Πέμπτη 3 Ιουλίου 2014

Είπε Γέρων:Να είστε ο Εαυτός σας.
Να ζείτε την κάθε στιγμή, να μην προσποιείστε. Κρύψε το κομποσκοίνι σου και μη το σβαρνάς στα δάχτυλα σου δήθεν... 

Μην κάνεις τόσες μετάνοιες για να σε πούνε πιστό και σταυρούς μεγάλους. Μη μεγαλοπιάνεσται και πορώνεστε ότι κάποιος είσαι... είσαι ότι είμαι κι εγώ... και όλος ο κόσμος... 
Είμαστε χώμα και στο χώμα θα καταλήξουμε.
Ζήσε ταπεινά χωρίς πολλές σκοτούρες και με με ένα Δόξα τω Θεώ!... 

Τίποτα δεν κάνουμε αν δεν ευλογήσει ο Κύριος και ο Κύριος μας θέλει ταπεινούς και έξυπνους....

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Οντως Αξιζει.

Ανώνυμος είπε...

Η φωτογραφια αστοχη! Και εχει ξαναμπει σε παρομοια αναρτηση.
ΜΟΙΑΖΕΙ σαν να ξανακρινουμε μεσα απο κειμενα διορθωσεως καποιον που μπορει και να εχει μετανοησει εμπρακτως.Δεν ειναι δικαιο να θιγη κατα την ατελη μου γνωμη.Μπορει να κανω και λαθος ομως.Με ενοχλησε η συνειδηση μου και γι αυτο εκανα παρεμβαση.Συγνωμη και παλι.π

ΤΡΕΛΟ-ΓΙΑΝΝΗΣ είπε...

τι θυμίζει τι θυμίζει..

α αα ο "Ο ΕΧΩΝ ΤΗΝ ΜΥΓΑ ......ΜΥΓΙΑΖΕΤΑΙ"

Ανώνυμος είπε...

Ω,ευχαριστω δια τον στεφανον της μουτζας!π

ΤΡΕΛΟ-ΓΙΑΝΝΗΣ είπε...

έλαααα

Unknown είπε...

Είπε Γέρων:... ε, όχι και γέρων, απλός μοναχός είμαι αδερφέ.
https://www.facebook.com/theologosmonachos/posts/779389145428026