Αλεβίτες: Η ωρολογιακή "βόμβα" που τρομάζει την ισλαμική Τουρκία του Ρ.Τ.Ερντογάν
Σε ωρολογιακή "βόμβα" εξελίσσονται οι ενοχλητικές για την
ισλαμική πλέον Τουρκία μειονότητες των Αλεβιτών και των Κούρδων αφού και
οι δύο μαζί αποτελούν το μισό περίπου πληθυσμό της γείτονος. Η δε τάση προς αύξηση του πληθυσμού είναι περισσότερο στους
κουρδικούς πληθυσμούς παρά στους τουρκογενείς, των παραλίων της Μικράς
Ασίας, της αρχαίας ελληνικής Ιωνίας. Η αλεβιτική αίρεση είναι ένα σιιτικό παρακλάδι με
χριστιανικές δοξασίες, και αποτελεί "κόκκινο" πανί για την ισλαμική
σουνιτική Τουρκία του Ρ.Τ.Ερντογάν. Είναι φίλα προσκείμενοι στους
Ορθόδοξους πληθυσμούς κάτι που θα γίνει αμέσως κατανοητό στις επόμενες
παραγράφους, ενώ θεωρούν αδέλφια τους τους Σύρους αλαουϊτες και τον
πρόεδρο Μ.Άσαντ. Κατά πολλούς οι Αλεβίτες είναι κρυπτοχριστιανοί, οι εν
δυνάμει χριστιανοί. Σημειώνεται ότι η Αγία Γραφή αποτελεί μπεστ σέλερ
στην Τουρκία. Στο διάστημα 2009-2012 πουλήθηκαν πάνω από 8 εκατομμύρια
αντίτυπα! Κάποιοι τα αγόρασαν και βέβεια ήταν Αλεβίτες στην συντριπτική
πλειοψηφία τους. Άλλοι τους υπολογίζουν σε 25 εκατομμύρια, άλλοι σε 10, το
γεγονός είναι πως αποτελούν σήμερα το μεγαλύτερο εσωτερικό «αγκάθι» στην
σύγχρονη ισλαμική Τουρκία του Ερντογάν καθώς αμφισβητούν έντονα την
κλασική ισλαμική ταυτότητα, δεν πατούν το πόδι τους στα τζαμιά και δεν
τηρούν τις ισλαμικές νηστείες. Πέρα τούτων υπάρχει και το πολιτικό σκέλος καθώς η Τουρκία
πλησιάζει στις εκλογές της 7 Ιουνίου και πολλοί προσπαθούν να τους
προσεταιριστούν. Οι Αλεβίτες διαφωνούν ριζικά και έντονα με ττην
πολιτική του Ερντογάν εναντίον του Άσαντ της Συρίας που τον θεωρούν σαν
αδελφό τους θρησκευτικά. Όπως αναφέρει και ο Ν.Χειλαδάκης στις 17 Φεβρουαρίου του 2012
εκδόθηκε στην Τουρκία ένα βιβλίο, που προκάλεσε μεγάλο σκάνδαλο αλλά και
επίκεντρο έντονων συζητήσεων, του Erdoğan Çinar και μιας ομάδας Τούρκων
ερευνητών με τον χαρακτηριστικό τίτλο : «Σκάνδαλο η ιστορία των
Αλεβητών». Το βιβλίο αυτό, περιγράφοντας την ιστορία των Αλεβητών,
υποστηρίζει ότι οι Αλεβήτες της Τουρκίας είναι στην πραγματικότητα οι
χαμένοι χριστιανοί της Μικράς Ασίας, ένα πραγματικά μεγάλο ιστορικό
πρόβλημα στο οποίο όμως η σύγχρονη επίσημη Τουρκία αποφεύγει συστηματικά
να δώσει πειστικές απαντήσεις. Οι Αλεβήτες εμφανίστηκαν σε μια περιοχή στην βορειοανατολική
Καππαδοκία, όπου υπήρχε πυκνός ελληνορθόδοξος χριστιανικός πληθυσμός.
Πολλά χριστιανικά στοιχεία που υπάρχουν στους Αλεβήτες δίνουν πραγματικά
ερείσματα σε όσους υποστηρίζουν την εκδοχή περί χαμένης χριστιανικής
τους ταυτότητας. Οι Αλεβήτες πιστεύουν στον άγιο Γεώργιο, ενώ στα μοναστήρια τους
γίνονταν εξομολόγηση των νέων μελών και μετά την εξομολόγηση τους έδιναν
να ποιούν κρασί και να φάνε ψωμί και τυρί. Οι «μοναχοί» τους είχαν
εφαρμόσει την αγαμία και σε πολλά σημεία θύμιζαν χριστιανικά ορθόδοξα
μοναστήρια. Οι δοξασίες τους έχουν πολλά κοινά στοιχεία με την ορθόδοξη
χριστιανική παρουσία στην Μικρά Ασία και για τον λόγο αυτό προσέλκυσαν
από νωρίς χιλιάδες χριστιανούς ελληνορθόδοξους στις τάξεις τους. Μια
μοναδική τελετουργία που είχαν και που μας θύμιζε τον Μυστικό Δείπνο,
ήταν η αλεβητική παράδοση του τελετουργικού δείπνου. Οι γυναίκες
διατηρήσαν το καθεστώς της ελευθερίας και της ισότητας με τους άντρες,
κάτι που υπήρχε από την αρχαία εποχή στον ελληνισμό της Μικράς Ασίας. Ακόμα και Οθωμανοί ιστορικοί, όπως οι Γιακούμπ και Χασλούκ, έχουν
τονίσει ότι ο Αλεβητισμός οφείλει πάρα πολλά από τις δοξασίες του στις
χριστιανικές δοξασίες και τελετές των κατοίκων της Μικράς Ασίας. Αποκορύφωμα όλων αυτών ήταν η αλεβητική δοξασία για την Αγία Τριάδα
που έφερε ακόμα πιο κοντά τους Αλεβήτες στον ελληνορθόδοξο χριστιανισμό
της Μικράς Ασίας. Η Ενότητα του Θεού, του Μωάμεθ, και του προφήτη Αλί,
ήταν η αλεβητική έκδοση της Αγίας Τριάδας. Αλλά οι ελληνορθόδοξες επιδράσεις εκδηλώνονταν και με άλλους τρόπους,
όπως η εγκατάσταση προσκυνημάτων σε προσκυνήματα ή τοποθεσίες όπου οι
Ελληνορθόδοξοι Χριστιανοί τις θεωρούσαν ιερές και μέχρι σήμερα είναι
τόποι προσκυνήματος των Αλεβητών. Επηρεασμένοι από την χριστιανική θρησκεία οι Αλεβήτες πρεσβεύουν την
ισλαμική τριάδα, δηλαδή τον Θεό, τον Προφήτη Μωάμεθ και τον Αλί.
Υπάρχουν πολλές υποδιαιρέσεις των Αλεβητών, ενώ πολλοί Τούρκοι ερευνητές
χρησιμοποιούν αυτόν τον όρο και για τους Μπεκτασήδες. Τα κύρια χαρακτηριστικά που τους διαφοροποιούν ριζικά από τους κλασικούς μουσουλμάνους είναι τα εξής: 1) Οι ναοί των Αλεβητών δεν είναι τα τζαμιά, αλλά τα λεγόμενα Τζεμ,
χώροι μυστικοί που εκ των πραγμάτων μοιάζουν με ορθόδοξες εκκλησίες
χωρίς σταυρό. Σε κάποιους από αυτούς, όπως και στην δυτική Θράκη,
υπάρχουν αφιερώματα και εικόνες της Παναγίας και του Αγίου Γιώργη όπως
στην περιοχή της Σεβάστεια στην Τουρκία. 2) Η πίστη των Αλεβητών τείνει στην θεϊκότητα του προσώπου του
Αλί, κάτι ανάλογο με την θειότητα στο πρόσωπο του Χριστού. Ουσιαστικά
ορισμένα τάγματα αναφέρονται σε ένα Ισλαμικό τριαδικό Θεό που αποτελείτε
από τους Αλλάχ – Θεό, τον προφήτη Μωάμεθ και το Αλί και αυτή είναι η
περίφημη αλεβητική μουσουλμανική αγία τριάδα. 3) Στις θρησκευτικές τους λειτουργίες στα τζεμ αγινλαρί οι Αλεβήτες
πίνουν κρασί και ρακί γεγονός που είναι μεγάλο σκάνδαλο για κάθε
μουσουλμάνο Σουνίτη ή Σιϊτη. 4) Οι Αλεβήτες παραδέχονται και καλλιεργούν τον μοναχισμό. Είναι
οργανωμένοι μάλιστα σε μοναχικά τάγματα. Τα μοναστήρια τους σε απόλυτη
αντιστοιχία με τα ορθόδοξα είναι χώροι περισυλλογής άσκησης και αγνείας.
Ονομάζονται τεκέδες. 5) Απεικονίζουν τον Αλί και τους αγίους τους σε εικόνες τις οποίες
προσκυνούνε. Η πράξη αυτή αποτελεί μεγάλη ιεροσυλία για τους
μουσουλμάνους, γιατί στο Ισλάμ απαγορεύεται κάθε απεικόνιση προσώπων για
κάθε πιστό του Ισλάμ και θεωρείτε αμαρτία. 6) Οι γυναίκες δεν φοράνε φερετζέ και συχνά μάλιστα κινούνται πολύ περισσότερο ελεύθερα από ότι οι άντρες. 7) Τιμούνε τους δώδεκα ιμάμηδες, κατά ανάλογο τρόπο με τον οποίο τιμούνται οι δώδεκα μαθητές του Ιησού, στον χριστιανισμό. 8) Δέχονται ότι ο Αλί αναλήφθηκε στους ουρανούς και τέλος, 9) Οι τελετάρχες τους, δηλαδή οι ιερείς τους, φοράνε άμφια που μοιάζουν με τα ράσα των παπάδων. Για αυτούς τους λόγους οι Τούρκοι τους φοβούνται ως
κρυφο-ορθόδοξους, και ότι απλά μεσω του αλεβητισμού μπόρεσαν να ρίξουν
μια "στάχτη" στα μουσουλμανικά μάτια. Θυμίζουμε ότι και ο Αλαουϊτης Μ.Άσαντ, είναι πολύ φιλικά
προσκείμενος στους Χριστιανούς και ειδικότερα στους Ορθόδοξους.
Αποτελουν δε γεφυρα μεταξύ της Ορθοδοξίας και των σιιτών που έχουν
συμμαχήσει στην Μ.Ανατολή εναντίον των κοινών εχθρών, των εξτρεμιστών
σουνιτών. Η σιιτική Χεζμπολάχ έχει πολλούς ορθόδοξους μαχητές στις τάξεις της τους οποίους κάλεσε ο ίδιος ο ηγέτης της Χασάν Νασράλα. Τα μέλη του στρατιωτικού σκέλους του σιιτικού κόμματος που
θεωρούνται τρομοκράτες από την Ευρωπαϊκή Ένωση και τις ΗΠΑ εδώ και
αρκετό έχουν κοινό μέτωπο δράσης με τους χριστιανούς. Στην
πραγματικότητα, οι Χριστιανοί του Ras Μπάαλμπεκ και οι μαχητές της
Χεζμπολλά είναι σύμμαχοι και φίλοι. Στο Λίβανο κυριαρχεί μια νέα
προσέγγιση : Χριστιανοί και Σιίτες μαζί, εναντίον των Σουνιτών
εξτρεμιστών. Πριν από 250 χρόνια ο Εθνομάρτυρας Πατροκοσμάς είχε προφητέψει "Οί
Τούρκοι θά φύγουν, αλλά θά ξανάρθουν πάλι καί θά φθάσουν ώς τά Εξαμίλια.
Στό τέλος θά τούς διώξουν είς τήν Κόκκινη Μηλιά. Από τούς Τούρκους τό
1/3 θά σκοτωθή, τό άλλο τρίτο θά βαπτισθή καί μονάχα τό 1/3 θά πάη στήν
Κόκκινη Μηλιά".
Ήδη στην Τουρκία ανησυχούν για το 1/3 του πληθυσμού που είναι
Αλεβίτες-κρυπτοχριστιανοί, όσο για την Κόκκινη Μηλιά τοποθετείται κάπου
στον Ευφράτη δηλαδή στο μελλοντικό Κουρδιστάν.
Φωτογραφία του ηγέτη της Χεζμπολάχ Χασάν Νασράλα μέσα σε ένα χριστιανικό φυλάκιο Ras Μπάαλμπεκ, 19 Απριλίου 2015πηγή
π. Ἰωάννης Ρωμανίδης: "Ἐλεύθερος κατὰ τὴν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία εἶναι ἐκεῖνος ὁ ὁποῖος βρίσκεται σὲ κατάσταση φωτισμοῦ"
Μονή Σπηλαίων του Πσκώφ
Μονή Σπηλαίων του Πσκώφ
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΑΠΟ ΣΕΙΣΜΟ
«Χριστὸς μὲθ΄ἠμῶν στήτω» Ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος όταν έγιναν οι μεγάλοι σεισμοί της Αντιόχειας και ήταν ακόμα ιερέας πριν γίνει Επίσκοπος είπε στους Χριστιανούς: Να πάτε να γράψετε όλοι επάνω στους τοίχους «Χριστός μεθ' ημών στήτω» και εννοούσε ότι: «Ο Χριστός είναι μαζί μας, σπίτι μου να σταθείς, όχι να πέσεις». Όσοι Χριστιανοί τον άκουσαν τα σπιτικά τους δεν έπεσαν.
ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΨΥΧΟΘΕΡΑΠΕΙΑ -(+) από τον μακαριστό π. Κωνσταντίνο Στρατηγόπουλο
Άσηπτη θεολογία ή θεολογία της μολύνσεως;_ Με αφορμή την μεγάλη αλλοίωση της Ορθόδοξου εμπειρίας των αγίων μας που συμβαίνει τον τελευταίο καιρό από Συνόδους ,Επισκόπους ,Ιερείς ,Λαϊκούς .Παρατηρούμε δε και εδώ στην παράγκα μας καθημερινά σχεδόν να "βομβαρδιζόμαστε από σχολαστή /ες" από ψυχοπαθολογικές απνευμάτιστες ερμηνείες απιστίας ,είπαμε , να ξαναθυμηθούμε δυο πολύ καλές τοποθετήσεις που εκφράζουν την Ορθόδοξη πίστη και με επιστημονικό λόγο ,προς στηριγμό, όσων κρατάμε ανοικτές τις ψυχές μας είτε υγιείς είτε άρρωστοι σωματικά .Και ας φωτίσει ο Θεός όσους αδυνατούν να έχουν καθαρό νου ,το έχουμε τόσο πολύ ανάγκη όλοι μας και για τα ερχόμενα...
Βαδίζοντας προς την αυτάρκεια
Σοβαρές και απειλητικές για τη ζωή παρενέργειες από τη χρήση μάσκας προσώπου
Η διοικούσα Εκκλησία της Ελλάδος δυστυχώς κινείται σε ολισθηρό έδαφος.
Όταν σε αφήνουν να πεθαίνεις απ την πείνα αλλά θέλουν να σε σώσουν από τον κορωνοϊο!
Η αδυναμία Επισκόπων να αντιληφθούν το διακύδευμα της κρίσης του κορόϊδο-ιού
.
Τα Χριστούγεννα στη λογική του Νέου Προγράμματος Σπουδών στα Θρησκευτικά
.
Οι Πατέρες της Εκκλησίας ως πρότυπα της Οικουμενικής Κινήσεως. Απάντησις εις τα κατάπτυστα δημοσιεύματα των Ζηλωτών ενάντια στο Κολυμπάριον
Σταράτες κουβέντες που οι οσφυόκαμπτες, μεγαλόσχημοι ρασοφόροι σκέφτονται, αλλά δεν λένε!
.
ΕΠΟΙΚΙΣΜΟΣ ΤΕΛΟΣ!
.
Σκέψεις με αφορμή κάποιες προτάσεις από το άρθρο του Δοσιθέου Τατάρνας
Σχόλια σε μερικές από τις θεολογικές θέσεις του Μεσσηνίας Χρυσοστόμου
Σχόλια σε θεολογικές θέσεις του Μεσσηνίας Χρυσοστόμου
«Είδα ψυχές που έρεπαν με μανία στους σαρκικούς έρωτες. Αυτές λοιπόν αφού έλαβαν αφορμή μετανοίας από την γεύση του αμαρτωλού έρωτος, μετέτρεψαν αυτόν τον έρωτα σε έρωτα προς τον Κύριο. Έτσι ξεπέρασαν αμέσως κάθε συναίσθημα φόβου και εκκεντρίσθηκαν στην άπληστη αγάπη του Θεού. Γι αυτό και ο Κύριος στην αγνή εκείνη πόρνη (Λουκ. ζ΄37-40) δεν είπε ότι εφοβήθηκε, αλλά «ότι ηγάπησε πολύ» και κατόρθωσε εύκολα να αποκρούσει τον ένα έρωτα με τον άλλον.»
Αγίου Ιωάννου της'' Kλίμακος"
O ΚΥΡ-ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
Ancient Faith Radio - Orthodox
Are you Amazed?
Στηρίξτε τους πολύτεκνους
"Τα δέντρα που έχουν καρπούς πετροβολάνε" Θ.Κολοκοτρώνης
η τέχνη
Ο μεν βίος βραχύς, η δε τέχνη μακρή, ο δε καιρός οξύς, η δε πείρα σφαλερή, η δε κρίσις χαλεπή. Δει ου μόνον εαυτόν παρέχειν τα δέοντα ποιεύοντα, αλλά και τον νοσέοντα, και τους παρεόντας, και τα έξωθεν.
Kιβωτός του κόσμου
Λευτεριά στην Παλαιστίνη!
Αϊ σιχτίρ -για την «ελεύθερη» δημοσιογραφία,την καταστροφή του Γένους.
ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΟΤΙ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΡΕΛΟ-ΓΙΑΝΝΗ
αλλά μην νοιώθετε «λύπη» που αντιγράφουμε τα δικά σας , χωρίς να σας ρωτήσουμε...
Για την παράγκα μας
είναι γ ε λ ο ι ό τ η τ α η λεγόμενη «δεοντολογία περί πνευματικών δικαιωμάτων!»
βρε αντε
Εθνική βιβλιοθήκη
Καλάμι-Aνεξάρτητη έκδοση onLine
Το χαμόγελο του παιδιού
Τα απομνημονεύματα του Μακρυγιάννη
Παλαμάς
Χρωστάμε σε όσους πέρασαν ,θα ρθούνε, θα περάσουν,κριτές θα μας δικάσουν οι αγέννητοι και οι νεκροί.
Δεν συμμετέχω στον "σκοταδισμό" της παγκόσμιας οικολογικής ελιτείας
το ξέρασμα της υπεραξίας
Η εκδίκηση των γουρουνιών
Ερωτήσεις Χριστιανών σε Ισλαμιστές για τις πηγές του Ισλάμ
Όχι στη φίμωση των blogs
Γιάννης Τσαρούχης
Γενικά οι Έλληνες είναι αγράμματοι και αγνοούν τους θυσαυρούς της πατρίδας τους.Θα γίνουν θρήσκοι όσο μορφώνονται ,αντίθετα με άλλους που όσο μορφώνονται παύουν να είναι θρήσκοι.
ΣΥΛΛΟΓΗ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ
(κάντε κλίκ στην εικόνα)
ενάντια στη φασιστική νοοτροπία της Google
πάπα-Γιάννης Ρωμανίδης : «Από τώρα και στο εξής το πρόβλημα θα είναι οι Δεσποτάδες μας.
«Υπάρχουν δύο είδη θεολογίας: το έν -ευρέως γνωστόν κατά τους παρελθόντας αιώνας- είναι η επαγγελματική καθέδρα του πολυμαθούς, το άλλο η συσταύρωσις μετά του Χριστού, η γνώσις Αυτού εν τοις ενδομύχοις της καρδίας.
Το πρώτον είδος είναι προσιτόν εις το πλήθος των διανοητικώς πεπροικισμένων ανθρώπων, των προτιμώντων την φιλοσοφικήν προσέγγισιν της θεολογίας.
Η πραγματική δε πίστις εις την Θεότητα του Χριστού, ήτις εκφράζεται δια ζωής συμφώνου προς το πνεύμα των εντολών Αυτού, δεν είναι απαραίτητος δι’ αυτούς.
Το δεύτερον είδος είναι θεολογία ομολογίας, ήτις γεννάται δια του βαθέος φόβου του Θεού εν τω πυρί της φλογεράς μετανοίας, ήτις εισάγει εις την οντολογικήν πραγματικότητα δια της εμφανίσεως του Ακτίστου Φωτός.
Η ακαδημαϊκή θεολογία εν συνδυασμώ μετά της ζώσης πίστεως δίδει αγαθά αποτελέσματα. Ευκόλως όμως «εκφυλίζεται», αποβαίνει αφηρημένη θεωρία, παύει να είναι εκείνο, όπερ παρατηρείται εν τη ζωή των Αποστόλων, των Προφητών και των Πατέρων ημών, τουτέστιν άμεσος ενέργεια του Θεού εν ημίν …
Η Αγία Τριάς είναι Θεός Αγάπης. Η αγάπη, περί της οποίας γίνεται λόγος εν τω Ευαγγελίω, είναι άκτιστος ζώσα ενέργεια της ανάρχου Θεότητος. Ίδιον αυτής είναι να ενοί ημάς εν αυτώ τούτω τω είναι. ….. φυσική αύξησις εν τω Πνεύματι μέσω της διαμονής εν τω Θείω χώρω δια της τηρήσεως των εντολών του Χριστού.
Ο νους αίφνης αποκτά γνώσιν και εκφράζει αυτήν δι’ ανθρωπίνων όρων. Τούτο έρχεται ως λάμψις αστραπής, όταν η καρδία πυρούται δια της αγάπης. Τούτο είναι το “θαυμαστόν φως” της αιωνιότητος, εις το οποίον πάντες ημείς εκλήθημεν.
Η συσσώρευσις τοιούτων στιγμών ελλάμψεως της συνειδήσεως ημών εν τη πείρα της Εκκλησίας ωδήγησεν οργανικώς εις την σύνθεσιν αυτών εις έν όλον. Ούτως εμφανίζεται η πρώτη απόπειρα συστηματοποιήσεως της ζώσης θεολογίας, ήτις εγένετο υπό του Αγίου Ιωάννου του Δαμασκηνού, ανδρός ωσαύτως πλουσίου και κατά την προσωπικήν αυτού πείραν.
Η ματαίωσις της θαυμαστής αυτής αναβάσεως προς τον Θεόν … προέκυψεν εις εποχάς παρακμής της ζώσης πείραςδια της τάσεως υποβολής των δεδομένων της Αποκαλύψεως εις την κριτικήν του λογικού ημών, δια της στροφής προς την “φιλοσοφίαν της θρησκείας”. Έπακόλουθον τούτου είναι τα σχολαστικά συστήματα θεολογίας, εν τοις οποίοις επικρατεί η φιλοσοφία και ουχί το πνεύμα της ζωής.
Aνάθεμα Ρωσικής Εκκλησίας της Διασποράς κατά του Οικουμενισμού
Those who attack the Church of Christ by teaching that Christ's Church is divided into so-called "branches" which differ in doctrine and way of life, or that the Church does not exist visibly, but will be formed in the future when all "branches" or sects or denominations, and even religions will be united into one body;
and who do not distinguish the priesthood and mysteries of the Church from those of the heretics, but say that the baptism and eucharist of heretics is effectual for salvation; therefore, to those who knowingly have communion with these aforementioned heretics or who advocate, disseminate, or defend their new heresy of Ecumenism under the pretext of brotherly love or the supposed unification of separated
Christians, Anathema!
Mην παίρνετε τον εαυτό σας πολύ στα σοβαρά!!
Πως είπατε κυρ Γιάννη;
«.Ελπίζω ότι όσοι εξ' υμών συμμετάσχουν εις την Κυβέρνησιν θέλουν γνωρίσει μεθ' εμού ότι εις τας παρούσας περιπτώσεις, όσοι ευρίσκονται εις δημόσια υπουργήματα δεν είναι δυνατόν να λαμβάνουν μισθούς αναλόγως με τον βαθμό του υψηλού υπουργήματός των και με τας εκδουλεύσεις των, αλλ/ ότι οι μισθοί ούτοι πρέπει να αναλογούν ακριβώς με τα χρηματικά μέσα, τα οποία έχει η Κυβέρνησις εις την εξουσίαν της.»
«.εφ'όσον τα ιδιαίτερα εισοδήματά μου αρκούν διά να ζήσω, αρνούμαι να εγγίσω μέχρι και του οβολού τα δημόσια χρήματα,
ενώ ευρισκόμεθα εις το μέσον ερειπίων και ανθρώπων βυθισμένων εις εσχάτην πενίαν».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου