Παναγιώτης Σημάτης :
Στη συνέχεια παραθέτω τό σχόλιο του κ. Ρουμελιώτη:
Το
ιστολόγιο panagiotisandriopoulos δημοσίευσε την επιστολή
του Μητροπολίτη Περγάμου κ. Ιω. Ζηζιούλα, στην οποία ο Περγάμου κατηγορεί τον μητροπολίτη Ναυπάκτου κ.
Ιερόθεο, ότι «παραποίησε κατάφωρα κείμενό του». Στα σχόλια επισημάναμε την θέση
του κ. Δ. Ρουμελιώτη, ο οποίος σημειώνει ότι:
«Για εμενα προσωπικα, ειναι
απωρειας αξιο, πως ο σεβαστος Ιεραρχης Περγαμου Ιωαννης και επιστημων,
παραπονιεται για την προσθηκη μιας προτασεως, που δεν γνωριζω εαν οντως εχει
δικιο, και εαν εχει δικιο, βεβαιως δικαιως παραπονειται.
Ομως, οταν εχουμε απο τον λογο
του, παρέκκλιση
της θεόθεν Ορθοδόξου θεολογίας και παραδόσεως, το θέμα της προτάσεως
κατά την ταπεινή μου γνώμη ωχριά».
Ο
ίδιος στη συνέχεια παραθέτει μια από τις πολλές αιρετίζουσες θέσεις του
Ζηζιούλα. Γράφει: «Τωρα επι του
προκειμενου, εαν ιεραρχης της Ορθοδοξιας μας λεγει οτι η θεωση ειναι θεμα της προσωπικης υποστασεως του Χριστου και οχι των
ακτιστων ενεργειων της Αγιας Τριαδος, αυτος Ορθοδοξει???».
Στη συνέχεια παραθέτω τό σχόλιο του κ. Ρουμελιώτη:
Ο/Η
Dimitris Roumeliotis είπε...
Το
θεμα της ενωσεως ειναι ακανθωδες και σπουδαιο.
Ολοι οι ορθοδοξοι επιθυμουμαι την ενωση.
Και για αυτη προσευχωμασται.
Εχουμε ενα ημερολογιακο σχισμα να καλυψουμε και μια παπικη αιρεση.
Ομως η ενωση εχει νοημα μονο εαν ειναι εν Χριστω...
Και αυτο δεν φαινεται να ειναι της μοδας.
Η ενωση μπορει να γινει μονον εαν οσοι εφυγαν οικειοθελως, ζητησουν να επιστρεψουν και οικειοθελως και απωδεχθουν τα οσα το Θεος απεκαλυψε, αρνουμενοι οσα το ανθρωπινο μυαλο ετεχνουργησε.
Θα χαρουμε να δουμε τον Οικουμενικο Πατριαρχη να βαπτιζει τον παπα τσ ρωμης, τον Σεβ. Περγαμου να βαπτιζει τον ρατσιγκερ και τον κο Πανωτη σε χρεος αναδοχου και την αγια πιστη των πατερων μας ΑΛΩΒΗΤΟΝ.
Και ολα αυτα, εν Χριστω, και παντων επομενων των πατερων και ΑΠΑΝΤΕΣ ΕΠΙ ΓΗΣ επομενων Χριστου εν τη κοινη πιστη, αποκλειομεων των πονηρων ιδιοπιστιων.
Τωρα επι του προκειμενου, εαν ιεραρχης της Ορθοδοξιας μας λεγει ότι η θεωση ειναι θεμα της προσωπικης υποστασεως του Χριστου και οχι των ακτιστων ενεργειων της Αγιας Τριαδος
αυτος Ορθοδοξει???
Κατα ποσο το σεβαστο αυτο προσωπο, το οποιο αξιωθηκε της αρχιερωσυνης εν τη Ορθοδοξω Εκκλησια, ορθοτομει τον απεκαλυμενο λογο του Θεου???
Και στην νοητικη του προσωπου αυτου ως ιεραρχου και αδελφου, πως θα υπαρξει η ορθοτομηση του λογου του Θεου και η ορθοδοξη εννοια της ενωσεως των αιρεσεων και σχισματων μετα της Εκκλησιας, οταν πρεσβευει τα αλλοτρια ιδιοπιστων???
Οταν ο ιεαρχης αυτος ομιλει περι ενωσεως, εχουμε καθε δικαιωμα να φοβουμεθα οτι εννοει μια ενωση του ειδους της καταπτιστου Φεραρας.
Εμεις, οταν μιλαμε για ενωση, εννοουμε την οιειοθελη βαπτιση των αιρετικων μετα την αιτηση των να κατηχηθουν και να επιστρεψουν στην Μια Αγια και ΑΔΙΑΙΡΕΤΟ Εκκλησια.
Για μια τετοια ενωση πολλοι θα εδιναν και την ζωη τους αγνωστοι στους ανθρωπους και γνωστοι στον Θεο.
Ολοι οι ορθοδοξοι επιθυμουμαι την ενωση.
Και για αυτη προσευχωμασται.
Εχουμε ενα ημερολογιακο σχισμα να καλυψουμε και μια παπικη αιρεση.
Ομως η ενωση εχει νοημα μονο εαν ειναι εν Χριστω...
Και αυτο δεν φαινεται να ειναι της μοδας.
Η ενωση μπορει να γινει μονον εαν οσοι εφυγαν οικειοθελως, ζητησουν να επιστρεψουν και οικειοθελως και απωδεχθουν τα οσα το Θεος απεκαλυψε, αρνουμενοι οσα το ανθρωπινο μυαλο ετεχνουργησε.
Θα χαρουμε να δουμε τον Οικουμενικο Πατριαρχη να βαπτιζει τον παπα τσ ρωμης, τον Σεβ. Περγαμου να βαπτιζει τον ρατσιγκερ και τον κο Πανωτη σε χρεος αναδοχου και την αγια πιστη των πατερων μας ΑΛΩΒΗΤΟΝ.
Και ολα αυτα, εν Χριστω, και παντων επομενων των πατερων και ΑΠΑΝΤΕΣ ΕΠΙ ΓΗΣ επομενων Χριστου εν τη κοινη πιστη, αποκλειομεων των πονηρων ιδιοπιστιων.
Τωρα επι του προκειμενου, εαν ιεραρχης της Ορθοδοξιας μας λεγει ότι η θεωση ειναι θεμα της προσωπικης υποστασεως του Χριστου και οχι των ακτιστων ενεργειων της Αγιας Τριαδος
αυτος Ορθοδοξει???
Κατα ποσο το σεβαστο αυτο προσωπο, το οποιο αξιωθηκε της αρχιερωσυνης εν τη Ορθοδοξω Εκκλησια, ορθοτομει τον απεκαλυμενο λογο του Θεου???
Και στην νοητικη του προσωπου αυτου ως ιεραρχου και αδελφου, πως θα υπαρξει η ορθοτομηση του λογου του Θεου και η ορθοδοξη εννοια της ενωσεως των αιρεσεων και σχισματων μετα της Εκκλησιας, οταν πρεσβευει τα αλλοτρια ιδιοπιστων???
Οταν ο ιεαρχης αυτος ομιλει περι ενωσεως, εχουμε καθε δικαιωμα να φοβουμεθα οτι εννοει μια ενωση του ειδους της καταπτιστου Φεραρας.
Εμεις, οταν μιλαμε για ενωση, εννοουμε την οιειοθελη βαπτιση των αιρετικων μετα την αιτηση των να κατηχηθουν και να επιστρεψουν στην Μια Αγια και ΑΔΙΑΙΡΕΤΟ Εκκλησια.
Για μια τετοια ενωση πολλοι θα εδιναν και την ζωη τους αγνωστοι στους ανθρωπους και γνωστοι στον Θεο.
26
Σεπτεμβρίου 2012 4:00 μ.μ.
http://panagiotisandriopoulos.blogspot.co.uk/2012/09/blog-post_5881.html
ΣΧΟΛΙΟ"οτι η θεωση ειναι θεμα της προσωπικης υποστασεως του Χριστου και οχι των ακτιστων ενεργειων της Αγιας Τριαδος"΄
Αυτή είναι η απλή καί αυτονόητη αλήθεια. Δυστυχώς είναι μιά αλήθεια η οποία αγνοείται από τήν σύγχρονη ορθόδοξη θεολογία. Οι κοινές ενέργειες τής Αγίας Τριάδος δέν ουσιοποιούν. Αντιθέτως η θέωση η οποία χαρίζεται μετά τήν ενσάρκωση τού Κυρίου υποστασιάζει τήν ανθρώπινη φύση . Εάν η θέωση ήταν θέμα τών ακτίστων ενεργειών δέν θά υπήρχε κανένας λόγος νά ενσαρκωθεί ο Κύριος.
Αμέθυστος
http://panagiotisandriopoulos.blogspot.co.uk/2012/09/blog-post_5881.html
ΣΧΟΛΙΟ"οτι η θεωση ειναι θεμα της προσωπικης υποστασεως του Χριστου και οχι των ακτιστων ενεργειων της Αγιας Τριαδος"΄
Αυτή είναι η απλή καί αυτονόητη αλήθεια. Δυστυχώς είναι μιά αλήθεια η οποία αγνοείται από τήν σύγχρονη ορθόδοξη θεολογία. Οι κοινές ενέργειες τής Αγίας Τριάδος δέν ουσιοποιούν. Αντιθέτως η θέωση η οποία χαρίζεται μετά τήν ενσάρκωση τού Κυρίου υποστασιάζει τήν ανθρώπινη φύση . Εάν η θέωση ήταν θέμα τών ακτίστων ενεργειών δέν θά υπήρχε κανένας λόγος νά ενσαρκωθεί ο Κύριος.
Αμέθυστος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου