Δεν διαθέτει την αίγλη, τη λάμψη και βέβαια την ταχύτητα των μοντέλων
που έχουν γίνει σήμα κατατεθέν της Porsche. Είναι όμως το πιο ιστορικό
όχημα, καθώς πρόκειται για το πρώτο αυτοκίνητο που σχεδίασε ο ιδρυτής
της εταιρείας, Φέρντιναντ Πόρσε.
Το όχημα, που παρουσιάστηκε στη Στουτγάρδη, ήταν κρυμμένο σε ένα υπόστεγο στην Αυστρία από το 1902. Πρόκειται για το ηλεκτρικό μοντέλο του 1898 Egger-Lohner γνωστό ως P1, δηλαδή το πρώτο του Φέρντιναντ Πόρσε. Το είχε σχεδιάσει πολύ πριν ιδρύσει την εταιρεία του, το 1948, όταν ήταν ακόμη ένας νεαρός με γνώσεις μηχανολογίας, αλλά δίχως τη σχετική εκπαίδευση.
Η πρώτη Porsche κυκλοφόρησε στους δρόμους της Βιέννης στις 26 Ιουνίου του 1898 και το... ιερό δισκοπότηρο κάθε συλλέκτη αυτοκινήτων ανακαλύφθηκε πρόσφατα από την εταιρεία. Μάλιστα, το οδηγούσε ο ίδιος ο ιδρυτής της αυτοκινητοβιομηχανίας το 1899, όταν κέρδισε αγώνα αυτοκινήτων στο Βερολίνο. Το όχημα είχε κάποιες ελλείψεις στο αμάξωμα, αλλά το προσωπικό του μουσείου ιστορικής αυτοκινητοβιομηχανίας, στο οποίο φιλοξενείται, κατάφεραν να το ολοκληρώσουν χρησιμοποιώντας πλέξιγκλας.
Το όχημα, που παρουσιάστηκε στη Στουτγάρδη, ήταν κρυμμένο σε ένα υπόστεγο στην Αυστρία από το 1902. Πρόκειται για το ηλεκτρικό μοντέλο του 1898 Egger-Lohner γνωστό ως P1, δηλαδή το πρώτο του Φέρντιναντ Πόρσε. Το είχε σχεδιάσει πολύ πριν ιδρύσει την εταιρεία του, το 1948, όταν ήταν ακόμη ένας νεαρός με γνώσεις μηχανολογίας, αλλά δίχως τη σχετική εκπαίδευση.
Η πρώτη Porsche κυκλοφόρησε στους δρόμους της Βιέννης στις 26 Ιουνίου του 1898 και το... ιερό δισκοπότηρο κάθε συλλέκτη αυτοκινήτων ανακαλύφθηκε πρόσφατα από την εταιρεία. Μάλιστα, το οδηγούσε ο ίδιος ο ιδρυτής της αυτοκινητοβιομηχανίας το 1899, όταν κέρδισε αγώνα αυτοκινήτων στο Βερολίνο. Το όχημα είχε κάποιες ελλείψεις στο αμάξωμα, αλλά το προσωπικό του μουσείου ιστορικής αυτοκινητοβιομηχανίας, στο οποίο φιλοξενείται, κατάφεραν να το ολοκληρώσουν χρησιμοποιώντας πλέξιγκλας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου