Ανέφερε,
σε συνέντευξη που έδωσε στο Amen ο
Πρόεδρος του Τμήματος Θεολογίας της Θεολογικής Σχολής του Πανεπιστημίου
Θεσσαλονίκης Χρυσόστομος Σταμούλης:
1_Χρυσόστομος Σταμούλης:“Θα πρέπει να ξεκαθαρίσω εδώ, με τρόπο σαφή, πως οι Θεολογικές Σχολές στην Ελλάδα δεν ανήκουν στην Εκκλησία.”
Yeaaa!
Oh Yeaaa! We know! Ούτε καν στην Ορθοδοξία δεν ανήκουν οι Θεολογικές
Σχολές όπως έχουν καταντήσει. Our point! We couldn’t agree more! κ.
Καθηγητά.
Μήπως, αντί να συζητούμε την δημιουργία Τμήματος Ισλαμικών Σπουδών, θα έπρεπε να συζητούμε την ανάγκη να καταργηθεί η Θεολογική Σχολή Θεσσαλονίκης;
2_Χρυσόστομος Σταμούλης:“Είναι σαφές ότι το Ισλάμ-υποχείριο των εξουσιών που όλοι γνωρίζουμε από την τηλεόραση, δεν έχει ουδεμία σχέση με το πραγματικό Ισλάμ, όπως δεν έχει ουδεμία σχέση και η φονταμενταλιστική και φοβική Ορθοδοξία που τείνει να μας καλύψει εσχάτως, με την Ορθοδοξία της αγάπης, τη γη των παππούδων μας και των πατεράδων μας. Τη χώρα ενός μεγάλου Αντωνίου, ενός αγίου Μαξίμου Ομολογητού, ενός αγίου Γρηγορίου Παλαμά, ακόμη και τη γη ενός στρατηγού Μακρυγιάννη και ενός Παπαδιαμάντη∙ τη χώρα του αχωρήτου, τη χώρα των ζώντων, τον ίδιο τον Χριστό. Και με αυτό απαντώ νομίζω και στο τελευταίο σας ερώτημα περί μιάσματος."
Δεν
είναι ντροπή την ώρα που η Θεολογική Σχολή της Χάλκης είναι βουβή εσείς
να αγωνίζεστε με νύχια και με δόντια για να δημιουργήσετε Τμήμα
Ισλαμικών Σπουδών;
Μήπως, αντί να συζητούμε την δημιουργία Τμήματος Ισλαμικών Σπουδών, θα έπρεπε να συζητούμε την ανάγκη να καταργηθεί η Θεολογική Σχολή Θεσσαλονίκης;
2_Χρυσόστομος Σταμούλης:“Είναι σαφές ότι το Ισλάμ-υποχείριο των εξουσιών που όλοι γνωρίζουμε από την τηλεόραση, δεν έχει ουδεμία σχέση με το πραγματικό Ισλάμ, όπως δεν έχει ουδεμία σχέση και η φονταμενταλιστική και φοβική Ορθοδοξία που τείνει να μας καλύψει εσχάτως, με την Ορθοδοξία της αγάπης, τη γη των παππούδων μας και των πατεράδων μας. Τη χώρα ενός μεγάλου Αντωνίου, ενός αγίου Μαξίμου Ομολογητού, ενός αγίου Γρηγορίου Παλαμά, ακόμη και τη γη ενός στρατηγού Μακρυγιάννη και ενός Παπαδιαμάντη∙ τη χώρα του αχωρήτου, τη χώρα των ζώντων, τον ίδιο τον Χριστό. Και με αυτό απαντώ νομίζω και στο τελευταίο σας ερώτημα περί μιάσματος."
Ωστε ο Μακρυγιάννης και ο Αγιος Γρηγόριος Παλαμάς θα ήθελαν να δημιουργήσουμε Τμήμα Ισλαμικών Σπουδών στη Θεολογική Σχολή;
Από πού εξάγει αυτό το συμπέρασμα ο κ. Καθηγητής;
Από το γεγονός ότι οι μουσουλμάνοι συνέλαβαν αιχμάλωτο τον Αγιο Γρηγόριο τον Παλαμά και ότι -εν αιχμαλωσία ων- δεν δίσταζε να τους πει κατάμουτρα ποια θρησκεία δαιμονίων εκπροσωπούν;
Από το γεγονός ότι οι μουσουλμάνοι συνέλαβαν αιχμάλωτο τον Αγιο Γρηγόριο τον Παλαμά και ότι -εν αιχμαλωσία ων- δεν δίσταζε να τους πει κατάμουτρα ποια θρησκεία δαιμονίων εκπροσωπούν;
Από πού εξάγεται το συμπέρασμα ότι ο στρατηγός Μακρυγιάννης είχε συμπάθεια ή ανοχή προς τον Ισλάμ;
Από τα απομνημονεύματά του ή από τους αγώνες του για να απελευθερωθεί η Ελλάδα από τους μουσουλμάνους;
Από τα απομνημονεύματά του ή από τους αγώνες του για να απελευθερωθεί η Ελλάδα από τους μουσουλμάνους;
Από πού εξάγεται το συμπέρασμα ότι το Ισλάμ που βλέπουμε σήμερα δεν είναι το αληθινό Ισλάμ;
Από το “Ιερόν Κοράνιον” ή από το "τζιχάντ", από τα τετρακόσια χρόνια της δουλείας ή από την κατοχή της Βόρειας Κύπρου, από τη σαρία ή από τον "σεβασμό" που
απολαμβάνει η γυναίκα στο Ισλάμ, από τον βίαιο εξισλαμισμό ολόκληρων
λαών ή από τις τρεις φορές που πολιορκήθηκε η Βιέννη, από το παιδομάζωμα
ή από τον τρόπο που εξαπλώθηκε το Ισλάμ, από τους Νεομάρτυρες ή από
τους κρυπτοχριστιανούς, από την άλωση της Βασιλίδας των Πόλεων ή από τη
Μικρασιατική καταστροφή, από τους οκτώ αιώνες της σκλαβιάς της Ιβηρικής
χερσονήσου ή από την εκδίωξη των Ελλήνων της Κωνσταντινούπολης, από τη
μάχη του Κουλίκοβο ή από τη μάχη του Πουατιέ, από τη μάχη του
Κοσσυφοπεδίου ή από την συστηματική καταστροφή των θρησκευτικών μνημείων
στο Κόσσοβο και στη Βόρεια Κύπρο, από τη μετατροπή της Αγίας Σοφίας
Νικαίας της Βιθυνίας και της Αγίας Σοφίας Τραπεζούντας του Πόντου σε
τεμένη ή από τις διαρκείς απειλές για μετατροπή της Αγίας Σοφίας
Κωνσταντινουπόλεως σε τζαμί;
Είναι δυνατόν ο πολυπράγμων κ. Καθηγητής να αγνοεί ότι το “Ιερόν Κοράνιο” χωρίζει τον κόσμο σε δύο στρατόπεδα: Το στρατόπεδο του Ισλάμ και το στρατόπεδο του πολέμου;
Κύριε Καθηγητά. Δεν είναι καλύτερα να μιλά κανείς όταν έχει να πει “σιγής τι κρείττον;”
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου