Σκότος ψηλαφητόν και εξώτερον από την οικουμενιστική Κρήτη
( δηλαδή να αρνείσαι ότι δεν υπάρχει Αίρεση, όπως κάνει και ο Διάβολος, που προσπαθεί να αποδείξη ότι δεν υπάρχει Διάβολος)
π. ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ!! "ΔΕΝ ΚΗΡΥΣΣΕΤΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΜΜΙΑ ΑΙΡΕΣΙ"!!!
Ἡ διαστρέβλωση, βέβαια, ὁδηγεῖ σὲ ὀργή, ὅποιον ἀκούσει τὸν δεύτερο Εἰσηγητή , τὸν ἀνεκδιήγητο π. Βασίλειο Παπαδάκη, ὁ ὁποῖος τόλμησε νὰ πεῖ χωρὶς νὰ τὸν ἀντικρούσει ὁ Πειραιῶς, ὅτι δὲν ὑπάρχει αἵρεση τοῦ ...Οἰκουμενισμοῦ!!! Καὶ τότε -εὐφυέστατε π. Βασίλειε- ποιά αἵρεση ἀναθεμάτισε δυὸ συνεχεῖς χρονιὲς ὁ Μητροπολίτης ποὺ διοργάνωσε τὴν Ἡμερίδα, ὁ κ. Σεραφείμ;
( δηλαδή να αρνείσαι ότι δεν υπάρχει Αίρεση, όπως κάνει και ο Διάβολος, που προσπαθεί να αποδείξη ότι δεν υπάρχει Διάβολος)
π. ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ!! "ΔΕΝ ΚΗΡΥΣΣΕΤΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΜΜΙΑ ΑΙΡΕΣΙ"!!!
Ἡ διαστρέβλωση, βέβαια, ὁδηγεῖ σὲ ὀργή, ὅποιον ἀκούσει τὸν δεύτερο Εἰσηγητή , τὸν ἀνεκδιήγητο π. Βασίλειο Παπαδάκη, ὁ ὁποῖος τόλμησε νὰ πεῖ χωρὶς νὰ τὸν ἀντικρούσει ὁ Πειραιῶς, ὅτι δὲν ὑπάρχει αἵρεση τοῦ ...Οἰκουμενισμοῦ!!! Καὶ τότε -εὐφυέστατε π. Βασίλειε- ποιά αἵρεση ἀναθεμάτισε δυὸ συνεχεῖς χρονιὲς ὁ Μητροπολίτης ποὺ διοργάνωσε τὴν Ἡμερίδα, ὁ κ. Σεραφείμ;
3 σχόλια:
Το ιστολόγιο "Αμέθυστος" κατά καιρούς υποστηρίζει την παρόμοια φράση ότι δηλ. δεν υπάρχει αίρεση.Οταν πια οι προκαθήμενοι "έχουν κοψει τον άλυσο", τότε τα επιχειρήματα των υποστηρικτών του , είναι ό,τι να ναι! Λένε ό,τι τους έρχονται οι..ορθοδοξοι!
Εμείς διαβάζουμε τον αμέθυστο και κάποιες φορές μοιραζόμαστε τον καυστικό του ανατρεπτικό λόγο δεν έχουμε διαπιστώσει αυτό που λες ,μήπως μιλάς για άλλο ιστολογιο;
(Δεν είμαι ο ανώνυμος στον οποίο απευθύνθηκες προηγούμενα)
Επιτρεψέ μου Τρελογιάννη να έχω άλλην άποψη για τον Αμέθυστο.
Ο Κύριος φαίνεται να του επιτρέπει προς το παρόν, να έχει ομολογουμένως ανατρεπτικό λόγο.
Ο άνθρωπος αυτός κατά την ταπεινή μου άποψη, είναι ουχί αμέθυστος.
Άραγε είναι τρόπος αυτός με τον οποίο αντιπαρατίθεται;
Θα μου πεις και τι σε νοιάζει εσένα;
Με νοιάζει γιατί πρώτα νοιάζομαι για τους συνανθρώπους μου.
Ο Κύριος δεν με έχει ανάγκη ασφαλώς, παρά μόνο θα το έκανα προς απόδοση αγάπης, τιμής και απεριόριστου σεβασμού προς το Θεικό του πρόσωπο.
Αλίμονο αν δεν με ένοιαζε.
Αν υποτεθεί λοιπόν πως αυτός ο άνθρωπος, δεν χρειάζεται να προσελκύει με τον τρόπο του, δεν είναι απαραίτητο τουλάχιστον να αποφεύγει να απωθεί τους διατελούντες εν συγχίσει;
Τι λέει ο Ιερός Χρυσόστομος; αν δεν το λες με αγάπη, μην το πεις καθόλου.
Δημοσίευση σχολίου