Τετάρτη 13 Απριλίου 2011

Αγριολούλουδο


Το λουλούδι που αγαπώ
μοιάζει σε Εσένα

και το βρίσκω
σαν το αγαπημένο μου
σημαδάκι στο μικρό χρόνο μου
σαν αγριολούλουδο

Θα το αφήσω εδώ
σαν μια αλήθεια
που μου πρόσφερες σε
κάποια ανύποπτη στιγμή
κι όταν σε ρώτησα
πώς είναι;
τι χρώμα έχει;
τι άρωμα έχει;

είπες Άνθρωπος. !






Σε αυτόν τον κόκκο του χρόνου
φυσούν ανέμοι.
Υγροί, δυνατοί.
Νοτιάδες τους λένε
εξαιτίας της αρχής τους.

Στα δικά μου τοπία ψυχής
φέρνουν ψιθύρους κυμμάτων
αφήνουν σημάδια αλμύρας...
στα δικά μου όνειρα στάζουν αλήθειες


και ο καιρός....ΣΙΩΠΗ!

και ναι γουστάρω
να ταξιδεύω ανήσυχα
διαλέγοντας μπάρκα δυσκολα
αποφεύγοντας λιμάνια εύκολα
αναζητώντας προορισμούς αόρατους
αυτό που νιώθω μα δεν ορίζω
εκείνο που ξέρω κι ας μη γνωρίζω

Ονείρων χρώματα
με ανταύγειες ευχών μου
καταφύγια άμαχων σκέψεων
σε πολέμους καθημερινότητας

ταξίδια σε αχαρτογράφητους τόπους
..μέσα μου..

εκεί που η απλή στιγμή
γράφει ανεξίτηλα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: