Τετάρτη 8 Ιανουαρίου 2014

Μηλόπιτα...

Μια  υπέροχη και- παρ'  όλα αυτά- εύκολη μηλόπιτα.Από αυτές που κάνουν το σπίτι να μοσχομυρίζει και τα παιδιά, όταν έχουν πια  πετάξει μακριά του,να επιστρέφουν σ' αυτό με νοσταλγία...
Βάλτε σε ένα ταψάκι ένα ποτήρι(εγώ βάζω λιγότερο) ζάχαρη και μια κούπα βούτυρο ή βιτάμ ή (το υγιεινότερο) λάδι.Βάλτε το στο φούρνο ή πάνω στη σόμπα,φροντίζοντας να λιώσουν αργά ώστε να μην κολλήσει η ζάχαρη και μαυρίσει.
Κατόπιν κόψτε μήλα (ένας φίλος μου -πέρσης στην καταγωγή- λέει πως η καλύτερη μηλόπιτα γίνεται με ξινόμηλα, αλλά σ' εμένα δεν αρέσει καθόλου η ιδέα κι έτσι δεν το έχω δοκιμάσει) και τοποθετήστε τα μέσα στο ταψάκι.



Κατόπιν χτυπήστε στο μίξερ αυγά,ζάχαρη και αλεύρι φαρίνα σε αναλογία ένα προς ένα( σύμφωνα με τη συνταγή).Για το ταψάκι που βλέπετε έβαλα 7 αυγά, εφτά φλυτζανάκια του καφέ αλεύρι και 5 φλυτζανάκια ζάχαρη(δεν μας αρέσει πολύ γλυκό).Το μίγμα ρίξτε το πάνω από τα μήλα φροντίζοντας να πάει παντού.





Ψήστε τη μηλόπιτα στη θερμοκρασία που ψήνετε τα κέικς ( εγώ, που έχω φούρνο γκαζιού, την ψήνω στους 175 βαθμούς για μια ώρα.)

Βάλτε πάνω από το ταψί την πιατέλα και αναποδογυρίστε τη μηλόπιτα, αφού πρώτα με ένα μαχαίρι ξεκολήσετε το κέικ από τα τοιχώματα του ταψιού.

Τραβήξτε το ταψί και...................

Πασπαλίστε με κανέλλα και-όταν κρυώσει- με ζάχαρη άχνη.



Καλή επιτυχία... 

Δεν υπάρχουν σχόλια: