«Ὢ καιροί! Ὢ ἤθη!»
. Τὸ δηλητήριο τῆς πανθρησκείας κυκλοφορεῖ ἤδη ἐλεύθερα καὶ στὰ Δηµοτικὰ σχολεῖα τῆς Ὀρθόδοξης Ἑλλάδος.
Τὸ διοχέτευσε ἐπίσηµα τὸ Ὑπουργεῖο Παιδείας µὲ τὸ λεγόµενο «Πρόγραµµα
Σπουδῶν» ποὺ εἰσηγήθηκαν Ὀρθόδοξοι θεολόγοι, µέλη τοῦ Συνδέσµου
«Καιρός». Διότι νέοι καιροί, νέα ἤθη! Γιὰ νὰ ἀναφωνήσουν, ὅσοι ἀκόµη
νοιάζονται καὶ πονοῦν αὐτὸν τὸν τόπο, τὸ τοῦ Κικέρωνος: «Ὢ καιροί! Ὢ
ἤθη!» (Ο tempora, ο mores!).
. Μὲ τὸ νέο λοιπὸν πιλοτικὸ
πρόγραµµα οἱ δάσκαλοι θὰ πρέπει νὰ διδάξουν στὰ παιδιὰ τοῦ Δηµοτικοῦ
ψιχία τῆς Ὀρθοδόξου πίστεως, ἐνῶ παράλληλα πρέπει νὰ τοὺς διδάξουν καὶ
γιὰ τὸν Ἀλλάχ, τὸν Βούδα, τὸν Κοµφούκιο. Νὰ τοὺς διδάξουν Κοράνι, Τορά,
Βέδες, Σουτρες, Ταό. Νὰ τοὺς µάθουν προσευχὲς µουσουλµανικές, ἑβραϊκές,
βουδιστικές, ἰνδουιστικές. Ἀκόµη, νὰ τοὺς µιλήσουν γιὰ «ἁγίους» ὄχι τῆς
Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας, ἄλλα γιὰ τοὺς … «ἁγίους» (!) Βούδα, Κοµφούκιο,
Μωάµεθ, Βισνού, Δαλάϊ Λάµα! … Τὴν στιγµὴ ποὺ οἱ θεοφόροι Πατέρες τῆς
Ἐκκλησίας µας, οἱ ὄντως ἅγιοι, µᾶς δίδαξαν πὼς δὲν ὑπάρχουν ἅγιοι ἐκτὸς
τῆς Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ. Ἔτσι τὰ ἀνώριµα Ἑλληνόπουλα θὰ διδαχθοῦν ἕνα
συνονθύλευµα ἀνόµοιων «πιστεύω», µιὰ στρεβλωµένη πίστη, γιὰ τὴν ὁποία ὁ
µόνος ποὺ θὰ χαίρεται θὰ εἶναι ὁ αἰώνιος ἐχθρὸς τῆς ψυχῆς µας. Θὰ
διαποτισθοῦν µὲ µιὰ πανθρησκεία, δηλαδὴ θὰ τὰ ποτίσουµε ψυχοκτόνο
δηλητήριο. Θὰ τὰ ρίξουµε στὸ πέλαγος τῆς
ζωῆς χωρὶς πυξίδα, γιὰ νὰ δέρνονται ἀπὸ τὶς θύελλες µιᾶς θρησκευτικῆς
συγχύσεως καὶ ἑνὸς θρησκευτικοῦ µηδενισµοῦ. Τὰ ρίχνουµε µὲ τὰ ἴδια µας
τὰ χέρια µέσα στὴν χοάνη τοῦ ἀνατολικοῦ δαιµονισµοῦ καὶ τῆς σατανικῆς πανθρησκείας µὲ τὴν ἴδια ἀστοργία, ποὺ οἱ παλαιοὶ Σπαρτιάτες ἔριχναν στὸ βάραθρο τοῦ Καιάδα τὰ ἀνάπηρα καὶ καχεκτικὰ βρέφη …
. Ὁ «ΚΑΙΡΟΣ» µὲ τὴν κίνησή του αὐτὴ ἐπιτείνει τὴν θρησκευτικὴ
σύγχυση σὲ καιροὺς κατ᾽ ἐξοχὴν θολοὺς καὶ συγκεχυµένους. Καὶ µάλιστα
στὴν χώρα ποὺ ὣς χθὲς καυχιόταν ὅτι εἶναι ἀµιγῶς ὀρθόδοξη, ἐδῶ καὶ 2.000
χρόνια. Σὲ µιὰ χώρα ποὺ ἔχει κάθε λόγο νὰ καυχᾶται, γιατί στὰ σύνορά
της περικλείει τὸ Ἅγιον Ὄρος, τὴν µὀναδικὴ κιβωτὸ τῆς δισχιλιετοῦς
Ὀρθοδόξου Παραδόσεως. Σὲ µιὰ χώρα κατάσπαρτη ἀπὸ µυροβλύζοντα ἅγια
λείψανα ἀληθινῶν ὁσίων, δικαίων καὶ µαρτύρων. Σὲ µιὰ χώρα µἰκρὴ µἕν,
ἀλλὰ ποὺ ὀφείλει µέγα µέρος τοῦ µἐγαλείου καὶ τῆς παγκόσµιας
ἀκτινοβολίας της στὴν Ὀρθοδοξία.
. Κανεὶς δὲν πίεσε τοὺς
θεολόγους τοῦ «ΚΑΙΡΟΥ» νὰ εἰσηγηθοῦν τὸ «νέο Πρόγραµµα Σπουδῶν». Τὸ
ὁποῖον, ἄλλωστε, γιατί εἶναι καλύτερο ἀπὸ τὸ ἤδη ὑπάρχον; Διότι τὸ νέο
πρέπει πάντοτε νὰ εἶναι καλύτερο ἀπὸ τὸ προηγούµενο, τὸ παλαιό. Ἐὰν τὸ
ἤδη ὑπάρχον πρόγραµµα χρήζει βελτιώσεως ἢ ἐὰν οἱ διδάσκοντες τὸ μάθηµα
τῶν θρησκευτικῶν πρέπει νὰ τύχουν περαιτέρω ἐνηµερώσεως, ἂς καταβληθεῖ
προσπάθεια νὰ συµπληρωθοῦν τὰ κενὰ αὐτά. Δὲν ἔχουν ὅµως τὸ δικαίωµα νὰ
ἀπορρίπτουν τὸ σηµερινὸ ὁµολογιακὸ μάθηµα τῶν θρησκευτικῶν στὸ Δηµοτικό,
ἐπειδή, ὅπως γράφουν, «στοχεύει ἀποκλειστικὰ καὶ μόνο στὴν ἐξοικείωση
τῶν µἀθητων σὲ µιὰ μόνο ἰδιαίτερη θρησκευτικὴ παράδοση», τὴν Ὀρθόδοξη. Ἂν οἱ μὴ Ὀρθόδοξοι µαθητὲς δὲν θέλουν νὰ παρακολουθήσουν τὸ Ὀρθόδοξο μάθηµα, ἔχουν τὸ δικαίωµα νὰ τὸ πράξουν. Καὶ τὸ Ὑπουργεῖο Παιδείας ἂς φροντίσει, ἂν θέλει, νὰ κάνει ἕνα τµῆµα γιὰ τὰ μὴ Ὀρθόδοξα παιδιὰ … Δὲν
εἶναι ὅµως αὐτὸς λόγος, οὔτε παιδαγωγικὰ ὀρθό, νὰ καταργήσουµε τὸ
σηµερινὸ ὀµολογιακὸ μάθηµα καὶ νὰ συγχύζουµε, νὰ µπερδεύουµε καὶ νὰ
ζαλίζουµε τὸν νοῦ τῶν Ὀρθόδοξων Ἑλληνόπουλων τοῦ Δηµοτικοῦ μὲ ὅλο
τὸν δυσνόητο ἐσµὸ τῆς πανσπερµίας τῶν θρησκειῶν, χάριν τῆς
πανθρησκείας! Ἂς μὴν ἐπιµένουν δὲ οἱ ὀπαδοὶ τῆς πανθρησκείας στὸ ἕωλο
ἐπιχείρηµα ὅτι «οἱ θρησκεῖες εἶναι πηγὴ ἐλπίδας γιὰ σωτηρία». Διότι δὲν
προσφέρουν ὅλες οἱ θρησκεῖες τὴν ἐλπίδα τῆς σωτηρίας. Αὐτὸ πρέπει
ἀσφαλῶς νὰ τὸ γνωρίζουν ὡς Ὀρθόδοξοι θεολόγοι τὰ μέλη τοῦ «Καιροῦ».
Ἐκτὸς ἐὰν ἀµφισβητοῦν τὴν µοναδικότητα τῆς Μίας, Ἁγίας, Καθολικῆς καὶ
Ἀποστολικῆς Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ, δηλαδὴ τῆς Ὀρθόδοξης.
.
Κανένα δὲν πιέζουµε καὶ δὲν πειθαναγκάζουµε νὰ γίνει Ὀρθόδοξος. Αὐτὸ τὸ
ἦθος εἶναι ὁλότελα ξένο πρὸς τὴν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ. Μόνο οἱ
αἱρετικοὶ χρησιµοποιοῦν µεθόδους βίας καὶ πειθαναγκασµοῦ. Καὶ ἀπὸ τὶς
ἄλλες θρησκεῖες κυρίως τὸ ἀντίχριστο Ἰσλάµ.
. Ἑποµένως ἡ
εὐθύνη τῶν ὅποιων εἰσηγητῶν τοῦ πιὸ πάνω προγράµµατος εἶναι τεράστια. Μὲ
τέτοιες προτάσεις προσφέρουν στὴν σήµερα δεινῶς δοκιµαζόµενη Ὀρθόδοξη
Ἑλλάδα χείριστη ὑπηρεσία. Καὶ στὴν Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ «λύπην µεγάλην
καὶ ἀδιάλειπτον ὀδύνην τῇ καρδίᾳ (πρβλ. Ρωµ. θ´ 2).
. Μὴ λησµονοῦµε δὲ τοῦτο: οἱ πολιτικοὶ ἐργάζονται (ὅταν ἐργάζονται) γιὰ τὸ σήµερα. Οἱ δάσκαλοι γιὰ τὸ αὔριο. Ὅµως οἱ Ὀρθόδοξοι θεολόγοι ἐργάζονται στὸ τώρα γιὰ τὴν ἀτέρµονη αἰωνιότητα.
ν.π.β.
τοῦ περιοδ. «Η ΔΡΑΣΗ ΜΑΣ», ἀρ. τ. 503, Νοέμβριος 2012
πηγή
ΣΧΟΛΙΟ :
Η άννοια πού οδηγεί τούς νεωτεριστές θά μείνει στήν Ιστορία. Η ανοησία
πού κρύβεται πίσω από τήν πανθρησκεία είναι η εξής. Όλοι οι αρχαίοι
πολιτισμοί ανέπτυξαν κάποια μορφή μαθηματικών γιά νά οργανώσουν τή ζωή
τους ή τήν δόξα τού βασιλείου τους. Ώσπου εμφανίστηκαν στήν Ιστορία οι
Έλληνες. Οι οποίοι ανακάλυψαν τά θεωρητικά μαθηματικά. Τά οποία δέν
είχαν κανένα σκοπό, ήταν καθαρή όρεξη τού ειδέναι. Πάθος γιά γνώση.
Καί έρχονται σήμερα οι αμόρφωτοι καιροσκόποι νά μάς πούν ότι όλα τά μαθηματικά έχουν τήν αξία τους καί όλα πρέπει νά τά διδαχθούμε, άς μήν είμαστε αλλαζόνες μέ τήν αλήθεια. Καί αντί νά φροντίσουν νά μάθουν οι ίδιοι τήν αλήθεια καί νά τήν διδάξουν ή νά τήν εμβαθύνουν, τήν ρίχνουν στά σκυλιά.
Καί έρχονται σήμερα οι αμόρφωτοι καιροσκόποι νά μάς πούν ότι όλα τά μαθηματικά έχουν τήν αξία τους καί όλα πρέπει νά τά διδαχθούμε, άς μήν είμαστε αλλαζόνες μέ τήν αλήθεια. Καί αντί νά φροντίσουν νά μάθουν οι ίδιοι τήν αλήθεια καί νά τήν διδάξουν ή νά τήν εμβαθύνουν, τήν ρίχνουν στά σκυλιά.
ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ; ΓΙΑ ΝΑ ΓΛΥΨΟΥΝ ΚΟΚΚΑΛΟ.
Οι άνθρωποι άυτοί δέν είναι κωμικοί πλέον, είναι ήρωες τών κόμικς. Τό ιδιαίτερο είδος φαντασιώσεως μέ τήν οποία δειλοί έφηβοι προσπαθούν νά αποκτήσουν γκόμενα. Σκεφτείτε τί έκανε ο σπάϊντερμαν γιά νά βγάλει γκόμενα, ο σούπερμαν;
Οι άνθρωποι άυτοί δέν είναι κωμικοί πλέον, είναι ήρωες τών κόμικς. Τό ιδιαίτερο είδος φαντασιώσεως μέ τήν οποία δειλοί έφηβοι προσπαθούν νά αποκτήσουν γκόμενα. Σκεφτείτε τί έκανε ο σπάϊντερμαν γιά νά βγάλει γκόμενα, ο σούπερμαν;
Μέ τίς πλάτες τού Ζηζιούλα η θεολογία, όπως καί η ιστορία, όπως καί η γλώσσα κατάντησαν κόμικ, τά οποία διαβάζουν καί διασκεδάζουν τά παιδιά μας μέ τίς πολύχρωμες εικόνες, μέ τίς οποίες νικούσαν τό φόβο τους οι πρωτόγονοι. Λόγω ελλείψεως Νού καί Ψυχής.
Μέ αυτή τήν υπερβολή, η οποία ξεπερνούσε τό όριο κάθε φόβου, καταλάγιαζαν οι άνθρωποι τόν τρόμο τους.
Καί κατά τήν γνώμη τους έχουμε καί εμείς σήμερα τήν ανάγκη αυτής τής εμπειρίας.
ΤΑ ΖΩΑ
Αμέθυστος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου