Δίδουν την εντύπωση ότι το άλας έχει μωρανθεί.
Λυκούργος Νάνης, ιατρός
Δυστυχώς,
ένιοι των αγιορειτών, παραθεωρώντας την έμπονη αγωνία κλήρου και λαού και
αγνοώντας το γεγονός ότι ο κρίμασιν οις οίδε Κύριος επικαθήσας στο σβέρκο των
Θεσσαλονικέων τοπάρχης, από ετών έχει καταστεί προστάτης και αβανταδόρος των
ακατονόμαστων και ανομολόγητων σοδομιτικών αθλιοτήτων και ασχημοσυνών όπως
αυτές μορφοποιούνται, εκδηλώνονται και εκφράζονται με το δυσώνυμο και κοπρώδες
gay pride που συνιστά τον έσχατο αυτοεξευτελισμό του ανθρωπίνου προσώπου και
την υποβάθμισή του σε επίπεδο κατώτερο και αυτού του κτήνους, υποδέχθηκαν στο
παλλάδιο της Ορθοδοξίας, το Αγιώνυμο Όρος, τον συντελούντα στον εκμαυλισμό και
εκφαυλισμό της νεοελληνικής κοινωνίας, δήμαρχο της αγιοτόκου Θεσσαλονίκης
κατασκανδαλίζοντας τον πιστό κλήρο και λαό και ασεβώντας στην ιερή μνήμη των
οσίων αγιορειτών πατέρων. Οι προαναφερθέντες δίδουν την εντύπωση ότι το άλας
έχει μωρανθεί.
Την
ίδια στιγμή οι Ελλαδίτες μητροπολίτες ενώ η ποικίλη ανομία καλπάζει αυτοί
αλληθωρίζουν σε...πανηγύρια και συλλείτουργα! Ποιοι; Οι αξιωματικοί της
στρατευομένης Εκκλησίας, υπό την "πεπνυμένη" και "εμπνευσμένη"
ηγεσία του από Θηβών και νυν Αθηνών Ιερωνύμου.
Αν
διατρέξει κανείς επισταμένως κάποια "εκκλησιαστικά", μάλλον δεσποτικά
ιστολόγια, θα υποστεί ταχέως κάματο των οφθαλμικών του μυών από τη συνεχή και
ακατάπαυστη θέαση των μητροπολιτικών συλλείτουργων ένεκα πανηγύρεων εορταζόντων
ναών, ονομαστηρίων μητροπολιτών κ.τ.ό.
Ελάχιστες, όμως, και μετρημένες στα δάχτυλα της μιας χειρός επισκοπικές παρεμβάσεις, στηλιτευτικές της προελαύνουσας ηθικής αποχαλινώσεως θα ανακαλύψει κανείς περιηγούμενος το διαδίκτυο.
Ελάχιστες, όμως, και μετρημένες στα δάχτυλα της μιας χειρός επισκοπικές παρεμβάσεις, στηλιτευτικές της προελαύνουσας ηθικής αποχαλινώσεως θα ανακαλύψει κανείς περιηγούμενος το διαδίκτυο.
Στη
Θεσσαλονίκη, ορθώς και θεαρέστως, κατ αρχήν, ελήφθη η απόφαση περί διεξαγωγής
αγρυπνίας. Η προσευχή συνιστά το πρώτο, πλέον αναγκαίο και απολύτου αξίας και
ισχύος πνευματικό όπλο αλλά και το πλέον ενδεικνυόμενο.
Επ
ουδενί, όμως, αποτελεί και το μόνο όπλο. Μαζί με την προσευχή απαιτείται και
ζωηρή και δημόσια διαμαρτυρία, εντός των ορίων που διαγράφονται απ τους θείους
και ιερούς κανόνες, με μπροστάρηδες τους εκπροσώπους του ιερατείου και δη τους
επισκόπους.
Η
ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΜΟΛΔΑΒΙΑΣ, ΜΕ ΤΗ ΣΘΕΝΑΡΗ ΤΗΣ ΣΤΑΣΗ, ΣΑΣ ΕΒΑΛΕ ΤΑ ΓΥΑΛΙΑ
ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΟΙ. ΚΑΤΟΡΘΩΣΕ ΝΑ ΜΑΤΑΙΩΣΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΕΛΑΣΗ ΤΗΣ ΑΠΥΘΜΕΝΗΣ ΞΕΤΣΙΠΩΣΙΑΣ!
ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ ΜΕ ΣΥΛΛΕΙΤΟΥΡΓΑ ΚΑΙ ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ!
Μήπως,
μάλιστα, με τη διοργάνωση μονάχα αγρυπνιών κάποιοι προσπαθούν, ΟΛΩΣ ΑΝΕΠΙΤΥΧΩΣ,
να καλύψουν τη δειλία τους και την έλλειψη αγωνιστικής μαρτυρίας και ομολογίας
απέναντι στο πολιτικό και δημοσιογραφικό κατεστημένο, το αχρίστιανο, θεοκάπηλο
και θεομπαικτικό, και αντίχριστο;
ΣΗΚΩΘΕΙΤΕ
ΑΠ ΤΟΝ ΤΑΦΟ ΜΑΚΑΡΙΣΤΟΙ ΠΑΠΟΥΛΑΚΕ ΚΑΙ ΚΟΣΜΑ ΦΛΑΜΙΑΤΕ, ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΕ ΚΑΝΤΙΩΤΗ,
ΑΜΒΡΟΣΙΕ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΚΑΙ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΕ ΣΑΚΕΛΛΑΡΟΠΟΥΛΕ, ΓΕΡΒΑΣΙΕ ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΕ ΚΑΙ
ΧΑΡΑΛΑΜΠΕ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΕ και μπείτε πάλι μπροστά σε ωραίους και τίμιους αγώνες
εναντίον του εκφυλισμού της Ελλάδας μας!
5 σχόλια:
Πολύ ρομαντικός ο γιατρός!
Οι άγιοί μας μας δείχνουν οτι η αρετή είναι ρεαλισμός καί όχι ρομαντισμός Η εκκλησιαστική δειλία όμως καί διαφθορά μέ τόν μανδύα της ψευτοευλάβειας καί του δήθεν πολιστισμού έχουν δημιουργήσει ένα κλίμα πεσσιμισμου ως πρός την δυνατότητα κατάκτησης της αρετής είτε ως προσωπική έιτε ως εκκλησιαστικό ,εθνικό ,κοινωνικό κεκτημένο Αυτου του είδους τις ΄΄προσευχές ΄΄ ο Θεός τις αποπτύει ως αηδιαστικές γιατι είναι υποκριτικές καί αυτό φαίνεται από τον καρπό τους που είναι η δειλία Δέν μας έχουν πείσει οι δεσποτάδες γιά τον ησυχαστικό , ασκητικό καί ησύχιο βίο που διάγουν καί άν αυτό ας υποθέσουμε οτι υπάρχει δέν μπορεί νά είναι σέ μεγαλύτερο βαθμό από τον άγιο Παΐσιο Εσείς τί λέτε μπορεί ; Θέλουν νά μας πείσουν για τον πεζοδρομιακό χαρακτήρα καί τό άτοπο των διαμαρτυριών αλλά η παρουσία τού π. Παϊσίου σέ αυτές άλλα μας μαρτυρεί Αντί λοιπόν νά τρυπώνουμε σάν τά ποντίκια μέσα στους ναούς (γιατί προσευχή αυτό δέν το λές )θά ήταν καλύτερο ο Άνθιμος Θεσσαλονίκης αντί νά προσβάλει την Παναγία αχειροποίητο μέ άνανδρες καί υποκριτικές προσευχές νά συνεγείρει το πιστό καί αγωνιώντα λαό σέ πάνδημες λιτανίες μέσα από τίς λεωφόρους της πόλης προς αγιασμό καί αποτροπήν παντος πνεύματος δαιμονικού Καί άν τόσο πολύ φοβάται για την σωματική ακεραιότητα των συμμετεχόντων --λές καί τά όργανα της τάξεως είναι ταγμένα νά περιφρουρήσουν την ασφάλεια των gay καί όχι των χριστιανών -- έ! τότε θά ήταν τιμή νά άνοιγε λίγο καί κάποια μύτη Η καρδιά μας ,το θυμικό μας ,τό συναίσθημά μας , η διάνοιά μας συντονίζεται στό μήκος κύματος του μακρόθεν αδελφού κυρίου Νάνη καί ελπίζουμε η αγωνία μας αυτή νά μετουσιώνεται σέ προσευχή ενώπιον του θρόνου του Θεού για τά δεινά της δύστυχης πατρίδος καί εκκλησίας
Λωρίτου Ελένη
Θά έπρεπε οι Θεσσαλονικείς νά επισκεφθούν το κέντρο ιστορίας της Θεσσαλονικης, όπου φιλοξενείται η έκθεση μέ τά πορτραίτα των αγωνιστών του '21, όπου υπάρχουν καί οι νεκρικές μάσκες κάποιων αγωνιστών ,για νά δεί την ωραία καί μεγαλόπρεπη μορφή του Μακρυγιάννη πώς έγινε στά 65 του χρόνια περίπου, που άν θυμάμαι καλά πέθανε, για χάρη της πατρίδος Θά ήταν ένας έλεγχος για την δική μας δειλία που τόσο άνανδρα ματαιώνουμε την δική τους θυσία δοξάζοντας τους ομοφυλοφίλους καί χαρίζοντας την ελληνική ιθαγένεια εκεί που δέν ανήκει Γιά ποιά Ελλάδα άραγε αυτοί βασανίστηκαν καί θυσιάστηκαν; Θά δώσουμε λόγο ενώπιόν τους όταν τους συναντήσουμε στήν άλλη ζωή
"Ὁ Τιμόθεος ἐν Ἐφέσῳ εἶχε νὰ ἀντιπαλαίσῃ κατὰ φανατικῶν εἰδωλολατρῶν. Ἤδη πρὸ αὐτοῦ ὁ Παῦλος ἐκινδύνευσε σοβαρῶς, διωχθεὶς ὑπὸ τοῦ εἰδωλοποιοῦ Δημητρίου καὶ «κατὰ ἄνθρωπον ἐθηριομάχησεν ἐν Ἐφέσῳ» (Α´ Κορινθ. ΙΕ´ 32). Εἰς Ἔφεσον ἐλατρεύετο ἡ Ἄρτεμις καὶ κατὰ τὰς πρὸς τιμήν της πανδήμους ἑορτὰς ἐλάμβανον χώραν ἀνήκουστα ὄργια, τὰ ὁποῖα δικαίως ἐξήγειρον τὴν ψυχὴν τοῦ Ἀποστόλου. Κατὰ τὴν τοιαύτην πανήγυριν, ὀνομαζομένην Καταγώγιον, τὸ ἔτος 97 μ.Χ., οἱ Ἐφέσιοι εἰδωλολάτραι περιήρχοντο μετημφιησμένοι καὶ μὲ προσωπίδας τὴν πόλιν, φέροντες μικρὰ εἴδωλα εἰς χεῖρας καὶ προβαίνοντες εἰς πλεῖστα ὄργια, ἐγκλήματα καὶ ἀσελγείας καθ᾿ ὁδόν. Ὁ Τιμόθεος ἐπιχειρήσας νὰ ἐμποδίσῃ αὐτοὺς ἐν μέσῃ ὁδῷ καὶ ἐλέγξῃ τὴν πλάνην των, ὑπέστη σφοδρὸν καὶ ἀνηλεῆ λιθοβολισμόν ἐκ μέρους τοῦ μαινομένου πλήθους, συνεπείᾳ τοῦ ὁποίου κατέπεσεν αἱμόφυρτος ἐπὶ τοῦ ἐδάφους. Οἱ εἰδωλολάτραι τότε μὲ μεγαλυτέραν λύσσαν ἔτυπτον διὰ λίθων καὶ ῥοπάλων τὸν Ἅγιον, τὸν ὀποῖον ἐχλεύαζον καὶ ἔσυρον ἀνὰ τὰς ὁδοὺς τῆς πόλεως. Ὁ Τιμόθεος μετὰ καρτερίας ὑφίστατο τὸ μαρτύριον, εὐχαριστῶν τὸν Κύριον, διότι τὸν ἠξίωσε νὰ προσφέρῃ τὴν ζωήν του ὑπὲρ Ἐκείνου καὶ νὰ γίνῃ πιστὸς «ἄχρι θανάτου».
Ο άγιος Τιμόθεος κατέβηκε στο πεζοδρόμιο για να ματαιώσει την ειδωλολατρική πομπή και δεν αρκέστηκε μονάχα στην προσευχή.
Σ' ευχαριστώ αδελφέ μέ το ωραίο σου γλωσσικό ΄΄ιδίωμα ΄΄ --τά ωραία ελληνικά έχουν γίνει ιδίωμα -- όποιος κι άν είσαι καί προ πάντων για τις ωραίες καί εμψυχωτικές θέσεις , μήν παραλείπες νά μας χαροποιείς ,άν είσαι παπάς ,καλόγερος της ευχή σου ,άν είσαι λαϊκός χαίρε την χαρά του Κυρίου ! Πού ξέρουμε μπορεί νά υπάρχουν οι τόσες καθαρές καρδιές καί τά τόσα καθαρά μάτια όσα χρειάζονται για νά μας λυπηθεί ο Θεός !
Δημοσίευση σχολίου