Μια… δημοκρατία διαφορετική από τις άλλες, που στόχο έχει να
χαρίσει στους πολίτες της καλό και υγιεινό ελληνικό φαγητό, ιδρύθηκε το
περασμένο Σάββατο στον Αγιο Στέφανο. Ο λόγος για το Farmers Republic ή
αλλιώς τη δημοκρατία των αγροτών, στην οποία οι μεσάζοντες δεν έχουν
καμία θέση και οι καταναλωτές έρχονται πρόσωπο με πρόσωπο με τους
παραγωγούς - «υπηκόους» της νεοσυσταθείσας «χώρας».
Ιθύνων νους πίσω από την πρωτοποριακή αυτή ιδέα είναι ένας 29χρονος οικονομολόγος και επιχειρηματίας, ο Δημήτρης Κουτσολιούτσος, γνωστός και από το προηγούμενο επιτυχημένο εγχείρημά του, το «γίνε αγρότης», που μετέτρεψε τους αστούς σε… αγρότες, όπως ο ίδιος λέει χαριτολογώντας.
«Το Farmers Republic είναι αυτό ακριβώς που μαρτυρεί ο τίτλος του, μια δημοκρατία των αγροτών στην οποία παραγωγοί και καταναλωτές έχουν τον πρώτο λόγο. Πρόκειται ουσιαστικά για την πρώτη στη χώρα στεγασμένη λαϊκή αγορά βιολογικών ελληνικών προϊόντων, όπου οι παραγωγοί έχουν τη δυνατότητα να συστήσουν οι ίδιοι τα προϊόντα τους στους πελάτες, να αναπτύξουν μαζί τους μια σχέση εμπιστοσύνης και αλληλοσεβασμού, ενώ σύντομα θα μπορούν να κάνουν και τη μαναβική τους 24 ώρες το 24ωρο με ένα… κλικ μέσω του e-shop, στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.farmersrepublic.gr» εξηγεί ο κ. Κουτσολιούτσος, διευθύνων σύμβουλος του Farmers Republic.
Η λαϊκή αγορά βρίσκεται σε έναν χώρο 1.200 τ.μ. δίπλα ακριβώς στον κόμβο του Αγίου Στεφάνου και είναι ανοιχτή για το κοινό κάθε Σάββατο, ενώ στον ίδιο χώρο λειτουργεί καθημερινά παντοπωλείο στα ράφια του οποίου βρίσκει κανείς μια τεράστια ποικιλία από ελληνικά συσκευασμένα βιολογικά προϊόντα. Η «δημοκρατία» βρέθηκε το Σάββατο στη νέα αγορά, συνομίλησε με τους καταναλωτές και τους παραγωγούς αλλά δεν παρέλειψε και να δοκιμάσει τις γεύσεις του σεφ Κυριάκου Μελά, που περιμένουν τους επισκέπτες προκειμένου να τους… εμπνεύσουν στις αγορές τους.
«Hρθα σε επαφή με την ομάδα του Farmers Republic μέσω του “γίνε αγρότης” και έκτοτε συνεργαζόμαστε. Μου φάνηκε σαν μια πρώτης τάξεως ευκαιρία να γνωριστώ με τους καταναλωτές και να προωθήσω η ίδια τα προϊόντα μου, να συνομιλήσω με τον κόσμο και να χτίσω μια προσωπική σχέση μαζί τους» εξηγεί η Δήμητρα Φλώρου, παραγωγός από τις Λιβανάτες Φθιώτιδας. Συμπληρώνει, μάλιστα, ότι σκοπεύει κάθε Σάββατο από εδώ και στο εξής να ταξιδεύει στην Αθήνα για το εβδομαδιαίο «ραντεβού» με τους καταναλωτές.
«Το σημαντικότερο είναι ότι τα πάντα προέρχονται από Ελληνες καταναλωτές τους οποίους έχεις την ευκαιρία να γνωρίσεις, και εξυπηρετεί ιδιαίτερα τους λάτρεις των βιολογικών προϊόντων, αφού εδώ βρίσκεται συγκεντρωμένο ό,τι μπορεί να ζητήσει κανείς για το τραπέζι του» σχολιάζει ο κ. Νίκος Ζαλμάς, που βρέθηκε με την οικογένειά του στην πρεμιέρα του «Farmers Republic».
Αγγελος Σκορδάς
Ιθύνων νους πίσω από την πρωτοποριακή αυτή ιδέα είναι ένας 29χρονος οικονομολόγος και επιχειρηματίας, ο Δημήτρης Κουτσολιούτσος, γνωστός και από το προηγούμενο επιτυχημένο εγχείρημά του, το «γίνε αγρότης», που μετέτρεψε τους αστούς σε… αγρότες, όπως ο ίδιος λέει χαριτολογώντας.
«Το Farmers Republic είναι αυτό ακριβώς που μαρτυρεί ο τίτλος του, μια δημοκρατία των αγροτών στην οποία παραγωγοί και καταναλωτές έχουν τον πρώτο λόγο. Πρόκειται ουσιαστικά για την πρώτη στη χώρα στεγασμένη λαϊκή αγορά βιολογικών ελληνικών προϊόντων, όπου οι παραγωγοί έχουν τη δυνατότητα να συστήσουν οι ίδιοι τα προϊόντα τους στους πελάτες, να αναπτύξουν μαζί τους μια σχέση εμπιστοσύνης και αλληλοσεβασμού, ενώ σύντομα θα μπορούν να κάνουν και τη μαναβική τους 24 ώρες το 24ωρο με ένα… κλικ μέσω του e-shop, στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.farmersrepublic.gr» εξηγεί ο κ. Κουτσολιούτσος, διευθύνων σύμβουλος του Farmers Republic.
Η λαϊκή αγορά βρίσκεται σε έναν χώρο 1.200 τ.μ. δίπλα ακριβώς στον κόμβο του Αγίου Στεφάνου και είναι ανοιχτή για το κοινό κάθε Σάββατο, ενώ στον ίδιο χώρο λειτουργεί καθημερινά παντοπωλείο στα ράφια του οποίου βρίσκει κανείς μια τεράστια ποικιλία από ελληνικά συσκευασμένα βιολογικά προϊόντα. Η «δημοκρατία» βρέθηκε το Σάββατο στη νέα αγορά, συνομίλησε με τους καταναλωτές και τους παραγωγούς αλλά δεν παρέλειψε και να δοκιμάσει τις γεύσεις του σεφ Κυριάκου Μελά, που περιμένουν τους επισκέπτες προκειμένου να τους… εμπνεύσουν στις αγορές τους.
«Hρθα σε επαφή με την ομάδα του Farmers Republic μέσω του “γίνε αγρότης” και έκτοτε συνεργαζόμαστε. Μου φάνηκε σαν μια πρώτης τάξεως ευκαιρία να γνωριστώ με τους καταναλωτές και να προωθήσω η ίδια τα προϊόντα μου, να συνομιλήσω με τον κόσμο και να χτίσω μια προσωπική σχέση μαζί τους» εξηγεί η Δήμητρα Φλώρου, παραγωγός από τις Λιβανάτες Φθιώτιδας. Συμπληρώνει, μάλιστα, ότι σκοπεύει κάθε Σάββατο από εδώ και στο εξής να ταξιδεύει στην Αθήνα για το εβδομαδιαίο «ραντεβού» με τους καταναλωτές.
«Το σημαντικότερο είναι ότι τα πάντα προέρχονται από Ελληνες καταναλωτές τους οποίους έχεις την ευκαιρία να γνωρίσεις, και εξυπηρετεί ιδιαίτερα τους λάτρεις των βιολογικών προϊόντων, αφού εδώ βρίσκεται συγκεντρωμένο ό,τι μπορεί να ζητήσει κανείς για το τραπέζι του» σχολιάζει ο κ. Νίκος Ζαλμάς, που βρέθηκε με την οικογένειά του στην πρεμιέρα του «Farmers Republic».
Αγγελος Σκορδάς
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου