Δευτέρα 23 Μαΐου 2011

Ο .....ΝΕΡΩΝ ΣΤΕΦΑΝΩΝΕΤΑΙ


Ιδού η καταντια των Οικουμενιστικων Θεολογικων Σχολων του Ουνιτικου Πατριαρχειου.
Να στεφανωνουν τους Νερωνες και τους Καλιγουλες της Εκκλησιας.
Τους υβριστας των Αγιων.
Οπως εν προκειμενω τον διαβοητο Γιανναρα, τον χυδαιο αμετανοητο υβριστη ενος κολοσσου αγιου, του Νικοδημου του Αγιορειτου.
Τον υμνητη των γυναικειων .....κρινοδακτυλων!!!
Τον εγκωμιαστη του Νεονικολαϊτισμου.
Η λεγομενη Θεολογικη σχολη της Βοστωνης τον ανακηρυξε επιτιμο διδακτορα της.
Να τον χαιρονται τον ξεπλυμενο Γιανναρα.
Ο Αμερικης Δημητριος εκτος των αλλων προσθεσε και αλλη μια σκοτεινη σελιδα στο βιογραφικο του.
Και η αναδειξι σε επιτιμο διδακτορα αυτου του υποκειμενου του υβριστου των συντηρητικων χριστιανων που δειχνει οτι τον ενοχλουν αφανταστα αποτελει ενδειξι οτι ολα τα ιδρυματα του οικουμενικου πατριαρχειου εχουν αλωθει τελειως απο τους Πανθρησκειαστας Οικουμενιστας και Λατινοφρονας.
Απολαυστε, λοιπον, τις νεες χυδαιολογικες κορωνες του διαβοητου γελοιου Γιανναρα εναντιον των ευσεβων που αντιδρουν στην αλωσι της Αγιας μας Ορθοδοξιας.


"Ο καθηγητής Γιανναράς, ο οποίος έγινε δεκτός στη Θεολογική Σχολή και στη Βοστώνη γενικότερα με ξεχωριστή εκτίμηση και ενθουσιασμό από διδάσκοντες και διδασκομένους, ανέπτυξε το θέμα «Η σχέση Ορθοδοξίας και Δύσης, ορθόδοξης εκκλησιαστικής παράδοσης και δυτικού νεωτερικού βίου», χαρακτηρίζοντας «οξύ το πρόβλημα του νεοσυντηρητισμού και φονταμενταλισμού που ταλαιπωρεί σήμερα την πρακτική του βίου των περισσότερων Ορθόδοξων Εκκλησιών».

Ο καθηγητής Γιανναράς είπε ότι «οι ʽΖηλωτέςʼ της Ορθοδοξίας, όπως ονομάζονται στα καθʼ ημάς οι φονταμενταλιστές, είναι, κατά κανόνα, φανατικά αντιδυτικοί: αντιμετωπίζουν τις χριστιανικές Εκκλησίες και ομολογίες της Δύσης σαν το αντίπαλο της Ορθοδοξίας στρατόπεδο, πραγματική απειλή. Διακηρύσσουν ότι είναι βυθισμένη στην πλάνη η Δύση και ταυτόχρονα επιβουλεύεται την Ορθοδοξία. Γιʼ αυτό και κάθε απόπειρα ʽδιαλόγουʼ των Ορθοδόξων με τους Δυτικούς Χριστιανούς, κάθε συμμετοχή στη λεγόμενη ʽοικουμενική κίνησηʼ σημαίνει για τους ʽΖηλωτέςʼ προδοσία της Ορθοδοξίας, ενδοτισμό στην πλάνη, παραίτηση από την πίστη ότι η Εκκλησία είναι μόνο Μία, Αγία, Καθολική και Αποστολική».

Ο κ. Γιανναράς είπε ακόμα, πως «αυτή η βεβαιότητα των ʽΖηλωτώνʼ δεν συνιστά υπεράσπιση συνοδικής απόφανσης, δεν συνάγεται από συνοδική έκφραση της καθολικής εκκλησιαστικής εμπειρίας. Είναι ατομική επιλογή και πεποίθηση ή στηρίζεται συνήθως στη γνώμη κάποιου επίσης ατομικά επιλεγμένου ʽγέρονταʼ που του προσδίδει ʽαντικειμενικήʼ εγκυρότητα ή αγιορείτικη ή όποια άλλη μοναστική του προέλευση...

Ετσι ο ατομοκεντρικός χαρακτήρας του Ζηλωτισμού-Φονταμενταλισμού και η συνακόλουθη ειδωλοποίηση του φορμαλισμού (ʽδογμάτωνʼ και ʽΚανόνωνʼ αυτονομημένων από την εκκλησιαστική εμπειρία) εξομοιώνουν την ʽΟρθοδοξίαʼ των συντηρητικών Χριστιανών με κάθε άλλη ιδεολογική ʽορθοδοξίαʼ: των συντηρητικών Μαρξιστών, των συντηρητικών Φροϋδιστών, κ.ά.».

Δηλαδη μας λεει, ο ανοητως ανοηταινων ΖΗΖΙΟΥΛΟ-ΓΙΑΝΝΑΡΑΣ, οτι οι Αντιδυτικες και οι Αντιλατινικες αντιδρασεις των σημερινων ευσεβων στα Οικουμενιστικα ανοιγματα των ξεπουπουλιασμενων ρασοφορων του αθεου και μηδενιστικου και Παναιρετικου Οικουμενισμου, δεν ησαν υγιεις αντιδρασεις, σαν τις ανα τους αιωνες αντιδρασεις των Προφητων, των Αποστολων, των Πατερων, των Αγιων, που ήταν συνεχεις και ασταματητες στην ιστορια της Εκκλησιας και ιδιαιτερα απο τον α΄αιωνα μεχρι και σημερα, αλλα καποιων μεμονωμενων επιλεγμενων γεροντων και - μαλιστα σημερα - αγιορειτων.
Και καταφερεται αναιδεστατα και κατα των Ιερων Κανονων (συνακολουθη ειδωλοποιησι του φονταμενταλισμου αποκαλει τα δογματα και τους Κανονες) ο αγιομαχος κουλτουριαρης υβριστης.
Αυτα αποφαινεται η μωρα και η διεστραμμενη κεφαλη του.

Ειναι ιδια και απαραλλακτη με τις διεστραμμενες θεωριες του πατρωνα του Ζηζιουλα Ιωαννου του νεοφανους φωστηρος και νεοπατρος του εσβευσμενου θεωρητικου του Φαναριου.

Δεν λησμονει με τιποτα ο χρεωκοπημενος αυτος και ξεφτυσμενος ψευτοθεολογος, το ψυχογραφημα που επιτυχεστατα του κατασκευασε ο αειμνηστος πατηρ Θεοκλητος Διονυσιατης και μενει εις τον αιωνα.

Και χωρις να εχη σημερα την αντιπαλο γραφιδα του κοιμηθεντος Γεροντος, ξεσπα και εμετει αφοβα εναντιον ολων των σημερινων αγωνιστων της Πιστεως, τους οποιους απεχθανεται ο αλιτηριος και αναισχυντος.

Σχόλιο: Φυσικά κανένας μας δεν καταλαβαίνει ακόμη πως η θεολογία έχει αυτονομηθεί από την εκκλησία. Δεν ανήκει σε καμία ομολογία. Ένα λογικό αποτέλεσμα του Ιστορικισμού. Για αυτό και ο Γιανναράς, ενώ δεν πιστεύει σε τίποτε, δοξάζεται σαν θεολόγος όπως και πολλοί άλλοι ακόμη και υπεράνω πάσης υποψίας. Η μεγαλύτερη ύβρις του Γιανναρά είναι εναντίον της Θεοτόκου.


Αμέθυστος.

12 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Λυπάμαι βρε Τρελογιάννη! Πώς κατάντησες να δημοσιεύεις τέτοια τραυλίσματα παράνοιας... Κρίμα...

ΤΡΕΛΟ-ΓΙΑΝΝΗΣ είπε...

Κοίταξε, το κείμενο ίσως έχει καυστικό λόγω, πιπεράτο, πέρα από την μέση γλυκανάλατη συνήθεια ,
αλλά εκφράζει ένα βαθύ πόνο λέγοντας αλήθειες που συμμεριζόμαστε εδώ στην παράγκα α π ό λ υ τα !

Οπότε;

Ανώνυμος είπε...

Ο Γιανναρας ειχε αποκαλεσει την συνοδεια του μακαριστου γεροντα Ιωσηφ Βατοπαιδινου και τον γεροντα Εφραιμ ενα τσουρμο βλαχαδερα απο την Κυπρο, τον Γέροντα Θεόκλητο Διονυσιάτη και Γέροντα Επιφάνιο Θεοδωρόπουλο - "υστερικές ανέραστες γεροντοκόρες". Τι να λεμε τωρα.
Νεαρχος

κοινωνιολόγος είπε...

χριστος ανέστη αδέλφια, ευχαριστώ τον τρελογιάννη που μας άνοιξε τα μάτια με την συγκεκριμένη ανάρτηση, πράγματικά είχα άλλη (θετική) γνώμη για τον κ.γιανναρά, τον οποίο είχα καθηγητή στο πάντειο και παρακολουθώ στο lomak.gr χωρίς να ξέρω ότι έχει κατακρίνει τόσο άδικα τους αγίους, γιατί άραγε; έχει οικονομικό συμφέρον; τον λυπάμαι.

σας παρακαλώ μιλήστε μας για το βιβλίο του αγίου γέροντος θεοκλήτου διονυσιάτη που βάζει στην θέση του τον κύριο καθηγητή μας, ο οποίος υποτίθεται, αυτή είναι η ειρωνεία αντιπροσωπεύει "το καλό" στη φιλοσοφία σε αντίθεση με τον κ.στέλιο ράμφο που αντιπροσωπεύει "το κακό", και μάλλον πρόκειται για στημένη υπόθεση για να εγκλοβιστούμε ανάμεσα σε αυτούς τους δύο αλά πασοκ-νέα δημοκρατία, ενώ και οι δυο είναι ποικιλίες του ίδιου προιόντος, δηλαδή της παν-αίρεσης του οικουμενισμού ή νεο-παπισμού που δεν παραδέχεται την ελληνορθόδοξη παράδοση που διασώθηκε τόσους αιώνες και πολεμείτε και εκ των έσωθεν από τους ελληνόφωνους φραγκο-αναθρεμένους και όταν λέμε φράγκους εννοούμε και δυτικούς και πληρωμένους.

Ανώνυμος είπε...

Δυστυχώς βλέπω πως υπάρχει γνώμη χωρις γνώση. Ενας άκρατος φανατισμός που σπιλώνει υπολήψεις χωρις την παραμικρή υποψία...

ΥΓ.Μια βόλτα από το Βατοπαίδι δείχνει κατα πόσον είναι ή όχι βλαχαδερά ο Εφραίμ και η συνοδεία του... (Αν και ο δικός μου χαρακτηρισμός δεν θα ήταν "βλαχαδερο" αλλά "βατικανό"). Οσο για τον π. Θεόκλητο που απαγόρευε να αγαπάει κανείς αν δεν είναι καθαρος(!!!) τι να πει κανείς...Η αίρεση των καθαρών σε όλο της το μεγαλείο...

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ Αμέθυστε,
ο φανατισμός σου σε έχει τυφλώσει τόσο πολύ που έχεις αποκτήσει το βασικό χαρακτηριστικό του διαβόλου το οποίο είναι ο οίστρος της υπερηφάνειας. Βάζεις τον εαυτό σου πάνω απ' όλους, πάνω ακόμη και από τους Επισκόπους, τους Πατριάρχες και τα Πατριαρχεία. Εσύ είσαι που μπορείς να κρίνεις και να κατακρίνεις τους πάντες και τα πάντα, με κριτήριο το φανατισμό και τη μισαλλοδοξία. Βλέπεις παντού αιρετικούς, βλέπεις παντού εχθρούς, βλέπεις παντού κολασμένους, σε αντίθεση με τον εαυτό σου τον οποίο θεωρείς σούπερ ορθόδοξο και υπερασπιστή της ορθοδοξίας.
Προσεύχομαι για σένα...

Ανώνυμος είπε...

24 Μαΐου 2011 4:42 μ.μ.
Πηγες πολλες φορες στο Βατοπαιδι αγαπητε. Εγω εχω παει ανω των 30 και μενω καθε φορα τουλαχιστον 5 μερες. Τι εννοεις Βατικανο.Ειδες στρατο πουθενα , ειδες κοσμοκη εξουσια, πρεσβεις, χλιδη, ξεκουραστους μοναχους με ωραια γυαλιστερα ρασα, κελλια πολυτελειας, υποκρισια, αδιαφορια για τον ανθρωπο.Εγω ειδα ακριβως τα αντιθετα. Ειδα μοναχους που χωρις υποχρεωση με εξυπηρετουσαν, ενα ηγουμενο να κοιμαται 4 ωρες το 24 ωρο και μονιμως να εξομολογει στο καθολικο και στο κελλι του, ειδα μοναχους σε αγρυπνιες.Ειδα αναστηλωση της ιστορικοτερης μονης του Εθνους, Ειδα κειμηλια που δεν φανταζεσε.Ειδα χρηματικη βοηθεια σε πολυ κοσμο. Ειδα επιστολη του αστυνομικου δευθυντη φυλακων Κομοτηνης προς τον Πατριαρχη να ευχαριστει τον γεροντα Εφραιμ γιατι αποφυλακισε 1014 απορους φυλακισμενους , εφτιαξε 2 πτερυγες των φυλακων.Το εχω σε copy.Θα ζητησω αδεια απο τη μονη αν γινεται να το δημοσιευσω.Καλυτερα να κλεινουμε το στομα μας γιατι , μετανοιωσα που μιλησα αλλα ποτε δεν μετανοιωσα που σιωπησα

Ανώνυμος είπε...

Όχι δεν είδα πρεσβεις, ή ξεκουραστους μοναχους με ωραια γυαλιστερα ράσα ή κελλια πολυτελείας. Είδα όμως ένα ειδικό εσωτερικό φυλάκιο πάνω στον δρόμο να ελέγχει μη τυχόν έρθει κάποιος απρόσκλητος (πρωτοφανές για τα αγιορίτικα δεδομένα), είδα χλίδα στο ηγουμενείο, είδα κάτι Jeep tseroki 3000cc και το χειρότερο απ' όλα: είδα να εμποδίζουν τους ανθρώπους να κοινωνήσουν αν προηγουμένως δεν είχαν εξομολογηθεί στο μοναστήρι!!! Αν αυτό δεν είναι βατικάνεια νοοτροπία, δεν ξέρω τι άλλο μπορεί να είναι.

Ανώνυμος είπε...

Αν οι αναστηλώσεις, τα κειμήλια και η χρηματική βοήθεια είναι η απόδειξη περί της πνευματικότητας της μονής...

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητε δεν θα γραψω τι αλλο ειδα ή τι δεν ειδα στη μονη. Αυτο που ειδα απο τα γραφομενα σας ειναι πολυς ,πνευματικος δηθεν, υποκρυπτομενος εγωισμος.

Ανώνυμος είπε...

Να ειμαστε οπως τις μελισες οπως ελεγε ο π.Παισιος. Καλους λογισμους, να ψαχνουμε τα λουλουσια και οχι την κοπρια οπως οι μυγες. Οσον αφορα την πυλη επειδη γνωριζω προσωπικα απο τον γεροντα γιατι μπηκε και επισης γνωριζω γιατι εχω παει και δεν τα λεω ετσι ελαφρα τη καρδια , υπαρχει και στην Σιμωνοπετρα θα σας τα εξηγησω οπω ακριβως ο γεροντας μου τα ειπε.
Ερχονται απο Δαφνη πολλοι προσκυνητες που δεν εχουν κλεισει με την μονη Βατοπαιδιου .Ως γνωστο η μονη δεχεται χιλιαδες επισκεπτες. Οι λεωφοριουχοι τους επαιρναν και τους συμβουλευαν να πουνε οτι ερχονταν με τα ποδια. Ετσι τους αφηναν 500-600 μετρα μακρια απο την πυλη και κουβαλουσαν τις βαλιτσες τους μεχρι την πυλη οι ιδιοι. Ετσι ομως επιαναν τη μονη απρογραμματιστη γιατι πολλες φορες ουτε χωρο ειχε να τους φιλοξενησει αλλα και οι τροφες ηταν προγραμματισμενες για ορισμενα ατομα. φΥΣΙΚΑ οι μοναχοι τους δεχονταν αφου υποτιθεται ερχονταν με βαριες βαλιτσες απο μακρια. Σε καποια φαση καποιοι προσκυνητες αλλοι τους ειπαν τι συνεβαινε , οτι με πονηρια ενεργουσαν για να τους υποχρεωσουν να τους δεκτουν και ετσι αποφασισαν να βαλουν πυλη. Υπαρχει και σε αλλες μονες. Οποτε αγαπητε μαλλον ο λογισμος σου θελει φτιαξιμο. Πατηθηκε το κουμπι του εγωισμου και εκδηλωθηκε. Καποιος που εκοψε το τσιγαρο μπροστα στον γ. Παισιο αφησε τα τσιγαρα στο κελλο του. Καποιος αλλος μετα περνουσε και εψαχνε τον αγιο , οπως ελεγε Παισιο.Ειδε ομως τα τσιγαρα και ειπε , ωστε μας το παιζει αγιος και καπνιζει. Λογισμος αριστερος. Ερχετε ο γεροντας και πριν πει και του λεει νομιζες οτι καπνιζω ε..και του εξηγησε. Αγαπητε θελουν αλλαγη τα εξαρτηματα του εργοστασιου σου. Βαζεις μεταλλα πολυτιμα μεσα, και υλικα ακριβα και βγαζεις σαβουρες. Να βαλεις μηχανες που θα βαζεις σαβουρες και θα βγαζει πολυτικα εργαλεια.

Ανώνυμος είπε...

Δεν είπες κάτι διαφορετικό. Κι εγώ αυτό είπα πως έχει μπει για να ελέγχει μη τυχόν έρθει κάποιος απρόσκλητος. Αν η νοοτροπία όμως αυτή σου φαίνεται αγιορείτικη και πνευματική, γεμάτη από την αγάπη για τους προσκυνητές, πάω πάσο...

Για το σημαντικό όμως δεν απάντησες...(πραγματικά είμαι περίεργος αν υπάρχει καμιά δικαιολογία)