Τετάρτη 11 Ιανουαρίου 2012

Χαμένη Ιθάκη



Florida 14/8/03

Η πίκρα μου όλη γραμμένη στο χαρτί.
Ο πόνος μου όλος φωλιασμένος στην ψυχή μου.
Ποιός έχει ώρα να διαβάσει το γιατί;
Ποιός έχει χρόνο να επουλώσει την πληγή μου;

Χαρά μου μόνη μιά τσιγάρου ρουφηξά.
Όλη η ζωή μου μιά ζαριά με άσσο δύο.
Ξωμάχου ποιός το βόγγο πέρνει σοβαρά;
Ποιός σκούπισε αίμα πληγωμένου στο φορείο;

Το ντέρτι μου όλο δυό τελιές και μιά φωνή
που σιγοκλαίνε στου πεντάγραμμου τις ρίγες.
Ποιός θα ρωτήση γιατί πήγες φυλακή;
Ποιός θα νιαστεί γιατί ένα όνειρο δεν είδες;

Με μαστιγώνουν και μου ζητάνε να μιλήσω
και ’γω σκυμένος, δεν σ’αλωμένους απαντώ.
Γιατί και αν μάθουν τι παραπάνω θα κερδίσω;
Εγώ Ιθάκη δεν κατάφερα δεν μπόρεσα να βρω.


Παναγής Αντωνόπουλος, «Πορεία προς τον Άνθρωπο»

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

etrag nedgenhsΕυχαριστώ