Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2011

Μαριέττα Φαφούτη: Επιστροφή στην ευτυχία


Δύσκολοι καιροί όχι μόνο για πρίγκιπες αλλά και για συνθέτες, τραγουδοποιούς, τραγουδιστές κ.ο.κ. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι η νεότερη γενιά θα κλειστεί στο σπίτι της και θα κλαίει τη μοίρα της. Βγαίνει έξω, τραγουδά, συμμετέχει σε εκδηλώσεις και δηλώνει το παρών της. Οπως για παράδειγμα συμβαίνει με την συνθέτρια, ερμηνεύτρια και στιχουργό Μαριέττα Φαφούτη, η οποία τον τελευταίο χρόνο έκανε όλους να στρέψουν το βλέμμα τους προς αυτήν. Σαν να ξεπήδησε από το πουθενά, παρουσίασε την περασμένη χρονιά το ντεμπούτο της άλμπουμ «Try a little romance». Tο σινγκλ «Don't stop» κατέκλυσε τα ραδιόφωνα επειδή έχει καταφέρει να συνδυάσει την ανεμελιά των σίξτις με την σπιρτάδα των σέβεντις, χωρίς να ξεχνά φυσικά και το παρόν.
Οπως σημειώνει η ίδια πως νιώθει ευτυχισμένη που γράφει μουσική, αν και η «πραγματική ευτυχία για μένα είτε θες να το πιστέψεις είτε όχι είναι όταν οι άνθρωποι που βρίσκονται γύρω μου να είναι καλά και υγιείς». Στη Μαριέττα Φαφούτη μουσική βγαίνει αβίαστα. «Με κάνει χαρούμενη με φέρνει κοντά σε ανθρώπους. Από την άλλη μεριά, αν σε μερικούς μήνες δεν μπορώ να βγάλω χρήματα (σ.σ: στην παρούσα φάση είναι άνεργη) δεν με τρομάζει καμιά δουλειά. Δεν έχω πρόβλημα να πάω να φτιάχνω και καφέδες αν και οι αδερφές μου λένε ότι αυτό θα είναι ότι χειρότερο για μένα, επειδή ξεχνάω. Θα μου ζητούν μέτριο και θα τους πηγαίνω σκέτο».

Χωρίς να γυρίζει την πλάτη στην σύγχρονη κοινωνική, οικονομική και πολιτική πραγματικότητα, σημειώνει ότι «η μουσική που γράφω δεν προκύπτει από τις εξελίξεις που είναι γύρω μου αλλά από αυτό που έχω μέσα μου. Αυτά που νιώθω. Από την άλλη οι εξελίξεις δεν με έχουν ρίξει. Γράφω τη μουσική που θα έγραφα. Εχω ακούσει ότι λένε ότι η μουσική έχει χαρούμενες νότες και εγώ έτσι συνεχίζω. Οι πρώτοι μου δοκιμαστές είναι τα κοριτσάκια μου, οι αδερφές μου δηλαδή, από τις οποίες τρώω και πολύ κράξιμο, για πλάκα φυσικά. Οταν με άκουγαν το βράδυ να συνθέτω, στο σπίτι».
Παρόλο που έχει δώσει αρκετές συναυλίες εντούτοις μόλις προσφάτως έχει ξεπεράσει το άγχος. «Στις πρώτες εμφανίσεις μου είχα ζαλάδες, έκλαιγα, λύγιζαν τα γόνατά μου. Ολο αυτό ήταν ξένο για μένα. Ποτέ δεν είχα σκεφτεί τον εαυτό μου ως τραγουδίστρια. Πολύ κλάμα, τρέμουλο. Αλλά αυτά τα έχω ξεπεράσει. Απλώς τρέμω λίγο».
Η Μαριέττα Φαφούτη ήταν 15 χρονών όταν συνάντησε το πιάνο για πρώτη φορά και κάπως έτσι ξεκίνησε μια σχέση αγάπης και δημιουργίας. Εχοντας σαν κύριες πηγές έμπνευσης τη φύση και τον έρωτα η Μαριέττα σιγά σιγά έγινε γυναίκα και έγραψε μουσική για ταινίες, ντοκιμαντέρ, τηλεοπτικές παραγωγές, διαφημίσεις, θεατρικές παραστάσεις, μιούζικαλ κ. ά.
Η μουσική της διαθέτει έναν σύγχρονο ποπ ρομαντισμό που καταλήγει σε ένα μείγμα κινηματογραφικής ευδαιμονίας και ποπ νωχελικότητας. Αιθέρια φωνητικά, τρυφεροί στίχοι, πολύχρωμες εικόνες από φυσικά τοπία και δραματικές ιστορίες αγάπης που όμως καταλήγουν σε μαγικά ξέφωτα, όλα ζωντανεύουν μέσα από ανάλαφρες μελωδίες, άλλοτε χαρούμενες και άλλοτε μελαγχολικές, και σε συνδυασμό με μια ερμηνεία γεμάτη φρεσκάδα, νεύρο και θεατρικότητα συνθέτουν τα τραγούδια της Μαριέττας που προκαλούν χαμόγελα ευφορίας αλλά και συγκίνηση.


Το συγκρότημά της αποτελείται από την Ευαγγελία Ξυνοπούλου στα φωνητικά και τα κρουστά, η Εύη Κουρτίδου στις κιθάρες και τα φωνητικά, η Κέλλυ Μητροπούλου στο βιολί και τα φωνητικά, ο Θοδωρής Ζευκιλής στο μπάσο και τα φωνητικά, ο Κώστας Χαλιώτης στα τύμπανα και ο Νίκος Αγγλούπας στον ήχο. Είναι η μαγική ομάδα που κάνει κάθε θετική σκέψη… πραγματικότητα. Μαζί λοιπόν θα παρουσιάσουν στις 23 Νοεμβρίου στο Gazoo, το άλμπουμ «Try a little romance», αγαπημένες διασκευές από τα 60s και τα 70s, αλλά και τραγούδια από τον νέο δίσκο της, που αναμένεται την προσεχή άνοιξη.
Στη βραδιά συμμετέχουν οι Φοίβος Δεληβοριάς, Στάθης Δρογώγης και Tareq. Μετά τη συναυλία της θα συνεχίσει η «Back to happiness» μίνι περιοδεία με το συγκρότημα της ανά την Ελλάδα.



πηγή

Gazoo, Πειραιώς 102 - 104, τηλ. :210 - 3422888 Ωρα έναρξης: 22.00

Περισσότερες πληροφορίες για τη Μαριέττα: http://www.mariettafafouti.com/ http://www.myspace.com/mariettafafouti και www.inner-ear.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: