O Σεβασμιώτατος μητροπολίτης Φθιώτιδος Νικόλαος (αναπληρωτικό μέλος της Συνοδικής Επιτροπής επί των Αιρέσεων) γνωρίζει ότι δύο (2) Πανορθόδοξες Συνδιασκέψεις (Θ΄& ΚΒ΄)έχουν χαρακτηρίσει ως ΜΑΓΙΚΕΣ τις λεγόμενες εναλλακτικές θεραπείες; Σαν μέλος της Συνοδικής Επιτροπής επί των Αιρέσεων θα έπρεπε να το γνωρίζει! Και σαν Μητροπολίτης – Ποιμενάρχης ο οποίος διαφυλλάτει και προστατεύει το ποίμνιο από τις πλάνες και τις παγίδες του πονηρού θα έπρεπε να έχει ιδιαίτερη ευαισθησία στα θέματα των αιρέσεων. Με ποιο σκεπτικό ο Σεβασμιώτατος … «ετίμησε με το ανώτατο παράσημο της Ιεράς Μητροπόλεως Φθιώτιδος, τον χρυσό σταυρό και το μετάλλιο του Ιωβηλαίου» τον εναλλακτικό «θεραπευτή» κ.Πέτρο Κυριακίδη; Επικροτεί ο κ.Νικόλαος τις μαγικές «θεραπευτικές» μεθόδους τις οποίες προωθεί και ασκεί ο βραβευθείς κ.Κυριακίδης; Αντιλαμβάνεται ο Σεβασμιώτατος το μέγεθος της προβολής αυτών των αποκρυφιστικών μεθόδων που προωθεί και ασκεί ο κ.Κυριακίδης, μετά την βράβευσή του από την Ιερά Μητρόπολη; Θα βράβευε ο Σεβασμιώτατος ένα Μέντιουμ με το ανώτατο παράσημο της Μητροπόλεώς του μόνο και μόνο επειδή θα έδινε χρήματα για αναστύλωση κάποιας Μονής; Αν όχι γιατί βραβεύει έναν ενεργειακό «θεραπευτή» όταν μάλιστα η ΚΒ’ Πανορθόδοξος Συνδιάσκεψη έχει αποφανθεί ότι: «Σε όλες τις όποιας μορφής εκφάνσεις της μαγείας έχομε έντονη παρουσία και ενέργεια δαιμονικών πνευμάτων, που ενεργούν και στις λεγόμενες «εναλλακτικές θεραπείες», όπως το «Ρείκι», η αγγελοθεραπεία, ή σαμανιστική θεραπεία κ.α. ανάλογα, έστω κι αν αυτές, για παραπλάνηση, συνήθως αυτοπροβάλλονται ως ουδέτερες ή άχρωμες θρησκευτικά».
Τολμούμε να ρωτήσουμε : «τίς δὲ συμφώνησις Χριστῷ πρὸς Βελιάρ ἢ τίς μερὶς πιστῷ μετὰ ἀπίστου» (Β’Κορινθ. στ΄15).
Μεταφέρουμε την είδηση από τη ΡΟΜΦΑΙΑ και ακολουθεί κείμενο της ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗΣ αναδημοσιευμένο από την Ι.Μ. Γλυφάδας σχετικό με τις δραστηριότητες του κ. Κυριακίδη.
ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΕΔΩ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου