Κυριακή 30 Ιουνίου 2013

ΞΕΚΙΝΑΜΕ!


Τον πέτυχα στην είσοδο από το κτήμα να κρατάει ένα πλαστικό στο οποίο μαζεύω τα αυγά από τις φωλιές μόνος μου, μία φορά την εβδομάδα.
Δεν το κάνει για τις κοντά 60 κότες που του έδωσα αλλά γιατί δίνει σε όλους.
Έτσι έμαθε...
Ο μπαρμπά-Βαγγέλης φτιάχνει μία θαυματουργή-κηραλοιφή με δικά του έξοδα και την μοιράζει δωρεάν σε όποιον έχει ανάγκη. Όταν μου πρωτοείπε για την κηραλοιφή, σαν γνήσιος νεοέλληνας τον ρώτησα «γιατί δεν κάνεις παραπάνω και να την πουλάς;». Μου απάντησε «εμένα η μάνα μου μού είπε ό,τι δίνεις, να το δίνεις χαΐρι για να "πιαστεί"! Η δική μου ανταμοιβή είναι να μάθω ότι αυτός στον οποίο έδωσα την αλοιφή έγινε καλά».
Ψιλά γράμματα για μένα...
Μία πάμπλουτη κυρία από την Κρήτη η οποία είχε ένα συγκεκριμένο πρόβλημα το οποίο ξεπέρασε με την κηραλοιφή του μπαρμπά-Βαγγέλη, όταν της την έδωσε ο παππούς αυτή ρώτησε «πόσο κάνει;» κι αυτός απάντησε «δεν κάνει τίποτα!». «Μα πώς;» επέμενε η πάμπλουτη κυρία. Κι απαντάει ο παππούς «άμα σε πάρω 10 ευρώ, θα με ξεχάσεις ενώ τώρα που σου την χαρίζω δεν θα με ξεχάσεις ποτέ...»
πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια: