Η
Disney αρχίζει και κινείται στον ορίζοντα της Νέας Τάξης Πραγμάτων και
συμμετέχει στην εισαγωγή του bodychip. Φανταστείτε στο "πιο ευτυχισμένο
μέρος στον πλανήτη" να γίνει "η πιο ελεγχόμενη θέση στη Γη."
Σύμφωνα με τους New York Times την περασμένη άνοιξη, η Walt Disney World στο Ορλάντο της Φλόριντα θα ξεκινήσει το "MyMagic", ένα εξελιγμένο σύστημα διαχείρισης στο αμερικανικό πάρκο ψυχαγωγίας, το οποίο θα περιλαμβάνει τη χρήση του με ένα βραχιόλι ταυτότητας που θα ονομάζεται" MagicBand".
Το βραχιόλι από καουτσούκ, θα συνοδεύεται από ένα RFID τσιπ, που θα κωδικοποιούνται οι πληροφορίες από την πιστωτική κάρτα του πελάτη, επιτρέποντας στους επισκέπτες να αγοράσουν εισιτήρια για τα αξιοθέατα, να αγοράσουν φαγητό και ποτό, και να περάσουν από τα διάφορα παιχνίδια με μια κίνηση του καρπού.
Τα MagicBands θα μπορούν επίσης να περιλαμβάνουν προσωπικές πληροφορίες για τους πελάτες, όπως το όνομα του χρήστη και την ημερομηνία γέννησής τους, έτσι ώστε να διευκολύνει, σύμφωνα με τα σχέδια της Disney, μια πιο συναρπαστική εμπειρία στο πάρκο.
Φανταστείτε τον Mickey Mouse να προσεγγίσει σε ένα παιδί και να πει, "Γεια σου Τζακ, σήμερα είναι τα γενέθλιά σου! Αυτή η μαγική δύναμη ενισχύει το θαύμα των συμμετέχοντων", δήλωσε ο Thomas O. Staggs , πρόεδρος της Disney Parks and Resorts .
Οι χρήστες μπορούν να παρέχουν οικειοθελώς προσωπικές πληροφορίες από την εγγραφή τους στην ιστοσελίδα του πάρκου. Με τον τρόπο αυτό, τα βραχιόλια θα ενεργούν επίσης ως κλειδί για την πρόσβαση στο δωμάτιο του ξενοδοχείου και για να χρησιμοποιήσετε το δικό σας χώρο στάθμευσης.
Επιπλέον, τα MagicBands θα συγκεντρώνουν όλα τα στοιχεία που σχετίζονται με τις δραστηριότητες που έχουν καταγραφεί από το χρήστη κατά τη διάρκεια της παραμονής του στο πάρκο και τα αξιοθέατα που επισκέφθηκε, πόσες αγορές έχουν γίνει, και με πόσους χαρακτήρες της Disney σταματήσε για να μιλήσει .
Το φιλόδοξο αυτό σχέδιο της Disney τροφοδοτεί πολλές συζητήσεις σχετικά με τη συλλογή προσωπικών δεδομένων. Όπως όλες οι άλλες εταιρείες, έτσι και η Disney θέλει να συγκεντρώσει όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες για τους πελάτες της, προκειμένου να βελτιώσουν τις μελλοντικές εκστρατείες τους.
Η Disney έχει επίγνωση των προβλημάτων που σχετίζονται με παραβίαση της ιδιωτικής ζωής, ιδίως των παιδιών, αλλά η εταιρεία πιστεύει ότι η εισαγωγή του + MyMagic είναι ζωτικής σημασίας, ιδίως για τον έλεγχο της συμπεριφοράς των πελατών με λεπτομέρεια.
Η εισαγωγή του + MyMagic έχει προσελκύσει επίσης την προσοχή των θεωρητικών συνωμοσίας, σύμφωνα με τις οποίες η Disney θα πρέπει να συμμετέχει σε μία από τις μεγαλύτερες δοκιμές πριν από την εισαγωγή του RFID τσιπ που θα εφαρμόζεται σε κάθε πολίτη της Δύσης.
Σύμφωνα με αυτούς, τα κρυμμένα κίνητρα που κρύβονται πίσω από αυτή τη μεγάλη επιχείρηση μάρκετινγκ θα πρέπει να είναι τουλάχιστον δύο:
Το πρώτο, είναι για να δοκιμαστεί η λειτουργία του τσιπ RFID σε ένα "χωριό", όπως το θεματικό πάρκο της Disney όπου θα μπορούσε να είναι και η πόλη μας όπου ο κόσμος θα πρέπει να αγοράσει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες εφόσον διαθέτει το τσιπ RFID και πληρεί τις προϋποθέσεις.
Ο δεύτερος λόγος, πολύ πιο λεπτός, και είναι για να αρχίσουν να συνηθίζουν οι νέες γενιές (τα παιδιά σε αυτή την περίπτωση), την χρήση του biochip, κάνοντας το σε ένα γνωστό περιβάλλον διασκέδασης και χαλάρωσης, που με τον τρόπο αυτό, η φωτισμένη ελπίδα έρχεται να πείσει τους γονείς σχετικά με τη χρησιμότητα ενός εργαλείου τόσο πρωτοποριακού (και έτσι επεμβατικού).
Εν πάση περιπτώσει, η Disney δεν είναι η πρώτη εταιρεία να χρησιμοποιήσει βραχιόλια εξοπλισμένα με τσιπ ταυτοποίησης ραδιοσυχνοτήτων. Το Great Wolf Resort, με 11 πάρκα νερού στη Βόρεια Αμερική, άρχισε να χρησιμοποιεί από το 2006.
Όμως, ο αριθμός των ατόμων που παρακολουθούν το πάρκα της Disney είναι περίπου 120 χιλιάδες επισκέπτες το χρόνο και είναι τόσο υψηλός ώστε να μπορεί να επηρεάσει σε μεγάλο βαθμό τη μελλοντική συμπεριφορά των καταναλωτών. "Όταν η Disney κάνει μια κίνηση, παράγει πολιτισμό", λέει ο Steve Brown, επικεφαλής του Lo-Q, μίας βρετανικής εταιρείας η οποία παρέχει συστήματα διαχείρισης για το εισιτήριο από τα θεματικά πάρκα.
Τι θα γίνει με ... το τσιπ RFID αν με τον καιρό περάσει στην νοοτροπία μας, και γίνει το απαραιτητο εργαλείο που θα μας δίνει τη ζωή, και όλα αυτά βρίσκονται στα χέρια των εταιρειών.... τότε ίσως θα είναι η πρώτη φορά που οι Illuminati θα έχουν σκοράρει εναντίον μας.
πηγή
Σύμφωνα με τους New York Times την περασμένη άνοιξη, η Walt Disney World στο Ορλάντο της Φλόριντα θα ξεκινήσει το "MyMagic", ένα εξελιγμένο σύστημα διαχείρισης στο αμερικανικό πάρκο ψυχαγωγίας, το οποίο θα περιλαμβάνει τη χρήση του με ένα βραχιόλι ταυτότητας που θα ονομάζεται" MagicBand".
Το βραχιόλι από καουτσούκ, θα συνοδεύεται από ένα RFID τσιπ, που θα κωδικοποιούνται οι πληροφορίες από την πιστωτική κάρτα του πελάτη, επιτρέποντας στους επισκέπτες να αγοράσουν εισιτήρια για τα αξιοθέατα, να αγοράσουν φαγητό και ποτό, και να περάσουν από τα διάφορα παιχνίδια με μια κίνηση του καρπού.
Τα MagicBands θα μπορούν επίσης να περιλαμβάνουν προσωπικές πληροφορίες για τους πελάτες, όπως το όνομα του χρήστη και την ημερομηνία γέννησής τους, έτσι ώστε να διευκολύνει, σύμφωνα με τα σχέδια της Disney, μια πιο συναρπαστική εμπειρία στο πάρκο.
Φανταστείτε τον Mickey Mouse να προσεγγίσει σε ένα παιδί και να πει, "Γεια σου Τζακ, σήμερα είναι τα γενέθλιά σου! Αυτή η μαγική δύναμη ενισχύει το θαύμα των συμμετέχοντων", δήλωσε ο Thomas O. Staggs , πρόεδρος της Disney Parks and Resorts .
Οι χρήστες μπορούν να παρέχουν οικειοθελώς προσωπικές πληροφορίες από την εγγραφή τους στην ιστοσελίδα του πάρκου. Με τον τρόπο αυτό, τα βραχιόλια θα ενεργούν επίσης ως κλειδί για την πρόσβαση στο δωμάτιο του ξενοδοχείου και για να χρησιμοποιήσετε το δικό σας χώρο στάθμευσης.
Επιπλέον, τα MagicBands θα συγκεντρώνουν όλα τα στοιχεία που σχετίζονται με τις δραστηριότητες που έχουν καταγραφεί από το χρήστη κατά τη διάρκεια της παραμονής του στο πάρκο και τα αξιοθέατα που επισκέφθηκε, πόσες αγορές έχουν γίνει, και με πόσους χαρακτήρες της Disney σταματήσε για να μιλήσει .
Το φιλόδοξο αυτό σχέδιο της Disney τροφοδοτεί πολλές συζητήσεις σχετικά με τη συλλογή προσωπικών δεδομένων. Όπως όλες οι άλλες εταιρείες, έτσι και η Disney θέλει να συγκεντρώσει όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες για τους πελάτες της, προκειμένου να βελτιώσουν τις μελλοντικές εκστρατείες τους.
Η Disney έχει επίγνωση των προβλημάτων που σχετίζονται με παραβίαση της ιδιωτικής ζωής, ιδίως των παιδιών, αλλά η εταιρεία πιστεύει ότι η εισαγωγή του + MyMagic είναι ζωτικής σημασίας, ιδίως για τον έλεγχο της συμπεριφοράς των πελατών με λεπτομέρεια.
Η εισαγωγή του + MyMagic έχει προσελκύσει επίσης την προσοχή των θεωρητικών συνωμοσίας, σύμφωνα με τις οποίες η Disney θα πρέπει να συμμετέχει σε μία από τις μεγαλύτερες δοκιμές πριν από την εισαγωγή του RFID τσιπ που θα εφαρμόζεται σε κάθε πολίτη της Δύσης.
Σύμφωνα με αυτούς, τα κρυμμένα κίνητρα που κρύβονται πίσω από αυτή τη μεγάλη επιχείρηση μάρκετινγκ θα πρέπει να είναι τουλάχιστον δύο:
Το πρώτο, είναι για να δοκιμαστεί η λειτουργία του τσιπ RFID σε ένα "χωριό", όπως το θεματικό πάρκο της Disney όπου θα μπορούσε να είναι και η πόλη μας όπου ο κόσμος θα πρέπει να αγοράσει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες εφόσον διαθέτει το τσιπ RFID και πληρεί τις προϋποθέσεις.
Ο δεύτερος λόγος, πολύ πιο λεπτός, και είναι για να αρχίσουν να συνηθίζουν οι νέες γενιές (τα παιδιά σε αυτή την περίπτωση), την χρήση του biochip, κάνοντας το σε ένα γνωστό περιβάλλον διασκέδασης και χαλάρωσης, που με τον τρόπο αυτό, η φωτισμένη ελπίδα έρχεται να πείσει τους γονείς σχετικά με τη χρησιμότητα ενός εργαλείου τόσο πρωτοποριακού (και έτσι επεμβατικού).
Εν πάση περιπτώσει, η Disney δεν είναι η πρώτη εταιρεία να χρησιμοποιήσει βραχιόλια εξοπλισμένα με τσιπ ταυτοποίησης ραδιοσυχνοτήτων. Το Great Wolf Resort, με 11 πάρκα νερού στη Βόρεια Αμερική, άρχισε να χρησιμοποιεί από το 2006.
Όμως, ο αριθμός των ατόμων που παρακολουθούν το πάρκα της Disney είναι περίπου 120 χιλιάδες επισκέπτες το χρόνο και είναι τόσο υψηλός ώστε να μπορεί να επηρεάσει σε μεγάλο βαθμό τη μελλοντική συμπεριφορά των καταναλωτών. "Όταν η Disney κάνει μια κίνηση, παράγει πολιτισμό", λέει ο Steve Brown, επικεφαλής του Lo-Q, μίας βρετανικής εταιρείας η οποία παρέχει συστήματα διαχείρισης για το εισιτήριο από τα θεματικά πάρκα.
Τι θα γίνει με ... το τσιπ RFID αν με τον καιρό περάσει στην νοοτροπία μας, και γίνει το απαραιτητο εργαλείο που θα μας δίνει τη ζωή, και όλα αυτά βρίσκονται στα χέρια των εταιρειών.... τότε ίσως θα είναι η πρώτη φορά που οι Illuminati θα έχουν σκοράρει εναντίον μας.
πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου