Σάββατο 29 Οκτωβρίου 2011

Αγιορείτες Πατέρες προς τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο με αφορμή την επίσκεψή του στο Άγιον Όρος



ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΤΕ Οἰκουμενικὲ Πατριάρχα, ἀξιότιμε κ. Πρωθυπουργέ,
εἶναι ἱστορικὴ αὐτὴ ἡ ἐπίσκεψη τῶν δύο κεφαλῶν τῆς Ἐκκλησίας καὶ τῆς Πατρίδος στὸ Ἅγιον Ὄρος, ποὺ εἶναι ἡ καρδιὰ τῆς Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας ἀνὰ τὴν Οἰκουμένη. Εἶναι ἱστορική, διότι εἶναι κρίσιμη καὶ ἡ ἐποχὴ ποὺ διανύουμε μὲ τὰ γεγονότα ποὺ συμβαίνουν μὲ τόσο γρήγορους ρυθμοὺς καὶ μὲ μεγάλες ἐπιπτώσεις.
Ἀπὸ τὴ μία ὁ Οἰκουμενισμὸς κι ἀπὸ τὴν ἄλλη ἡ Παγκοσμιοποίηση εἶναι δύο ἐχθρικὲς δυνάμεις, ποὺ θέλουν νὰ ἁλώσουν τὴν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία καὶ τὴν Ἑλληνικὴ Πατρίδα. Ἐμεῖς ἐδῶ οἱ Ἁγιορεῖτες ποὺ προσευχόμαστε μὲ πόνο γιὰ ὅλο τὸν κόσμο καὶ ἰδιαίτερα γιὰ τὴν Ἐκκλησία καὶ τὴν Πατρίδα, σᾶς παρακαλοῦμε νὰ μὴ συμπορευθεῖτε μὲ αὐτὲς τὶς σκοτεινὲς δυνάμεις...

Ἤδη ἔχουν γίνει πολλὰ λάθη, καὶ ἐκ τῆς κεφαλῆς τῆς Ἐκκλησίας με ἀνοίγματα καὶ συμβιβασμοὺς πρὸς τὸν αἱρετικό, ὑπερήφανο καὶ ἀμετανόητο Πάπα, ποὺ κατέστρεψε ὅλη τὴ δυτικὴ χριστιανικὴ ἐκκλησία καὶ ὁδήγησε τὴν δύση στὴν ἀθεΐα, στὸ σκοτάδι καὶ στὸ ἔγκλημα, καθὼς ἐπίσης καὶ ἐκ τῶν κυβερνώντων τὴν Πατρίδα, μὲ τὴν ὑποταγὴ σὲ ξένες ἐξουσίες, σκοτεινές, ἀντίχριστες καὶ καταστροφικές, λάθη ποὺ ὑπομένουν καὶ τὸ σκανδαλισμένο ποίμνιο τῆς Ἐκκλησίας καὶ οἱ κατάφορα ἀδικούμενοι καὶ ὑπέρ τὶς δυνάμεις τους πιεζόμενοι Ἕλληνες πολίτες.

Ἐπίσης παρακαλοῦμε σεβαστέ μας Πατριάρχα, ὅταν ἔρχεσθε στὸ «Περιβόλι τῆς Παναγίας», ποὺ ὅπως ὅλοι ὁμολογοῦν, εἶναι ὁ «Θεματοφύλακας τῆς Ὀρθοδοξίας», νὰ ἔχετε τὸν ἀνάλογο σεβασμὸ ποὺ ἔδειξαν ὅλοι οἱ προκάτοχοί σας. Νὰ ἔρχεσθε στὸ Ἅγιον Ὄρος «νὰ πάρετε καὶ ὄχι νὰ ἐπιβάλετε», διότι αὐτὸ ποὺ εἴπατε στὴν σύναξη τῶν Ἀντιπροσώπων καὶ Ἡγουμένων τῆς Ἱερᾶς Κοινότητος ὅτι «δὲν ἔχετε γνώμη καὶ λόγο καὶ πρέπει μόνο στὸν Ἐπίσκοπό σας ν᾽ ἀπευθύνεστε», πρῶτον: καταργεῖ τὸ αὐτοδιοίκητο τοῦ Ἁγίου Ὄρους, ποὺ εἶναι ἐκ Θεοῦ δοσμένο μὲ Πατριαρχικὰ καὶ Αὐτοκρατορικὰ χρυσόβουλα, γιὰ νὰ ἔχει τὴ δύναμη τὸ Ἅγιον Ὄρος νὰ κρατάει τὴν παράδοση τῆς Ἐκκλησίας καὶ νὰ μὴ ὑποκύπτει σὲ κεφαλὲς τῆς Ἐκκλησίας ποὺ κατὰ καιροὺς ἔχουν ἀποδειχθεῖ ἀποστάτες τῆς Ὀρθοδόξου Πίστεως. Αὐτὸ τὸ ἔκανε ὁ Πατριάρχης Ἰωάννης Βέκος καὶ ἀνέδειξε Ἁγιορεῖτες μάρτυρες καὶ ὁμολογητές, ἐνῶ ὁ ἴδιος ἔγραψε μὲ μελανὰ γράμματα τ᾽ ὄνομά του στὴν ἱστορία. Γι᾽ αὐτὸ παρακαλοῦμε ἐκτενῶς τὸ Θεό, νὰ σᾶς φωτίσει, νὰ μὴ τὸν μιμηθεῖτε οὔτε ἐσεῖς, οὔτε ὁ κ. Πρωθυπουργός.

Δεύτερον: Τὸ Ἅγιον Ὄρος ἔχει ἀναδείξει τόσους Ἁγίους, ἀκόμη καὶ σύγχρονους Γέροντες ποὺ εἶχαν φώτιση Θεοῦ καὶ εἶναι πρότυπα γιὰ ὅλη τὴν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία καὶ ὅλος ὁ κόσμος ρωτάει «τὶ λέει τὸ Ἅγιον Ὄρος;», γιὰ κάθε σοβαρὸ ζήτημα καὶ δὲν ἔχει «γνώμη καὶ λόγο»; Αὐτὸ εἶναι πρωτάκουστο, ἀνατρέπει καὶ ἰσοπεδώνει ὅλη τὴν ἀξία καὶ τὴν κληρονομιὰ τοῦ Ἁγίου Ὄρους.

Παναγιώτατε,
στὴν ὁμιλία σας ἀναφερθήκατε στὴν ἐπίλυση τοῦ θέματος τῆς ἐγκαταστάσεως τῆς κανονικῆς νέας ἀδελφότητος καὶ τῆς ἀπομακρύνσεως τῶν ἀντικανονικῶν καταληψιῶν τῆς Ἱ. Μ. Ἐσφιγμένου. Πῶς εἶναι κανονικὴ ἡ νέα ἀδελφότητα, ἐνῶ κατὰ τὸν καταστατικὸ χάρτη τοῦ Ἁγίου Ὄρους ἔπρεπε ὁ ἐξ ᾽Ελασσόνος Γέροντάς της νὰ ἔχει ἁγιορείτικη κουρὰ καὶ νὰ εἶναι ψηφισμένος ἀπὸ τὴν ἀδελφότητα τῆς Μονῆς καὶ πῶς εἶναι ἀντικανονικοὶ καὶ καταληψίες οἱ Ἐσφιγμενίτες πατέρες στὸ δικό τους Μοναστήρι; Αὐτὴ ὅμως ἡ κατὰ τὴ γνώμη σας ἀποκατάσταση τῆς ἐννόμου τάξεως ἔχει ἐπιφέρει στὸ Ἅγιον Ὄρος πρωτοφανεῖς ἀταξίες μὲ ΜΑΤ, ξυλοδαρμοὺς καὶ παγκόσμιο διασυρμό. Καὶ ὅλα αὐτὰ διότι δὲν σᾶς μνημονεύουν. Καὶ μεῖς οἱ Ἁγιορεῖτες στενοχωρούμαστε, ποὺ οἱ Ἐσφιγμενίτες ἀδελφοί μας εἶναι ἀποκομμένοι ἀπὸ τὸ σῶμα τῆς Ἱερᾶς Κοινότητος. Ἀλλ᾽ ὅμως, ὅταν ἐσεῖς προκαλεῖτε μὲ τὶς οἰκουμενιστικὲς ἐνέργειες, πῶς οἱ Ζηλωτὲς Πατέρες νὰ ἔχουν κοινωνία μαζί σας καὶ μὲ τήν Ἱερὰ Κοινότητα ποὺ σᾶς ἀκολουθεῖ; Σταματῆστε ἐσεῖς τὶς φιλοπαπικὲς δραστηριότητες, ποὺ τόσοι εἰδικοὶ θεολόγοι ὁμολογοῦν ὅτι κάνουν ζημία στὴν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία, γιὰ νὰ ἐπιτευχθεῖ ἡ ἑνότητα ἐν Χριστῷ Ἰησοῦ. Αὐτῷ ἡ δόξα καὶ τὸ κράτος εἰς τοὺς αἰῶνας, ἀμήν.
Μὲ ἀπόλυτο σεβασμὸ στὸν θεσμὸ τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου καὶ μὲ ἀδιάλειπτες προσευχὲς γιὰ τὴν Ἐκκλησία καὶ τὴν Πατρίδα

Ἁγιορεῖτες Πατέρες


πηγή

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ποιοι είναι οι υπογράφοντες «Αγιορείτες Πατέρες»; Γιατί στην κατ' εξοχήν ορθόδοξη κοινωνία, όπου το πρόσωπο τιμάται και τιμά τον Κύριο, οι υπογράφοντες είναι απρόσωποι, ανώνυμοι; Μήπως είναι απλώς το αυτόκλητο και ψευδεπίγραφο «Γραφείο Τύπου Ιεράς Μονής Εσφιγμένου», δηλαδή ο γνωστός επαγγελματίας παλιοημερολογίτης κος Παπαγεωργίου Αθ.;

Επί της ουσίας, το κείμενο είναι υποκριτικό. Άμεσος στόχος επίθεσης το πρόσωπο του Πατριάρχη και άμεσος στόχος προβολής οι γνωστοί σχισματικοί καταληψίες της Μονής Εσφιγμένου. Πίσω από τα γλυκά λόγια κρύβεται ο δόλος, η αντιμοναστική στάση των καταληψιών του Κ. Μεθόδιου Παπαλαπρακόπουλου, η απείθεια προς την Εκκλησία, ο φατριασμός και το σχίσμα του παλιού ημερολογίου.

Η νέα αδελφότητα της Μονής Εσφιγμένου είναι η μόνη κανονική και η μόνη με πλήρη κοινωνία με την Εκκλησία. Ο δε ηγούμενος της Μονής Εσφιγμένου π. Χρυσόστομος έχει την πλήρη υποστήριξη των μετριοπαθών μελών της Εκκλησίας, αυτών που δεν παρασύρονται από τους τηλεοπτικούς και επικοινωνιακούς εντυπωσιασμούς της ομάδας κατάληψης υπό τον κ. Παπαλαμπρακόπουλο και τους συν αυτώ σχισματικούς.

Λυπάμαι για την ανάρτηση του δολίου και ψευδούς αυτού κειμένου από τον Τρελογιάννη. Με πρόσχημα το υπαρκτό πρόβλημα του οικουμενισμού, στοχεύει άμεσα την Εκκλησία, τους θεσμούς της, την κανονικότητα και τον Πατριάρχη, υπερασπιζόμενο την ανταρσία, την έπαρση, τον εντυπωσιασμό και την αντικανονικότητα. Τρελογιάννη μου, ρίξε μια ματιά στη σελίδα www.esphigmenou.gr

ΤΡΕΛΟ-ΓΙΑΝΝΗΣ είπε...

Καταρχάς μιλάμε για ανωνυμία αλλά και η δική σου παρέμβαση ανώνυμη δεν είναι!; κατά την γνώμη μας ΚΑΛΑ Κάνεις ..!!!Προφανώς οι Υπογράφοντες ως ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΕΠΤΩΚΟΤΕΣ θα έχουν τους Ιδίους Λόγους ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΟΛΟΙ Μας !

Το κείμενο λέει αλήθειες που πονάνε όλους μας ,για πια κανονικότητα μιλάμε αγαπητέ μου όταν τα έχουν ξεφτιλίσει όλα όλα .!!!

Η ΠΑΡΑΓΚΑ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΞΕΚΑΘΑΡΗ ΘΕΣΗ ΓΙΑ Τούς Καταληψίες της Μονής Εσφιγμένου ,ωστόσο έχουμε ξεκάθαρη θέση και για τους πανούργους του Φαναρίου που πήγαν στο άγιον όρος όχι ταπεινοί προσκυνητές αλλά ως αλαζόνες !!
Είναι γνωστό η αγιορείτικη καλογερική δεν έχει τρόπους και λίγα του σούρνουν.


Ωστόσο δεν ήμασταν οι πρώτοι αποδέκτες του κειμένου το αναδημοσιεύσαμε ,αλλά θα το ψάξουμε και αν χρειαστεί θα επανέλθουμε!


Υ.Σ. Δεν πιστεύουμε ότι το κείμενο είναι των σχισματικών της μονής Εσφιγμένου.

Ανώνυμος είπε...

ΔΕΝ ΞΕΡΩ με ποιον τρόπο γράφω σχόλιο επώνυμα ή έστω με το email μου. Τώρα που το σκέφτομαι, η ανωνυμία με βοηθά να αποφύγω ενδεχόμενους τραμπουκισμούς από τους καταληψίες και τους παλαιοημερολογίτες υποστηρικτές τους, δεν είναι ό,τι χριστιανικότερο υπάρχει και δεν γουστάρουν και πολύ τη διαφωνία.

Πάντως, η αναδημοσίευση ενός κειμένου που συμφύρει το ψέμα με την αλήθεια δεν είναι η επιλογή που ταιριάζει στο αρκετά «ευθύγραμμο» και ειλικρινές ιστολόγιό σου. Διαβάζοντας το κείμενο αυτό που αναδημοσιεύεις εδώ, ειλικρινά δεν αντιλαμβάνεσαι την δολιότητά του, την έντεχνη παγίδευση του αναγνώστη στην ψευδοεσφιγμενίτικη διαστρέβλωση, πέριξ της λυπηρής αλήθειας των οικουμενιστικών ανοιγμάτων;

Το κείμενο αυτό φτάνει στο υβριστικό σημείο να παρομοιάζει τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο με τον λατινόφρονα Βέκκο; Φτάνει στο σημείο να παραλληλίζει τους σχισματικούς καταληψίες της Μονής Εσφιγμένου με τους μάρτυρες και τους ομολογητές, ενώ αυτοί είναι εκτός Εκκλησίας, ως σχισματικοί; Φτάνει σε τέτοιο σημείο άγνοιας της πραγματικότητας, ώστε να υιοθετεί τις γελοιότητες των καταληψιών της Μονής Εσφιγμένου περί πολιορκίας ΜΑΤ κλπ; Πώς είναι«Αγιορείτες» οι ανώνυμοι υπογράφοντες, εάν δεν γνωρίζουν τι στ’ αλήθεια συνέβη ή συμβαίνει στο Άγιον Όρος; Δεν έχουν διαβάσει οι ανώνυμοι υπογράφοντες τη σχετική δήλωση που συνυπογράφουν ΟΛΑ τα αγιορείτικα μοναστήρια για το θέμα της Μονής Εσφιγμένου; http://www.ecclesia.gr/greek/news/esfigmenou/moni_faq.html
Περί του ποια αδελφότητα είναι κανονική και ποια αντικανονική, οι συντάκτες ας ΔΙΑΒΑΣΟΥΝ τον Καταστατικό Χάρτη Αγίου Όρους και θα διαλυθεί η άγνοια και η ημιμάθειά τους.

Τόσο το δεδομένο παλιοημερολογίτικο σχίσμα με τις προεκτάσεις του (και στο Άγιον Όρος), όσο και η εύλογη ανησυχία μας για τις φιλοπαπικές κινήσεις είναι θέματα πολύ πιο σοβαρά και άξια αντιμετώπισης από το ποιόν και τον τρόπο του κειμένου αυτού.

ΜΙΧΑΗΛ