευρώπη... και το συγκλονιστικό συνέδριο της καθηγήτριας μας τελείωσε!!!! φοβερό!!!

Ανώνυμος είπε...

Τί σημαίνει Ευρωπαία πολίτης;

Ανώνυμος είπε...

πω πω... μεγάλο δράμα..!!

αγαπητέ Τρελογιάννη

μου είσαι συμπαθής αλλά ..μη λέμε τρελά..

Ανώνυμος είπε...

τρελογιάννακο παρουσιασε μας και το δράμα του Βαρβιτσιώτη που δεν μπορεί να κατεβάσει εφαρμογή στο iphone...https://www.youtube.com/watch?v=9e1HL9mc2xo
αυτο είναι χρεοκοπία......